Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11008)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevään 2026 päätösjakso:
Jakso alkaa dramaattisella paluulla, kun Saga Korkiakoski saapuu yhtiön pääkonttoriin odottamattomasti. Hän on ollut poissa pitkään, mutta nyt hän on päättänyt ottaa ohjat takaisin käsiinsä. Saga astuu sisään päättäväisenä ja saa heti aikaan hämmennystä työntekijöiden keskuudessa. Hän ilmoittaa, että aikoo puhdistaa yhtiön sisäiset ongelmat ja palauttaa sen entiseen loistoonsa.
Noel Axelssonin rikosten paljastuminen
Samaan aikaan yhtiössä alkaa levitä huhuja epäilyttävistä toimista. Saga on tehnyt salaa tutkimuksia ja paljastaa yhtiön kokouksessa, että Noel Axelsson on ollut mukana useissa rikollisissa toimissa, kuten kirjanpitorikoksissa, lahjonnassa ja jopa yrityksen varojen kavalluksessa. Hän esittää konkreettisia todisteita, kuten sähköposteja, pankkitilejä ja valvontakameran tallenteita, jotka todistavat Noelin syyllisyyden.
Noel yrittää ensin kiistää syytökset ja syyttää muita, mutta todisteet ovat liian vahvoja. Yhtiön hallitus ja työntekijät ovat järkyttyneitä ja pettyneitä, ja Noel jää yksin puolustamaan itseään.
Saga ottaa yhtiön johdon käsiinsä ja lupaa tehdä perusteellisia muutoksia. Hän kutsuu koolle uuden johtoryhmän ja aloittaa puhdistuksen, jossa epäeettiset henkilöt erotetaan. Noel Axelsson pidätetään ja hänen rikoksensa viedään viranomaisten tutkittavaksi.
Jakso päättyy siihen, että Saga katsoo ulos yhtiön ikkunasta päättäväisenä, valmiina johtamaan yhtiötä kohti parempaa tulevaisuutta. Työntekijät katsovat häntä toiveikkaina, ja tunnelma on täynnä uutta energiaa ja mahdollisuuksia.
Hieno päätösjakso tulossa 👏🏻
Äärimmäisen tylsä olisi tommonen.
Äärimmäisen tylsä sarja ollut syksystä 2020 asti
No en jaksaisi vaan katsoa päätösjaksoa, jossa Saga paistattelee koko jakson keskiössä.
Mä jaksaisin. Ei paljon parempaa voisi olla jos keskittyisi muuten vain nykyhetken saman rullan veivaamiseen eikä Maarit Salin tai kukaan muukaan legendaarinen päärooli tulisi takas. Noelin hahmon ollut samassa pisteessa vuosia. Yhtään ei ole kiinnostanut niiden yhteinen lapsi Danielan kanssa ja häät.
Ismo joutaisi pois. Mitä nopeammin sen parempi. Sama Lassen ja monen muunkin kanssa.
Mitä pahaa sanoa ettei Joanna ei halunnut ikinä MIraa vain pelkästään raiskauksesta ja vihaa häntä hänelle siihen oikeus mitä joutui käymään Miran kanssa kokemuksen
Miran lähteminen oli Joannalle onnellisin päivä ja välien viilentyminen
Viitataanko tuolla tohtori Hansen johonkin uuteen hahmoon, vai onko tämä vain sanaleikki/väännös. Hansen on kyllä ihan sukunimikin sekä Hansenin tauti on ainakin olemassa. Toisaalta viittaisi liikaa Sykkeen Max Hanssoniin tai se mulla ensimmäisenä tuli mieleen.
Tossahan nyt selvisi, että Sampo ja Tatu pelkästään tapailevat. Laitela toki puhuu miten sattuu. Milloin Tatu luetaan exäksi ja milloin ei. Putosin itsekin melkein kelkasta, kun yhden kohtauksen alussa Paavo oli Kallelle silleen "Siis sun eksä petti sun eksää sun kanssa?" Ehdin ajattelmaan, että puhutaan jo jostain ikivanhasta.
No en jaksaisi vaan katsoa päätösjaksoa, jossa Saga paistattelee koko jakson keskiössä.