Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
HUPS!
tulipas äänekäs piEru
🤭
Mitä!? Onko mun kaapin takana jonkun puhelin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi myös käydä niin, että löytyy se ainoa oikea ja silloin lentää kihlat nurkkaan.
En voisi nöyryyttää itseäni niin, että elättelisin toiveita jonkun kihlatusta..
Ei kai tuossa siitä ollut kyse, vaan kihlauksesta yleisesti. Jos on kiinnostunut jonkun kihlatusta niin kannattaa toimia nopeasti.
Jos haluaa dramatiikkaa elämäänsä, niin voi mennä myös sinne kirkolle sanomaan vastalauseen silloin kun pappi kysyy, onko kenelläkään mitään tätä avioliitoa vastaan. Hommaa vaikka tuulikoneen ja savukoneenkin mukaan siihen kun astelee kirkon ovesta sisään.
Tää se ois jo jotain.😀
Oletuksesi ovat mitä ovat jos nainen menee sinne h*ora kategoriaan, eikä vaimo. Tai sitten lavastat tilanteita saavuttaaksesi haluttua itsekästä päänmäärääsi. Huijaaminen on halpaa ja itse huijarina huomaan heti kun sitä on ilmassa joten turha yrittää!
Kihlaus on jo pitkään ollut trendi ja festien aihe. Syy järkätä jotkut juhlat.
Tunteilla ja todellisella välittämisellä, ei oo mitään tekemistä asian kanssa. Sen huomaa jo avio-ja muista erotilastoista.
Mutta eihän se muille kuulu, sillä toiset tienaa, joka päiväisen leipänsä, julkisuudesta.
Ihan niin kuin sinäkin, omasta ammatistasi ja työstäsi.
Minulla on keissi jossa oikeasti olisin mennyt vastustamaan avioliittoa jos vain olisin tiennyt että sellainen alkamassa. Olisi tullut asiat selvitettyä eikä niin että kamalien asioiden päälle koko elämä eletty. Kuulutuset pitäisi ottaa nykyään käyttöön. Voisi helpottaa noita stalkkaustapauksiakin.
Miksi te tulette tähän viestiketjuun päivittäin lässyttämään tänne kuulumatonta paskaa???
Nainen haluan sinut lehteen 😉📸📸
Kaipausta tiedossa: 2xP, 2xF, 2xT, K, voi olla muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te tulette tähän viestiketjuun päivittäin lässyttämään tänne kuulumatonta paskaa???
Ei osata muutakaan, kaivattua ei näy mailla halmeilla eikä varsinkaan privaviestimissä.
Vierailija kirjoitti:
Kalle?
Vierailija kirjoitti:
Mee pois idiootti
Vierailija kirjoitti:
Jalluun vai Kalleen?
Hänellä on varmaan joku sellainen privaatti Pano Magazine mihin keräilee kuvia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kihlaus on harkinta-aika, jonka aikana on oikeus muuttaa mieltään.
Ei kiinnosta tuuliviirit, joille sitoutuminen ei merkkaa mitään.
Tulipa vaan mieleen, se on sitoumus, joka on oikeus purkaa. Jos vaikka toisesta paljastuu äkillisesti jotain epämieluisaa tai menee muuten vaan sukset ristiin.
Kyllä sen avionkin saa purkaa halutessaan ihan just silloin kun niin katsoo parhaaksi eikä se siis eroamisen henkisen osuuden osalta eroa mitenkään kihloista tai kihlautumattomista. Juridisesti tietysti kestää sen 6 kk ennen kuin voi toisen vaiheen laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi myös käydä niin, että löytyy se ainoa oikea ja silloin lentää kihlat nurkkaan.
Eipä lentänyt mun kaivatulla. Ei kihlat eikä sitä seurannut avioon astuminen tai avio sen enempää. Eli eipä hänen puheissaan ja kauniissa sanoissaan mitään katetta ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä lentänyt mun kaivatulla. Ei kihlat eikä sitä seurannut avioon astuminen tai avio sen enempää. Eli eipä hänen puheissaan ja kauniissa sanoissaan mitään katetta ollut.
MIKSIROIKUTTOMMOSESSA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kihlaus on harkinta-aika, jonka aikana on oikeus muuttaa mieltään.
Ei kiinnosta tuuliviirit, joille sitoutuminen ei merkkaa mitään.
Tulipa vaan mieleen, se on sitoumus, joka on oikeus purkaa. Jos vaikka toisesta paljastuu äkillisesti jotain epämieluisaa tai menee muuten vaan sukset ristiin.
Kyllä sen avionkin saa purkaa halutessaan ihan just silloin kun niin katsoo parhaaksi eikä se siis eroamisen henkisen osuuden osalta eroa mitenkään kihloista tai kihlautumattomista. Juridisesti tietysti kestää sen 6 kk ennen kuin voi toisen vaiheen laittaa.
Saa tietysti avioliitonkin purkaa, mutta mitä olen kaveripiirissä avioeroja seurannut, niin kyllä ne on selkeästi AIVAN eri kaliiberin rankkoja juttuja verrattuna ei-avioeroihin... ihmiset myös itse sanoneet, että avioeroaminen on nimenomaan henkisesti tosi rankkaa, ja että avioliitto on henkisesti eri juttu ja kaikki muuttuu sen jälkeen kun menee naimisiin! Nimenomaan henkisesti. Niin ihmekös se, kun eroaminenkin on sitten rankempi prosessi kuin perus avoliitto, seurustelu tai kihlat.
Ei minultakaan 💍🍾🥂