Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11008)
Häiritseekö muita, kun joskus on tilanteita, jossa hahmo on kertonut tarinaa, joka kuulostaa mielenkiintoiselta, mutta sitä ei kerrota katsojille ollenkaan. Vain tyyliin loppu. Yksi jakso ensi viikolla alkoi tilanteella, jossa Alissa oli kertonut Melvinille, Paavolle ja Kallelle jonkun jutun, minkä takia hän ei enää ikinä saa matkustaa Marokkoon.
Eiköhän tuo kimppakiva ole pelkkä hyvä keino huudattaa ihmisiä. Huomenna alkaa sopivasti Pride viikko. Facebookissa näyttelijöiden haastattelua on levitetty Maikkarin kanavissa ja voidaan sitten samalla tehdä lisää uutisia kuinka katsojat ja kansalaiset ovat suuttuneet. Useampi on repinyt jo pelihousunsa :D
Missä jaksossa tai mihin aikaan se oli kun Camilla kerto Akille siitä et oli sen Alissan myrkytyksen takana
Heitin läpällä kauan sit, että Melvin ja Petri vois liittyä samoihin bisneksiin. Samalla läpällä lähinnä naureskelin Petrin lähteneen lentokentälle ja seuraavissa jaksoissa Melvin olikin Suomessa. Ollut jumissa Genevessä, koska yksityiskoneensa oli huolossa. Mainittiin sen olevan 30-paikkainen vanha rostisko. Vaikea kuvitella, että Petri voisi vain kävellä Helsinki-Vantaalle ja ottaa minkä tahansa lennon edes väärällä henkilöllisyystodistuksella. Yksityinen kone voisi olla vielä jotenkin lahjottava ratkaisu. Melvin myös tuli mielenkiinnolla Alissan pippaloihin, koska on saanut tarpeeksi diplomaattien juhlista. Eikös Petri suurlähettilään turvamiehenä pyörinyt näissä diplimaatti piireissä. Kamakin tuotiin Suomeen sitä kautta. Sitä en tiedä, miksi Melvin pyörii niissä diplomaattien juhlissa. Isänsä taisi olla juristi tai voihan sitä olla montaa asiaa samaan aikaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Missä jaksossa tai mihin aikaan se oli kun Camilla kerto Akille siitä et oli sen Alissan myrkytyksen takana
Muistaakseni loppukeväällä 2020. Hieman ennen helikopteriturmaa.
"Yksi menettää elämässään kaiken" ja tämä on melkein 99% Sampo, joka yhtäkkiä on kääntänyt kelkkansa. Oikeastaan Kari sanoi Sampolle, että olisi ihan hyvä jätkä, jos jättäisi juonittelun pois. Salla käyttäytyy Sampoa kohtaan mukavasti. Kerta kaikkiaan Sampo huomaakin, ettei halua olla kusipää ja peruu suunnitelman. Luultavasti kostona Pirre kaivaa Samposta jotakin sontaa esille ensi-iltaan/tv-jaksoon, jonka seurauksena myös Sampon maine menee. Amandan liikevaihto laskee ja joutuu myymään takaisin Sallalle, Tatu ei voi hyväksyä asioita ja nostaa kytkintä päätyen yhteen Kallen kanssa.. Kova julkinen lynkkaaminen. Karma osuu takaisin.
Kenelle Kalle sen tekstiviestin lähetti? Tatulleko? Ettei kuitenkin taas yritä Petriä ja joutuu vielä joidenkin huume tyyppien kanssa tapaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Milloin Rantabaari saa jatkoa?
Rehellisesti sanottuna en usko, että enää koskaan jatkuu. Liian suuri väli alkaa olemaan ja hankala saada mitään järkevää jatkoa aikaiseksi. Riippuisi myös todella paljon näyttelijöistä. Monta avointa juonta saattaisi jäädä kokonaan auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Rantabaari saa jatkoa?
Rehellisesti sanottuna en usko, että enää koskaan jatkuu. Liian suuri väli alkaa olemaan ja hankala saada mitään järkevää jatkoa aikaiseksi. Riippuisi myös todella paljon näyttelijöistä. Monta avointa juonta saattaisi jäädä kokonaan auki.
Onhan esim. Robankin kausien välissä ollut 3-4 vuotta taukoa. Mutta yhdyn kyllä tuohon mielipiteeseen että tuskinpa Rabaa enää jatketaan. Muuten ei sinänsä haittaisi, mutta moni juonikuvio jäi ihan kesken. Typerää jos Mikael ja Patrik jäävät ikuisesti riitoihin eikä Sofia jää koskaan teoistaan kiinni.
Toi Petrin apuri näyttää pelottavalta, mutta kun se avaa suunsa niin voisi olla suoraan jostain Tonttu Toljanterin kaudelta. Jos vain vaihtaisi kuteet tonttuasuun...
Voihan se olla, että Aki lopulta kostaa Petrille pahimman kautta. Henrikin saattoi laittaa katkolle, jotta on tiukka alibi jos Henrikin ja Petrin osuus tulisi joskus ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Toi Petrin apuri näyttää pelottavalta, mutta kun se avaa suunsa niin voisi olla suoraan jostain Tonttu Toljanterin kaudelta. Jos vain vaihtaisi kuteet tonttuasuun...
Mietin vaan miksei poliiseista puhuttu mitään vai tajusiko ne, että Jenna vain trollas saadakseen Henrikin turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mennyt usko siihen, että traileri tulisi 😅
Toivon kyllä itsekin traileria, mutta olisiko se toisaalta niin kamalaa jos ei tulisi? Olisipa ainakin enemmän jännitettävää.
Katsomo elää ihan omaa aikaansa klippien perusteella. Tämäkin tänään lisätty pätkä on ensi viikolta. Olettaisin. Jutta ja Iisa ajautuvat kahakkaan baarissa. Jutta taas täräyttää turpiin miehiä 😅
https://www.mtv.fi/lyhyet/ef8e6f65b428a0db2533/video-salkkarit-kaksikko…
Vierailija kirjoitti:
Henrikin pitäisi olla nyt Akille pystyssä 200,000e + korot ja kun sukunimi on Ekholm, nyt pitäisi olla pappa betalar kuvio. Hämmästyttävää että Henrikin koko varakas tausta on häivytetty.
Ps: palautustyökalulla puhelimen tuhottu video on helppo palauttaa. Ja jos tää koko Petri juttu oli tässä. Mikä oli koko Petri jutun tarkoitus.
Empä usko että Petri laittaisi omasta kännykästään pilveen mitään mikä voisi liittää sen tavalla tai toisella rikollisuuteen. Meinaan on yhä tänäkin päivänä epäselvää tuhoutuuko joku pilvessä säilytetty materiaali oikeasti vain jääkö se pilvipalvelun muistiin ikään kuin roskakoritilaan. Ja puhelimesta kun tuhot kuvan, se siirtyy tilaan josta voit palauttaa sen takaisin kansioon. Palautustyökalut on vanha keksintö. Oikeasti tuollaiset jutut ovat tikulla säilytettäviä.
Kun Daniela on niin frendiä Lailan kanssa, ei tullut mieleen, että Laila ottaisi Juliuksen ja Sandran asumaan kanssaan ja Noel maksaisi vuokran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Rantabaari saa jatkoa?
Rehellisesti sanottuna en usko, että enää koskaan jatkuu. Liian suuri väli alkaa olemaan ja hankala saada mitään järkevää jatkoa aikaiseksi. Riippuisi myös todella paljon näyttelijöistä. Monta avointa juonta saattaisi jäädä kokonaan auki.
Väkisin väännettyjä Salkkareita kyllä jatketaan loputtomasti kun sitä katsotaan jostain ihmeen syystä vaikka itselleni se on herättänyt vuosia sitten niin suuret myötähäpeäfiilikset ettei vaan pystynyt enää ja oli pakko lopettaa. Rantabaari oli katsottava alusta loppuun. Salkkareiden laatu on mennyt ihan hirveäksi ja epärealistiseksi. Täyttä roskaa.
Jirikin palaa varmaan aika pian syyskauden alussa, koska Alissan juhlat oli kuvattu jo maaliskuussa. Mutta osa päätösjakson tapahtumista taitaa olla helmikuulta. Jollakin tuotannon edustajalla oli kuvia ambulanssista ja Monika vihjaili jostain hurjemmista poliisi kohtauksista/takaa-ajosta. Luultavasti Marianna sekä poliisit ottavat vastaan ja lopulta asetta käytetään puolin ja toisin.