Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin erikoisen naisen enkä tiedä mitä tehdä

Vierailija
31.08.2025 |

Oon tavannut jokusen aikaa sitten yhden naisen. Ei tunneta vielä kovin hyvin, mutta hänen kanssa on helppo olla. Hän on aloitteellinen ja tuntuu vetävän juttuja eteenpäin. Jos ollaan oltu porukalla, hän on se joka pitää tunnelman yllä. Hän pelleilee paljon ja tekee vähän päättömiä juttuja. Esimerkkinä yhtenä iltana tokaisi vain ykskaks että kiivetään puuhun. No kiivettiin. Hetken päästä hän tokaisi taas toisen samanmoisen. Hän tietää niin sanotuista miesten töistä.

Meillä on mukavaa yhdessä, mutta välillä tulee ajatus että ihan kuin olisi miehen kanssa ja seuraavana ihmettelen mistä toi nainen on oikein tullut. Hän on rohkea, spontaani ja vähän hullu, erikoinen kaikin tavoin. Sellaisia ominaisuuksia, joita olen yleensä liittänyt enemmän miehiin kuin naisiin.

Mitä tällaisesta pitäisi ajatella? Onko se viehättävää vai liikaa? Onko kyse vain siitä, että oma pääni on jumissa vanhoissa sukupuolirooleissa?

Olisi kiinnostavaa kuulla muiden mielipiteitä.

Kommentit (203)

Vierailija
101/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä parikymmentä naista (aikuista?) ilmoittautui aloituksen naisen kaltaiseksi. Missä nämä sekoilijanaiset pyörii, kun itse en näe tuolla ulkona kenenkään muiden kuin alaikäisten toimivan noin? Mitä erikoista te tämänkaltaiset naiset olette tehneet vaikka viimeisen viikon aikana (sitä ei lasketa jos olet kolme vuotta sitten ollut kerran vähän hupsu)?

Mietin samaa. Lähes 100% palstanaisten kirjoituksista ovat linjalla "tuo on teinien juttuja, aikuinen nainen haluaa vähän enemmän". Ja se "vähän enemmän" on aina linjalla hotellit-ravintolat-kylpylät-mukavuusmatkailu.

Vierailija
102/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos luopuisit stereotyyppisistä ajatusmalleista ja tutustuisit jokaiseen yksilönä. Miksi sinun pitää kysyä muilta, mitä hänestä pitäisi ajatella ja onko hän viehättävä? Jos hän on sinusta viehättävä, niin sitten hän on. Ei naisen tarvitse olla jokin säntillinen hissukka ja ns kympin tyttömäinen muitten myötäilijä ollakseen nainen.

Joo ja aika ärsyttävää, että sitten leimataan joksikin "poikatytöksi".

Pojissa ei ole mitään pahaa, ovat useimmiten ihania, mutta kyllähän tyttö/nainen on tyttö/nainen eikä mikään "poikatyttö". Se, että on vaikka vähän villimpi ja vapaampi luonteeltaan, ei tee kenestäkään "poikaa". Eikä myöskään rauhallisuus ja vaikkapa totisuus tai epäkäytännöllisyys tee miehestä "tyttöä" tai "tyttöpoikaa".

Totisuuden otin esimerkiksi siksi, kun tässä ketjussa nyt oli yritetty tunkea naisen huumorintajuisuutta ja hauskaa luonnetta MIESMÄISEKSI piirteeksi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä parikymmentä naista (aikuista?) ilmoittautui aloituksen naisen kaltaiseksi. Missä nämä sekoilijanaiset pyörii, kun itse en näe tuolla ulkona kenenkään muiden kuin alaikäisten toimivan noin? Mitä erikoista te tämänkaltaiset naiset olette tehneet vaikka viimeisen viikon aikana (sitä ei lasketa jos olet kolme vuotta sitten ollut kerran vähän hupsu)?

Mietin samaa. Lähes 100% palstanaisten kirjoituksista ovat linjalla "tuo on teinien juttuja, aikuinen nainen haluaa vähän enemmän". Ja se "vähän enemmän" on aina linjalla hotellit-ravintolat-kylpylät-mukavuusmatkailu.

Onko se ihme että tienaava aikuinen hakee rentoutumista ja elämyksiä RANDOM KREISI, niin QUIRKY puuhun kiipeämisen tai muun sekoilun sijaan? Palstamiehen mielestä tuo aloituksen nainen kai korvaa kaiken "tavallisen naisen" ravintola/viinimatkustelu-ajan puukiipeilyllä tmv. ja se on tosi jees vielä pari vuotta suhteen alkamisesta. 

Vierailija
104/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla käy päivittäin tuhansia ihmisiä. Jos esim. viidestätuhannesta ihmisestä parikymmentä sattuu olemaan tyyppiä X (olkoon X mitä tahansa, vaikka kaksi metriä pitkä, luonnostaan punatukkainen tai sekoilija), niin ei ole mikään ihme, että et näe päivittäisessä elämässäsi tyypin X ihmisiä. He ovat harvinaisia.

Tämä koskee ihan kaikkia muitakin asioita, joista joku ihmettelee, että miten voi tällä vilkkaalla nettipalstalla törmätä johonkin, mihin ei arkielämässä törmää.

Vierailija
105/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kysymässä muilta mielipidettä, että onko hänellä lupa pitää naisesta, joka on vähän erilainen.

Ei kovin kiva piirre.

Tarvii just kumppanin joka usuttaa sen puuhun. 

Vierailija
106/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ADHD. Eihän se ole ongelmä jos vain jaksat osllistua hänen ideoihin. 

Vierailija
107/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena minuakin mietityttäisi aikuinen mies, joka kesken kaiken ilman mitään syytä kiipeäisi puuhun. Tai tekisi vastaavia ihmeellisiä tempauksia. Liian outo minulle. En kestäisi pidemmän päälle. 

Sukupuoliroolit oma asiansa, mutta puihin kiipeilevä mies tai nainen olisi parisuhteessa rasittava. Senverran kyllä minäkin ajattelen muita ihmisiä, että outoja tempauksia tekevä mies ei olisi mukava. Koko ajan saisi miettiä mitähän hassua nyt mahtaa kesiä. 

Eri asia jos on sellainen työ, mikä vaatii puihin kiipeilyä. Mutta senkin voisi tehdä työaikoinaan. Ei minun seurassani omaa aikaamme viettäessämmme. 

Oletko tosissasi? Vai oliko tämä kommentti pitkälle vietyä sarkasmia?

Vierailija
108/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikatytön vastinpari on herkkä, feminiininen runopoika. Tällaisen kanssa yhdessä jo 30 vuotta. Miehekkäät miehet tarvitsevat naisellisen naisen, ja muistavat kertoa tämän joka päivä siitä huolimatta, että valitsivat jotain muuta. 

Noin se ilmeisesti on.

Harmi kun minä en ole sellainen, vaan enemmänkin harkitseva ja asioita syvällisemmin miettivä. Nainen voisi olla se spontaanimpi ja rämäpäisempi :D

Joko sellainen nainen haluaa herkän ja feminiinisen runopojan, tai useimmissa tapauksissa kamppailu-urheilua harrastavan erikoisjoukkojen kouluttajan joka ylittää naisen kaikessa. Ja se mies haluaakin feminiinisen trad wife-naisen parikseen, ja nainen jää Tinder-seikkailemaan siinä toivossa, että joku supermaskuliininen urho haluaisi sparrata parisuhteessa tämän naisen kanssa.

Älä mieti liian pitkälle etukäteen tai päädyt jatkuvasti pidä tunkkis -tilanteeseen. Tutustu ja ota selvää. Jokainen ihminen on yksilö. Riippuu vaikka mistä, mitä kukin etsii ja tuntee tarvitsevansa.

Vierailija
109/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla käy päivittäin tuhansia ihmisiä. Jos esim. viidestätuhannesta ihmisestä parikymmentä sattuu olemaan tyyppiä X (olkoon X mitä tahansa, vaikka kaksi metriä pitkä, luonnostaan punatukkainen tai sekoilija), niin ei ole mikään ihme, että et näe päivittäisessä elämässäsi tyypin X ihmisiä. He ovat harvinaisia.

Tämä koskee ihan kaikkia muitakin asioita, joista joku ihmettelee, että miten voi tällä vilkkaalla nettipalstalla törmätä johonkin, mihin ei arkielämässä törmää.

Kukaan näistä lukuisista ilmoittautuneista ei ole silti vielä vastannut mitä villiä ovat tehneet viikon sisällä. Ap:n mainitsema nainen keksi jatkuvasti jotain hullua.

Vierailija
110/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan näistä lukuisista ilmoittautuneista ei ole silti vielä vastannut mitä villiä ovat tehneet viikon sisällä. Ap:n mainitsema nainen keksi jatkuvasti jotain hullua.

Mitähän ne muut hullut jutut olivat, tuon puuhun kiipeämisen lisäksi? 

Vierailija
111/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko ja perheellisyys rajoittaa laadukkaita ideoita, mutta olen tällä viikolla ainakin nyt noussut trukin piikeillä kattoon, roikkunut saman vehkeen kahvassa kun kaveri kaahasi sillä täyttä päätä pitkin työpaikan pihaa huutaen wiiihiiiii ja sukeltanut louhoksella kuuden metrin syvyyteen. Lisäksi kaikki perushutut leikkipuistossa lasten kanssa, eli "seiväshypyt" kiipeilytelineelle, monkeybar, tangolta toiseen hyppimiset käsien varassa, roskiksen päälle hyppimiset ja kiipesinpä omaan pihamäntyynkin (se tosin on aika pieni). 

Vierailija
112/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Minustako puhut? Olen kyllä ehkä tommoinen, mutta nainen todellakin. Olen kuitenkin kasvanut ympyröissä jossa verisukulaisina vain melkein miehiä ja sen lisäksi olen matikkaluokan tyttö eli vain muutama tyttö luokallamme.'

Mäkin analyyttinen/looginen n,

mutta en ollenkaan tyyliltäni

Tomboy. Omaan nohevasti

toimivan kombon maskuliinia

ja feminiiniä energiaa;

sillä tapaa olen ihmisyydessäni

täyteläinen: smoothisti tasapainoinen..

[Muhun ihastuu molemmat 

sukupuolet sekä myös full_h0måt,

tämä 'laajuus' on totta puhuen

joskus hiukan hämmentävää IRL].

👋

Vierailija
113/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnteko ja perheellisyys rajoittaa laadukkaita ideoita, mutta olen tällä viikolla ainakin nyt noussut trukin piikeillä kattoon, roikkunut saman vehkeen kahvassa kun kaveri kaahasi sillä täyttä päätä pitkin työpaikan pihaa huutaen wiiihiiiii ja sukeltanut louhoksella kuuden metrin syvyyteen. Lisäksi kaikki perushutut leikkipuistossa lasten kanssa, eli "seiväshypyt" kiipeilytelineelle, monkeybar, tangolta toiseen hyppimiset käsien varassa, roskiksen päälle hyppimiset ja kiipesinpä omaan pihamäntyynkin (se tosin on aika pieni). 

Heh, en nyt itseäni kuvailisi kovin villiksi sillä perusteella että leikin lasten kanssa leikkikentällä tai pihalla. Heittäytyjäksi ehkä, mutta silti olen kaukana aloituksen tyypistä. 

Trukin kanssa sekoilu kuulostaa vähän vastuuttomalta.

Vierailija
114/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanut mönkijällä ja moottoripyörällä. Hankkinut hieman erikoisempia kotieläimiä lainaksi perheen iloksi ja rakentanut näille tilat ja aidat. Pöhköillyt teinien kanssa viikonloppuna. Osallistunut mopon virittämiseen. Purkanut rakennusta. Opettelin huvikseen ajamaan kaivinkonetta ja pillaria. Mies on oikea mies silloin kun sanoo että hänen mielestään on vaan hyvä asia kun teen kaikkia näitä juttuja. Eipähän itse tarvi hoitaa kaikkia "miesten juttuja". Ei tee hänestä yhtään vähemmän miestä, mielestäni enemmän kun on pokkaa antaa toisen olla oma itsensä.

Vierailija
115/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, en nyt itseäni kuvailisi kovin villiksi sillä perusteella että leikin lasten kanssa leikkikentällä tai pihalla. Heittäytyjäksi ehkä, mutta silti olen kaukana aloituksen tyypistä. 

Trukin kanssa sekoilu kuulostaa vähän vastuuttomalta.

Eipähän tuossa aloituksessakaan muusta sanottu kuin puuhun kiipeilystä. 

Vierailija
116/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jotenkin hot, että nainen tykkää äijämäisistä jutuista, mutta ulkonäkö on kuitenkin naisellinen. Se on jotenkin niin huh 😉

🥰

Vierailija
117/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti ADHD. Eihän se ole ongelmä jos vain jaksat osllistua hänen ideoihin. 

Ei liiku ollenkaan, onko paha peräpukama?

Vierailija
118/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset naiset ovat parhaita. Valitettavasti hulluus laimenee iän myötä. m48

Vierailija
119/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jo tarkistanut, että pöksyissä ei ole nakkia?

Pakko olla kikityttö. Oikea nainen ei voi olla noin hauska.

Vierailija
120/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset naiset ovat parhaita. Valitettavasti hulluus laimenee iän myötä. m48

Meidät laitetaan ruotuun... Tai ainakin yritetään! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme