Sinkku: alkaisitko seurustella henkilön kanssa, jolla on enemmän kuin kaksi lasta?
Jos olet sinkku, niin mietityttäisikö sinua alkaa seurustella sinkkuvanhemman kanssa, jolla on enemmän kuin kaksi ALAIKÄISTÄ lasta? kun itse ainakin mietin, että nykypäivänä kun kaikki on kallista , niin keski-/pienituloisella ei varmaan jää mitään rahaa omaan käyttöön, jos pitää elättää vaikka neljä lasta? Toki jos on ammatiltaan vaikka juristi, nIin silloin fyrkkaa varmaan riittää.
Koska jos ajatellaan, että on vaikka lähihoitajana työskentelevä mies, jolla on lapset iältään 16, 15 ja 11, niin hän varmaan maksaa elareita yht 500€/kk + muita lasten kuluja ja asunnonkin pitää olla riittävän iso, jotta koko porukka mahtuu sinne, niin jokainen voi laskea päässään, että eihän silloin enää jää juuri mitään käteen omaan käyttöön. Kyllä minä ainakin haluan miesystävän kanssa tehdä kahdestaan kaikkia kivoja juttuja kuten käydä leffassa, ravintolassa syömässä ja kylpylässä jne. Minulla taasen ei ole varaa jatkuvasti tarjota noita juttuja miesystävälle.
Kommentit (211)
En tietenkään. En alkaisi seurustella kenenkään naisen kanssa, jolla on enemmän kuin nolla lasta. Kuka nyt toisen miehen äpäriä jaksaisi?
En todellakaan seurustelisi miehen kanssa, jolla on enemmän kun 0 lasta. En pidä lapsista enkä halua niitä elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä toisen lapsilla? Kyllä sitä voi paneskella iha vapaasti lapsivapailla viikoilla ja parissa vuodessa ne lapset onki jo aikusia.
Ai mitä väliä jos ne toisen lapset on yhteisessä kodissa? Monesti sitä seurustelun jatkuessa muutetaan yhteen. Siinä kohtaa ne toisen lapset voi haitata. Ja myöhemmin ne puolison lapsenlapset voi aiheuttaa ongelmia kun niitä pitää hoitaa tai ne ylipäätään on lapsettoman kotona määräten päivärytmin ja tekemiset.
Minusta ap:n tarjoamat kivat jutut ovat juuri niitä jonka takia en halua lainkaan naista. Ravintolassa syöminen, elokuvissa käyminen, kylpylät ovat juuri niitä joihin joutuessaan mies tarvitsee perään loman rentoutuakseen ja pitääkseen hauskaa. Mikä ihme siinä ravintolassa syömisessä on nii kova juttu, ahdistava ympäristö jne. Muuten kyllä lasten määrä ei haittaa ollenkaan. Itsellänikin on neljä lasta, tosin yksi eri äidille.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään. En alkaisi seurustella kenenkään naisen kanssa, jolla on enemmän kuin nolla lasta. Kuka nyt toisen miehen äpäriä jaksaisi?
Kumppanin aiemmat lapset eivät ole uuden kumppanin vastuulla tai elätettäviä. Mitä vanhemmaksi mennään ja lapsetkin ovat aikuisia omissa kodeissaan, niin sitä vähemmän niiden lasten olemassaololla on väliä arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ap:n tarjoamat kivat jutut ovat juuri niitä jonka takia en halua lainkaan naista. Ravintolassa syöminen, elokuvissa käyminen, kylpylät ovat juuri niitä joihin joutuessaan mies tarvitsee perään loman rentoutuakseen ja pitääkseen hauskaa. Mikä ihme siinä ravintolassa syömisessä on nii kova juttu, ahdistava ympäristö jne. Muuten kyllä lasten määrä ei haittaa ollenkaan. Itsellänikin on neljä lasta, tosin yksi eri äidille.
Ei taida olla kovin sukupuolisidonnaista tuo että viihtyykö ihmisten ilmoilla vai ei. Oma mieheni rakastaa ravintoloita ja elokuvateattereita, kylpyläänkin haluaa silloin tällöin lähteä. En usko että olisimme näin onnellisessa parisuhteessa jos hän saisi aina käydä edellämainituissa yksin tai kavereiden kanssa. Viimeksi lauantaina käytiin ensin leffassa, sitten syömässä ja lopuksi parissa pubissa. Miehen ehdotuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppanin aiemmat lapset eivät ole uuden kumppanin vastuulla tai elätettäviä. Mitä vanhemmaksi mennään ja lapsetkin ovat aikuisia omissa kodeissaan, niin sitä vähemmän niiden lasten olemassaololla on väliä arjessa.
Totta kai pienet lapset ovat enemmän läsnä kaikessa kuin teinit tai aikuiset, mutta eivät ne jälkeläiset mihinkään elämästä häivy kasvettuaan. Kyllä ne ovat edelleen prioriteetti numero 1 valtaosalle vanhemmista. Jos aikuinen lapsi tarvii apua, vaikka sitten taloudellista, häntä autetaan hinnalla millä hyvänsä. Ja lapsenlapset sitten imevätkin ison osan ajasta ja energiasta myöhemmin, jos niitä tulee.
Onpa täällä kamalia ihmisiä. Lapsivihamielisiä, toisaalta huonoja vanhempia jotka kasvattaa karmeita kakaroita, nuhjuksia jotka ei hoida omaa tonttiaan vaan olettaa muiden hoitavan kaiken, näitä kaikkia naisissa ja miehissä.
Meidän lapset on mukavia, kyllä niistä tykkää muutkin. Sukulaisten, kaverien lapset kaikki mukavia. Millasissa piireissä oikeen liikutte missä nää kaikki aikuiset ja lapset on näin karseita?
Plus että kun tapaan kavereita ni kyllä tehdään muutakin ja paasataan muutakin ku niistä lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä kamalia ihmisiä. Lapsivihamielisiä, toisaalta huonoja vanhempia jotka kasvattaa karmeita kakaroita, nuhjuksia jotka ei hoida omaa tonttiaan vaan olettaa muiden hoitavan kaiken, näitä kaikkia naisissa ja miehissä.
Meidän lapset on mukavia, kyllä niistä tykkää muutkin. Sukulaisten, kaverien lapset kaikki mukavia. Millasissa piireissä oikeen liikutte missä nää kaikki aikuiset ja lapset on näin karseita?
Plus että kun tapaan kavereita ni kyllä tehdään muutakin ja paasataan muutakin ku niistä lapsista.
Ei mulle ainakaan ole mitään väliä olisiko kumppaniehdokkaan lapsi/lapset mukavia vai karseita. Riittää että on lapsi tai useampi, ei jatkoon automaattisesti.
Suomi yh- isät raahaa ulkomailta vaimoja lastensa hoitajiksi ... Sieltä riittää tulijoita. 😝😝😝🤑🤑😝
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan seurustelisi miehen kanssa, jolla on enemmän kun 0 lasta. En pidä lapsista enkä halua niitä elämääni.
Miksi ne lapset tulis sun elämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä toisen lapsilla? Kyllä sitä voi paneskella iha vapaasti lapsivapailla viikoilla ja parissa vuodessa ne lapset onki jo aikusia.
Ai mitä väliä jos ne toisen lapset on yhteisessä kodissa? Monesti sitä seurustelun jatkuessa muutetaan yhteen. Siinä kohtaa ne toisen lapset voi haitata. Ja myöhemmin ne puolison lapsenlapset voi aiheuttaa ongelmia kun niitä pitää hoitaa tai ne ylipäätään on lapsettoman kotona määräten päivärytmin ja tekemiset.
Missä yhteisessä kodissa? En ite muuta pois kotoani enkä usko että naisystävänikään muuttaa omastaan. Molemmilla okt
Vierailija kirjoitti:
No mä en tykkää sun lapsista.
Naapurissa kyllä asuu komea 4 lapsen isä, mutta ei kiitos silti. Omassa lapsessa ja lemmikeissä on tarpeeksi, joten arki menisi varmaan kaaokseksi.
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa kyllä asuu komea 4 lapsen isä, mutta ei kiitos silti. Omassa lapsessa ja lemmikeissä on tarpeeksi, joten arki menisi varmaan kaaokseksi.
Miksette voi panna vaikka tontin rajalla?
Täällä on joillain outo käsitys parisuhteesta. Ei se tarkota yhdessä asumista ja 24/7 iholla olemista. Sillon ko olin parikymppinen lapseton niin ei kellään mun naisystävistä asunu mun kanssa eikä nähty aina edes viikottain. Miksi nyt kun mulla on lapset vuoroviikoin pitäisi naisen muuttaa mun kanssa yhteen ja olla lasteni kanssa tekemisissä?
Jos lasten äiti omistaisi 300m2 talon ja lapset olisivat esim. vuoroviikoin, voisin harkita. En itse halua lapsia, joten jonkun muun lasten kasvatus kiinnostaa sitäkin vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jos lasten äiti omistaisi 300m2 talon ja lapset olisivat esim. vuoroviikoin, voisin harkita. En itse halua lapsia, joten jonkun muun lasten kasvatus kiinnostaa sitäkin vähemmän.
Miten se lasten äidin talon koko asiaan liittyy?
Minä en alkaisi seurustella lapsettoman kanssa. Yhden kerran yritin mutta tuntui kuin olisi palannut aikakoneella nuoruuteen ja se ei ollut mun juttu enään. En jaksa jutella vain elämyksistä, lomamatkoista..haluan aikuisen ihmisen jonka elämänkokemus on suunnilleen samalla viivalla ja voidaan puida aikuisten asioita ja jutella avoimesti esim. huolista mitkä liittyy lapsiin tai hyvissä asioista joita on tapahtunut. Olen nelikymppinen mies ja lapseni syntyi kauan sitten.
En, jos niillä lapsilla on jotain kirjaimia, jotka määrittää mitä ne on. Jos ne on normaaleja niin voisin harkita.
M52