Sinkku: alkaisitko seurustella henkilön kanssa, jolla on enemmän kuin kaksi lasta?
Jos olet sinkku, niin mietityttäisikö sinua alkaa seurustella sinkkuvanhemman kanssa, jolla on enemmän kuin kaksi ALAIKÄISTÄ lasta? kun itse ainakin mietin, että nykypäivänä kun kaikki on kallista , niin keski-/pienituloisella ei varmaan jää mitään rahaa omaan käyttöön, jos pitää elättää vaikka neljä lasta? Toki jos on ammatiltaan vaikka juristi, nIin silloin fyrkkaa varmaan riittää.
Koska jos ajatellaan, että on vaikka lähihoitajana työskentelevä mies, jolla on lapset iältään 16, 15 ja 11, niin hän varmaan maksaa elareita yht 500€/kk + muita lasten kuluja ja asunnonkin pitää olla riittävän iso, jotta koko porukka mahtuu sinne, niin jokainen voi laskea päässään, että eihän silloin enää jää juuri mitään käteen omaan käyttöön. Kyllä minä ainakin haluan miesystävän kanssa tehdä kahdestaan kaikkia kivoja juttuja kuten käydä leffassa, ravintolassa syömässä ja kylpylässä jne. Minulla taasen ei ole varaa jatkuvasti tarjota noita juttuja miesystävälle.
Kommentit (211)
En halua omia lapsia enkä halua elää lapsiperhe arkea joten en voisi seurustella naisen kanssa jolla on lapsia tai joka haluaa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tapailen vielä tällä hetkellä erästä miestä, mutta olen jo etukäteen pohtinut tätä lapsikysymystä.
Olen noin nelikymppinen nainen. Tähän viimeisimpään suhteeseen lähdin vielä sillä ajatuksella, josko oman perheen saisin. Näin ei tapahtunut.
Jään siis lapsettomaksi.
Ehdoton edellytys seuraavalle suhteelle on se, ettei miehellä ole, ainakaan alaikäisiä, lapsia. Siinä toki karsiutuu liuta huipputyyppejä. Elämänkokemukset ja -tilanteet kuitenkin erottaa liiaksi.
Minulla on yllinkyllin aikaa suhteelle ja haluan tulevan kumppanini kanssa muodostaa perheen, siis me kaksi. Haluan kumppanini panostavan suhteeseen samoin kuin minä teen ja toivovan yhdessäoloa samaan tapaan kuin minä. Haluan aikuista kumppanuutta, nautintoja ja maanläheistä ylellisyyttä yhdessä tulevan puolisoni kanssa.
Kivasti kirjoitettu, toivotan onnea matkaan! Mutta älä heitä vielä kirvestä kaivoon lasten suhteen, alle viiskymppisiä synnyttäjiä on joka vuosi enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Tapailen vielä tällä hetkellä erästä miestä, mutta olen jo etukäteen pohtinut tätä lapsikysymystä.
Olen noin nelikymppinen nainen. Tähän viimeisimpään suhteeseen lähdin vielä sillä ajatuksella, josko oman perheen saisin. Näin ei tapahtunut.
Jään siis lapsettomaksi.
Ehdoton edellytys seuraavalle suhteelle on se, ettei miehellä ole, ainakaan alaikäisiä, lapsia. Siinä toki karsiutuu liuta huipputyyppejä. Elämänkokemukset ja -tilanteet kuitenkin erottaa liiaksi.
Minulla on yllinkyllin aikaa suhteelle ja haluan tulevan kumppanini kanssa muodostaa perheen, siis me kaksi. Haluan kumppanini panostavan suhteeseen samoin kuin minä teen ja toivovan yhdessäoloa samaan tapaan kuin minä. Haluan aikuista kumppanuutta, nautintoja ja maanläheistä ylellisyyttä yhdessä tulevan puolisoni kanssa.
Nelikymppisissä tuo on aika teoreettinen yhtälö. Toki lapset voivat olla jo teinejä tai muuttaneet kodista pois mutta silloin usein ei enään uusia lapsia haluta koska odotellaan jo lapsenlapsia. Maanläheistä ylellisyyttäkyllä kuulostaa erikoiselta ja tämä varmaan kannattaa avata mahdolliselle kumppanille, mutta jokaisella meillä on omat juttumme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jään siis lapsettomaksi.
Nelikymppisissä tuo on aika teoree
Siis mikä on teoreettinen yhtälö? Se että nelikymppinen nainen kaipaa miestä jolla ei ole ainakaan alaikäisiä lapsia?
Teoriassa voisin kyllä noin tehdä. Mutta en kyllä tiedä miten tuo käytännössä onnistuisi.
Ongelma ei ole lasten määrä vaan mammojen suhtautuminen niihin lapsiin. Minun nuorinkin täytti 18 v. Ja eivät asu enää kotona mutta silti olen hyvin sidoksissa heihin ja ollaan paljon tekemisissä. Kun naisella on omia lapsia niin näyttää siltä että ihan kaikilla naisilla puuttuu luontaisen kyky ja usein myös halu kohdella lapsia tasapuolisesti. Jotenkin Tragikoomista tämä naisten narsismi jossa miehen ihaileva katse pitäisi koko ajan seurata sitä naista - kuin jotain 5-vuotiaan odotuksia. Hei nainen...et ole niin tärkeä ja moraalisessa ja eettisessä mielessä suhteessa lapsiin sun ei pidäkään olla. Lapset menevät aina naisen edelle. Nimittäin Lapset ovat se pysyvä elementti miehen elämässä. Naisia tulee ja menee....miehenä ei ole järkevää satsata kaikkeaan johonkin naiseen joka tilastojen perusteella miettii eroa jopa hyvissä suhteissa. Lapset sen sijaan aina pysyvät...se kaikkein parhaansa kandee satsata niihin jotka luultavasti ilmestyvät hautajaisiini sitten joskus. Nyxsästänihän en sitä voi tietää...en varmasti. Naista ei voi siis ottaa ihan niin vakavasti kuin omia lapsiaan. Ei tuuliviirien varaan voi aikuinen mies elämäänsä rakentaa...ainakaan se ei oo järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se haittaa, jos miehellä on vaikka yksi 16-vuotias lapsi vuoroviikoin tai satunnaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Isäihmiset ei sytytä ollenkaan. En halua lapsia, eikä toisen lapset ole ok.
Haittaako se, jos miehellä on vaikka yksi 17-vuotias lapsi? Eihän noin ison lapsen kanssa tarvitse olla tekemisissä.
Kyllä. Lisääntynyt mies on turn off.
Sinä varmaan olet todella turn on 🤣🤣🤣🤣🤣
En alkaisi seurustelemaan perheenrikkojan kanssa missään olosuhteissa. Varsinkin jos hän vielä kasvattelee tämän pesueen lapsia, eikä kyesessä ole ollut mikään slvä rikos- tai r aiskauskeissi, vaan yritetään vaan rakentaa polygamista haaremia. Ihan karmeita nuo järjestelyt.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole lasten määrä vaan mammojen suhtautuminen niihin lapsiin. Minun nuorinkin täytti 18 v. Ja eivät asu enää kotona mutta silti olen hyvin sidoksissa heihin ja ollaan paljon tekemisissä. Kun naisella on omia lapsia niin näyttää siltä että ihan kaikilla naisilla puuttuu luontaisen kyky ja usein myös halu kohdella lapsia tasapuolisesti. Jotenkin Tragikoomista tämä naisten narsismi jossa miehen ihaileva katse pitäisi koko ajan seurata sitä naista - kuin jotain 5-vuotiaan odotuksia. Hei nainen...et ole niin tärkeä ja moraalisessa ja eettisessä mielessä suhteessa lapsiin sun ei pidäkään olla. Lapset menevät aina naisen edelle. Nimittäin Lapset ovat se pysyvä elementti miehen elämässä. Naisia tulee ja menee....miehenä ei ole järkevää satsata kaikkeaan johonkin naiseen joka tilastojen perusteella miettii eroa jopa hyvissä suhteissa. Lapset sen sijaan aina pysyvät...se kaikkein parhaansa kandee satsata niihin jotka luultavasti ilmestyvät hauta
Kannattaa opetella panemaan niitä naisia kunnolla, sitten ne kummasti ei haluakaan erota.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole lasten määrä vaan mammojen suhtautuminen niihin lapsiin. Minun nuorinkin täytti 18 v. Ja eivät asu enää kotona mutta silti olen hyvin sidoksissa heihin ja ollaan paljon tekemisissä. Kun naisella on omia lapsia niin näyttää siltä että ihan kaikilla naisilla puuttuu luontaisen kyky ja usein myös halu kohdella lapsia tasapuolisesti. Jotenkin Tragikoomista tämä naisten narsismi jossa miehen ihaileva katse pitäisi koko ajan seurata sitä naista - kuin jotain 5-vuotiaan odotuksia. Hei nainen...et ole niin tärkeä ja moraalisessa ja eettisessä mielessä suhteessa lapsiin sun ei pidäkään olla. Lapset menevät aina naisen edelle. Nimittäin Lapset ovat se pysyvä elementti miehen elämässä. Naisia tulee ja menee....miehenä ei ole järkevää satsata kaikkeaan johonkin naiseen joka tilastojen perusteella miettii eroa jopa hyvissä suhteissa. Lapset sen sijaan aina pysyvät...se kaikkein parhaansa kandee satsata niihin jotka luultavasti ilmestyvät hauta
Erittäin hyvä kirjoitus. Näin se vaan menee.
Naiset voivat katsoa peiliin, sillä jos ei olisi niin paljon eroja 'ihan hyvistä miehistä', niin sitoutumisen aste voisi olla ihan toisenlainen. Nykyään naisiin ei voi luottaa. Sitä niittää mitä kylvää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kummaa? Ensin selität että naiset on käärmeitä kun ei kohtele omia ja sinun lapsiasi tasapuolisesti ja sitten paasaat että nainen ei ole mitään verrattuna sinun lapsiisi. :D
Ja missä tilastossa sanotaan että naiset miettivät eroa hyvissä suhteissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se haittaa, jos miehellä on vaikka yksi 16-vuotias lapsi vuoroviikoin tai satunnaisesti?
Kuka jaksaa paapoa toisen teiniä joka toinen viikko? Ja kuunnella juttuja siitä äpärästä? Ja myöhemmin katsella lapselapsia jotka pyörivät nurkissa harva se viikonloppu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Isäihmiset ei sytytä ollenkaan. En halua lapsia, eikä toisen lapset ole ok.
Haittaako se, jos miehellä on vaikka yksi 17-vuotias lapsi? Eihän noin ison lapsen kanssa tarvitse olla tekemisissä.
Kyllä. Lisääntynyt mies on turn off.
Sinä varmaan olet todella turn on 🤣🤣🤣🤣🤣
Monellakin tapaa kyllä.
Mitä väliä toisen lapsilla? Kyllä sitä voi paneskella iha vapaasti lapsivapailla viikoilla ja parissa vuodessa ne lapset onki jo aikusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa paapoa toisen teiniä joka toinen viikko? Ja kuunnella juttuja siitä äpärästä? Ja myöhemmin katsella lapselapsia jotka pyörivät nurkissa harva se viikonloppu?
Vattuako sä änkiät sinne kun lapset on paikalla?
En missään nimessä. Ei semmoisella olisi aikaa kuitenkaan, enkä jaksaisi, haluiaisi tai kokisi reiluksi näytellä, että olisin mitenkään kiinnostunut tai välittäisin hänelle tärkeimmästä eli niistä jälkeläisistä.
Tapailustakaan tulisi mitään, kun ehtii nähdä ehkä kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä toisen lapsilla? Kyllä sitä voi paneskella iha vapaasti lapsivapailla viikoilla ja parissa vuodessa ne lapset onki jo aikusia.
Ainakin Tinderissä olen muutamalta pienen tai ison lapsen vuoroviikkoisältä kysynyt, että käykö hänelle aikuisten välinen parisuhde, jossa ei vietetä porukalla aikaa hänen lastensa kanssa, olen saanut vastauksen, että ei käy, että tulevan naisystävän tulee viettää aikaa hänen lastensa kanssa.
Voi hyvin olla me ja silti pitää omat rahat. Outoa että jotkut ajattelee kaiken aina talouden kautta.