Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11008)
Tähän loppuu kaikki. Kuvaa pantataan. 100 varma. Ei lopu kaikki. Eikä juurikaan siihen! 😎👍🤣👍
Mitä luulette syyks miks Alissa ei saa enää ikinä matkustaa Marokkoon?
Kimppakivassa oli vähän sama lopputulos kuin Kallen ensimmäisellä kerralla ja sekin oli Amandassa. Katariina jäi hiukan ulkopuolelle. Sen jakson nimikin oli tyyliin Katariina on kapula kolmannessa pyörässä. Myöhemminhän he yrittivät uuden nettimiehen kanssa ja Kallen kauhuksi paikalle ilmaantui Valtteri Elovirta.
Syksyn jaksonimiä on jo Kavi:ssa. Itse en kyllä varsinaisesti usko, että Aaro ainakaan kuolisi.
4971. Hyvästi isä
4972. Peru mut!
4973. Loppukohtaus
4974. Tohtori Hansen, otaksun?
4975. Kuningatargambiitti
Vierailija kirjoitti:
Syksyn jaksonimiä on jo Kavi:ssa. Itse en kyllä varsinaisesti usko, että Aaro ainakaan kuolisi.
4971. Hyvästi isä
4972. Peru mut!
4973. Loppukohtaus
4974. Tohtori Hansen, otaksun?
4975. Kuningatargambiitti
Ehkäpä Linda viimein saa totuuden selville ja hylkää isänsä. Onhan Teemu ollut kuvauksissa. Ellei viittaa muuhun isään.
Jutta ja Iisa joutuvat ihan varmasti putkaan kolmatta kertaa. Tuo perseestä puristelija taitaa olla sama mies kuin Tuhmiksissa Camillaa ahdistellut mies tytöt ja hotellihuone mies :D
Vierailija kirjoitti:
Jutta ja Iisa joutuvat ihan varmasti putkaan kolmatta kertaa. Tuo perseestä puristelija taitaa olla sama mies kuin Tuhmiksissa Camillaa ahdistellut mies tytöt ja hotellihuone mies :D
Tämäkään ei varmasti toimisi toisten päin että nainen ahdistelee miestä ja mies vähän tinttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsomo elää ihan omaa aikaansa klippien perusteella. Tämäkin tänään lisätty pätkä on ensi viikolta. Olettaisin. Jutta ja Iisa ajautuvat kahakkaan baarissa. Jutta taas täräyttää turpiin miehiä 😅
https://www.mtv.fi/lyhyet/ef8e6f65b428a0db2533/video-salkkarit-kaksikko…
Tästä on tullut uutinen. On päätösjaksosta. Sitä en tiedä, miksi Maikkari kokee olennaiseksi julkaista sen jo nyt.
Olin väärässä (tai siis uutinen on väärässä), koska tämä jaksokuvien pohjalta tapahtuu jo alkuviikosta. Mietinkin että on "vetun hyvä" päätösjakso, jos Iisa ja Jutta baaritappelevat siinä.
Aki olisi voinut levittää tiettyihin JR piireihin huhun, Petri Simola on vasikka, poliisin informaattori. Ai että tässä sarjassa hahmot ja kuviot ovat NAIVEJA. 🤭
Ei paljon kiinnosta tuo kolmen kimppa.Pilalle menee koko ohjelma😤
Henrik Ekholm. Mihin katosi varakkaan suvun poika, perillinen. Henrik on kouluttamaton (Hanken jäi ulos elämästä) ja jossain kahvila Moosessa töissä!!
Ekholm sukuni viittaisi että suvun käyttökieli voisi olla ruotsi tai suomea ruotsinkielisellä aksentilla. Henrikin puheesta ei kuulu på svenska edes tavun vertaa. Henrik on ehkä jotain 24 vuotias sarjassa. Sen olisi pitänyt jo periä suvun omaisuutta ja vastuuta, eikä olla joku hemmetin barista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksyn jaksonimiä on jo Kavi:ssa. Itse en kyllä varsinaisesti usko, että Aaro ainakaan kuolisi.
4971. Hyvästi isä
4972. Peru mut!
4973. Loppukohtaus
4974. Tohtori Hansen, otaksun?
4975. Kuningatargambiitti
Ehkäpä Linda viimein saa totuuden selville ja hylkää isänsä. Onhan Teemu ollut kuvauksissa. Ellei viittaa muuhun isään.
Alissa voi myös kuulla kahvilan panttaamisesta.
Miten Petri, etsintäkuulutettu rikollinen (suomi ja europol) voi mennä lentokentälle ja lähteä lentäen pois? Suomi ole mikään banaanivaltio.
Pääseekö Henrik päihde-psykiatrisen osaston (suljetun) ilohin. Lepohuone go go. Sitten vähän päiväsalia kun sylki valuu suupielistä, huhuu... Onko kukaan siellä himassa? 🤣
Miten ihmeessä tuo Noelin näyttelijä voi olla ammattinäyttelijä? Se on niin kökkö tuossa roolissaan. Ei kukaan puhu noin. Ja samaten Danielan näyttelijä ei osaa olla yhtään luonteva, hönkii repliikit huokailemalla hennosti koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö Henrik päihde-psykiatrisen osaston (suljetun) ilohin. Lepohuone go go. Sitten vähän päiväsalia kun sylki valuu suupielistä, huhuu... Onko kukaan siellä himassa? 🤣
Kohta varmaan psykiatri Salonius tekee moovin ja onkin tuolla töissä ja Aaro saa kostonsa. Piritta, tuo monien paikkojen nainen. Vankila psykiatri, parisuhdeterapeutti, psykoterapeutti, psykiatrisen osaston lääkäri :D
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tuo Noelin näyttelijä voi olla ammattinäyttelijä? Se on niin kökkö tuossa roolissaan. Ei kukaan puhu noin. Ja samaten Danielan näyttelijä ei osaa olla yhtään luonteva, hönkii repliikit huokailemalla hennosti koko ajan.
Varmaan tottunut näyttelemään teatterissa isosti ja dramaattisesti. Ennen Salkkareita ei juuri tehnyt rooleja kameran edessä.
Ilmeisesti Sumu on varakkaampien ihmisten brändi, koska Melvinillä on Sumun puku päällä. Kallella on rytkyt niin hirveitä, että vaikea edes veikata mikä niistä on muka kyseisen brändin paita.
Tästä on tullut uutinen. On päätösjaksosta. Sitä en tiedä, miksi Maikkari kokee olennaiseksi julkaista sen jo nyt.