Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11008)

Vierailija
8461/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli aikakin päästä eroon sadjan historian mitättömimmästä nuorisokaartista. Laila ja Olli jäivät jäljelle? Nuo YO-juhlatkin todella heikot. Ja tottakai pöytäliina päässä Paavo paikalla. Miksi näitä avopaikkoja tuhlataan? Missä Kerttu ja missä Henrik sieltä juhlista? Laila/Henrik olisi edelleen paljon kiinnostavampi kuvio kuin nuo ainaiset homojen kriisit. Kerttua ei ole nähty muiden nuorten kanssa kertaakaan missään kohtauksessa sen jälkeen kun kiristys tuli ilmi. Tuo on niin laiskaa. Mutta kun ruutuaikaa tarvitaan siihen että voidaan vielä pari kohtausta miettiä mitä Matias ja Magnus meinaa? Yhtä surkeaa ettei Henrik ole vieläkään noteerannut Martin Alexin paluuta. Kaveri aiheutti Henrikille valtavan kriisin mutta nyt eivät edes tiedä toisistaan.

Silloin kun Severi viimeksi palasi hetkeksi niin Henrikin kanssa osuivat jossain random-kohtauksessa rappuun. Siinä ei ollut käytännössä mitään kanssakäymistä. Silloin kun Severi lähti niin olivat hyviä kavereita.

Miksi Henrik olisi ollut siellä juhlissa? Henrik on edellistä teiniporukkaa ja jotain 25v.

Vierailija
8462/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen tunne, että myöhemmin tulee takauma, jossa näytetään Pirittan olleen samaan aikaan kadulla liikenteessä. Tatu luulee kaiken olevan nyt hyvin, kun Kallekaan ei kerro kenellekään ja saa jatkaa operaatiota. Piritta puolestaan leikkii mukana. Mä uskon jotenkin, että Tatu joutuu menemään sänkyyn Pirittan kanssa vaikka ei yhtään haluaisi. Saattaa jopa tahallaan ohjata siihen suuntaan, koska ei ole ihan ok peiteroolissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8463/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika selvää, että Kertun seuraava suhde tulee olemaan Aslan tai Kaspian. Olivat jälleen kolmistaan samassa kohtauksessa. Saas nähdä tuleeko veljesten välinen kisa, vai ottaako toinen sitten sen Maijan, kun tulee.

Aslan on Kertun seuraava suhde. Vaikka "kaunis poika" Aslan olisi kyllä ns. homomateriaalia mutta veikkaan että sarjan seuraava homopoika on Kaspian. 

Vierailija
8464/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että Kaspian on varmaan sarjan uus homo, jotenkin olemus sellainen vaan, gaydar sanoo mulla! Kaspian ja Paavo liekkö varmaan alkaa tapailla 

Ehdottomasti. Sanoin heti kun hahmot esiteltiin, että Kaspian on sarjan uusi teinihomo. Teenager gay. 

Vierailija
8465/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aslanit ja Kaspianit ei kiinnosta. Tois vaikka Helin ja Sami Pajolan takas tai sit Tamara ja Sergey Hilman uuteen rooliin.

Vierailija
8466/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kirjoitettu ja roolitettu uudet hahmot. Persoonat puuttuu. Iisa Havu on kansan uusi suosikki vain koska roolissa on Kumman kaa näyttelijä? 🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8467/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin paradoksi että Kertun näköinen ja ikäinen lentää ulos kämpästä koska ei ole rahaa vuokraan. Vuokrarahat ei olisi My OnlyFans saitilla tehdä helposti ja nopeasti rahaa. Ja jos haluaa kunnolla massa, niin himaan johonkin nurkkaukseen oma "studio" ja "webcam kivaa" hyvää hilloa vastaan. Jos olisin Kertun imäinen nuori nainen taloudellisesti pulassa, en epäröisi sekuntiakaan ja en todellakaan sinnittelisi jollain vit*n Kelan toimeentulotuella. 😡 

Vierailija
8468/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti kirjoitettu ja roolitettu uudet hahmot. Persoonat puuttuu. Iisa Havu on kansan uusi suosikki vain koska roolissa on Kumman kaa näyttelijä? 🥱

Iisa Havu on uusi Naumanen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8469/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosti kirjoitettu ja roolitettu uudet hahmot. Persoonat puuttuu. Iisa Havu on kansan uusi suosikki vain koska roolissa on Kumman kaa näyttelijä? 🥱

Iisa Havu on uusi Naumanen. 

Eihän Naumanen monessa jaksossa ollut? Sitä paitsi Naumanen oli hyvä rikollishahmo Marikan kanssa ja voisivat tulla takas.

Vierailija
8470/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti kirjoitettu ja roolitettu uudet hahmot. Persoonat puuttuu. Iisa Havu on kansan uusi suosikki vain koska roolissa on Kumman kaa näyttelijä? 🥱

Iisa Havu ei ole mikään kansansuosikki. Mua ärsyttää jatkuva parjaaminen ja vähättely. Nämä viestit kuulostaa joka kerta kuin olisi kauhea hätä pelätä, että Salkkareissa olisi jokin hyvä hahmoja ja laatu menisi paremmaksi. Sen sijaan, että oikeasti kiinnostaisi mikään. Iisalla on joskus hauskat jutut. Totta kai hänen taustansa nousee esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8471/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei Sagan nimeä koskaan mainittu. Aina puhuttiin vain hallituksesta ja Aki sanoi että hallituksen puheenjohtaja soittaa.

Vierailija
8472/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin paradoksi että Kertun näköinen ja ikäinen lentää ulos kämpästä koska ei ole rahaa vuokraan. Vuokrarahat ei olisi My OnlyFans saitilla tehdä helposti ja nopeasti rahaa. Ja jos haluaa kunnolla massa, niin himaan johonkin nurkkaukseen oma "studio" ja "webcam kivaa" hyvää hilloa vastaan. Jos olisin Kertun imäinen nuori nainen taloudellisesti pulassa, en epäröisi sekuntiakaan ja en todellakaan sinnittelisi jollain vit*n Kelan toimeentulotuella. 😡 

Kaikki eivät halua ryhtyä rahan takia pornoiluun. Eikä siellä OF:ssä nyt niin helposti tehdä rahaa kun pitää ensin löytää oma yleisönsä jotain kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8473/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosti kirjoitettu ja roolitettu uudet hahmot. Persoonat puuttuu. Iisa Havu on kansan uusi suosikki vain koska roolissa on Kumman kaa näyttelijä? 🥱

Iisa Havu ei ole mikään kansansuosikki. Mua ärsyttää jatkuva parjaaminen ja vähättely. Nämä viestit kuulostaa joka kerta kuin olisi kauhea hätä pelätä, että Salkkareissa olisi jokin hyvä hahmoja ja laatu menisi paremmaksi. Sen sijaan, että oikeasti kiinnostaisi mikään. Iisalla on joskus hauskat jutut. Totta kai hänen taustansa nousee esille.

Iisa ei vaikuta kummoisemmalta lisäykseltä siihen mitä on jo nähty. Tulee mieleen nimestä ja kaikesta päätellen uusi Liisa.

Vierailija
8474/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna Koskela on muuten Sykkeen uudella kaudella potilaana jossakin jaksokokonaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8475/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna Koskela on muuten Sykkeen uudella kaudella potilaana jossakin jaksokokonaisuudessa.

Eikös ollut myös se Kumman kaa "aisaparikin"? Iisa Havu ja sisko Aisa Havu 🤣

Vierailija
8476/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna Koskela on muuten Sykkeen uudella kaudella potilaana jossakin jaksokokonaisuudessa.

Eikös ollut myös se Kumman kaa "aisaparikin"? Iisa Havu ja sisko Aisa Havu 🤣

Heli Sutela näytti olleen näissä, jotka tuli äskettäin telkkarista. Ja "Vesa" aka Ilkka Merivaara on vakituisempana psykiatrina Kari Kallisena.

Vierailija
8477/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna Koskela on muuten Sykkeen uudella kaudella potilaana jossakin jaksokokonaisuudessa.

Eikös ollut myös se Kumman kaa "aisaparikin"? Iisa Havu ja sisko Aisa Havu 🤣

Heli Sutela näytti olleen näissä, jotka tuli äskettäin telkkarista. Ja "Vesa" aka Ilkka Merivaara on vakituisempana psykiatrina Kari Kallisena.

Sekoitatko Ilkka Merivaaran Rabbe Smedlundiin joka näytteli Lauran pomoa Vesaa?

Vierailija
8478/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin Tatu suuteli yhtäkkiä Kallea ja jotenkin tuntuu Tatu ei olsaa jättää Kallea 

Kalle on uskomaton lörpöttelijä. Ensin Jiristä ja nyt Kristianista. Jotenkin tulee mielee henkilö jonka etutermi on juoru ja sitten takatermi joka liittyy tietynlaiseen naiseen 

Kyllä Kalle juorusi mutta periaattessa Jenna ihan oma-aloitteisesti ryhtyi kyselemään Kristianista. Millainen se on tyyppinä. Kalle kehui paljon Kristiania mutta tuli maininneeksi tyttärestä äitiin vaihtamisen sekä Evan kaupan polton. Ja sen että Kristian on hyvä suutelija :D Jenna paiskasi seuraavan kerran oven kiinni nenän edestä Kristianilta.

Vierailija
8479/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä kaukaa haettu heitto, mut voisiko Piritta liittyä näihin Petrin bisneksiin? Monta kärpästä yhdellä iskulla. Pirittalle ei ole ollut ongelma huumata hänelle viatonta vanhusta kuukausi kaupalla ja ottaa lahjuksia vastaan. Käsittääkseni Piritta vastaa yhdestä osastosta. Jos merkitsisi potilaille liikaa lääkkeitä papereihin mutta todellisuudessa myy katukauppaan. Ei olisi ensimmäinen kerta kun lääkärit sotkeutuvat nappikauppaan. 

Vierailija
8480/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä tuo Matiaksen kaula-aukkoasu.