Lounaiden hinnat
Kenellä on enää varaa? Itse kävin, todella harvoin tosiaan käyn kun jo 14-15 euron kieppeillä alkaa olemaan hinnat. Sen sijaan olen huomannut, että suurin asiakaskunta ei enää olekaan työlounastajat vaan hyvin toimeentulevat eläkeläiset syövät sankoin joukoin lounasbuffetissa.
Kommentit (79)
Miten sinä osaat erottaa työlounastajan hyvin toimeen tulevasta eläkeläisestä?
Perusta itse oma lounasravintola. Vasta sen jälkeen voit urputtaa ruoan hinnasta.
etelät ja pohjoiset on halvempia, kaakot lähes ilmaisia.
Ainahan voit syödä omia eväitä työpaikallasi.
Omat eväät. Näin olen toiminut jo yli 10 v. Rahat säästyy tärkeämpiin kohteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Perusta itse oma lounasravintola. Vasta sen jälkeen voit urputtaa ruoan hinnasta.
No kyllä täällä saa turkkilaisilta lounaan hintaan 8€
13 € maksaa mulle lounas, ja tuostakin vain osan joudun maksamaan itse (loput maksaa työnantaja lounasedulla).
Eväillähän tässä on aina menty, ei kyllä ehtisi lounastunnilla lähteäkään ravintoloihin syömään. Parilla eurolla per päivä selviää kun tekee aina ison satsin jotain kunnon kotiruokaa.
Eläkeläiset saa monessa paikassa pienen alennuksen tietyn kellonajan (esim. klo 13) jälkeen. Sillä saadaan lisää asiakkaita myös hiljaisemmalle ajalle ja parannettua lounaspaikan kannattavuutta. Kaikkien pitäisi olla tästä pelkästään iloisia.
Suurimmaksi osaksi syönkin omia eväitä. Kyllä ne seniorikansalaiset nyt tunnistaa, ketkä eivät enää ole työelämässä. Porukalla tulevat lounastamaan, pariskuntia.
köyhälle kaikki on kallista MEE TÖIHIN!
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo 15€ ole kuin puolen tunnin palkka
Näinhän se on, menkää ihmiset töihin jos noin pientä summaa pitää edes miettiä.
Hallitus valittaa etteivät kansalaiset kuluta ja Ap valittaa kun eläkeläiset sitten kuluttavat.
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläiset saa monessa paikassa pienen alennuksen tietyn kellonajan (esim. klo 13) jälkeen. Sillä saadaan lisää asiakkaita myös hiljaisemmalle ajalle ja parannettua lounaspaikan kannattavuutta. Kaikkien pitäisi olla tästä pelkästään iloisia.
Joo, esim. Kampin Factoryssa eläkeläisalennus on pari euroa. Lounasaikaa on silloin jäljellä enää tunti mutta ruoka on jo loppunut.
Kannattaisi Ap:nkin mennä töihin.
Eipä ole koskaan ollut aikaa tai varaa käydä lounaalla. Omat eväät aina mukana.
Työttömänä kun käy lounaalla, niin on ainoa joka maksaa täyden hinnan. Työihmiset ketjuttavat lounasetuaan etäpäiviltä niin että syövät käytännössä ilmaiseksi kun käyvät, ja eläkeläiset saavat Helsingissä usein kolmen euron alennuksen.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmaksi osaksi syönkin omia eväitä. Kyllä ne seniorikansalaiset nyt tunnistaa, ketkä eivät enää ole työelämässä. Porukalla tulevat lounastamaan, pariskuntia.
Et varmasti tunnista minua eläkeläiseksi saatana. Ja mitä helvettiä, eivätkö eläkeläiset saa enää edes syödä?
Eihän tuo 15€ ole kuin puolen tunnin palkka