Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11008)

Vierailija
8481/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täällä spekuloitiin et Iisa piilottelee Petriä. Enpä uskonut et oikeasti olis Petri palannut näin pian.

Vierailija
8482/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerttu on saanut häädön, koska äiti ei maksanut vuokraa vaan osti mielummin huumeita. Eikös Kerttu ole pitkään maksanut omasta asumisestaan? Sai Vertiltäkin sen viisi tonnia ja työskentelee kaupalla. 

Eikö Kerttu ollut kirjoilla siinä asunnossa? Jos oli, niin vuokralaisella on puoli vuotta aikaa hakea uusi asunto, ketään ei voi noin vaan häätää edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8483/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö poistujat kaikki lentokentälle?  Valveutunut nykynuori kuten Mangnus matkustaisi junalla Rovaniemelle.

Vierailija
8484/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö poistujat kaikki lentokentälle?  Valveutunut nykynuori kuten Mangnus matkustaisi junalla Rovaniemelle.

Ilmeisesti. Magnus kyllä viime viikolla kommentoi Dahlialle junasta yleisesti, kun Dahlia vitsaili yksityiskoneesta.

Vierailija
8485/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö poistujat kaikki lentokentälle?  Valveutunut nykynuori kuten Mangnus matkustaisi junalla Rovaniemelle.

Ilmeisesti. Magnus kyllä viime viikolla kommentoi Dahlialle junasta yleisesti, kun Dahlia vitsaili yksityiskoneesta.

Yksityiskoneesta?😂 vai vielä varaa yksityiskoneeseen, kun itse loisii toisten nurkissa.  Jirikin olisi nopeammin lentokentällä jos olisi mennyt eka steisiille ja sieltä paikallisjunalla suoraan Seutulaan.  Eirasta kestää autolla iäisyys sinne.

Vierailija
8486/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna Koskela on muuten Sykkeen uudella kaudella potilaana jossakin jaksokokonaisuudessa.

Eikös ollut myös se Kumman kaa "aisaparikin"? Iisa Havu ja sisko Aisa Havu 🤣

Heli Sutela näytti olleen näissä, jotka tuli äskettäin telkkarista. Ja "Vesa" aka Ilkka Merivaara on vakituisempana psykiatrina Kari Kallisena.

Sekoitatko Ilkka Merivaaran Rabbe Smedlundiin joka näytteli Lauran pomoa Vesaa?

Ilkka Merivaara oli siis aikoinaan mukana Kumman kaassa, ei Salkkareissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8487/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö poistujat kaikki lentokentälle?  Valveutunut nykynuori kuten Mangnus matkustaisi junalla Rovaniemelle.

Ilmeisesti. Magnus kyllä viime viikolla kommentoi Dahlialle junasta yleisesti, kun Dahlia vitsaili yksityiskoneesta.

Yksityiskoneesta?😂 vai vielä varaa yksityiskoneeseen, kun itse loisii toisten nurkissa.  Jirikin olisi nopeammin lentokentällä jos olisi mennyt eka steisiille ja sieltä paikallisjunalla suoraan Seutulaan.  Eirasta kestää autolla iäisyys sinne.

Tälle tulee nyt kauheasti alanuolta mutta ei siitä mistään rahasta ole Dahlian kohdalla kyse. Oikeasti olisi upeaa jos asuisi Helsingin kauneimmalle kadulla ullakko huoneistossa. Tässä nyt vaan edetään taas nämä vanerikopit mukaan eikä ymmärretä sarjan henkeä.

Vierailija
8488/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, että Gunnar vielä porskuttaa. Sarjaan tullessaan meni Ullat ja Dahliat sekaisin, ukko oli muutenkin sekaisin Alzheimerista.  Aikaakin mennyt noin 20 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8489/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä kaukaa haettu heitto, mut voisiko Piritta liittyä näihin Petrin bisneksiin? Monta kärpästä yhdellä iskulla. Pirittalle ei ole ollut ongelma huumata hänelle viatonta vanhusta kuukausi kaupalla ja ottaa lahjuksia vastaan. Käsittääkseni Piritta vastaa yhdestä osastosta. Jos merkitsisi potilaille liikaa lääkkeitä papereihin mutta todellisuudessa myy katukauppaan. Ei olisi ensimmäinen kerta kun lääkärit sotkeutuvat nappikauppaan. 

Tuskin. Mielestäni ei. Mutta Iisan rooli Petrin bisneksessä onkin sitten kysymysmerkki. Onko Iisa Petrin kiristyksen vai painostuksen uhri vai onko Iisa eräänlainen toimija Petrin bisneksessä, huumemadam? 

Vierailija
8490/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotnekin huvittavaa etsintäkuulutettu huumediileri nioin vapaasti päivällä liikkuu kadulla

Kansainvälinen etsintäkuulutus annetaan jos rikollinen ehtii livistää maasta.  Kuinka Petri pääsi huomaamatta Suomeen takaisin😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8491/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko tämän?

Näkikö Saku Salatut elämät sarjan alkuaikojen jaksoissa karhun? Vai?

 

https://www.kirjastot.fi/kysy/salatuissa-elamissa-oli-joskus-2000?langu…

Vierailija
8492/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko tämän?

Näkikö Saku Salatut elämät sarjan alkuaikojen jaksoissa karhun? Vai?

 

https://www.kirjastot.fi/kysy/salatuissa-elamissa-oli-joskus-2000?langu…

Toivo Karhu tuli uniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8493/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotnekin huvittavaa etsintäkuulutettu huumediileri nioin vapaasti päivällä liikkuu kadulla

Kansainvälinen etsintäkuulutus annetaan jos rikollinen ehtii livistää maasta.  Kuinka Petri pääsi huomaamatta Suomeen takaisin😂

Entä jos Petri ei koskaan poistunutkaan Suomesta? Toki juonipaljastuksissa oli puhe Suomeen palanneesta Petri Simolasta, mutta ehkäpä myöhemmin käykin ilmi ettei Petri koskaan todellisuudessa lähtenytkään Suomesta. Tai sitten hetkellisesti piipahti Suomen ulkopuolella ja palasi myöhemmin oletetun sukulaisensa Iisan nurkkiin.

Vierailija
8494/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotnekin huvittavaa etsintäkuulutettu huumediileri nioin vapaasti päivällä liikkuu kadulla

Kansainvälinen etsintäkuulutus annetaan jos rikollinen ehtii livistää maasta.  Kuinka Petri pääsi huomaamatta Suomeen takaisin😂

Linda löi tutkinnan kanssa hanskat tiskiin kun Petri oli vasta taksissa menossa ja oli pelkkä epäilys ulkomaille lähtemisestä. Varmaan se on myynyt koksua siitä lähtien keskellä kirkasta päivää kenenkään huomaamatta ja piileskellyt naapurissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8495/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotnekin huvittavaa etsintäkuulutettu huumediileri nioin vapaasti päivällä liikkuu kadulla

Kansainvälinen etsintäkuulutus annetaan jos rikollinen ehtii livistää maasta.  Kuinka Petri pääsi huomaamatta Suomeen takaisin😂

Entä jos Petri ei koskaan poistunutkaan Suomesta? Toki juonipaljastuksissa oli puhe Suomeen palanneesta Petri Simolasta, mutta ehkäpä myöhemmin käykin ilmi ettei Petri koskaan todellisuudessa lähtenytkään Suomesta. Tai sitten hetkellisesti piipahti Suomen ulkopuolella ja palasi myöhemmin oletetun sukulaisensa Iisan nurkkiin.

Täysin fantasiaa.  Maahan ei tulla noin vaan, kun olet etsintäkuulutettu.

Vierailija
8496/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, että Gunnar vielä porskuttaa. Sarjaan tullessaan meni Ullat ja Dahliat sekaisin, ukko oli muutenkin sekaisin Alzheimerista.  Aikaakin mennyt noin 20 vuotta.

Eipä sarjaa pystynyt enää vuosiin katsomaan kun monet asiat ovat menneet pahempaan suuntaan kuten Gunnarin stooria jatketaan eikä loppua näy. Dahlian kartanon remontti oli myös samankaltainen vitsi ja rouva pilattiin pakottamalla se lavastekämppiin.

Gunnar olisi pitänyt poistaa sarjasta ja nykyinen olisi tullut veljenä mukaan.

Vierailija
8497/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, että Gunnar vielä porskuttaa. Sarjaan tullessaan meni Ullat ja Dahliat sekaisin, ukko oli muutenkin sekaisin Alzheimerista.  Aikaakin mennyt noin 20 vuotta.

Eipä sarjaa pystynyt enää vuosiin katsomaan kun monet asiat ovat menneet pahempaan suuntaan kuten Gunnarin stooria jatketaan eikä loppua näy. Dahlian kartanon remontti oli myös samankaltainen vitsi ja rouva pilattiin pakottamalla se lavastekämppiin.

Gunnar olisi pitänyt poistaa sarjasta ja nykyinen olisi tullut veljenä mukaan.

Saga olis toivottanut Gunnarin veljen tervetulleeksi takaisin yhtiön johtoon.

Vierailija
8498/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotnekin huvittavaa etsintäkuulutettu huumediileri nioin vapaasti päivällä liikkuu kadulla

Kansainvälinen etsintäkuulutus annetaan jos rikollinen ehtii livistää maasta.  Kuinka Petri pääsi huomaamatta Suomeen takaisin😂

Entä jos Petri ei koskaan poistunutkaan Suomesta? Toki juonipaljastuksissa oli puhe Suomeen palanneesta Petri Simolasta, mutta ehkäpä myöhemmin käykin ilmi ettei Petri koskaan todellisuudessa lähtenytkään Suomesta. Tai sitten hetkellisesti piipahti Suomen ulkopuolella ja palasi myöhemmin oletetun sukulaisensa Iisan nurkkiin.

Täysin fantasiaa.  Maahan ei tulla noin vaan, kun olet etsintäkuulutettu.

Salkkareissa kaikki on mahdollista.

Vierailija
8499/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko tämän?

Näkikö Saku Salatut elämät sarjan alkuaikojen jaksoissa karhun? Vai?

 

https://www.kirjastot.fi/kysy/salatuissa-elamissa-oli-joskus-2000?langu…

Toivo Karhu tuli uniin.

Oikean eläin karhun siis, vaikka onhan se nähnyt myös Toivo Karhunkin 😃

Vierailija
8500/11008 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisa Havu os. Simola vai onko Havu joku vale sukunimi?