Sinkku: alkaisitko seurustella henkilön kanssa, jolla on enemmän kuin kaksi lasta?
Jos olet sinkku, niin mietityttäisikö sinua alkaa seurustella sinkkuvanhemman kanssa, jolla on enemmän kuin kaksi ALAIKÄISTÄ lasta? kun itse ainakin mietin, että nykypäivänä kun kaikki on kallista , niin keski-/pienituloisella ei varmaan jää mitään rahaa omaan käyttöön, jos pitää elättää vaikka neljä lasta? Toki jos on ammatiltaan vaikka juristi, nIin silloin fyrkkaa varmaan riittää.
Koska jos ajatellaan, että on vaikka lähihoitajana työskentelevä mies, jolla on lapset iältään 16, 15 ja 11, niin hän varmaan maksaa elareita yht 500€/kk + muita lasten kuluja ja asunnonkin pitää olla riittävän iso, jotta koko porukka mahtuu sinne, niin jokainen voi laskea päässään, että eihän silloin enää jää juuri mitään käteen omaan käyttöön. Kyllä minä ainakin haluan miesystävän kanssa tehdä kahdestaan kaikkia kivoja juttuja kuten käydä leffassa, ravintolassa syömässä ja kylpylässä jne. Minulla taasen ei ole varaa jatkuvasti tarjota noita juttuja miesystävälle.
Kommentit (211)
Älyttömimpiä tapauksia on naiset jotka haluis että heti pitää laittaa hänen lapset ja mun lapset asumaan yhteen. Siis mitä vattua? Miks ees se nainen asuis meiän kanssa saati hänen lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton edellytys seuraavalle suhteelle on se, ettei miehellä ole, ainakaan alaikäisiä, lapsia. Siinä toki karsiutuu liuta huipputyyppejä. Elämänkokemukset ja -tilanteet kuitenkin erottaa liiaksi.
Mitä se haittaa, jos miehellä on vaikka yksi 16-vuotias lapsi vuoroviikoin tai satunnaisesti?
En halua edes satunnaista kolmatta pyörää suhteeseeni.
Panekko sen teinin kanssa vai luulekko että puolisolla on joku insesti homma?
Ketä kiinnostaa toisten lapset? Ei ole itselläkään kotona lapsia.
Ainahan nuo lapselliset kuluvittelevat sen oman lapsen olevan kiinnostavinta ja ainutlaatuisinta maailmassa. Totuus on, että ne on ihan yhtä tylsiä ja tavallisia kuin kaikki muutkin. Melkosta narsismia sanoisin, vaikka toki ymmärrän ilmiön evolutiivisen tarkoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt sivusta seurannut näitä virityksiä niin sanoisin että suurin osa näistä suhteista kosahtaa siihen että nämä joilla on lapsia vaativat siltä lapsettomalta puolisoltaan ihan liikoja. Pitäisi hoitaa ja rakastaa lasta ja leikkiä perhettä. Ei tarvitse.
Se on juurikin näin. Edellisessä suhteessa mies tuli lapsen kanssa luokseni ja pikkuhiljaa alkoi tulla omia menoja jolloin minun olisi pitänyt hoitaa lasta. Mies ei jaksanut viihdyttää lasta vaan pakeni usein paikalta, tuijotti puhelinta ja lapsi sitten roikkui minussa. Aamuisin mies ei jaksanut nousta ja oletti että viihdytän hänen lasta vähintään puolille päivin.. Kaupassa käynti, ruuan teko, hei lähde sä puistoon XXX kanssa ku mä en jaksais... eli yritetään pikkuhiljaa vierittää vastuuta toisen harteille. Itse ilmoitin monta kertaa ettei moinen rooli kiinnosta, mutta ei uskonut ja homma vain paheni niin erohan siitä tuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt sivusta seurannut näitä virityksiä niin sanoisin että suurin osa näistä suhteista kosahtaa siihen että nämä joilla on lapsia vaativat siltä lapsettomalta puolisoltaan ihan liikoja. Pitäisi hoitaa ja rakastaa lasta ja leikkiä perhettä. Ei tarvitse.
Se on juurikin näin. Edellisessä suhteessa mies tuli lapsen kanssa luokseni ja pikkuhiljaa alkoi tulla omia menoja jolloin minun olisi pitänyt hoitaa lasta. Mies ei jaksanut viihdyttää lasta vaan pakeni usein paikalta, tuijotti puhelinta ja lapsi sitten roikkui minussa. Aamuisin mies ei jaksanut nousta ja oletti että viihdytän hänen lasta vähintään puolille päivin.. Kaupassa käynti, ruuan teko, hei lähde sä puistoon XXX kanssa ku mä en jaksais... eli yritetään pikkuhiljaa vierittää vastuuta toisen harteille. Itse ilmoitin monta kertaa ettei moinen rooli kiinnosta, mutta ei uskonut ja homma vain paheni niin erohan siitä tuli
Sama käynyt minulle. Joskus luin täältä aika osuvan kommentin "Mies haluaa lasta samalla tavalla kuin lapsi koiraa" eli ihan kiva sellainen on olla siinä olemassa kunhan joku muu hoitaa sen.
Minä olen maho ja etsin yhmiestä ...Yksi lapsi riittää.... 😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton edellytys seuraavalle suhteelle on se, ettei miehellä ole, ainakaan alaikäisiä, lapsia. Siinä toki karsiutuu liuta huipputyyppejä. Elämänkokemukset ja -tilanteet kuitenkin erottaa liiaksi.
Mitä se haittaa, jos miehellä on vaikka yksi 16-vuotias lapsi vuoroviikoin tai satunnaisesti?
Ainahan nuo lapselliset kuluvittelevat sen oman lapsen olevan kiinnostavinta ja ainutlaatuisinta maailmas
Siksi olisikin parasta että vanhempien suhde kestäisi. Ketään muuta ei se lapsi niin kiinnosta kuin heitä kenen se on. Voivat sitten keskenään ihastella ja ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta kerron että oli ihan helvettiä kun lapsettomana haksadin 3 lapsen yh-iisään. Alkuun oli kivaa ,mutta se muuttui että minun piti jäädä töistä kotiin näitä lapsia hoitamaan, pyykit. ruuanlaitot, siivoominen, läksyjen teko., harrastuksiin kuskaaminen , kaupassa käynti, Ym, Ym,Ym,...Mies oli töissä ja vapaalla harrasteli. Väsyin tähän ja huomasin olevani kotiapulainen ilman palkkaa... Yllättäen mies kertoi ettei halunnut lisää lapsia. Tämä oli se viimeinen niitti , sanoin suoraan miehelle että minusta ei enää ole tähän. Nyt katselen vapaata miestä. 🌿🌿
N ja M. ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juurikin näin. Edellisessä suhteessa mies tuli lapsen kanssa luokseni ja pikkuhiljaa alkoi tulla omia menoja jolloin minun olisi pitänyt hoitaa lasta. Mies ei jaksanut viihdyttää lasta vaan pakeni usein paikalta, tuijotti puhelinta ja lapsi sitten roikkui minussa. Aamuisin mies ei jaksanut nousta ja oletti että viihdytän hänen lasta vähintään puolille päivin.. Kaupassa käynti, ruuan teko, hei lähde sä puistoon XXX kanssa ku mä en jaksais... eli yritetään pikkuhiljaa vierittää vastuuta toisen harteille. Itse ilmoitin monta kertaa ettei moinen rooli kiinnosta, mutta ei
Sama käynyt minulle. Joskus luin täältä aika osuvan kommentin "Mies haluaa lasta samalla tavalla kuin lapsi koiraa" eli ihan kiva sellainen on olla siinä olemassa kunhan joku muu hoitaa sen.
Onko sulla lukihäiriö? Se kommentti on "Nainen haluaa lasta samalla tavalla kuin lapsi koiraa"
Vierailija kirjoitti:
Minä olen maho ja etsin yhmiestä ...Yksi lapsi riittää.... 😁😁😁
Voe mahoton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juurikin näin. Edellisessä suhteessa mies tuli lapsen kanssa luokseni ja pikkuhiljaa alkoi tulla omia menoja jolloin minun olisi pitänyt hoitaa lasta. Mies ei jaksanut viihdyttää lasta vaan pakeni usein paikalta, tuijotti puhelinta ja lapsi sitten roikkui minussa. Aamuisin mies ei jaksanut nousta ja oletti että viihdytän hänen lasta vähintään puolille päivin.. Kaupassa käynti, ruuan teko, hei lähde sä puistoon XXX kanssa ku mä en jaksais... eli yritetään pikkuhiljaa vierittää vastuuta toisen harteille. Itse ilmoitin
Jep, useimmitenhan se menee juuri niin että nainen häipyy kuvioista kun lapsi on syntynyt. Käy moikkaamassa ehkä pari kertaa kuussa. Isä hoitaa lasta yyhoona hiki selässä ja äiti perustaa toisaalla uuden perheen.
Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan nuo lapselliset kuluvittelevat sen oman lapse
Siksi olisikin parasta että vanhempien suhde kestäisi. Ketään muuta ei se lapsi niin kiinnosta kuin heitä kenen se on. Voivat sitten keskenään ihastella ja ihmetellä.
Outo kommentti. En halua naista "ihastelemaan ja ihmettelemään" mun lapsia kun en itekää niin tee. Naisystävän kanssa vietän aikaa kahestaan eikä lapset tiedä hänen edes olevan olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juurikin näin. Edellisessä suhteessa mies tuli lapsen kanssa luokseni ja pikkuhiljaa alkoi tulla omia menoja jolloin minun olisi pitänyt hoitaa lasta. Mies ei jaksanut viihdyttää lasta vaan pakeni usein paikalta, tuijotti puhelinta ja lapsi sitten roikkui minussa. Aamuisin mies ei jaksanut nousta ja oletti että viihdytän hänen lasta vähintään puolille päivin.. Kaupassa käynti, ruuan teko, hei lähde sä puistoon XXX kanssa ku mä en jaksais... eli yritetään pikkuhiljaa vierittää vastuuta toisen harteille. Itse ilmoitin
Naisten harteille useimmiten jää lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juurikin näin. Edellisessä suhteessa mies tuli lapsen kanssa luokseni ja pikkuhiljaa alkoi tulla omia menoja jolloin minun olisi pitänyt hoitaa lasta. Mies ei jaksanut viihdyttää lasta vaan pakeni usein paikalta, tuijotti puhelinta ja lapsi sitten roikkui minussa. Aamuisin mies ei jaksanut nousta ja oletti että viihdytän hänen lasta vähintään puolille päivin.. Kaupassa käynti, ruuan teko, hei lähde sä puistoon XXX kanssa ku mä en jaksais... eli yritetään pikkuhiljaa v
Jep, useimmitenhan se menee juuri niin että nainen häipyy kuvioista kun lapsi on syntynyt. Käy moikkaamassa ehkä pari kertaa kuussa. Isä hoitaa lasta yyhoona hiki selässä ja äiti perustaa toisaalla uuden perheen.
Eiku...
Just noin meillä meni. Nainen vinku ja vonku lasta, ite en oo koskaa lasta halunnu. Sitten se olinki minä joka hoiti kaiken ja nainen muutti omilleen kun "ei jaksanu" arkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A
En nyt ihan ymmärrä mitä sinä täällä vänkäät. Senkun olet kakaroidesi kanssa keskenään. Ei ketään kiinnosta.
Mitä te jankkaatte että miehet hakee vaan kotiapulaista ja lasten hoitajaa? Ei hae vaan seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juurikin näin. Edellisessä suhteessa mies tuli lapsen kanssa luokseni ja pikkuhiljaa alkoi tulla omia menoja jolloin minun olisi pitänyt hoitaa lasta. Mies ei jaksanut viihdyttää lasta vaan pakeni usein paikalta, tuijotti puhelinta ja lapsi sitten roikkui minussa. Aamuisin mies ei jaksanut nousta ja oletti että viihdytän hänen lasta vähintään puolille päivin.. Kaupassa käynti, ruuan teko, hei lähde sä puistoon XXX kanss
Kerrankin noinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juurikin näin. Edellisessä suhteessa mies tuli lapsen kanssa luokseni ja pikkuhiljaa alkoi tulla omia menoja jolloin minun olisi pitänyt hoitaa lasta. Mies ei jaksanut viihdyttää lasta vaan pakeni usein paikalta, tuijotti puhelinta ja lapsi sitten roikkui minussa. Aamuisin mies ei jaksanut nousta ja oletti että viihdytän hänen lasta vähintään puolille päivin.. Kaupassa käynti, ruuan teko, hei lähde sä puistoon XXX kanss
Jep. Kuulutte johonkin promilleen kaikista eronneista lapsiperheistä.
Minulla ei ole omia lapsia. En halua yksinhuoltaja isää. Sen lapsista saisi päänsäryn.
Varmasti on heitäkin jotka itse änkeävät kuten myös heitä jotka yrittävät väkisin tunkea toista vanhemman rooliin.