Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhanen ja Halla-aho tyrmäävät Marinin väitteet Niinistöstä

Vierailija
04.11.2025 |

deal with it, minä sannuli uhriudun ja hyvesignaloin. 

Vanhanen ja Halla-aho tyrmäävät Marinin väitteet Niinistöstä Minulle ei aukene, mistä Sanna Marin on järkyttynyt

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011602046.html

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat asiantuntijat ovat huomanneet että Sannalta puuttuu itsekritiikki kokonaan. Mutta sellainenhan hän oli koko ministerikautensa. Minäminä-ihminen. "kaadan hallituksen jos minun päätökset eivät mene läpi" etc.etc.

Presidentti Niinistön nato-teot Marin väittää omikseen. On sillä otsaa, sanon vaan.

Vierailija
2/131 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan täys minä-minä-minä tapaus. Uskomatonta miten kehtaa.

Tyyppiesimerkki naispuolisesta narskusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiero on erään Sannulin mieli,ei mulla muuta.

Vierailija
4/131 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2021,kannatan Natoa. 4.1.2022, ei minun hallitus aikanani. 🤣 Eiku..... 

Vierailija
5/131 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin ja Iltalehden toimittajat Ylellä: Marin sanoo ettei kännivideoiden pitänyt koskaan tulla julki koska oli vain pienen piirin sisäinen juttu. "Pieni piiri" oli 92 henkilön tili joten tottakai se tuli julkisuuteen". Hyvä että tuli, koko kansa näki kuinka PÄÄministeri biletti ja hukkasi virkapuhelimensa sekä antoi b-luokan pikkujulkuille pääsyn Suomen yksityisimpään rakennukseen Kesärantaan. KESÄRATA. 

Vierailija
6/131 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, että jossain vaiheessa ihmiset tajuaa Sannan narsismin

Vierailija
7/131 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarin ja Iltalehden toimittajat Ylellä: Marin sanoo ettei kännivideoiden pitänyt koskaan tulla julki koska oli vain pienen piirin sisäinen juttu. "Pieni piiri" oli 92 henkilön tili joten tottakai se tuli julkisuuteen". Hyvä että tuli, koko kansa näki kuinka PÄÄministeri biletti ja hukkasi virkapuhelimensa sekä antoi b-luokan pikkujulkuille pääsyn Suomen yksityisimpään rakennukseen Kesärantaan. KESÄRATA. 

Samaan aikaan kun muu Suomi kärvisteli karanteeneissa viikkokaupalla vietti sanna tietenkin aikansa bilettäen milloin pääministerin virka-asunnolla milloin festareilla laulaen vanhoille ihmisille pilkkalauluja, jotka ihan vaan "vahingossa" lipsahtivat julkisuuteen 

Vierailija
8/131 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkihän sen koko lyhyen poliittisen uran aikana, että Sanna kuvitteli olevansa sääntöjen yläpuolella. Tyypillistä narsistin toimintaa. Sitten kun oppositiokansanedustajan harmaa arki olisi koittanut, karkasi muualle.

Vierailija
9/131 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja on siis muiden haukkumista ja itsensä kehumista. Enpä muuta odottanutkaan. Sannafani, huuda persua oikein lujaa, auttaa hetken. 

Vierailija
10/131 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho ja Vanhanen olivat ulkona siitä keskustelusta, jota käytiin Natoon liittymisestä. Jälkeen päin heidän on helppoa viisastella asioilla, joista heillä ei ollut osaa eikä arpaa. Noiden kahden herran keskustelut ovat samaa tasoa kuin lähiöbaarissa samassa pöydässä olevien keskinäinen riitely siitä, kenen vuoro on yhteisesti hankitusta tuopista ottaa ryyppy.

Vierailija
11/131 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan täys minä-minä-minä tapaus. Uskomatonta miten kehtaa.

Tyyppiesimerkki naispuolisesta narskusta?

Siltä tuo vahvasti näyttää. Narskun röyhkeyttä on normaalin ihmisen vaikea käsittää

Vierailija
12/131 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirja on siis muiden haukkumista ja itsensä kehumista. Enpä muuta odottanutkaan. Sannafani, huuda persua oikein lujaa, auttaa hetken. 

Fanittajien sokeus on suorastaan sääittävää. Se. että politiikassa on runsaasti muissakin puolueissa eriasteisia narsisteja, ei kirkasta Marinin kruunua. T. Ei-persu

Vierailija
13/131 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistöhän se todellinen änkyrä oli NATOn suhteen. Muistan ministeriaikojen haastattelun, jossa ei uskaltanut sanoa sanaa NATO edes ääneen. pari kertaa meinas lipsauttaa.

Ja oli ihan viimeaikoihin saakka Nato-vastainen. Marin sentään muutti kantansa havaintojensa pohjalta.

Vierailija
14/131 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomeri-inkeleiltä meni taas pasmat housuun kun ei tyttö alistukaan tytöksi vaan toimii kuin aikuinen ihminen.

Itketäänkö keskustan, kokoomuksen ja persujen toimistoilla. onko puhelinlinjat kuumina kirkkoherranvirasoon?

Vierailija
15/131 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä  ylellä hehkutetaan, miten se raukka joutui korona-aikaan pääministseriksi. No sekin korona kyllä tuli hoidetuksi koko Euroopan  huonoiten.Mutta kun on vain ankaran kohtalon saanut tyttörukka, niin ei voi vaatia samaa kuin miesminiteriltä.

Toki joitakin asioita hoiti hyvin. Vaikka en nyt muista äkkiä mitä. Ai niin, Soten

Vierailija
16/131 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin on jotenkin säälittävä, kun valehtelee haastatteluissa ja kirjassaan, ja luulee, ettei kukaan huomaa. Keskittyisi vain pääosaamisalueeseensa, jauhobiletykseen.

Vierailija
17/131 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boomeri-inkeleiltä meni taas pasmat housuun kun ei tyttö alistukaan tytöksi vaan toimii kuin aikuinen ihminen.

Itketäänkö keskustan, kokoomuksen ja persujen toimistoilla. onko puhelinlinjat kuumina kirkkoherranvirasoon?

Trump on äärimmäinen paha, kun luo omat sääntönsä. Marin hyvä, vaikka teki täsmälleen samoin.

Vierailija
18/131 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaksi muijaa ja tissit." Esimerkillistä toimintaa pääministeriltä. Not!

N58

Vierailija
19/131 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylä  ylellä hehkutetaan, miten se raukka joutui korona-aikaan pääministseriksi. No sekin korona kyllä tuli hoidetuksi koko Euroopan  huonoiten.Mutta kun on vain ankaran kohtalon saanut tyttörukka, niin ei voi vaatia samaa kuin miesminiteriltä.

Toki joitakin asioita hoiti hyvin. Vaikka en nyt muista äkkiä mitä. Ai niin, Soten

Tarkoitatko sysipaskaa sotea? Sen takiahan nyt hoitajia on työttömänä, kun sote hoidettiin maaliin miettimättä ollenkaan miten tämä valuvikainen himmeli rahoitetaan. Kiitos Marin ja SDP.

Vierailija
20/131 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useat asiantuntijat ovat huomanneet että Sannalta puuttuu itsekritiikki kokonaan. Mutta sellainenhan hän oli koko ministerikautensa. Minäminä-ihminen. "kaadan hallituksen jos minun päätökset eivät mene läpi" etc.etc.

Presidentti Niinistön nato-teot Marin väittää omikseen. On sillä otsaa, sanon vaan.

Siinä sitä vaan voimaannutaan seuraajakultin kanssa sannan röyhkeydestä tai jotain. Sanna on täydellinen esimerkki poliitikosta jolla kaikki teot pyörii oman (näennäisen) suosion maksimoinnin ympärillä ja kaikki käytännön ongelmat ja seuraukset on jonkun muun ongelma koska sannuli keskittyy tärkeimpään eli itseensä ja suosioonsa.

Se, että media (esim hesari ja yle) on täynnä porukkaa jonka mielestä just tuo on parasta hallintoa ikinä kertoo miten nyrjähtäneellä maailmankuvalla suomeakin hallitaan tuosta media + poliitikkokaveriensa kuplasta. Tärkeät ongelmat on epäolennaisia kun "me vaan pelataan". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme