Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin erikoisen naisen enkä tiedä mitä tehdä

Vierailija
31.08.2025 |

Oon tavannut jokusen aikaa sitten yhden naisen. Ei tunneta vielä kovin hyvin, mutta hänen kanssa on helppo olla. Hän on aloitteellinen ja tuntuu vetävän juttuja eteenpäin. Jos ollaan oltu porukalla, hän on se joka pitää tunnelman yllä. Hän pelleilee paljon ja tekee vähän päättömiä juttuja. Esimerkkinä yhtenä iltana tokaisi vain ykskaks että kiivetään puuhun. No kiivettiin. Hetken päästä hän tokaisi taas toisen samanmoisen. Hän tietää niin sanotuista miesten töistä.

Meillä on mukavaa yhdessä, mutta välillä tulee ajatus että ihan kuin olisi miehen kanssa ja seuraavana ihmettelen mistä toi nainen on oikein tullut. Hän on rohkea, spontaani ja vähän hullu, erikoinen kaikin tavoin. Sellaisia ominaisuuksia, joita olen yleensä liittänyt enemmän miehiin kuin naisiin.

Mitä tällaisesta pitäisi ajatella? Onko se viehättävää vai liikaa? Onko kyse vain siitä, että oma pääni on jumissa vanhoissa sukupuolirooleissa?

Olisi kiinnostavaa kuulla muiden mielipiteitä.

Kommentit (203)

Vierailija
1/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo tarkistanut, että pöksyissä ei ole nakkia?

Vierailija
2/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Onko nainen nainen, jos se osaa kiivetä puuhun, käyttää työkaluja ja sillä on huumorintajua? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tyypin. Siis ihmistyypin. Ronski "poikatyttö", mutkaton, hauska ja ihan fiksukin. Jos hakee naisellista naista niin tämä ei ole se. 

Vierailija
4/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin jumissa sukupuolirooleissa niin jätä nainen jollekin, jonka kanssa hän ei mene hukkaan. Minäkin olen tuollainen poikatyttö ja miehet siihen piirteeseen kyllä herkästi ihastuu, mutta koittavat seurustelun edetessä sulkea keittiöön tekemään kuolemaa.

Vierailija
5/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät käsitä naisten huumoria, joten hän on mies.

Vierailija
6/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tyypin. Siis ihmistyypin. Ronski "poikatyttö", mutkaton, hauska ja ihan fiksukin. Jos hakee naisellista naista niin tämä ei ole se. 

Itse olen aika pitkälti tällainen. Parisuhteista olen pysynyt poissa jo vuosia, koska jossain vaiheessa kumppani alkanut kehua minulle muita naisia. Eli siinä kohtaa selvinnyt, että toinen suhtautunut minuun kaverina, eikä kumppanina.

Vierailija
7/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

You met a strange lady, she made you nervous? Do you come from the land down under?

Vierailija
8/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun esitystä.

Vierailija
9/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs vielä keksiä, mihin tarvisin edes suhteen? Aivan, en mihinkään. 

N47 ja tosi onnellinen 

Vierailija
11/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos luopuisit stereotyyppisistä ajatusmalleista ja tutustuisit jokaiseen yksilönä. Miksi sinun pitää kysyä muilta, mitä hänestä pitäisi ajatella ja onko hän viehättävä? Jos hän on sinusta viehättävä, niin sitten hän on. Ei naisen tarvitse olla jokin säntillinen hissukka ja ns kympin tyttömäinen muitten myötäilijä ollakseen nainen.

Vierailija
12/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aika pitkälti tällainen. Parisuhteista olen pysynyt poissa jo vuosia, koska jossain vaiheessa kumppani alkanut kehua minulle muita naisia. Eli siinä kohtaa selvinnyt, että toinen suhtautunut minuun kaverina, eikä kumppanina.

Selitys se on tuokin. Et vain halua lähestyä ketään miestä ja miehet eivät uskalla lähestyä sinua, koska katkeruutesi näkyy ulospäin.

Vierailija
13/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysymässä muilta mielipidettä, että onko hänellä lupa pitää naisesta, joka on vähän erilainen.

Ei kovin kiva piirre.

Vierailija
14/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät käsitä naisten huumoria, joten hän on mies.

Tai ap nainen 😌

Vierailija
15/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hänenlaisensa kulje omaa polkuaan? ei tarvitse ketään vaan pärjää itsekseen. Toisin sanoen on riippumaton muista? 

Vierailija
16/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pick me girl. 

Vierailija
17/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärrä mikä on ap:n ongelma? Hän itse ja luutuneet käsitykset.

Vierailija
18/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu. Voithan pitää ystävänä, jos päätät olla sinkku.

Vierailija
19/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikatytön vastinpari on herkkä, feminiininen runopoika. Tällaisen kanssa yhdessä jo 30 vuotta. Miehekkäät miehet tarvitsevat naisellisen naisen, ja muistavat kertoa tämän joka päivä siitä huolimatta, että valitsivat jotain muuta. 

Vierailija
20/203 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sinulla ummehtuneet sukupuolikäsitykset. 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän