Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy lisätä to do -listaan kerran elämässä kutsua jotain henkilöä ali-ihmiseksi suoraan päin kasvoja. Ei siis pahalla tietenkään. Ihan vaan tutkimusmielessä.
Hankkiudut nokakkain jonkun Touko Tarkin tai Sirpa Laamasen kanssa, niin mikäpä siinä sanoessa..
No en ota kantaa kenelle ja mistä syystä tuon sanoisin. Enhän mä ikinä sanoisi sellaista paitsi kokeilu mielessä.
Kielenkäytön perusteella tänne on eksynyt sellaisia, joita tuskin kukaan kaipaa.
Hyvää yötä hänelle, joka on yrittänyt laittaa mulle viestejä.
Rakastakaa enemmän ja vihatkaa vähemmän.tehkää hyviä valintoja ja päätöksiä.
Hyvää yötä, kaipaajat ja kiusaajat.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä, että kannattaa miettiä miltä oma elämä näyttää jos katselisi sitä 99-vuotiaana ja kaikki päivät olisi jo lähes käytetty. Olisiko tyytyväinen vai muuttaisiko jotain.
Mä en muuttaisi mitään! Voisin kuolla jo nyt, koska olen tehnyt ja nähnyt ja saanut enemmän kuin kylliksi. Onneksi ei siis toki tarvitse kuolla vielä, mutta 99-vuotiaana ei varmana kaduta mikään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä hänelle, joka on yrittänyt laittaa mulle viestejä.
Aijaa vai???
mode on vähän liian innostunut työstään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valomerkki tulee taas liian aikaisin.
Tulee just parhaimmassa ajassa. Palstalle soisi ikuisen töpseli irti seinästä. Vinkki sinne sivuston omistajille.
Ei ne ihmisten tunteet mihinkään katoa vaikka palstaa ei oliskaan. Eikä sun ole pakko tätä lukea jos noin pahaa tekee.
Katoaa. Ja kuka puhui joistain tunteista? Ei ole pakko postata jotain ovista ja ikkunoista tulevaa ohispaskaa. Ei vaikka kuinka pahaa oikein tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tunnisteellinen, kiitos.
ei tällä kertaa
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Onko kaikki hyvin?
Kaikilla muilla on ja mullakin kaikki ok, mut yks hermostunut spämmi mamma kaipaa sulta pusua ja halia, on kovin ahdistunut jos joku ihastuu siihen yksipuolisesti. Ei osaa hoitaa/prosessoida asiaa. Aikuinen nainen tarvii miestä näyttämään mallia 🤣
Ulkopuolisten nauru on todella typerää ja surullista🤣
Persereikäni kutittaa
Koiran pureskelutikut
Mä kaipaan kaivattuani varmaan 99-vuotiaanakin.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, hias ja hiljanen päivä tänään, sain just syötyä käytyäin ensin kaupassa. Rakastan siua. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valomerkki tulee taas liian aikaisin.
Tulee just parhaimmassa ajassa. Palstalle soisi ikuisen töpseli irti seinästä. Vinkki sinne sivuston omistajille.
Ei ne ihmisten tunteet mihinkään katoa vaikka palstaa ei oliskaan. Eikä sun ole pakko tätä lukea jos noin pahaa tekee.
Katoaa. Ja kuka puhui joistain tunteista? Ei ole pakko postata jotain ovista ja ikkunoista tulevaa ohispaskaa. Ei vaikka kuinka pahaa oikein tekisi.
Minä puhuin. Tunteita ihmiset tässä ketjussa purkaa.
Vierailija kirjoitti:
mode on vähän liian innostunut työstään
Hyvä, että sentään tekee työtänsä. Teitä vetelehtijöitä on täällä yhtä ulkomaalaista kirurgia kohden satoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tunnisteellinen, kiitos.
ei tällä kertaa
Ok, öitä
Nuku hyvin rakas. Oisitpa mun.
Meillekin käy aina näin. -sivusta-