Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11008)

Vierailija
10961/11008 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsomo elää ihan omaa aikaansa klippien perusteella. Tämäkin tänään lisätty pätkä on ensi viikolta. Olettaisin. Jutta ja Iisa ajautuvat kahakkaan baarissa. Jutta taas täräyttää turpiin miehiä 😅

https://www.mtv.fi/lyhyet/ef8e6f65b428a0db2533/video-salkkarit-kaksikko…

Tästä on tullut uutinen. On päätösjaksosta. Sitä en tiedä, miksi Maikkari kokee olennaiseksi julkaista sen jo nyt.

Vierailija
10962/11008 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän loppuu kaikki. Kuvaa pantataan. 100 varma. Ei lopu kaikki. Eikä juurikaan siihen! 😎👍🤣👍 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10963/11008 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette syyks miks Alissa ei saa enää ikinä matkustaa Marokkoon?

Vierailija
10964/11008 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppakivassa oli vähän sama lopputulos kuin Kallen ensimmäisellä kerralla ja sekin oli Amandassa. Katariina jäi hiukan ulkopuolelle. Sen jakson nimikin oli tyyliin Katariina on kapula kolmannessa pyörässä. Myöhemminhän he yrittivät uuden nettimiehen kanssa ja Kallen kauhuksi paikalle ilmaantui Valtteri Elovirta.

Vierailija
10965/11008 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyn jaksonimiä on jo Kavi:ssa. Itse en kyllä varsinaisesti usko, että Aaro ainakaan kuolisi. 

4971. Hyvästi isä
4972. Peru mut!
4973. Loppukohtaus
4974. Tohtori Hansen, otaksun?
4975. Kuningatargambiitti
 

Vierailija
10966/11008 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksyn jaksonimiä on jo Kavi:ssa. Itse en kyllä varsinaisesti usko, että Aaro ainakaan kuolisi. 

4971. Hyvästi isä
4972. Peru mut!
4973. Loppukohtaus
4974. Tohtori Hansen, otaksun?
4975. Kuningatargambiitti
 

Ehkäpä Linda viimein saa totuuden selville ja hylkää isänsä. Onhan Teemu ollut kuvauksissa. Ellei viittaa muuhun isään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10967/11008 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta ja Iisa joutuvat ihan varmasti putkaan kolmatta kertaa. Tuo perseestä puristelija taitaa olla sama mies kuin Tuhmiksissa Camillaa ahdistellut mies tytöt ja hotellihuone mies :D

Vierailija
10968/11008 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta ja Iisa joutuvat ihan varmasti putkaan kolmatta kertaa. Tuo perseestä puristelija taitaa olla sama mies kuin Tuhmiksissa Camillaa ahdistellut mies tytöt ja hotellihuone mies :D

Tämäkään ei varmasti toimisi toisten päin että nainen ahdistelee miestä ja mies vähän tinttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10969/11008 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsomo elää ihan omaa aikaansa klippien perusteella. Tämäkin tänään lisätty pätkä on ensi viikolta. Olettaisin. Jutta ja Iisa ajautuvat kahakkaan baarissa. Jutta taas täräyttää turpiin miehiä 😅

https://www.mtv.fi/lyhyet/ef8e6f65b428a0db2533/video-salkkarit-kaksikko…

Tästä on tullut uutinen. On päätösjaksosta. Sitä en tiedä, miksi Maikkari kokee olennaiseksi julkaista sen jo nyt.

Olin väärässä (tai siis uutinen on väärässä), koska tämä jaksokuvien pohjalta tapahtuu jo alkuviikosta. Mietinkin että on "vetun hyvä" päätösjakso, jos Iisa ja Jutta baaritappelevat siinä.

Vierailija
10970/11008 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki olisi voinut levittää tiettyihin JR piireihin huhun, Petri Simola on vasikka, poliisin informaattori. Ai että tässä sarjassa hahmot ja kuviot ovat NAIVEJA. 🤭 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10971/11008 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon kiinnosta tuo kolmen kimppa.Pilalle menee koko ohjelma😤

Vierailija
10972/11008 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrik Ekholm. Mihin katosi varakkaan suvun poika, perillinen. Henrik on kouluttamaton (Hanken jäi ulos elämästä) ja jossain kahvila Moosessa töissä!! 

Ekholm sukuni viittaisi että suvun käyttökieli voisi olla ruotsi tai suomea ruotsinkielisellä aksentilla. Henrikin puheesta ei kuulu på svenska edes tavun vertaa. Henrik on ehkä jotain 24 vuotias sarjassa. Sen olisi pitänyt jo periä suvun omaisuutta ja vastuuta, eikä olla joku hemmetin barista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10973/11008 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syksyn jaksonimiä on jo Kavi:ssa. Itse en kyllä varsinaisesti usko, että Aaro ainakaan kuolisi. 

4971. Hyvästi isä
4972. Peru mut!
4973. Loppukohtaus
4974. Tohtori Hansen, otaksun?
4975. Kuningatargambiitti
 

Ehkäpä Linda viimein saa totuuden selville ja hylkää isänsä. Onhan Teemu ollut kuvauksissa. Ellei viittaa muuhun isään.

Alissa voi myös kuulla kahvilan panttaamisesta.

Vierailija
10974/11008 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Petri, etsintäkuulutettu rikollinen (suomi ja europol) voi mennä lentokentälle ja lähteä lentäen pois? Suomi ole mikään banaanivaltio. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10975/11008 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julius Axelsson on Kaspianin tuleva tyttöystävä 🤗 

Vierailija
10976/11008 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö Henrik päihde-psykiatrisen osaston (suljetun) ilohin. Lepohuone go go. Sitten vähän päiväsalia kun sylki valuu suupielistä, huhuu... Onko kukaan siellä himassa? 🤣 

Vierailija
10977/11008 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tuo Noelin näyttelijä voi olla ammattinäyttelijä? Se on niin kökkö tuossa roolissaan. Ei kukaan puhu noin. Ja samaten Danielan näyttelijä ei osaa olla yhtään luonteva, hönkii repliikit huokailemalla hennosti koko ajan.

Vierailija
10978/11008 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö Henrik päihde-psykiatrisen osaston (suljetun) ilohin. Lepohuone go go. Sitten vähän päiväsalia kun sylki valuu suupielistä, huhuu... Onko kukaan siellä himassa? 🤣 

Kohta varmaan psykiatri Salonius tekee moovin ja onkin tuolla töissä ja Aaro saa kostonsa. Piritta, tuo monien paikkojen nainen. Vankila psykiatri, parisuhdeterapeutti, psykoterapeutti, psykiatrisen osaston lääkäri :D

Vierailija
10979/11008 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä tuo Noelin näyttelijä voi olla ammattinäyttelijä? Se on niin kökkö tuossa roolissaan. Ei kukaan puhu noin. Ja samaten Danielan näyttelijä ei osaa olla yhtään luonteva, hönkii repliikit huokailemalla hennosti koko ajan.

Varmaan tottunut näyttelemään teatterissa isosti ja dramaattisesti. Ennen Salkkareita ei juuri tehnyt rooleja kameran edessä.

Vierailija
10980/11008 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Sumu on varakkaampien ihmisten brändi, koska Melvinillä on Sumun puku päällä. Kallella on rytkyt niin hirveitä, että vaikea edes veikata mikä niistä on muka kyseisen brändin paita.