Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11008)
Minna Laurikainen kaappaa kaikki hahmot laivalle ja upottaa sen itämereen.
Minkäikäinen tuo Petri on sarjassa? Onko Kallen ikäinen? Onko Iisa ja Ismo suunnilleen samaa ikäluokkaa keskenään? Iisahan voisi tällöin olla Petrin äiti.( Esko Eerikäisen näyttelemä Petri näyttää kyllä vanhemmalta kuin IIsa. )
Roskasarja vois loppua kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli aikakin päästä eroon sadjan historian mitättömimmästä nuorisokaartista. Laila ja Olli jäivät jäljelle? Nuo YO-juhlatkin todella heikot. Ja tottakai pöytäliina päässä Paavo paikalla. Miksi näitä avopaikkoja tuhlataan? Missä Kerttu ja missä Henrik sieltä juhlista? Laila/Henrik olisi edelleen paljon kiinnostavampi kuvio kuin nuo ainaiset homojen kriisit. Kerttua ei ole nähty muiden nuorten kanssa kertaakaan missään kohtauksessa sen jälkeen kun kiristys tuli ilmi. Tuo on niin laiskaa. Mutta kun ruutuaikaa tarvitaan siihen että voidaan vielä pari kohtausta miettiä mitä Matias ja Magnus meinaa? Yhtä surkeaa ettei Henrik ole vieläkään noteerannut Martin Alexin paluuta. Kaveri aiheutti Henrikille valtavan kriisin mutta nyt eivät edes tiedä toisistaan.
Silloin kun Severi viimeksi palasi hetkeksi niin Henrikin kanssa osuivat jossain random-kohtauksessa rappuun. Siinä ei ollut käytännössä mitään kanssakäymistä. Silloin kun Severi lähti niin olivat hyviä kavereita.
Miksi Henrik olisi ollut siellä juhlissa? Henrik on edellistä teiniporukkaa ja jotain 25v.
Totta kai Henrik olisi sinne kuulunut. Siellä oli tyyliin vain neljä vierasta. Henrik seurustelee Kertun kanssa ja ollut Lailan unelma. Lisäksi sillä piti olla työvuoro. Heikosti hoidettu.
Ihan turhaan joku Olli ja Vertti mitään sopivat ja hokevat frendiyttään. Verttiä ei nähdä sarjassa enää koskaan kun lähtee inttiin, eivätkä näe Ollin kanssa enää. Varmaan kukaan noista ei tule koskaan enää esim lomille.
Mutta vihdoin, siis vihdoin, päästään noista karmeista Magnuksen ja Matiaksen turhanpäiväisistä kohtauksista eroon.
Petrikö piilottelee Iisan asunnolla?
Mielenkiintoisen näköinen tuo lokaatio missä olivat viikolla kuvanneet. Mahdollisesti joku värikäs baari/ravintola? Ainakin Akin, Karin, Mariannan, Lindan ja Joannan näyttelijät ollut paikalla. Uotilan Samin instasta löytyypi tuo postaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli aikakin päästä eroon sadjan historian mitättömimmästä nuorisokaartista. Laila ja Olli jäivät jäljelle? Nuo YO-juhlatkin todella heikot. Ja tottakai pöytäliina päässä Paavo paikalla. Miksi näitä avopaikkoja tuhlataan? Missä Kerttu ja missä Henrik sieltä juhlista? Laila/Henrik olisi edelleen paljon kiinnostavampi kuvio kuin nuo ainaiset homojen kriisit. Kerttua ei ole nähty muiden nuorten kanssa kertaakaan missään kohtauksessa sen jälkeen kun kiristys tuli ilmi. Tuo on niin laiskaa. Mutta kun ruutuaikaa tarvitaan siihen että voidaan vielä pari kohtausta miettiä mitä Matias ja Magnus meinaa? Yhtä surkeaa ettei Henrik ole vieläkään noteerannut Martin Alexin paluuta. Kaveri aiheutti Henrikille valtavan kriisin mutta nyt eivät edes tiedä toisistaan.
Silloin kun Severi viimeksi palasi hetkeksi niin Henrikin kanssa osuivat jossain random-kohtauksessa rappuun. Siinä ei ollut käytännössä mitään kanssakäymistä. Silloin kun Severi lähti niin olivat hyviä kavereita.
Miksi Henrik olisi ollut siellä juhlissa? Henrik on edellistä teiniporukkaa ja jotain 25v.
Totta kai Henrik olisi sinne kuulunut. Siellä oli tyyliin vain neljä vierasta. Henrik seurustelee Kertun kanssa ja ollut Lailan unelma. Lisäksi sillä piti olla työvuoro. Heikosti hoidettu.
Ihan turhaan joku Olli ja Vertti mitään sopivat ja hokevat frendiyttään. Verttiä ei nähdä sarjassa enää koskaan kun lähtee inttiin, eivätkä näe Ollin kanssa enää. Varmaan kukaan noista ei tule koskaan enää esim lomille.
Mutta vihdoin, siis vihdoin, päästään noista karmeista Magnuksen ja Matiaksen turhanpäiväisistä kohtauksista eroon.
Työvuoro on tietysti asia erikseen, mutta noin muutenhan Henrik on täysin ulkopuolinen. Ne oli Magnuksen järjestämät bileet ystäville. Kerttu ja sen vertaa vähempää Henrik liity mitenkään tähän.
Voisko Petri olla edes Iisan poika ...?
Niin. Petrin hahmo jotain yli 40kymppinen jokatapauksessa, näyttää kyllä y l i 50v !.
Joo'o..
Iisan hahmo ehkä 50v.., että ei oo äiti/poika kysymyksessä.
Kristian sitten, onko hän Noelin vai Nikkisen poika ?
Luultavammin Nikkisen.
Poikahan asuu nyt siis kotonaan. Isänsä luona.
Marianna ja Aaro nämä helvetin enkelit, he saavat jäädä hissiin jumiin viikoksi.
Tammikuussa Rajalan näyttelijä postasi Instagram storyynsa kuvan Huvilakadulta eli Pihlajakadulta poliisiautosta Tatun näyttelijän kanssa. Tuo kohtaus tulee oletettavasti muutaman viikon päästä jaksoissa.
Veikkaukseni on, että kyttäkaksikko on todellisuudessa menossa tervehtimään Lindaa työn lomassa, mutta samaan aikaan Iisa tai Petri roikkuu ikkunassa hermostuneena, koska luulee poliisin olevan tulossa pian hakemaan hänet tai tutkimaan asuntoa.
Toinen teoriani on, että poliisi saa nyt vihjeen Petrin Helsingissä olosta, kun on keskellä kirkasta päivää raahautunut ihmisten ilmoille ja vieläpä paikalliselle piritorille. Poliisi pitää näitä paikkoja kyllä silmällä. Ovat menossa kysymään Kallelta, onko miestä näkynyt tai ollut yhteydessä. Samalla Iisa on Ismon luona ja korvat höröllä kuuntelee.
Peiteoperaatiosta tietää Rajala, Tatu ja nyt vain Kalle. Ilmeisesti Sampolle kerrottiin jotain ympäripyöreetä poliisin työhön liittyvästä. Ei ollenkaan sitä, että Tatu joutuu säännöllisesti tapailemaan naista. Mahtaako Kalle muulla tavalla sotkeutua operaatioon? Törmääkö vahingossa Pirittaan ja sitä kautta Piritta kommentoi jotain ja Kalle raportoi tapahtumia Tatulle. Joka taas johtaa tapaamisiin kadunkulmassa tai autossa. Ennen kaikkea päätyvätkö pettämään pidemmälle asti vai oliko tämä sellainen kertaluontoinen lipsahdus. :D
En osaa vielä sanoa, miksi Petri on palannut maisemiin. Mutta Kalle tuskin on se syy, silloin Petri ei enää olisi palannut huumekuvioihin. No tietenkin tämä Petri saattaa länkyttää Kallelle että tämä on koko ajan ajatellut sitä, eikä näe ristiriitaa siinä, että kuitenkin jatkaa, tätä huumekuviota. Eli kysymys, miten Petri on ajatellut että tämä yhtälö toimisi, hän myy huumeita ja Kalle on lääkäri ja elämme onnellista elämää. Absurdia! Mutta, eihän sarja tuumaa tälläisiä kysymyksiä.
Miksi Petri on palannut Suomeen? Pitää olla joku syy, muu kun huumekauppa. Huumeita voi myydä sielläkin missä ikänä onkaan jos sikseen. Suomen kaltaisessa maassa on paljon helpompi jäädä kiinni kuin jossain Espanjassa tai Euroopan ulkopuolella kuten vaikka Thaimaassa.
Veikkaan että Petri ei ole koskaan poistunut suomesta. Tosin arvelen että sarjassa ei tähän mitenkään pureudutaan, Petri toteaa olleensa vain Suomessa koko ajan mutta missä ja miksi ei tietenkään selvitetä. Se ei ole sarjalle oleellista missä Petri on ollut tai miksi Petri palasi kuin ehkä että Kalle on se syy mutta miksi sitten yhä huumeet, jää tietysti ilman vastausta. Sarja pyrkii olemaan tarkoituksella riittävän epämääräinen jotta sarjan logiikan heikkoudet eivät tule esiin. Tarina ei ikään kuin kestä tarkastelua.
Entä Kalle. Kalle arvatenkin ensin tuohtuneena haukkuu Petrin ja ilmoittaa ettei ikinä halua enää tavara tätä ja saattaa uhata ilmiantaa Petrin. Kalle toimii ihan samoin kuin Linda Akin suhteen. Ei ilmianna ja tapaa uudelleen.
Ainoa muutos Petrissä vanhaan on, että tämä Petri on nyt oikeasti paha ihminen.
Koksu maksaa 100-150€ grammalta käyttäjälle. Kun Aki ja kumppanit toi sitä maahan niin pusseja lastattiin kuin vehnäjauhosäkkejä. Ei kovin uskottavaa.
Ennen nuoret olivat ihan hyviä. Nella, Viola, Elias, Lari... Ne olivat sitoutuneet sarjaan ja heillä oli juonikuvioita vuodesta toiseen. Nykyajan nuoriso on tylsä lauma homoja, joille ei tapahdu juuri mitään, ja jotka vaihtuu tiheästi. Sellainen ei puhuttele katsojaa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen nuoret olivat ihan hyviä. Nella, Viola, Elias, Lari... Ne olivat sitoutuneet sarjaan ja heillä oli juonikuvioita vuodesta toiseen. Nykyajan nuoriso on tylsä lauma homoja, joille ei tapahdu juuri mitään, ja jotka vaihtuu tiheästi. Sellainen ei puhuttele katsojaa.
En mä nyt sanoisi että vaihtuu tiheästi. Onhan Lailakin ollut jo 6 vuotta.
Siru Honkanen ja Venla Salo vois tulla takas.
Anna Ihalainen vois tulla takas Benjaminin ja Jessican kanssa. Tamara perustaa pornokaupan ja osakkaana on myös Stephanie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen nuoret olivat ihan hyviä. Nella, Viola, Elias, Lari... Ne olivat sitoutuneet sarjaan ja heillä oli juonikuvioita vuodesta toiseen. Nykyajan nuoriso on tylsä lauma homoja, joille ei tapahdu juuri mitään, ja jotka vaihtuu tiheästi. Sellainen ei puhuttele katsojaa.
En mä nyt sanoisi että vaihtuu tiheästi. Onhan Lailakin ollut jo 6 vuotta.
Niin näyttää olevan. Vuodet menee huomaamatta.
Milloin se Marika tulee takaisin? Eikö sen pitänyt tulla.
Mikael Salo tulee ampumaan Ismon. Marika ja Naumanen jatkavat elämää vankilan jälkeen.
En kylläkään varsinaisesti usko että Iisa liittyy Petrin toimintaan millään tavalla. Haluaa vain auttaa (sukulais)miestä mäessä.