Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku: alkaisitko seurustella henkilön kanssa, jolla on enemmän kuin kaksi lasta?

Vierailija
27.08.2025 |

Jos olet sinkku, niin mietityttäisikö sinua alkaa seurustella sinkkuvanhemman kanssa, jolla on enemmän kuin kaksi ALAIKÄISTÄ lasta? kun itse ainakin mietin, että nykypäivänä kun kaikki on kallista , niin keski-/pienituloisella ei varmaan jää mitään rahaa omaan käyttöön, jos pitää elättää vaikka neljä lasta? Toki jos on ammatiltaan vaikka juristi,  nIin silloin fyrkkaa varmaan riittää.

Koska jos ajatellaan, että on vaikka lähihoitajana työskentelevä mies, jolla on lapset iältään 16, 15 ja 11, niin hän varmaan maksaa elareita yht 500€/kk + muita lasten kuluja ja asunnonkin pitää olla riittävän iso, jotta koko porukka mahtuu sinne, niin jokainen voi laskea päässään, että eihän silloin enää jää juuri mitään käteen omaan käyttöön. Kyllä minä ainakin haluan miesystävän kanssa tehdä kahdestaan kaikkia kivoja juttuja kuten käydä leffassa, ravintolassa syömässä ja kylpylässä jne. Minulla taasen ei ole varaa jatkuvasti tarjota noita juttuja miesystävälle.

Kommentit (211)

Vierailija
1/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Isäihmiset ei sytytä ollenkaan. En halua lapsia, eikä toisen lapset ole ok.

Vierailija
2/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tämäkin riipu ihmisestä. Ei taida olla mitään yleistä tapaa. Vielä on meitäkin jotka haluavat suhteeseen rakkaudesta. Ei silloin pennejä lasketa. Sinulle taas ulkoiset arvot ja näyttäytyminen kuten ulkona syöminen on tärkeää ja silloin löytyy kunppani sen mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin on liikaa!

Vierailija
4/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän tämäkin riipu ihmisestä. Ei taida olla mitään yleistä tapaa. Vielä on meitäkin jotka haluavat suhteeseen rakkaudesta. Ei silloin pennejä lasketa. Sinulle taas ulkoiset arvot ja näyttäytyminen kuten ulkona syöminen on tärkeää ja silloin löytyy kunppani sen mukaan. 

Ulkoiset arvot kuten ulkona syöminen. :D

Voi pyhä jeesus.

Ei ap

Vierailija
5/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pohtii asiaa kovasti rahan kannalta, mutta mielestäni siinä on paljon enemmän muutakin. Neljän lapsen äiti.

Vierailija
6/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Isäihmiset ei sytytä ollenkaan. En halua lapsia, eikä toisen lapset ole ok.

Haittaako se, jos miehellä on vaikka yksi 17-vuotias lapsi? Eihän noin ison lapsen kanssa tarvitse olla tekemisissä.

Vierailija
7/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helskutissa XD

Vierailija
8/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap pohtii asiaa kovasti rahan kannalta, mutta mielestäni siinä on paljon enemmän muutakin. Neljän lapsen äiti.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
9/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaako se, jos miehellä on vaikka yksi 17-vuotias lapsi? Eihän noin ison lapsen kanssa tarvitse olla tekemisissä.

Kyllä. Lisääntynyt mies on turn off.

Vierailija
10/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen pịllu ei oo rikki niin lasten määrällä ei oo väliä

Vierailija
11/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua kiinnostaa lasten iät kuin määrä. Omien lasten ollessa aikuistumassa sivuutan kaikki kenellä on alakouluikäisiä lapsia tai nuorempia. Kohta voi sivuuttaa yläkouluikäistenkin vanhemmat, joskin omassa ikäluokassa he karsiutuvat pääosin jo itsestään.

Vierailija
12/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä jeesus.

Ei ap

No kertoohan se nyt jotain jos ihminen miettii seurustelussa enemmän sitä että käydään kylpylässä, leffassa, syömässä kuin sitä ihmistä kenen kanssa on. Kun rinnalla on oikealta tuntuva ihminen niin harvoin sitä tekemisellä on väliä.

Vierailija
13/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei siitä tule helvettiäkään, jos keskituloinen, keskiöuokkaista elämää elävä henkilö alkaa seurustella köyhän kanssa. Alkaa kärsiä se, kun toisella ei ikinä ole varaa tehdä mitään kivaa yhdessä.

Vierailija
14/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsia useammalle isälle, ei kiitos. Siinä saat puolison ja lasten kanssa samassa paketissa mahdollisesti 3 ex-miestäkin, ja niiden ongelmat kaupan päälle. Jatkuvaa viikonloppujen säätämistä, kun jollekin exälle ei yhtäkkiä käykään etukäteen sovittu lapsiviikonloppu.

Vierailija
15/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen vielä tällä hetkellä erästä miestä, mutta olen jo etukäteen pohtinut tätä lapsikysymystä.

Olen noin nelikymppinen nainen. Tähän viimeisimpään suhteeseen lähdin vielä sillä ajatuksella, josko oman perheen saisin. Näin ei tapahtunut.

Jään siis lapsettomaksi. 

Ehdoton edellytys seuraavalle suhteelle on se, ettei miehellä ole, ainakaan alaikäisiä, lapsia. Siinä toki karsiutuu liuta huipputyyppejä. Elämänkokemukset ja -tilanteet kuitenkin erottaa liiaksi.

Minulla on yllinkyllin aikaa suhteelle ja haluan tulevan kumppanini kanssa muodostaa perheen, siis me kaksi. Haluan kumppanini panostavan suhteeseen samoin kuin minä teen ja toivovan yhdessäoloa samaan tapaan kuin minä. Haluan aikuista kumppanuutta, nautintoja ja maanläheistä ylellisyyttä yhdessä tulevan puolisoni kanssa.

Vierailija
17/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei siitä tule helvettiäkään, jos keskituloinen, keskiöuokkaista elämää elävä henkilö alkaa seurustella köyhän kanssa. Alkaa kärsiä se, kun toisella ei ikinä ole varaa tehdä mitään kivaa yhdessä.

Olen eri.

Jos löytää hyvän ihmisen vierelleen niin se on jo itsessään kivaa tekemistä. Ei siihen tarvita lomamatkoja tai muuta täytettä lisäksi. Tämä vain minun mielipiteeni mutta jokainen eläköön omalla tavallaan. 

Vierailija
18/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Kun suhde toimii niin rahat on yhteiset. Pitkässä liitossa kannatellaan välillä puolin toisin. On se sitten raha, terveys, työt tai työttömyys jne.

On varmasti vaikeaa löytää hyvä kumppani jos on vain minä minä ja ei heittäydy että ollaankin me. 

Vierailija
19/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla alaikäisiä lapsia.

Vierailija
20/211 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä jeesus.

Ei ap

No kertoohan se nyt jotain jos ihminen miettii seurustelussa enemmän sitä että käydään kylpylässä, leffassa, syömässä kuin sitä ihmistä kenen kanssa on. Kun rinnalla on oikealta tuntuva ihminen niin harvoin sitä tekemisellä on väliä.

Höpö höpö. Kyllä sen toisen kanssa on mukavaa myös tehdä asioita, mieluiten sellaisia jotka ovat molemmille mieluisia. Totta kai rakkaan ihmisen kanssa voi linnottautua kotiinkin, mutta sosiaalinen ja menevä ihminen ei sellaista kauaa jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi