Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8514)

Vierailija
8501/8514 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi "Poliisit ja alaston ase" jaksonimi vois viitata siihen, että Tatu ja Rajala ottaa Kallen mukaan peitekuvioon ja Kalle on enemmänkin mallina siellä maalaustunneilla.

Vierailija
8502/8514 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikessa ärsyttävyydessään Sallan hahmolle on annettava iso tunnustus. Hahmo on hyvin realistinen. Juuri tuollaisia hyvin epävarmoja ja erittäin mustasukkaisia ihmisiä riittää. Se sitten että miksi Kari tuossa roikkuu ja miksi Karista on tehty niin munaton on eri asia.

Homoja on myös kyllästyttävän paljon. Helposti menee niin että peräkkäisissä kohtauksissa setvitään eri homojen kriisejä. Joo, me ymmärsimme jo, todella paljon diversiteettiä.

Nyt kun Matias ja Magnus lähtevät sinne pohjoiseen niin eiköhän siellä voisi olla armeijassa korkeaan asemaan noussut Kuisma? Tuskin Kuisma Brasiliaan jäi Kallen lähdön jälkeen? Tai mistäs sitä tietää. Mutta paluu armeijan leipiin voisi olla myös mahdollinen.

Danielan juominen on boring. Kallen rinnalle toinen alkoholisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8503/8514 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sallan mustasukkaisuus ei suinkaan ole uusi asia.  Muun muassa aikoinaan kuvitteli Ismon ja Cindyn välille vaikka ja mitä sen tanssikurssin takia. Salla myös luuli Ismolla ja Iiriksellä olevan jotain ja Salla palkkasi yksityisetsivän seuraamaan Ismon polttareita. Kuitenkin Salla sitten itse petti. Näin se monesti on. Kun on itsellä salattavaa kuvittelee, että kaikki muutkin pettää. Saattaa olla että Salla päätyy vielä itse vieraaseen petiin.

Tämä. Ja mä veikkaan petikumppanin olevan Sampo

Vierailija
8504/8514 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallan mustasukkaisuus ei suinkaan ole uusi asia.  Muun muassa aikoinaan kuvitteli Ismon ja Cindyn välille vaikka ja mitä sen tanssikurssin takia. Salla myös luuli Ismolla ja Iiriksellä olevan jotain ja Salla palkkasi yksityisetsivän seuraamaan Ismon polttareita. Kuitenkin Salla sitten itse petti. Näin se monesti on. Kun on itsellä salattavaa kuvittelee, että kaikki muutkin pettää. Saattaa olla että Salla päätyy vielä itse vieraaseen petiin.

Onhan Salla pettänyt Ismon lisäksi Kariakin Gunnarin kanssa. 

Niinpä. Mutta Sallalla on omat säännöt

Vierailija
8505/8514 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romeo Aron tyttären nimi oli Maija Aro. Että silleen. Welcome to Maija Aro. 

Maija Aro valmiiksi pilattu tuomalla se tähän huonoon teiniporukkaan ja miksi päätettiin tehdä realistinen kasvaminen?

Vierailija
8506/8514 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maija Aro valmiiksi pilattu tuomalla se tähän huonoon teiniporukkaan ja miksi päätettiin tehdä realistinen kasvaminen?

Jos vaikka odotettaisi että asia joskus selviää ennen kuin aletaan haukkumaan.

Vierailija
8507/8514 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi "Poliisit ja alaston ase" jaksonimi vois viitata siihen, että Tatu ja Rajala ottaa Kallen mukaan peitekuvioon ja Kalle on enemmänkin mallina siellä maalaustunneilla.

Kyllä tuo operaatio ainakin jaksonimien perusteella vaikuttaisi jatkuvan. Kallellahan on kokemusta, kun Kososen kanssa joutui peiteoperaatioon. No joutui tai ei, niin olen melko varma, että Tatu tulee kertomaan koko jutun Kallelle. Näin saadaan jo Sampo epätasa-arvoon, koska Sampolle on vain kerrottu pieni osa lepyttelyn vuoksi. Mahtaako Piritta päätyä juttelemaan Kallen kanssa vai mistä moinen, että koko operaatio on uhkassa lopettaa vain tutun ihmisen vierailun takia kurssilla.

Vierailija
8508/8514 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareiden todennäköisyydellä Maija ei ole Aro, Mutta toki Gogi ei ole lähi vuosina kertaakaan poissulkenut mahdollisuutta. Joka aika säännöllisesti jakaa jotain vanhaa Salkkarit materiaaliakin.

Vierailija
8509/8514 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Danielan ja Noelin koti, josta tulee se tosi tumma joka näkyi jonkun storyssa. Ei suinkaan kokonaan uusi asunto. 

Vierailija
8510/8514 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka odotettaisi että asia joskus selviää ennen kuin aletaan haukkumaan.

Arvasin että alanuolta sataa välittömästi. Kerrot varmaan mulle, missä on kerrottu Maijan paluusta?

Vierailija
8511/8514 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme lindakaan ei mainitse MIraa enää JOanna saatuan keskenmenon koska on hänelle pelkkä raiskau*aus lapsi ja Joanna takia myäs 

Vierailija
8512/8514 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää kyllä haikeaksi ja sanattomaksi Matiaksen ja Magnuksen lähtö...

Vierailija
8513/8514 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pidä Karia munattomana Sallan takia. Kari on naimisissa Sallan kanssa ja heillä on yhteinen pieni lapsi. Kari selvästi rakastaa Sallaa. Kaikki ei ole niin yksinkertaista. Vai onko se jotenkin naisten etuoikeus puhua, kuinka ei ollut voimia lähteä väkivaltaisesta suhteesta pois? Sallan kohdalla se on toistaiseksi kovaa henkistä väkivaltaa. Kari on alkanut laittamaan enemmän vastaan. Tuskinpa tuo pari kuitenkaan ihan heti eroaa.

Uskon itse täysin myös tuohon, että Salla tulee pettämään Karia itse. Ehkäpä juuri Sampon kanssa. Alkoholilla saattaa olla osuutta asiaa tai sitten ei. Sampon ja Sallan ikuinen kärhämä päättyy eri tavalla. Saattaa tapahtua Sampon suorittaman kostonkin jälkeen. Viileät välit kotona ja Salla asuu Amandassa. Sampo alkaa kokemaan jotain mystistä huonoa omaa tuntoa. Salla ei varsinaisesti pettänyt Karia. Heillä oli jonkinlainen välirikko ja ero. Syytä en enää muista mutta muistan kuinka Salla päätyi sänkyyn Gunnarin kanssa ja seuraavassa hetkessä Kari olikin valmis antamaan anteeksi. Tuo kaikki tapahtui samalla viikolla. 

Vierailija
8514/8514 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Maijan pitäisi olla huomattavasti teinejä vanhempi? 2006-2008 oli pikkulapsi ja tämän jälkeen sarjassa ovat syntyneet mm. Severi, Oliver ja Magnus. Severi on tällä hetkellä arviolta noin 20-vuotias ja Magnus täytti 18 vuotta viime loppuvuodesta. Puhumattakaan siitä että Maijan ollessa sarjassa syntyi Tale, joka muutamassa vuodessa vanheni vauvasta/taaperosta teini-ikäiseksi.

Vierailija
8515/8514 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä JOanna ei välitä siitä paskasta raiskau*aus lapsestaan enää keskenmenon jälkeen, kun menetti oman lapsensa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan