Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11008)

Vierailija
8421/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraiskaa ja sitten voittekin haistaa sen oman pierunne!!!! Mua ei nimittäin kiinnosta pätkän vertaa.

Vierailija
8422/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tajua? Haistakaa se pieru.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8423/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin Tatu suuteli yhtäkkiä Kallea ja jotenkin tuntuu Tatu ei olsaa jättää Kallea 

Kalle on uskomaton lörpöttelijä. Ensin Jiristä ja nyt Kristianista. Jotenkin tulee mielee henkilö jonka etutermi on juoru ja sitten takatermi joka liittyy tietynlaiseen naiseen 

Kalle on Ullan manttelinperijä Pihlajakadun juorutoimistona. :D

Vierailija
8424/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tätä ihme kakkasarjaa jaksaa vieläkin katsella?

Vierailija
8425/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä kertaa Jenna ihan itse kysyi tiedätkö Kristianin ja onko sillä yhtä paljon naisia kuin Jirillä tms.

Vierailija
8426/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin Tatu suuteli yhtäkkiä Kallea ja jotenkin tuntuu Tatu ei olsaa jättää Kallea 

Onko mulla mennyt jokin meemi tai koodi ohi vai mitä Kalle tarkoitti, kun sanoi ettei ole tottunut suutelemaan viiksekkäitä miehiä. Eikös exillä Petrillä ja Sampolla ole yhtä lailla parran lisäksi viikset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8427/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnari varmaan päivittyy vielä ens viikon ennakkojaksoissa niin että Jenna ja Petri on ainakin mukana, ehkä Pirittakin. Sen tiedän ainakin, että Jennan näyttelijä Eveline on ollut tunnarin kuvauksissa. Nyt jo ennakkojen vikassa jaksossa Vertti, Matias, Magnus ja Jiri eivät olleet tunnarissa.

Vierailija
8428/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäänköhän Ollin vanhempia vielä? Lola ainakin taisi olla kuvauksissa talvella eli Pauliinaa luulisi ainakin näkyvän vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8429/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnari varmaan päivittyy vielä ens viikon ennakkojaksoissa niin että Jenna ja Petri on ainakin mukana, ehkä Pirittakin. Sen tiedän ainakin, että Jennan näyttelijä Eveline on ollut tunnarin kuvauksissa. Nyt jo ennakkojen vikassa jaksossa Vertti, Matias, Magnus ja Jiri eivät olleet tunnarissa.

Saga ei vieläkään päässyt tunnariin ja jotain yhdentekeviä hahmoja siihen ollaan tungettu vaikka kuinka 😡

Vierailija
8430/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Televisio historian tökeröin ja surkein tekele. Kuvastaa suomalaisten tyhmyyttä seurata tälläistä roskasaippuaa. Onneksi verkossa on tuhansittain muuta laadukkaampaa viihdettä saatavilla suoratoistona. Ei ole aivopestynä tälläiseen pashaohjelmaan. Lopettakaa järkevät tämän roskaohjelman seuraaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8431/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskasaippuan parhaimpia hahmoja.

Vierailija
8432/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnari varmaan päivittyy vielä ens viikon ennakkojaksoissa niin että Jenna ja Petri on ainakin mukana, ehkä Pirittakin. Sen tiedän ainakin, että Jennan näyttelijä Eveline on ollut tunnarin kuvauksissa. Nyt jo ennakkojen vikassa jaksossa Vertti, Matias, Magnus ja Jiri eivät olleet tunnarissa.

Saga ei vieläkään päässyt tunnariin ja jotain yhdentekeviä hahmoja siihen ollaan tungettu vaikka kuinka 😡

Koska Saga ei tällä hetkellä ole sarjassa mukana. Tunnarissa on yleensä mukana sarjassa sillä hetkellä olevat hahmot ja niiden joiden tiedetään jäävän ainakin toistaiseksi sarjaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8433/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joanna välitti Mirasta siihen asti kun sai keskenmenon menetti oman lapsensa tämän jlkeen hänelle on pelkkö raiskarin lapsi taas

Luulisi ennemminkin että Joanna keskenmenon (ja kohdunpoiston) myötä arvostaisi Miraa vain entistä enemmän. 

Vierailija
8434/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu on Jempan veli ja Lasse on niitten fatsi! 😁 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8435/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aikakin päästä eroon sadjan historian mitättömimmästä nuorisokaartista. Laila ja Olli jäivät jäljelle? Nuo YO-juhlatkin todella heikot. Ja tottakai pöytäliina päässä Paavo paikalla. Miksi näitä avopaikkoja tuhlataan? Missä Kerttu ja missä Henrik sieltä juhlista? Laila/Henrik olisi edelleen paljon kiinnostavampi kuvio kuin nuo ainaiset homojen kriisit. Kerttua ei ole nähty muiden nuorten kanssa kertaakaan missään kohtauksessa sen jälkeen kun kiristys tuli ilmi. Tuo on niin laiskaa. Mutta kun ruutuaikaa tarvitaan siihen että voidaan vielä pari kohtausta miettiä mitä Matias ja Magnus meinaa? Yhtä surkeaa ettei Henrik ole vieläkään noteerannut Martin Alexin paluuta. Kaveri aiheutti Henrikille valtavan kriisin mutta nyt eivät edes tiedä toisistaan.

Silloin kun Severi viimeksi palasi hetkeksi niin Henrikin kanssa osuivat jossain random-kohtauksessa rappuun. Siinä ei ollut käytännössä mitään kanssakäymistä. Silloin kun Severi lähti niin olivat hyviä kavereita.

Vierailija
8436/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga on ihan turha. Hahmona yhtä kiinnostava kuin vanha sukka. Sen sijaan missä on Henrik Lammi? Sarjan homomaailmassa hahmolle olisi suuri tilaus kultivoituneena herrasmiehenä.

Voisiko Iisa piilotella legendasrista Pekka Toroppaa? Hunajaäänen paluu on ollut monen toiveena. Voisi olla Iisan veli. Kukaan Pihliksellä ei muista Toropan rikoksia joten voisi hyvin löytää uuden yhteisön tuolta ja esim voisi olla Lassen uusi hyvä kaveri jonka kanssa puhutaan metsästyksestä ja naisista.

Vierailija
8437/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda katseli kiikareilla ja koska Iisa veti verhot kiinni niin vuoden poliisi oli heti valppaanaja epäili jotain? Mutta ei tajua mitään vaikka isänsä on pannut Mariannaa kuukausitolkulla?

Mikä juttu se oli että kesken peitetehtävien Tatu on partioautossa valvomassa jotain liikennerikoksia? Hekotuttaa.

Vierailija
8438/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä elinkautista Miki oikein istuu? Olihan siellä toisaalta se raskauttava todiste kun oli kaksi puhelinta. Joannat, Violat, Nellat istuvat kolme viikkoa paljon pahemmista rikoksista. Köyhä oli myös sukulaisten virta nuorison YO-juhlissa. Ei paljon Keravan porukkaa kiinnostanut.

Sukulaiset on dumpattu tästä sarjasta silloin kun Sievisen tyttäriä ei kiinnostanut vaikka isä tai veli oli kuolemassa tai kateissa.

Vierailija
8439/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä elinkautista Miki oikein istuu? Olihan siellä toisaalta se raskauttava todiste kun oli kaksi puhelinta. Joannat, Violat, Nellat istuvat kolme viikkoa paljon pahemmista rikoksista. Köyhä oli myös sukulaisten virta nuorison YO-juhlissa. Ei paljon Keravan porukkaa kiinnostanut.

Sukulaiset on dumpattu tästä sarjasta silloin kun Sievisen tyttäriä ei kiinnostanut vaikka isä tai veli oli kuolemassa tai kateissa.

Konsta on ainakin puhunut Salkkareista monesti poistumisen jälkeen eikä pelkää leimaantumista. Ehkäpä Mikiä voisi kuulla edes joskus puhelimen päässä? Tai Konsta tekisi pienen pikapaluun sarjaan Lailan käydessä katsomassa isäänsä vankilassa? Laila ja Matias ovat ilmeisesti tätä nykyä isänsä kanssa väleissä. Puhuivat soittavansa Mikille yo-juhlien jälkeen. 

Vierailija
8440/11008 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu on Jempan veli ja Lasse on niitten fatsi! 😁 

Melkonen sonni sitten Sievinen ollut, kun Jiristäkin sai tietää vasta tämän olleessa aikuinen.