Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11008)
Mulla on sellainen tunne, että myöhemmin tulee takauma, jossa näytetään Pirittan olleen samaan aikaan kadulla liikenteessä. Tatu luulee kaiken olevan nyt hyvin, kun Kallekaan ei kerro kenellekään ja saa jatkaa operaatiota. Piritta puolestaan leikkii mukana. Mä uskon jotenkin, että Tatu joutuu menemään sänkyyn Pirittan kanssa vaikka ei yhtään haluaisi. Saattaa jopa tahallaan ohjata siihen suuntaan, koska ei ole ihan ok peiteroolissa.
Vierailija kirjoitti:
On aika selvää, että Kertun seuraava suhde tulee olemaan Aslan tai Kaspian. Olivat jälleen kolmistaan samassa kohtauksessa. Saas nähdä tuleeko veljesten välinen kisa, vai ottaako toinen sitten sen Maijan, kun tulee.
Aslan on Kertun seuraava suhde. Vaikka "kaunis poika" Aslan olisi kyllä ns. homomateriaalia mutta veikkaan että sarjan seuraava homopoika on Kaspian.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Kaspian on varmaan sarjan uus homo, jotenkin olemus sellainen vaan, gaydar sanoo mulla! Kaspian ja Paavo liekkö varmaan alkaa tapailla
Ehdottomasti. Sanoin heti kun hahmot esiteltiin, että Kaspian on sarjan uusi teinihomo. Teenager gay.
Aslanit ja Kaspianit ei kiinnosta. Tois vaikka Helin ja Sami Pajolan takas tai sit Tamara ja Sergey Hilman uuteen rooliin.
Huonosti kirjoitettu ja roolitettu uudet hahmot. Persoonat puuttuu. Iisa Havu on kansan uusi suosikki vain koska roolissa on Kumman kaa näyttelijä? 🥱
Jotenkin paradoksi että Kertun näköinen ja ikäinen lentää ulos kämpästä koska ei ole rahaa vuokraan. Vuokrarahat ei olisi My OnlyFans saitilla tehdä helposti ja nopeasti rahaa. Ja jos haluaa kunnolla massa, niin himaan johonkin nurkkaukseen oma "studio" ja "webcam kivaa" hyvää hilloa vastaan. Jos olisin Kertun imäinen nuori nainen taloudellisesti pulassa, en epäröisi sekuntiakaan ja en todellakaan sinnittelisi jollain vit*n Kelan toimeentulotuella. 😡
Vierailija kirjoitti:
Huonosti kirjoitettu ja roolitettu uudet hahmot. Persoonat puuttuu. Iisa Havu on kansan uusi suosikki vain koska roolissa on Kumman kaa näyttelijä? 🥱
Iisa Havu on uusi Naumanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti kirjoitettu ja roolitettu uudet hahmot. Persoonat puuttuu. Iisa Havu on kansan uusi suosikki vain koska roolissa on Kumman kaa näyttelijä? 🥱
Iisa Havu on uusi Naumanen.
Eihän Naumanen monessa jaksossa ollut? Sitä paitsi Naumanen oli hyvä rikollishahmo Marikan kanssa ja voisivat tulla takas.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti kirjoitettu ja roolitettu uudet hahmot. Persoonat puuttuu. Iisa Havu on kansan uusi suosikki vain koska roolissa on Kumman kaa näyttelijä? 🥱
Iisa Havu ei ole mikään kansansuosikki. Mua ärsyttää jatkuva parjaaminen ja vähättely. Nämä viestit kuulostaa joka kerta kuin olisi kauhea hätä pelätä, että Salkkareissa olisi jokin hyvä hahmoja ja laatu menisi paremmaksi. Sen sijaan, että oikeasti kiinnostaisi mikään. Iisalla on joskus hauskat jutut. Totta kai hänen taustansa nousee esille.
Ihme ettei Sagan nimeä koskaan mainittu. Aina puhuttiin vain hallituksesta ja Aki sanoi että hallituksen puheenjohtaja soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin paradoksi että Kertun näköinen ja ikäinen lentää ulos kämpästä koska ei ole rahaa vuokraan. Vuokrarahat ei olisi My OnlyFans saitilla tehdä helposti ja nopeasti rahaa. Ja jos haluaa kunnolla massa, niin himaan johonkin nurkkaukseen oma "studio" ja "webcam kivaa" hyvää hilloa vastaan. Jos olisin Kertun imäinen nuori nainen taloudellisesti pulassa, en epäröisi sekuntiakaan ja en todellakaan sinnittelisi jollain vit*n Kelan toimeentulotuella. 😡
Kaikki eivät halua ryhtyä rahan takia pornoiluun. Eikä siellä OF:ssä nyt niin helposti tehdä rahaa kun pitää ensin löytää oma yleisönsä jotain kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti kirjoitettu ja roolitettu uudet hahmot. Persoonat puuttuu. Iisa Havu on kansan uusi suosikki vain koska roolissa on Kumman kaa näyttelijä? 🥱
Iisa Havu ei ole mikään kansansuosikki. Mua ärsyttää jatkuva parjaaminen ja vähättely. Nämä viestit kuulostaa joka kerta kuin olisi kauhea hätä pelätä, että Salkkareissa olisi jokin hyvä hahmoja ja laatu menisi paremmaksi. Sen sijaan, että oikeasti kiinnostaisi mikään. Iisalla on joskus hauskat jutut. Totta kai hänen taustansa nousee esille.
Iisa ei vaikuta kummoisemmalta lisäykseltä siihen mitä on jo nähty. Tulee mieleen nimestä ja kaikesta päätellen uusi Liisa.
Minna Koskela on muuten Sykkeen uudella kaudella potilaana jossakin jaksokokonaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Minna Koskela on muuten Sykkeen uudella kaudella potilaana jossakin jaksokokonaisuudessa.
Eikös ollut myös se Kumman kaa "aisaparikin"? Iisa Havu ja sisko Aisa Havu 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna Koskela on muuten Sykkeen uudella kaudella potilaana jossakin jaksokokonaisuudessa.
Eikös ollut myös se Kumman kaa "aisaparikin"? Iisa Havu ja sisko Aisa Havu 🤣
Heli Sutela näytti olleen näissä, jotka tuli äskettäin telkkarista. Ja "Vesa" aka Ilkka Merivaara on vakituisempana psykiatrina Kari Kallisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna Koskela on muuten Sykkeen uudella kaudella potilaana jossakin jaksokokonaisuudessa.
Eikös ollut myös se Kumman kaa "aisaparikin"? Iisa Havu ja sisko Aisa Havu 🤣
Heli Sutela näytti olleen näissä, jotka tuli äskettäin telkkarista. Ja "Vesa" aka Ilkka Merivaara on vakituisempana psykiatrina Kari Kallisena.
Sekoitatko Ilkka Merivaaran Rabbe Smedlundiin joka näytteli Lauran pomoa Vesaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin Tatu suuteli yhtäkkiä Kallea ja jotenkin tuntuu Tatu ei olsaa jättää Kallea
Kalle on uskomaton lörpöttelijä. Ensin Jiristä ja nyt Kristianista. Jotenkin tulee mielee henkilö jonka etutermi on juoru ja sitten takatermi joka liittyy tietynlaiseen naiseen
Kyllä Kalle juorusi mutta periaattessa Jenna ihan oma-aloitteisesti ryhtyi kyselemään Kristianista. Millainen se on tyyppinä. Kalle kehui paljon Kristiania mutta tuli maininneeksi tyttärestä äitiin vaihtamisen sekä Evan kaupan polton. Ja sen että Kristian on hyvä suutelija :D Jenna paiskasi seuraavan kerran oven kiinni nenän edestä Kristianilta.
Pelkkä kaukaa haettu heitto, mut voisiko Piritta liittyä näihin Petrin bisneksiin? Monta kärpästä yhdellä iskulla. Pirittalle ei ole ollut ongelma huumata hänelle viatonta vanhusta kuukausi kaupalla ja ottaa lahjuksia vastaan. Käsittääkseni Piritta vastaa yhdestä osastosta. Jos merkitsisi potilaille liikaa lääkkeitä papereihin mutta todellisuudessa myy katukauppaan. Ei olisi ensimmäinen kerta kun lääkärit sotkeutuvat nappikauppaan.
Ällöttävä tuo Matiaksen kaula-aukkoasu.
Miksi Henrik olisi ollut siellä juhlissa? Henrik on edellistä teiniporukkaa ja jotain 25v.