Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39829)
Vierailija kirjoitti:
Parhaat naiset esittelevät reisiään ja peppuaan joko lyhyellä helmalla tai kireissä trikoissa!
Näin muuten tekevät myös parhaat miehet. Pois lukien ehkä tuo lyhyt helma. Mutta kireät urheilutrikoot hyvä peppuisella ja -reitisellä miehellä 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisen palstapäivän huippuhetki, kun saa huomiota joltain jonka kanssa alkaa jankuttamaan. Sitten vähän peukuttelee omia viestejään ja kokee olevansa hetken edes jotain.
Arvasinkin, että olet jotakin tuollaista. Sinun pitää päästä kertomaan ihmisille, kuinka he ovat luusereita ja huonoja ihmisiä, mutta sinulle ei saa sanoa, ettei se ole hyvää käytöstä? Kun sanotaan, jatkat tappelua.
Saa tietenkin sanoa? Näytä toki viesti, jossa olisin loukkaantunut mistään, mitä minulle täällä sanotaan! Älkää nyt hyvän tähden kuvitelko, ettei saisi sanoa :D
Kenenkään ei tarvitse näyttää sinulle mitään. Olet selkeästi niitä ihmisiä, joilla ei ole rohkeutta myöntää huonoa käytöstään, vaan sinulla on jaksamista vääntää vaikka koko ilta koettaen keksiä jotakin nasevaa ja loukkaavaa.
Laitan tämän tänne kaikkien rikkaiden ,kuuluisien,kauniiden,itsevarmojen ja kaikintavoin parhaimmiston keskelle.
Tämä siis omalle mieskaivatulle.
Milloinhan olen ollut viimeksi raivoissani? :D En nyt muista, mutta tänä vuonna varmaan. Livenä tietenkin, en missään netissä..
Vierailija kirjoitti:
Milloinhan olen ollut viimeksi raivoissani? :D En nyt muista, mutta tänä vuonna varmaan. Livenä tietenkin, en missään netissä..
Et tietenkään, et tietenkään. Olet pelkästään huvittunut, totta kai.
Vierailija kirjoitti:
Laitan tämän tänne kaikkien rikkaiden ,kuuluisien,kauniiden,itsevarmojen ja kaikintavoin parhaimmiston keskelle.
Tämä siis omalle mieskaivatulle.
Siis en antaa muuta voi 😁😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään, et tietenkään. Olet pelkästään huvittunut, totta kai.
Onko tämä dialogi yhden ja saman näppäimistöltä?
Kaipaan sinua, vaikka tiemme eivät kuljekaan samaan suuntaan. Ensin pitäisi kohdata.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Milloin sovitaan?
Milloin vaan ehdotat ja käy mulle.
-m>n
Kerrohan kaivattu mitä tässä sun mielestä pitäis tapahtua tms
Kaikki tiet vievät kaivatun luo
Vierailija kirjoitti:
itse ainakin tahtoisin tutustua paremmin omaan kaivattuuni ja katsoa mihin se johtaa
Vierailija kirjoitti:
Sivusta omalle kaivatulle, pitäisi päästä lähemmäs taas. Voitais olla yö yhdessä ja katsoa miltä läheisyys tuntuu.En tarkoita seksiä heti alkuun. Käyt kylässä mutta et ole jäänyt..ainakaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse ainakin tahtoisin tutustua paremmin omaan kaivattuuni ja katsoa mihin se johtaa
Minä myös. Samalla pelottaa koko asia.
Kaivattu tuskin on missään Tinderissä, joten kohtaamista on turha toivoa ilman mitään yhteystietoja tai yhteisiä kontakteja.
Toivoitkohan mun yhteydenottoa milloinkaan näiden vuosien aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta omalle kaivatulle, pitäisi päästä lähemmäs taas. Voitais olla yö yhdessä ja katsoa miltä läheisyys tuntuu.En tarkoita seksiä heti alkuun. Käyt kylässä mutta et ole jäänyt..ainakaan vielä.
Saa tietenkin sanoa? Näytä toki viesti, jossa olisin loukkaantunut mistään, mitä minulle täällä sanotaan! Älkää nyt hyvän tähden kuvitelko, ettei saisi sanoa :D