Sinkku: alkaisitko seurustella henkilön kanssa, jolla on enemmän kuin kaksi lasta?
Jos olet sinkku, niin mietityttäisikö sinua alkaa seurustella sinkkuvanhemman kanssa, jolla on enemmän kuin kaksi ALAIKÄISTÄ lasta? kun itse ainakin mietin, että nykypäivänä kun kaikki on kallista , niin keski-/pienituloisella ei varmaan jää mitään rahaa omaan käyttöön, jos pitää elättää vaikka neljä lasta? Toki jos on ammatiltaan vaikka juristi, nIin silloin fyrkkaa varmaan riittää.
Koska jos ajatellaan, että on vaikka lähihoitajana työskentelevä mies, jolla on lapset iältään 16, 15 ja 11, niin hän varmaan maksaa elareita yht 500€/kk + muita lasten kuluja ja asunnonkin pitää olla riittävän iso, jotta koko porukka mahtuu sinne, niin jokainen voi laskea päässään, että eihän silloin enää jää juuri mitään käteen omaan käyttöön. Kyllä minä ainakin haluan miesystävän kanssa tehdä kahdestaan kaikkia kivoja juttuja kuten käydä leffassa, ravintolassa syömässä ja kylpylässä jne. Minulla taasen ei ole varaa jatkuvasti tarjota noita juttuja miesystävälle.
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä toisen lapsilla? Kyllä sitä voi paneskella iha vapaasti lapsivapailla viikoilla ja parissa vuodessa ne lapset onki jo aikusia.
Ainakin Tinderissä olen muutamalta pienen tai ison lapsen vuoroviikkoisältä kysynyt, että käykö hänelle aikuisten välinen parisuhde, jossa ei vietetä porukalla aikaa hänen lastensa kanssa, olen saanut vastauksen, että ei käy, että tulevan naisystävän tulee viettää aikaa hänen lastensa kanssa.
No ite en halua että nainen edes tapais mun teinejä ennenko ovat muuttaneet omilleen. Miksi sen naisen pitäis olla lasten kanssa tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton edellytys seuraavalle suhteelle on se, ettei miehellä ole, ainakaan alaikäisiä, lapsia. Siinä toki karsiutuu liuta huipputyyppejä. Elämänkokemukset ja -tilanteet kuitenkin erottaa liiaksi.
Mitä se haittaa, jos miehellä on vaikka yksi 16-vuotias lapsi vuoroviikoin tai satunnaisesti?
Kuka jaksaa paapoa toisen teiniä joka toinen viikko? Ja kuunnella juttuja siitä äpärästä? Ja myöhemmin katsella lapselapsia jotka pyörivät nurkissa harva se viikonloppu?
Vattuako sä änkiät sinne kun lapset on paikalla?
Niin no, jos haluaa kädenlämpöistä joka-toinen-viikko-tapailua niin tuo varmaan käy hyvin. Minä haluan aikuisten ihmisten parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton edellytys seuraavalle suhteelle on se, ettei miehellä ole, ainakaan alaikäisiä, lapsia. Siinä toki karsiutuu liuta huipputyyppejä. Elämänkokemukset ja -tilanteet kuitenkin erottaa liiaksi.
Mitä se haittaa, jos miehellä on vaikka yksi 16-vuotias lapsi vuoroviikoin tai satunnaisesti?
Kuka jaksaa paapoa toisen teiniä joka toinen viikko? Ja kuunnella juttuja siitä äpärästä? Ja myöhemmin katsella lapselapsia jotka pyörivät nurkissa harva se viikonloppu?
Niin no, jos haluaa kädenlämpöistä joka-toinen-viikko-tapailua niin tuo varmaan käy hyvin. Minä haluan aikuisten ihmis
Aikusten ihmisten suhde ei oo mitään teinien 24/7 iholla olemista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, jos haluaa kädenlämpöistä joka-toinen-viikko-tapailua niin
No kenelle on ja kenelle ei. Harvalle se on myöskään tuollaista puolet ajasta erillään ja puolet yhdessä-sekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole lasten määrä vaan mammojen suhtautuminen niihin lapsiin. Minun nuorinkin täytti 18 v. Ja eivät asu enää kotona mutta silti olen hyvin sidoksissa heihin ja ollaan paljon tekemisissä. Kun naisella on omia lapsia niin näyttää siltä että ihan kaikilla naisilla puuttuu luontaisen kyky ja usein myös halu kohdella lapsia tasapuolisesti. Jotenkin Tragikoomista tämä naisten narsismi jossa miehen ihaileva katse pitäisi koko ajan seurata sitä naista - kuin jotain 5-vuotiaan odotuksia. Hei nainen...et ole niin tärkeä ja moraalisessa ja eettisessä mielessä suhteessa lapsiin sun ei pidäkään olla. Lapset menevät aina naisen edelle. Nimittäin Lapset ovat se pysyvä elementti miehen elämässä. Naisia tulee ja menee....miehenä ei ole järkevää satsata kaikkeaan johonkin naiseen joka tilastojen perusteella miettii eroa jopa hyvissä suhteissa. Lapset sen sijaan aina pysyvät...se kaikkein parhaansa kandee satsata niihin jotka luultavasti ilmestyvät hauta
Juuri tämän vuoksi mieluiten täysin lapseton mies. Eihän tuolla tavoin ajattelevan miehen kanssa jaksaisi elää. Jotkut onneksi ymmärtää aikuisten lastensa elävän omaa elämäänsä ja että sitä omaa elämää saa ja pitää olla myös aikuisten lasten vanhemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua edes satunnaista kolmatta pyörää suhteeseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panekko sen teinin kanssa vai luulekko että puolisolla on joku insesti homma?
Kokemuksesta kerron että oli ihan helvettiä kun lapsettomana haksadin 3 lapsen yh-iisään. Alkuun oli kivaa ,mutta se muuttui että minun piti jäädä töistä kotiin näitä lapsia hoitamaan, pyykit. ruuanlaitot, siivoominen, läksyjen teko., harrastuksiin kuskaaminen , kaupassa käynti, Ym, Ym,Ym,...Mies oli töissä ja vapaalla harrasteli. Väsyin tähän ja huomasin olevani kotiapulainen ilman palkkaa... Yllättäen mies kertoi ettei halunnut lisää lapsia. Tämä oli se viimeinen niitti , sanoin suoraan miehelle että minusta ei enää ole tähän. Nyt katselen vapaata miestä. 🌿🌿
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta kerron että oli ihan helvettiä kun lapsettomana haksadin 3 lapsen yh-iisään. Alkuun oli kivaa ,mutta se muuttui että minun piti jäädä töistä kotiin näitä lapsia hoitamaan, pyykit. ruuanlaitot, siivoominen, läksyjen teko., harrastuksiin kuskaaminen , kaupassa käynti, Ym, Ym,Ym,...Mies oli töissä ja vapaalla harrasteli. Väsyin tähän ja huomasin olevani kotiapulainen ilman palkkaa... Yllättäen mies kertoi ettei halunnut lisää lapsia. Tämä oli se viimeinen niitti , sanoin suoraan miehelle että minusta ei enää ole tähän. Nyt katselen vapaata miestä. 🌿🌿
Sinähän olet ollut Nati ja Miko. 🤭🤭🤭🤭
En lähtisi oma jo täysi-ikäinen. Miehellä voisi olla korkeintaan teini-ikäisiä, joiden kanssa voisin välillä viettää aikaa. Ei kiinnosta enää pyöriä puuhamaissa, hoplopeissa, kuunnella kitinää, siivota muiden jälkiä jne.. Yhteen en muuttaisi missään nimessä, ehkä jotain kevyttä tapailua pienen lapsen isän kanssa ja samalla etsisin parempaa sopivampaa miestä jolla jo aikuiset lapset N.40v
Vierailija kirjoitti:
Eli koska oot törmänny tollaseen tyyppiin luulet että kaikki joilla on lapsia haluaa vain kotiapulaisen?
No minä en. En halua että nainen tapaa lapsiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä toisen lapsilla? Kyllä sitä voi paneskella iha vapaasti lapsivapailla viikoilla ja parissa vuodessa ne lapset onki jo aikusia.
Ainakin Tinderissä olen muutamalta pienen tai ison lapsen vuoroviikkoisältä kysynyt, että käykö hänelle aikuisten välinen parisuhde, jossa ei vietetä porukalla aikaa hänen lastensa kanssa, olen saanut vastauksen, että ei käy, että tulevan naisystävän tulee viettää aikaa hänen lastensa kanssa.
En minäkään vietä aikaa mieheni ja hänen lapsensa kanssa. Lapsi on joku 4v ja käy meillä pari kertaa kuussa jolloin minä teen jotain omia juttuja. En ole mikään äitipuoli eikä me olla mikään uusperhe tms.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi oma jo täysi-ikäinen. Miehellä voisi olla korkeintaan teini-ikäisiä, joiden kanssa voisin välillä viettää aikaa. Ei kiinnosta enää pyöriä puuhamaissa, hoplopeissa, kuunnella kitinää, siivota muiden jälkiä jne.. Yhteen en muuttaisi missään nimessä, ehkä jotain kevyttä tapailua pienen lapsen isän kanssa ja samalla etsisin parempaa sopivampaa miestä jolla jo aikuiset lapset N.40v
Just näin. Itekää en halua että nainen on tekemisissä teinieni kanssa.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Isäihmiset ei sytytä ollenkaan. En halua lapsia, eikä toisen lapset ole ok.
Haittaako se, jos miehellä on vaikka yksi 17-vuotias lapsi? Eihän noin ison lapsen kanssa tarvitse olla tekemisissä.
Kyllä. Lisääntynyt mies on turn off.
Sinä varmaan olet todella turn on 🤣🤣🤣🤣🤣
Ja kalikka kalahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Isäihmiset ei sytytä ollenkaan. En halua lapsia, eikä toisen lapset ole ok.
Haittaako se, jos miehellä on vaikka yksi 17-vuotias lapsi? Eihän noin ison lapsen kanssa tarvitse olla tekemisissä.
Kyllä. Lisääntynyt mies on turn off.
Sinä varmaan olet todella turn on 🤣🤣🤣🤣🤣
Ja kalikka kalahti.
Sua omaan nilkkaan
Mitä nyt sivusta seurannut näitä virityksiä niin sanoisin että suurin osa näistä suhteista kosahtaa siihen että nämä joilla on lapsia vaativat siltä lapsettomalta puolisoltaan ihan liikoja. Pitäisi hoitaa ja rakastaa lasta ja leikkiä perhettä. Ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa toisten lapset? Ei ole itselläkään kotona lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt sivusta seurannut näitä virityksiä niin sanoisin että suurin osa näistä suhteista kosahtaa siihen että nämä joilla on lapsia vaativat siltä lapsettomalta puolisoltaan ihan liikoja. Pitäisi hoitaa ja rakastaa lasta ja leikkiä perhettä. Ei tarvitse.
Kyllä ne naiset yrittää iha ite ängetä lasten seuraan. En halua sellasta eikä varmaa lapsekkaa välitä random naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa toisten lapset? Ei ole itselläkään kotona lapsia.
No eihä se sitte oo kolmas pyörä suhteessa
Yleensä ottaen nainen, jolla on huollettava lapsi(a), on ehdoton no no. En usko että sellainen naine kykenee seurustelemaan järkevästi. Siinä jää aina prioriteettilistan pohjimmaiseksi.
M47