Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valomerkki tulee taas liian aikaisin.
Tulee just parhaimmassa ajassa. Palstalle soisi ikuisen töpseli irti seinästä. Vinkki sinne sivuston omistajille.
Ei ne ihmisten tunteet mihinkään katoa vaikka palstaa ei oliskaan. Eikä sun ole pakko tätä lukea jos noin pahaa tekee.
Katoaa. Ja kuka puhui joistain tunteista? Ei ole pakko postata jotain ovista ja ikkunoista tulevaa ohispaskaa. Ei vaikka kuinka pahaa oikein tekisi.
Minä puhuin. Tunteita ihmiset tässä ketjussa purkaa.
Osa keksii päästänsä näitä tunteita, kun eivät osaa paremmin niitä käsitellä omissa oloissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Onko kaikki hyvin?
Kaikilla muilla on ja mullakin kaikki ok, mut yks hermostunut spämmi mamma kaipaa sulta pusua ja halia, on kovin ahdistunut jos joku ihastuu siihen yksipuolisesti. Ei osaa hoitaa/prosessoida asiaa. Aikuinen nainen tarvii miestä näyttämään mallia 🤣
Ulkopuolisten nauru on todella typerää ja surullista🤣
Persereikäni kutittaa
Kokeile sinkkivoidetta. Saa jokaisesta marketista vauvanperseosastolta
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan kaivattuani varmaan 99-vuotiaanakin.
Itse kaipaan aivan varmasti. Toivottavasti hän olisi vierelläni silloin. Kadun varmasti jokaista vuottani ilman häntä. Niitä on jo liikaa.
Tänään ei nähdä. Terkkuja valkotaululta.
God morgon fru speciallärare 😚
Tänker på dig 🥰
Vierailija kirjoitti:
En koskaan hylkää sinua.
En minäkään sinua. Mutta kysymys kuuluukin, meinaatko liikkua lähemmäksi?
Tiukka halaus ja hellä suudelma Anskulle. Tule taas uniini.
Oon niin väsynyt että mitenkähän mä selviän tästä kaikesta. Oon päättänyt selvitä.
ja tajusin myös, että et sä tätä pelastaisi. Haluan ajatella että pelastaisit, mutta se ei ole totta. Lopetan haaveilun, muistot jää.
Nautit tunteesta, että olet menossa eteenpäin. Teet ehkä muutoksia arkeesi tai omaksut uusia rutiineja. Olet pirteä, aikaansaava ja ripeä käänteissäsi.
7.9 magical kuunpimennys
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olenkin itse surullinen, olen hänen puolesta onnellinen.
Niin, elämä on win-win. Toiset ovat onnellisia, toiset onnettomia.
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan kaivattuani varmaan 99-vuotiaanakin.
Minä en, koska tuskin elän niin vanhaksi. Masennus vähentää vuosia, ja masennusvuosia mulla on ollut enemmän kuin viisi mutta vähemmän kuin kymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Toimii molempiin suuntiin. Jos on kiinnostava henkilö, jolla on hyviä mielipiteitä ja mielenkiintoisia juttuja, sitä yleensä myös menestyy elämässä. Eri
Niin no, itse matalapalkkatyötä tehdessä olin täysin näkymätön. Nyt taas kun on hieno titteli, minun ajatuksilla onkin merkitystä, vaikka olen tismalleen sama ihminen, kuin ennen.
Hyvää alkanutta viikkoa ihanalle naiselle..
Olispa tää mulle kaivatulta.