Tapasin erikoisen naisen enkä tiedä mitä tehdä
Oon tavannut jokusen aikaa sitten yhden naisen. Ei tunneta vielä kovin hyvin, mutta hänen kanssa on helppo olla. Hän on aloitteellinen ja tuntuu vetävän juttuja eteenpäin. Jos ollaan oltu porukalla, hän on se joka pitää tunnelman yllä. Hän pelleilee paljon ja tekee vähän päättömiä juttuja. Esimerkkinä yhtenä iltana tokaisi vain ykskaks että kiivetään puuhun. No kiivettiin. Hetken päästä hän tokaisi taas toisen samanmoisen. Hän tietää niin sanotuista miesten töistä.
Meillä on mukavaa yhdessä, mutta välillä tulee ajatus että ihan kuin olisi miehen kanssa ja seuraavana ihmettelen mistä toi nainen on oikein tullut. Hän on rohkea, spontaani ja vähän hullu, erikoinen kaikin tavoin. Sellaisia ominaisuuksia, joita olen yleensä liittänyt enemmän miehiin kuin naisiin.
Mitä tällaisesta pitäisi ajatella? Onko se viehättävää vai liikaa? Onko kyse vain siitä, että oma pääni on jumissa vanhoissa sukupuolirooleissa?
Olisi kiinnostavaa kuulla muiden mielipiteitä.
Kommentit (203)
Minusta on jotenkin hot, että nainen tykkää äijämäisistä jutuista, mutta ulkonäkö on kuitenkin naisellinen. Se on jotenkin niin huh 😉
Täällä parikymmentä naista (aikuista?) ilmoittautui aloituksen naisen kaltaiseksi. Missä nämä sekoilijanaiset pyörii, kun itse en näe tuolla ulkona kenenkään muiden kuin alaikäisten toimivan noin? Mitä erikoista te tämänkaltaiset naiset olette tehneet vaikka viimeisen viikon aikana (sitä ei lasketa jos olet kolme vuotta sitten ollut kerran vähän hupsu)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkä runopoika kova sotilas yhdistelmää ei ole kyllä olemassakaan.
Mulla oli tällainen mies. Kirjoitti runoja ja puhui syvällisiä, mutta armeijaura takana. Ei Suomen armeija tosin. Euroopassa tämä maa kuitenkin.
Oon vähän kateellinen, vaikka olisi varmasgi pidemmän päälle kuunnella niitä runoja toistuvasti. Sama homma, joku muusikko. En jaksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse tuollainen eivätkä miehet lopu kesken. En tosin kelpuuttaisi noin epävarmaa yksilöä. Ja kympin tyttö myös, oi että ärsyttää tuo stereotypia.
Kyl sen miehen pitää olla semmonen, joka on täydellä rähinällä myös itse kiipeämässä sinne puuhun ja keksii kokeilla onnistuisko hypätä sieltä sujuvasti viereiseen lyhtypylvääseen. My kind of crazy.
Ja miksi pitää kiivetä puuhun? Siksi kun voi ja se on kivaa! Salillakin kiipeilen köydellä, miksi en siis välillä puuhunkin tai siihen lyhtypylvääseen? Human flagkin on hauskaa tehdä välillä ihan random ympäristössä!
Nytkun avasit tuota, niin ymmärrän vähän paremmin tuota puuhun kiipeämistä. Aikuisten leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on jotenkin hot, että nainen tykkää äijämäisistä jutuista, mutta ulkonäkö on kuitenkin naisellinen. Se on jotenkin niin huh 😉
Pitääkö olla yhtä villi kuin ap selosti? Hyppiä yhtäkkiä puuhun?
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen Lotta Hintsa. Sehän tykkää kiipeillä vuorilla henkensä uhalla. Varmaan monen miehen unelmanainen.
Tapasitko hänet?
https://www.lansivayla.fi/paikalliset/8793474
"Tuula kertoo kiinnittäneensä huomiota erityisesti tyttöön, joka laskeutuessaan sillalta käveli kaarta pitkin pelottomasti, toisin kuin poika, joka laskeutui kyyristellen.
En tiedä, mikä heillä oli kiipeämisen motiivina. Oliko kyseessä kenties jokin haaste?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tällainen mies. Kirjoitti runoja ja puhui syvällisiä, mutta armeijaura takana. Ei Suomen armeija tosin. Euroopassa tämä maa kuitenkin.
Oon vähän kateellinen, vaikka olisi varmasgi pidemmän päälle kuunnella niitä runoja toistuvasti. Sama homma, joku muusikko. En jaksaisi.
Ei hän niistä puhunut, jos en erikseen pyytänyt saada lukea niitä hänen runojaan. Pöytälaatikkoon niitä oli väsännyt.
Jos on yli 50v, niin miettisin vielä että kannattaako ryhtyä. Sehän voi jatkaa puussa istumista ties kuinka pitkään ja onhan se sinullekin noloa huhuilla muikkelia aamupalalle sieltä pihamännystä, varsinkin, jos asutte kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on yli 50v, niin miettisin vielä että kannattaako ryhtyä. Sehän voi jatkaa puussa istumista ties kuinka pitkään ja onhan se sinullekin noloa huhuilla muikkelia aamupalalle sieltä pihamännystä, varsinkin, jos asutte kerrostalossa.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Panssarikenraali Patton tällainen (oli).
Vierailija kirjoitti:
Se on kai sellainen piexie dream girl joka tulee elämään hassuttelemaan ja auttaa saattamaan yhteen jonkun oikean naisen kanssa. Sääntöjen mukaan pixie dream girlin kanssa ei saa mennä parisuhteeseen.
Story of my life, kunnes yksi väkisin halusi suhteeseen ja sitten alkoi se kantikkaan palikan tunkeminen pyöreään reikään. Mutta tuommoista termiä kuin pixie dream girl en muista ikinä kuulleeni ennen tätä ketjua. Voitteko kertoa mitä sillä tarkoitetaan?
Toi kuulostaa niin siltä että olisin voinut olla toi tytteli joka ilmestynyt paikalle ja hoitanut miehen yhteen oikean naisen kanssa jolla naisen tyyli ja mitat. 

Miehet sanovat aina, että se on se suurin kohteliaisuus, eikö niin? Hän on cool girl. Cool Girl oleminen tarkoittaa, että olen kuuma, älykäs, hauska nainen, joka rakastaa jalkapalloa, pokeria, härskejä vitsejä ja röyhtäilyä, pelaa videopelejä, juo halpaa olutta, rakastaa kolmen kimppoja ja anaaliseksiä ja tunkee hotdogeja ja hampurilaisia kitaansa kuin järjestäisi maailman suurinta kulinaarista gangbangia samalla kun onnistun pysymään koossa kokoa 34, koska Cool Girl on ennen kaikkea kuuma. Kuuma ja ymmärtäväinen. Cool Girl ei koskaan suutu; hän vain hymyilee vähän nolosti ja rakastavasti ja antaa miehen tehdä mitä huvittaa. Anna mennä, kohtele minua kuin paskaa, en välitä, olen Cool Girl.
Miehet todella luulevat, että tämä nainen on olemassa. Ehkä he menevät lankaan, koska niin monet naiset suostuvat teeskentelemään olevansa tämä nainen. Pitkään Cool Girl suututti minua. Näin miehiä ystäviä, työkavereita, ventovieraita aivan innoissaan näistä kamalista teeskentelijöistä, ja olisin halunnut istuttaa miehet alas ja sanoa rauhallisesti: Et seurustele oikean naisen kanssa, seurustelet naisen kanssa, joka on katsonut liikaa elokuvia, jotka on kirjoittanut sosiaalisesti kömpelö mies, joka haluaisi uskoa, että tällainen nainen on olemassa ja saattaisi jopa suudella häntä. Olisin halunnut tarttua sitä ressukkaa takinliepeistä tai messenger-laukusta ja sanoa: Se narttu ei oikeasti rakasta chilihodareita niin paljon kukaan ei rakasta chilihodareita niin paljon!
Ja Cool Girlit ovat vielä surkeampia: he eivät edes teeskentele olevansa nainen, joka he itse haluaisivat olla, vaan nainen, jollaisena mies haluaa heidän olevan. Ja jos et ole Cool Girl, pyydän, älä usko, ettei sinun miehesi halua Cool Girliä. Ehkä hän vain haluaa hieman eri version ehkä hän on kasvissyöjä, joten Cool Girl rakastaa seitania ja on hyvä koirien kanssa; tai ehkä hän on hipsteritaiteilija, joten Cool Girl on tatuoitu, silmälasipäinen nörtti, joka rakastaa sarjakuvia. Rekvisiitta vaihtelee, mutta usko minua: hän haluaa Cool Girlin, joka pohjimmiltaan on tyttö, joka tykkää ihan jokaisesta asiasta mistä mies tykkää eikä koskaan valita.
(Mistä tiedät, ettet ole Cool Girl? Siitä, että hän sanoo sinulle: Pidän vahvoista naisista. Jos hän sanoo niin, hän panee jossain vaiheessa jotakuta toista. Koska Pidän vahvoista naisista on koodia sille, että Vihaan vahvoja naisia.)
Vierailija kirjoitti:
Joo, mäkin olen ehkä vähän poikatyttömäinen, mutta en silti ole kiipeilemässä puihin tai tekemässä jotain päätöntä joka välissä. Vähän haiskahtaa maanisdepressiivisyys, hyvä ystäväni on tällainen ja heillä on tapana olla erittäin valloittavia maanisessa vaiheessa.
Eräs puolituttava oli bi-polaarinen ja maanisessa vaiheessa keksi mitä yllättävimpiä tempauksia. Elämäänsä tylsistyneet miehet aina ihastuivat, mutta eihän ne suhteet koskaan pitkään kestäneet. Aivot tarvitsevat virikkeitä ja sehän on koukuttavaa, kun on ohjelmatoimisto seurustelukumppanina. Pidemmän päälle holtittomuus alkaa ahdistaa, mutta aivot ovat jo koukuttuneet varuillaan oloon ja yllätyksiin ja siksi jatkavat mukana pyörteessä, vaikka ulkopuolisen silmin näkisivät oman suhteensa pelkkänä kaaoksena.
Vierailija kirjoitti: Miehet sanovat aina, että se on se suurin kohteliaisuus, eikö niin? Hän on cool girl. Cool Girl oleminen tarkoittaa, että olen kuuma, älykäs, hauska nainen, joka rakastaa jalkapalloa, pokeria, härskejä vitsejä ja röyhtäilyä, pelaa videopelejä, juo halpaa olutta, rakastaa kolmen kimppoja ja anaaliseksiä ja tunkee hotdogeja ja hampurilaisia kitaansa kuin järjestäisi maailman suurinta kulinaarista gangbangia samalla kun onnistun pysymään koossa kokoa 34, koska Cool Girl on ennen kaikkea kuuma. Kuuma ja ymmärtäväinen. Cool Girl ei koskaan suutu; hän vain hymyilee vähän nolosti ja rakastavasti ja antaa miehen tehdä mitä huvittaa. Anna mennä, kohtele minua kuin paskaa, en välitä, olen Cool Girl. Miehet todella luulevat, että tämä nainen on olemassa. Ehkä he menevät lankaan, koska niin monet naiset suostuvat teeskentelemään olevansa tämä nainen. Pitkään Cool Girl suututti minua. Näin miehiä ystäviä, työkavereita, ventovieraita aivan innoissaa
Kaikkea paskaa tännekin joku jaksaa suoltaa. Onneksi ei tarvinnut lukea loppuun.
Okei. Eli ap tapasi naisen josta pitää. Mikä tässä oli se ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mäkin olen ehkä vähän poikatyttömäinen, mutta en silti ole kiipeilemässä puihin tai tekemässä jotain päätöntä joka välissä. Vähän haiskahtaa maanisdepressiivisyys, hyvä ystäväni on tällainen ja heillä on tapana olla erittäin valloittavia maanisessa vaiheessa.
Eräs puolituttava oli bi-polaarinen ja maanisessa vaiheessa keksi mitä yllättävimpiä tempauksia. Elämäänsä tylsistyneet miehet aina ihastuivat, mutta eihän ne suhteet koskaan pitkään kestäneet. Aivot tarvitsevat virikkeitä ja sehän on koukuttavaa, kun on ohjelmatoimisto seurustelukumppanina. Pidemmän päälle holtittomuus alkaa ahdistaa, mutta aivot ovat jo koukuttuneet varuillaan oloon ja yllätyksiin ja siksi jatkavat mukana pyörteessä, vaikka ulkopuolisen silmin näkisivät oman suhteensa pelkkänä kaaoksena.
Tämä on ulkopuolisen silmin tulkintaa toisten suhteesta. Onhan se tosiaan ulkopuolinen. :D
Oletko ihan varma, että tuo nainen voi ihan hyvin? Ettei ole lievää psykoosia tai maniaa päällä? Kysyn tätä, koska tiedän, että rajaton käytös voi olla oire edellämainituista.
Sitä voi tulla kaikenlaisia ajatuksia päähän, yhtäkkiä. On niin spontaania ja hauskaa muka. Tosiasiassa kyse on mielenterveyden ongelmasta. Jos yhtäkkiä tekee asioita, jotka voivat olla vahingollisia ihmisille.