Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin erikoisen naisen enkä tiedä mitä tehdä

Vierailija
31.08.2025 |

Oon tavannut jokusen aikaa sitten yhden naisen. Ei tunneta vielä kovin hyvin, mutta hänen kanssa on helppo olla. Hän on aloitteellinen ja tuntuu vetävän juttuja eteenpäin. Jos ollaan oltu porukalla, hän on se joka pitää tunnelman yllä. Hän pelleilee paljon ja tekee vähän päättömiä juttuja. Esimerkkinä yhtenä iltana tokaisi vain ykskaks että kiivetään puuhun. No kiivettiin. Hetken päästä hän tokaisi taas toisen samanmoisen. Hän tietää niin sanotuista miesten töistä.

Meillä on mukavaa yhdessä, mutta välillä tulee ajatus että ihan kuin olisi miehen kanssa ja seuraavana ihmettelen mistä toi nainen on oikein tullut. Hän on rohkea, spontaani ja vähän hullu, erikoinen kaikin tavoin. Sellaisia ominaisuuksia, joita olen yleensä liittänyt enemmän miehiin kuin naisiin.

Mitä tällaisesta pitäisi ajatella? Onko se viehättävää vai liikaa? Onko kyse vain siitä, että oma pääni on jumissa vanhoissa sukupuolirooleissa?

Olisi kiinnostavaa kuulla muiden mielipiteitä.

Kommentit (203)

Vierailija
41/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ongelmaa. Hänen kanssaan on kiva ja helppo olla, mutta? Ei ole olemassa miesten ja naisten töitä, ja aikuisena puuhun kiipeäminen ei liene tyypillistä sen enempää miehille kuin naisillekaan. Yleensä parisuhteissa tulee ongelmia siksi kun naiset sitä ja miehet tätä, joten eikö se olisi hyvä jos perinteiset sukupuoliroolit vähän sekoittuisivat? Sitä joko tuntee vetoa toiseen tai sitten ei. 

Onhan miesten töitä. Esimerkiksi betoniraudoittaja ja lika-auton kuljettaja. Usein myös roskakuskit on miehiä. Lisääkin löytyy. 

Aa, siis väännetäänkö rauta peniksellä? Autoa kuljetetaan munalla?

Vierailija
42/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hole-in-one 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että ootte pultsareita ilman että sanot sitä.

"Nainen sano, et kiivetään puuhun."

Vierailija
44/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minältäni, mahtava tyyppi. Olen onnellinen ja ylpeäkin siitä, että poikani on niin fiksu, että rakastui häneen.

Vierailija
45/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos luopuisit stereotyyppisistä ajatusmalleista ja tutustuisit jokaiseen yksilönä. Miksi sinun pitää kysyä muilta, mitä hänestä pitäisi ajatella ja onko hän viehättävä? Jos hän on sinusta viehättävä, niin sitten hän on. Ei naisen tarvitse olla jokin säntillinen hissukka ja ns kympin tyttömäinen muitten myötäilijä ollakseen nainen.

Sinulle naisena on kaikki selvää, et voisi ihastua itseäsi köyhempään tai lyhyempään mieheen.

Vierailija
46/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena minuakin mietityttäisi aikuinen mies, joka kesken kaiken ilman mitään syytä kiipeäisi puuhun. Tai tekisi vastaavia ihmeellisiä tempauksia. Liian outo minulle. En kestäisi pidemmän päälle. 

Sukupuoliroolit oma asiansa, mutta puihin kiipeilevä mies tai nainen olisi parisuhteessa rasittava. Senverran kyllä minäkin ajattelen muita ihmisiä, että outoja tempauksia tekevä mies ei olisi mukava. Koko ajan saisi miettiä mitähän hassua nyt mahtaa kesiä. 

Eri asia jos on sellainen työ, mikä vaatii puihin kiipeilyä. Mutta senkin voisi tehdä työaikoinaan. Ei minun seurassani omaa aikaamme viettäessämmme. 

Vierailija
47/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa juurikin hyvältä.

Jos ei olekaan sinun makuusi, niin anna numero minulle :D

Minä tapaan vain naisia jotka lopulta paljastuvat perinteisiksi siinä mielessä, että miehen tulee viedä arjessa, romantiikassa ja seksissä. Keskustelu on sitä, että mies puhuu ja nainen kuuntelee silmät lautasina kertomuksia miehen ihmeellisistä teoista ja saavutuksista (joita ei edes ole).

Vierailija
48/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ongelmaa. Hänen kanssaan on kiva ja helppo olla, mutta? Ei ole olemassa miesten ja naisten töitä, ja aikuisena puuhun kiipeäminen ei liene tyypillistä sen enempää miehille kuin naisillekaan. Yleensä parisuhteissa tulee ongelmia siksi kun naiset sitä ja miehet tätä, joten eikö se olisi hyvä jos perinteiset sukupuoliroolit vähän sekoittuisivat? Sitä joko tuntee vetoa toiseen tai sitten ei. 

Onhan miesten töitä. Esimerkiksi betoniraudoittaja ja lika-auton kuljettaja. Usein myös roskakuskit on miehiä. Lisääkin löytyy. 

Mitä? Meidän roskakuski on nainen. Minä olen nainen ja putkiasentaja. Työmaalla naisia on paljon maalareina, mutta myös sähkäreinä, saumaajina, betoniraudoittajana. Naisten työtä.

Vierailija
49/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet noin jumissa sukupuolirooleissa niin jätä nainen jollekin, jonka kanssa hän ei mene hukkaan. Minäkin olen tuollainen poikatyttö ja miehet siihen piirteeseen kyllä herkästi ihastuu, mutta koittavat seurustelun edetessä sulkea keittiöön tekemään kuolemaa.

No voi herranlettas. Minä olen jo aika vanha, enkä ole elämäni varrella törmännyt sellaiseen mieheen, joka yrittää naisensa "sulkea keittiöön tekemään kuolemaa". Tsiisus, minkälaisissa piireissä te nuoret oikein pyöritte? Onko miehet niin totaalisesti muuttuneet muutaman kymmenen vuoden aikana? Mitä ihmettä?

On ne muuttuneet, ikävä kyllä. Keskinäinen kunnioitus on vaihtunut keskinäiseen muottiin tunkemiseen. On paljon miehiä, jotka ovat kasvaneet siihen suvaitsevaisempaan ja avarakatseisempaan maailmaan, mutta sitten on se

Pulma on siinä, että se tasa-arvoinen, suvaitsevainen ja avarakatseinen meininki on pelkkää maalipintaa jota esitellään kavereille kun istutaan syömässä tofua ja särpämässä vegaanista viiniä.

Suljettujen ovien takana miehen kuuluu olla miehekäs ja viimeistään sängyssä se apinamies joka ottaa naisen rajusti ja letistä vetäen keittiön pöydällä.

Vierailija
50/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku siivottu uskonto romu turkista. 

Vierailija
51/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikatytön vastinpari on herkkä, feminiininen runopoika. Tällaisen kanssa yhdessä jo 30 vuotta. Miehekkäät miehet tarvitsevat naisellisen naisen, ja muistavat kertoa tämän joka päivä siitä huolimatta, että valitsivat jotain muuta. 

Noin se ilmeisesti on.

Harmi kun minä en ole sellainen, vaan enemmänkin harkitseva ja asioita syvällisemmin miettivä. Nainen voisi olla se spontaanimpi ja rämäpäisempi :D

Joko sellainen nainen haluaa herkän ja feminiinisen runopojan, tai useimmissa tapauksissa kamppailu-urheilua harrastavan erikoisjoukkojen kouluttajan joka ylittää naisen kaikessa. Ja se mies haluaakin feminiinisen trad wife-naisen parikseen, ja nainen jää Tinder-seikkailemaan siinä toivossa, että joku supermaskuliininen urho haluaisi sparrata parisuhteessa tämän naisen kanssa.

Vierailija
52/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa naisia on insinöörejä. Ja lääkäreitä kuin urheilijoita kuin laivan kapteeni ja ja lentäjiä. Kalastajia. Kaikkia ei ole siivottu huivitettu patjoiksi. 

Vierailija
53/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikatytön vastinpari on herkkä, feminiininen runopoika. Tällaisen kanssa yhdessä jo 30 vuotta. Miehekkäät miehet tarvitsevat naisellisen naisen, ja muistavat kertoa tämän joka päivä siitä huolimatta, että valitsivat jotain muuta. 

Kuka mitäkin haluaa. Mä oon varmaankin sitten "poikatyttö" miesvaltaisen alan duunarina ja voimanostajana, mut on tuo mun mies silti tommonen miehekäs mies. Olemme sellainen "power couple". Muutoinkin miehet jotka musta vaikuttaa kiinnostuvan, ovat hyvin vahvoja ja tekeviä itsekin ja ihailevat avoimesti voimaani, taitojani ja hörhöjä ideoita sekä seksuaalista aktiivisuuttani.

Vierailija
54/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin olen ehkä vähän poikatyttömäinen, mutta en silti ole kiipeilemässä puihin tai tekemässä jotain päätöntä joka välissä. Vähän haiskahtaa maanisdepressiivisyys, hyvä ystäväni on tällainen ja heillä on tapana olla erittäin valloittavia maanisessa vaiheessa.

Vierailija
55/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa, siis väännetäänkö rauta peniksellä? Autoa kuljetetaan munalla?

Betoniraudoitustöitä ei voi tehdä normaalikokoisen naisen käsivoimilla, eikä naisten sorminivelet kestä niissä töissä. Lisäksi yksikään miesraudoittaja jää niistä töistä normaali-iässä eläkkeelle terveenä, joten "do the math". On rakennusalan kuluttavimpia töitä, piste.

Vierailija
56/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kova tarve lokeroida helpommin ymmärrettäväksi ja kontrolloitavaksi.

Vierailija
57/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka mitäkin haluaa. Mä oon varmaankin sitten "poikatyttö" miesvaltaisen alan duunarina ja voimanostajana, mut on tuo mun mies silti tommonen miehekäs mies. Olemme sellainen "power couple". Muutoinkin miehet jotka musta vaikuttaa kiinnostuvan, ovat hyvin vahvoja ja tekeviä itsekin ja ihailevat avoimesti voimaani, taitojani ja hörhöjä ideoita sekä seksuaalista aktiivisuuttani.

Vahvalle naiselle sopii vahva mies, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.

Herkälle naisells sopii vahva mies, koska vastakohdat täydentävät toisiaan.

"Pikkukakkosen sääntö". Sama mies sopii kaikille naisille, vain perustelut vaihtuvat.

Vierailija
58/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Onko nainen nainen, jos se osaa kiivetä puuhun, käyttää työkaluja ja sillä on huumorintajua? 

Minä olen varmaan sitten ainakin osittain mies 🤔

Vierailija
59/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena minuakin mietityttäisi aikuinen mies, joka kesken kaiken ilman mitään syytä kiipeäisi puuhun. Tai tekisi vastaavia ihmeellisiä tempauksia. Liian outo minulle. En kestäisi pidemmän päälle. 

Sukupuoliroolit oma asiansa, mutta puihin kiipeilevä mies tai nainen olisi parisuhteessa rasittava. Senverran kyllä minäkin ajattelen muita ihmisiä, että outoja tempauksia tekevä mies ei olisi mukava. Koko ajan saisi miettiä mitähän hassua nyt mahtaa kesiä. 

Eri asia jos on sellainen työ, mikä vaatii puihin kiipeilyä. Mutta senkin voisi tehdä työaikoinaan. Ei minun seurassani omaa aikaamme viettäessämmme. 

Tämä. En itse koe jatkuvaa spontaania sekoilua miehekkäänä, vaan vähän lapsellisena. Itselle tulee olo, että tuollaisen naisen kanssa joutuu ongelmiin ennenpitkää.

Vierailija
60/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos luopuisit stereotyyppisistä ajatusmalleista ja tutustuisit jokaiseen yksilönä. Miksi sinun pitää kysyä muilta, mitä hänestä pitäisi ajatella ja onko hän viehättävä? Jos hän on sinusta viehättävä, niin sitten hän on. Ei naisen tarvitse olla jokin säntillinen hissukka ja ns kympin tyttömäinen muitten myötäilijä ollakseen nainen.

Sinulle naisena on kaikki selvää, et voisi ihastua itseäsi köyhempään tai lyhyempään mieheen.

Tietenkin voisin. Tuo sinun kirjoittamasi maailmankuva on totta vain keskustelupalstoilla. Jos astuisit joskus ulos luolastasi voisit huomata toisenlaisen todellisuuden.