Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39829)
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu tuskin on missään Tinderissä, joten kohtaamista on turha toivoa ilman mitään yhteystietoja tai yhteisiä kontakteja.
Missä te olette sitten tähän toisianne mennessä kohdanneet?
Mukavaa iltapäivää kaivatulleni !
Kammosin ja inhosin kaivattuani yli kymmenen vuotta muutaman väärinkäsityksen vuoksi. Vaikeaa päästä niistä tunteista kokonaan eroon.
Vierailija kirjoitti:
Millaista läheisyyttä tarkoitat? Syvällisiä keskusteluja vai esim. nukkumista yhdessä ilman seksiä?
Mikä hyvältä tuntuu...siis ilman seksiä näin alkuun.Kaipaan häntä lähelleni kovastikin.
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan kaivattu mitä tässä sun mielestä pitäis tapahtua tms
En tiedä, mitä pitäisi tapahtua, mutta ensin toivoisin, että päästäisiin oikeassa elämässä juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kammosin ja inhosin kaivattuani yli kymmenen vuotta muutaman väärinkäsityksen vuoksi. Vaikeaa päästä niistä tunteista kokonaan eroon.
Mielenkiintoista. Oliko muita osapuolia auttamassa asiaa? :P
Muakin pelottaa, mutta sinä et pelota. Mehän ollaan tuttuja. Saa toki pelottaa, mutta siihen ei ole mitään syytä. Mun kans saa takellella, sanoa "mitä sattuu" ja jos meinaa pyörtyä, otan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu tuskin on missään Tinderissä, joten kohtaamista on turha toivoa ilman mitään yhteystietoja tai yhteisiä kontakteja.
Missä te olette sitten tähän toisianne mennessä kohdanneet?
Oho, sanat sekaisin. Siis missä olette tähän mennessä kohdanneet.
Mun kaivatun luonne saa mun sydämen sykkyrälle ja mut tärisemään halusta. Koita sitten siinä esittää normaalia. Ulkonäkö on vielä niin mun makuun kuin vaan voi olla. Terkkuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli juu, aika paljon väärinkäsityksiä just siinä.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivatun luonne saa mun sydämen sykkyrälle ja mut tärisemään halusta. Koita sitten siinä esittää normaalia. Ulkonäkö on vielä niin mun makuun kuin vaan voi olla. Terkkuja!
Miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Muakin pelottaa, mutta sinä et pelota. Mehän ollaan tuttuja. Saa toki pelottaa, mutta siihen ei ole mitään syytä. Mun kans saa takellella, sanoa "mitä sattuu" ja jos meinaa pyörtyä, otan kiinni.
Jos olet hän, niin ollaan pikkasen enemmän kuin tuttuja, ystäviä sanoisin. Lisäksi olen enemmän kuin ihastunut häneen.
Evästä pitkään päivään.. 8)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on sentään selvinnyt. Tietääkö toinenkin vai täytyykö sen arvailla vain?
Ihmisen kypsyys ei kyllä liity välttämättä mitenkään ikään. Tuli taas mieleen, kun keskustelin tuntikausia ns. syvällisiä ja henkeviä 21-vuotiaan miehen kanssa, ja keskustelun laatu ja hänen tapansa tarkastella maailmaa oli sellainen, ettei varmaan 95% minkään ikäisistä ihmisistä kykenisi sellaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä menee elämä hukkaan kun etsii ja etsii. Entäpä jollei ennen hauta-arkkua löydykään, käykö katuminen kun ei yhtään tinkinyt vaatimuksistaan?
On hyvä olla järkevät vaatimukset jo siksi että liiallinen joustaminen on yhtä huono asia kuin liialliset vaatimukset. Elämää kannattaa kuitenkin elää eikä keskittyä vain etsimiseen.
Monesti liiallinen keskittyminen kumppanin etsimiseen aiheuttaa itselle ongelmia joidenka vuoksi saattaa tulla tehtyä typeriäkin asioita ja saattaa satuttaa vain itseään lisää.
Vähän kuten kaikessa, kohtuus on avainasemassa.
Jos vain suinkin kykenee, kannattaa säilyttää kaikki realismi ja hyväksyä se että elämästä ei koskaan tiedä miten se menee joten mitään takuita ei ole täydellisen kumppanin löytymiselle tai kumppanin löytymiselle ylipäätään muutenkaan.
On kaikista järkevintä ja turvallisin
Kun ymmärrän tämän vasta sitten, kun oon jäänyt yksinhuoltajaäidiksi, liian myöhään.🥲🥲
N40
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä vois käydä. Olis todella noloa, jos vahingossa pyörtyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on sentään selvinnyt. Tietääkö toinenkin vai täytyykö sen arvailla vain?
Tietääkö toinen mistä mitä?
Etten enää inhoa? Toivottavasti tietää, että ihan päinvastoin tunnen.
Millaista läheisyyttä tarkoitat? Syvällisiä keskusteluja vai esim. nukkumista yhdessä ilman seksiä?