Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (39606)
Onpa täällä taas lempinimiä joillain. Terkkuja mun kaivatulle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs hänen lempinimensä on ?
Päfletti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs hänen lempinimensä on ?
Pupu
Eilen kaivattuni sai VA-terveisiä IRL, ei pelkästään täällä.
Toivottavasti piti niistä.
Mulla on ainainen ikävä kaivattua. Voisi laantua niin ois helpompaa kaikille.
En tunnistanut eilen kuin kaksi viestiä, enkä tiedä, oliko nekään oli kaivatulta. Täällä kun ei ikinä tiedä.
Kaipasin pitkään nopsajalkaa, lintunimi pájaro. En saanut tilaisuutta tutustua enempää. Oon kauniissa puistossa, olisin halunnut hänelle tän näyttää. Elämä jatkuu, polut joskus kohtasi. Tähän hyvä päättää. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämpimät ja super pitkät halit sulle nainen ja tääl olis myös kainalopaikka aina sulle. Haluaisin jutella sun kans kaikki asiat alusta asti tähän päivään. <3 Vain sinä, aina. <3
Saanko hetken tässä kuvitella ja fiilistellä, että tää on sulta mulle? Olisin just noiden halien ja kainalon tarpeessa nyt. Mulla on ihan sama toive tuosta kaiken juttelusta. En tiedä miten se ikinä tulee onnistumaan, mutta ehkä jotenkin. Näiden vuosien aikana on vähän kertynyt sitä juteltavaa.
Sinulla (vastaaja) on ihan samanlainen kirjoitustyyli kuin kaivatullani. Kaipaan häntä kainalooni keskustelemaan elämästä klo 2 öisellä katolla. (En tosin usko, että hän jaksaa valvoa niin myöhään.)
t. Oliivimies
ps. ei ole mitään syytä poistattaa tätä vastausta uudelleen
Oot menny kihloihin. Onnea! Kaipaus helpotti vihdoin myös joten win-win.
Vierailija kirjoitti:
Elämäni parhaan viestin sain. Olen ihan rakastunut suhun nyt.
Mistä tiedät, että juuri kaivattusi on mennyt kihloihin?
Kertoiko?
Näitkö hänet kulta sormuksineen itse? Saattoihan se olla lahjaksi saatu, muisto sormus, jota pidetään nimettömssä vasen?
Kuka hitto, näistä nykyisin tietää? Kaikki on toisin, kuin ennen.oe?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että juuri kaivattusi on mennyt kihloihin?
Kertoiko?
Näitkö hänet kulta sormuksineen itse? Saattoihan se olla lahjaksi saatu, muisto sormus, jota pidetään nimettömssä vasen?
Kuka hitto, näistä nykyisin tietää? Kaikki on toisin, kuin ennen.oe?
Älä nyt kihloihin menemistäkin yritä vääntää joksikin "eihän sitä tiedä, oletko varma"-jutuksi...
Vaikka kihlautuminen onkin nykyään osalle porukasta lähinnä vitsi, niin kyllähän se aina sillä hetkellä jostain kuitenkin kertoo xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäni parhaan viestin sain. Olen ihan rakastunut suhun nyt.
Sinä onnekas! 💝 Hauskaa kuulla, että jotkut löytävät toistensa luo täältä ikikaipuusta.
Sivu
Halaus ja suukko 🤗🧡