Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11261)
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti majataloja ei taida Helsingissä edes olla. PK-seudulla ehkä muutama, jos sitäkään. Amandasta toki puhutaan milloin majatalona ja milloin hotellina.
Halpa lavaste se vain on. Ei mitään uskottavaa.
En mäkään usko, että nämä tietyt og-hahmot lähtevät mihinkään.
Sami on sanonut olevansa mukana vähintään seuraavat kymmenen vuotta, jos vain sarjaa tehdään edelleen. Uskoo siihen, että tarvittaessa saa vapaata, jos saisi muun isomman tv/elokuva roolin, jonka tehdä sivussa.
Pete on kertonut, että niin kauan kuin on kivaa tulla töihin, niin ei usko omasta aloitteesta lähtevänsä. Totta kai on haaveillut teatterista ja lapsiensa takia tuli ja he alkavat olemaan pian täysi-ikäisiä. Sitähän ei sitten koskaan tiedä, jos päättää lähteä kokeilemaan takaisin teatterin puolelle.
Tommi on mysteeri. Jotenkin hänkin ollut niin pitkään putkeen, että en vain näe heti lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Linda piti Mirasta siihen asti kun Joanna sai keskenmenon. Ja sietää vain Iloa Violan takia
Etkö oikeasti keksi parempaa tekemistä kun haukkua täällä Miraa, Iloa ja Joannaa päivät pitkät? Minkä takia syyllistät Miraa Joannan keskenmenosta. Tuskin se että olet tullut raiskauksesta raskaaksi vaikuttaa millään tavalla siihen että saat yli 20 vuotta myöhemmin keskenmenon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua myös kiinnostaisi nähdä konkreettisia ehdotuksia Kallen pukeutumiseen, mutta niitä ei koskaan tule. Mun on vain vaikea nähdä häntä melkein missä tahansa muissa vaatteissa. Ilman että tulee parodia.
Kalle, Kalle ja Kalle. Eikö sitäkään kirjoiteta koskaan ulos?
En usko että Petellä on ainakaan mitään haluja jäädä sarjasta pois. Muutenkin tuntuu että mukana olevat alkuperäishahmot (Ismo, Kalle, Aki, Kari) ovat saaneet ns. ikuisen paikan sarjasta. Heitä tuskin koskaan kirjoitetaan sarjasta ulos elleivät näyttelijät halua itse jäädä pois.
Aki on ainoa siedettävä rooli noista. Muut ovat vuosia sitten tulleet tiensä päähän.
Akilla on jopa havaittavissa jonkinlaista hahmon kehitystä aina välillä eli se sosiopatia löytyy edelleen mutta se hellittää vähän tai ainakin läheisistä ihmisistä välittää oikeasti eikä mikään viittaa esittämiseen ja käy välillä ihan normaaleissa töissä. Sitten toisaalta käy lähes heti kiinni kun uusi mahdollisuus kusettaa bisnes- tai rikosmaailmassa avautuu, ellei oo just äskettäin saanu näpeille ja puilla paljailla.
Mulle ei oo ihan vielä avautunu että millä tavalla vaikka toi kahvila tai majatalo ovat jotain kultakaivoksia joista tapellaan eli myydään jotain kahvia ja välillä pidetään bileitä ja toisessa paikassa on neljä majoitustilaa ja myydään ravintola ruokaa. Kai se idea on että vaikkei sitä sarjasta näe niin noi ois jotenkin täydellisellä sijainnilla ja niissä lappais jatkuvasti porukkaa minkä kerkeää. Majatalon kanssa jossain määrin uskottavaa, jos sivuutetaan se että siellä on neljä huonetta, kun asiakaskunta vaikuttas olevan varakkaampaa ja varakkaat kuluttaa vaikka ois mikä. Kahvilassa taas asiakaskunta näyttää usein olevan opiskelijoita tai muita nuoria jotka on todennäköisesti aika perse auki. Saa myydä aika monta kahvia että jää mitään yli tila ja henkilö kulujen jälkeen.
Amandassa huoneiden avaimia taitaa olla noin 20. Siihen ne kaksi/kolme kerrosta perustuu vaikka sitä ei katsoja ehkä näe. Sviitti on aina 17/18 huoneita vastapäätä. Yksi numeroisien huoneiden kohdalla sviitin ovessa lukee henkilökunta tms.
Pahvikopit olisi syytä purkaa vihdoin pois. Kuka niitä jaksaa ja väsynyttä kailotusta?
Lopeta sä se valittaminen.
Sä sen vammaisen ohjelman seuraaminen.
Vammaiseksi haukkuminen ei ole enää tältä vuosikymmeneltä.
Tämä on Salkkareiden ketju. En ymmärrä, miksi pitää vähintään kerta viikkoon tapella siitä, ettei sarjaa saisi seurata ja pitäisi kaikkien lopettaa äkkiä seuraaminen. Ei tarvitse tykätä ja sen saa sanoa, mutta tuo kuulostaa jo pikemmin oman paremmuuden korostamiselta ja toisten tahalliselta kiusaamiselta ja mollaamiselta.
Vierailija kirjoitti:
Loppuis koko paska sarja.
Vaikka Salkkarit loppuisivat niin sieltä mitään sen kummempaa tilalle tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuis koko paska sarja.
Vaikka Salkkarit loppuisivat niin sieltä mitään sen kummempaa tilalle tule.
Parempi niin. Ei näin laadutonta moskaa tarvitse näyttää.
Linda sietää Iloa vain Violan takia
Mira on Joannalle Vesan aiheuttama ongelma josta ei pystynyt pääsemään eroon eli virhe hänelle
Eikö Laiteloiden olisi korkea aika lähteä sarjasta pois?
Hyvä JOanna vihaa Miraa ja Vesaa
Saga tulee syksyllä takas John Savikon ja Laura Kivirannan kanssa.
Karoliina Blackburn palaa Stephanien rooliin ja Annemari Laaksonen Tamaraksi.
Matti Ristisen näyttelemä Valtteri Elovirta tulee haastamaan hänen identiteettivarkaansa oikeuteen.
Lena Meriläinen esittää Anneli Vuorelaa, Helenan siskoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tiedän toki että viestit on vain mua varten kiusaksi vaikka sinuakin yleensä puolustan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tiedän toki että viestit on vain mua varten kiusaksi vaikka sinuakin yleensä puolustan.
Ai niinkö luulet et vain sun kiusaksi? Niin ajattelen ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkö luulet et vain sun kiusaksi? Niin ajattelen ihan oikeasti.
Luulen koska melkein aina tää menee siihen että mulle vastataan että Laitelat ulos :D Se alkoi kun myönsin fanittavani heitä. Sen jälkeen tässä ei ole mitään muuta ollutkaan kun koko ajan samaa toistoa huonoudesta. VAikka miten puolustaisin Sagaa ja muita niin aina se kääntyy että Laitelat paskoja.
Sä sen vammaisen ohjelman seuraaminen.