Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11006)
Tatu on kyllä aika nösö mieheksi.
Petri kusetti sitten oikein kunnolla Henrikiä ja Akia. Tällä kertaa vei 200000 € mennessään.
Täytyy myöntää, että siinä kohtaa kun selvisi Melvini, Paavon ja Kallen osallistuvan samoihin bileisiin, jossa vielä viini virtaa niin kuin Jenna sanoi, niin pelkäsin Kallen päätyvän juomaan ja sekoilemaan näiden nuorten kanssa. Yllätyksenä piti korkin kiinni ja pyysi vieläpä Paavolta anteeksi. Kumma ettei Kalle taaskaan saanut kerrotuksi Jennalle alkoholiongelmastaan. Eikö muka Alissakaan tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Tatu on kyllä aika nösö mieheksi.
Ne ois Kallen kanssa hyvä pari, ku molemmat on vähän tommosia. Niillähän on monesti samankaltaisia ajatuksia. Presidenttien luettelukin vähän outo sattuma.
MIran ja raiskauksen takia Joanna on lapseton ja kärsii Miran syntymällä raiskauksesta lapsettomuudesta
Mitä pahaa sanoa ettei Joanna ei halunnut ikinä MIraa vain raiskauksesta ja vihaa
Milloin Saga tulee takas? Noelin täytyisi poistua Mustavaarojen firmasta.
Noni, sitten on aika äänestää 😡
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa sanoa ettei Joanna ei halunnut ikinä MIraa vain raiskauksesta ja vihaa
Onko oikeasti niin vaikea päästä yli Mirasta? Olga lopetti kuvauksissa yli kolme vuotta sitten ja Miran poistumisesta tulee kolme vuotta täyteen loppusyksystä. Olga luo lupaavaa uraa artistina, tuskinpa hänellä on kiinnostusta palata Salkkareihin ainakaan ihan lähivuosina (jos koskaan). Mira sai alkunsa raiskauksesta, mutta Mira itse ei ole millään muotoa siitä vastuussa.
Huomenna on varmaan viimeisin päivä, jolloin se traileri voi tulla, joten eiköhän se huomenna kanavilla pyöri.
Traileri Saga Korkiakosken paluusta. Korkokengät lähikuvassa. Iisa Havu oli pelkkä huono vitsi ja kiusanteoa laadukkaampaa odotellessa.
Ainakin Joanna mielestä on Miran syytä ja vastuussa
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on varmaan viimeisin päivä, jolloin se traileri voi tulla, joten eiköhän se huomenna kanavilla pyöri.
Olisihan se tietysti meille ennakoiden katsojille lottovoitto, jos tulisi vasta ennakoiden jälkeen. Mutta tosiaan kerran ainakin tullut tiistaina. Taisi olla se vuosi, jolloin Noelia ammuttiin toimistolla. Olikohan 2022? Viikon kurkistus tulee vasta perjantaina, koska huomenna ei tule jaksoa.
Mitä pahaa sanoa ettei Joanna ei ikinä halunnut MIraa vain pelkästään raiskauksesta ja vihaa häntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on varmaan viimeisin päivä, jolloin se traileri voi tulla, joten eiköhän se huomenna kanavilla pyöri.
Olisihan se tietysti meille ennakoiden katsojille lottovoitto, jos tulisi vasta ennakoiden jälkeen. Mutta tosiaan kerran ainakin tullut tiistaina. Taisi olla se vuosi, jolloin Noelia ammuttiin toimistolla. Olikohan 2022? Viikon kurkistus tulee vasta perjantaina, koska huomenna ei tule jaksoa.
Toivottavasti Noelin firma kaatuisi vihdoin ja Saga tulisi takas. Saga lopettais Noelin elämän korkokengillä eikä jäisi koskaan kiinni.
Miran lähteminen oli Joannalle parasta mitä on tapahtunut ja onnellisin päivä ja välien viilentyminen
Mitä pahaa sanoa Joanna vihaa Miraa ja Vesaa
Kevään 2026 päätösjakso:
Jakso alkaa dramaattisella paluulla, kun Saga Korkiakoski saapuu yhtiön pääkonttoriin odottamattomasti. Hän on ollut poissa pitkään, mutta nyt hän on päättänyt ottaa ohjat takaisin käsiinsä. Saga astuu sisään päättäväisenä ja saa heti aikaan hämmennystä työntekijöiden keskuudessa. Hän ilmoittaa, että aikoo puhdistaa yhtiön sisäiset ongelmat ja palauttaa sen entiseen loistoonsa.
Noel Axelssonin rikosten paljastuminen
Samaan aikaan yhtiössä alkaa levitä huhuja epäilyttävistä toimista. Saga on tehnyt salaa tutkimuksia ja paljastaa yhtiön kokouksessa, että Noel Axelsson on ollut mukana useissa rikollisissa toimissa, kuten kirjanpitorikoksissa, lahjonnassa ja jopa yrityksen varojen kavalluksessa. Hän esittää konkreettisia todisteita, kuten sähköposteja, pankkitilejä ja valvontakameran tallenteita, jotka todistavat Noelin syyllisyyden.
Noel yrittää ensin kiistää syytökset ja syyttää muita, mutta todisteet ovat liian vahvoja. Yhtiön hallitus ja työntekijät ovat järkyttyneitä ja pettyneitä, ja Noel jää yksin puolustamaan itseään.
Saga ottaa yhtiön johdon käsiinsä ja lupaa tehdä perusteellisia muutoksia. Hän kutsuu koolle uuden johtoryhmän ja aloittaa puhdistuksen, jossa epäeettiset henkilöt erotetaan. Noel Axelsson pidätetään ja hänen rikoksensa viedään viranomaisten tutkittavaksi.
Jakso päättyy siihen, että Saga katsoo ulos yhtiön ikkunasta päättäväisenä, valmiina johtamaan yhtiötä kohti parempaa tulevaisuutta. Työntekijät katsovat häntä toiveikkaina, ja tunnelma on täynnä uutta energiaa ja mahdollisuuksia.
Todennäköisesti just näin. Henrikin lääkkeet vaihtuvat huumaaviin. Mariannan kosto. Salonius lopulta jää kiinni, Aaro ei.