Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Piipii jo unessa?
Ei me tiedetä, ketä tarkoitat Piipiillä. Tietyllä logiikalla se voisin olla minäkin, mutta mitään vahvistusta tälle en oo löytänyt.
Yksi tietää, ja se kaiketi riittää.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hyvää alkanutta viikkoa ihanalle naiselle..
Kiitos samoin
Minä kaipaankin Miimiitä! <3
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee Piipiistä mielikuva, että on kaunis lintu, joka kohoaa horisonttiin ja jään katsomaan sen lentoa.Voihan se tietysti merkitä jotain muutakin.
Paleleeko sen jalkoja?
Minä en kaipaa enää ketään. Eeeeeeeetä kaipasin ihan hemmetin pitkään, mutta nykyisin en muista mitään. Tässä on nyt niin paljon uusia ihmisiä kuvioissa, ettei kaikkia ehdi miettiin.
Välillä olet vain silkkipaperin ohuen verhon takana, mutta siltikään et niin näkyvissä, ettei tarvitsisi epäröidä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kaipaa enää ketään. Eeeeeeeetä kaipasin ihan hemmetin pitkään, mutta nykyisin en muista mitään. Tässä on nyt niin paljon uusia ihmisiä kuvioissa, ettei kaikkia ehdi miettiin.
Minäkin olen ikävöinyt Eetä. Ja oikeastaan vieläkin ikävöin, vaikkei kannattaisi.
Minä kaipaan pikkuista lintua
Ansku kuin Ansku. Ja niitähän riittää.
Yhtenä Anskuna nappaan viestisi sekä myös halauksen ja sen hellän suudelman.
Kenties myös tulen uniisi - jos vain annat jotain millä suunnistaa.
- Ansku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ikävöinyt Eetä. Ja oikeastaan vieläkin ikävöin, vaikkei kannattaisi.
😊💌
Sinä voit olla Pulmu niin minä olen Sirkku, vaikka oikeasti sinä olet meistä kovempi.
Tuu mun elämäni ihastus ja elämäni rakkaus nainen kainaloon. <3 Saat erittäin paljon pusuja ja kosketusta ja muutakin. <3 Ollaa siinä ikuisuus niinku o salee yläkerrassa tarkotettu. Iso ikävä ja haluisin törmätä suhu jossain usein. <3 Koulus ku oltii luokas yötä olisin halunnu sut mun vieree nukkuu mut tais olla kiellettyä. Samoin kouluretkil olisin halunnu. <3
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee Piipiistä mielikuva, että on kaunis lintu, joka kohoaa horisonttiin ja jään katsomaan sen lentoa.Voihan se tietysti merkitä jotain muutakin.
Minulle tulee mieleen vain pee-pee, mutta ehkä tässä tarkoitetaan jotain muuta nukkumassa!
Vierailija kirjoitti:
Tuu mun elämäni ihastus ja elämäni rakkaus nainen kainaloon. <3 Saat erittäin paljon pusuja ja kosketusta ja muutakin. <3 Ollaa siinä ikuisuus niinku o salee yläkerrassa tarkotettu. Iso ikävä ja haluisin törmätä suhu jossain usein. <3 Koulus ku oltii luokas yötä olisin halunnu sut mun vieree nukkuu mut tais olla kiellettyä. Samoin kouluretkil olisin halunnu. <3
ferraara vaihtanut tyyliä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Piipii jo unessa?
Ei me tiedetä, ketä tarkoitat Piipiillä. Tietyllä logiikalla se voisin olla minäkin, mutta mitään vahvistusta tälle en oo löytänyt.
Sehän on kaino nimi pyypyylle... Minun pyypyy ainakin on hereillä ja vuotaa hunajaa, kun ajattelen kaivattuani.