Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (24683)

Vierailija
24521/24683 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt mainostanut, markkinoinut ja myynyt itseäni niin paljon että tulin ihan hämmentyneeseen tilaan siitä ettei kukaan kiinnostunutkaan minusta. Miten tämä on edes mahdollista?

Noinhan se menee sinkkunakin. Sitten, kun ei jaksa enää välittää, niin johan on jonoa ja tyrkyttäjää ympärillä. 

Vierailija
24522/24683 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt mainostanut, markkinoinut ja myynyt itseäni niin paljon että tulin ihan hämmentyneeseen tilaan siitä ettei kukaan kiinnostunutkaan minusta. Miten tämä on edes mahdollista?

Noinhan se menee sinkkunakin. Sitten, kun ei jaksa enää välittää, niin johan on jonoa ja tyrkyttäjää ympärillä. 

Tarkoitin ihmisenä ja työntekijänä lähinnä. Muu ei nyt kiinnosta ja muu tulee hyvänä plussana elämässä aina eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24523/24683 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24524/24683 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus niin nyt, on aika.

Aika lopettaa mielikuvien muotoilu ilmasta.

Paine konkretiaan liian korkea. (Ja tiedän että se laskee päätöksen myötä). 

Tämä opetti aikuisiän ihastumisen anatomiaa ja valjasti koko tunnekirjon. 

Tämä oli mielen mestariteos ja sinä olit inspiraatio. 

Todistusaineisto jää elämään. 

Loppu?

Vierailija
24525/24683 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin polkupyörän ja tulin sille kateelliseksi. Syynä se, että istuit sen päällä. Satulan voisin hyvin korvata. Se voisi tuntua sinustakin hyvältä.

Vierailija
24526/24683 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin olen huomannut että minuun on vaikea suhtautua, se on vaivaannuttavaa. Aivan kuin koko ajan minua tulisi epäillä jokaisen jostakin. Hyvin epämiellyttävää.

Vierailija
24527/24683 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, silloin kun minulta halutaan jotakin niin silloin suhtautuminen tuntuu olevan helpompaa. No näillä jatketaan edelleenkin eteenpäin. Ihmiset ovat pettymys.

Vierailija
24528/24683 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rentouttavaa iltaa sulle ihmemimmi. Sattuneesta syystä en ole hetkeen tehnyt tikusta asiaa. Kaipaatkohan sinä minua koskaan/lainkaan? Laitan ehkä nonchalantisti sulle viestiä huomenna asiasta mistä puhuttiin reilu kk sitten.

t. "tuska jää"

Paitsi etten laitakaan, koska ensi viikolla on lomat, etkä kuitenkaan ole misään lähimaillakaan, ja koska muutin taas vaihteeksi ahistuksen aihioon, eikä huvita mikään. 

Kelle mä edes kirjoitan?

Laita vain. Luen sen kun palaan lomalta, ja ymmärrän tästä että se olet sinä. Olen äärettömän ihastunut sinuun, ja olet ainoa ihminen maailmassa jonka yhteydenottoa kaipaan. 

Vierailija
24529/24683 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin polkupyörän ja tulin sille kateelliseksi. Syynä se, että istuit sen päällä. Satulan voisin hyvin korvata. Se voisi tuntua sinustakin hyvältä.

Sopii. Mutta tuskin korvaat, joten tyydyn polkupyörään. Se onkin mukava matkakumppani.

Vierailija
24530/24683 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin ihmisenä ja työntekijänä lähinnä. Muu ei nyt kiinnosta ja muu tulee hyvänä plussana elämässä aina eteen.

Voi olla parempiakin keskusteluja työnhaulle.

Vierailija
24531/24683 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne kynnyskysymykset?

Vierailija
24532/24683 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riitta! Suoli toimii taas..! 😊

Kaipaatko suoleesi täytettä?

Vierailija
24533/24683 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua. Oletkohan reissussa, kun susta ei kuulunut mitään.

Vierailija
24534/24683 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ne kynnyskysymykset?

Kynnyskysymykset on varmaan jotain et onko sinkku vai ei ja onko hoitamattomia tauteja 

Vierailija
24535/24683 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä keskusteluistani. 

Vierailija
24536/24683 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titi tyyy, mukavaa iltaa. Sulle.

Vierailija
24537/24683 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se kädestä pitäminen julkisesti tai kahdestaan, kainalossa oleskelu ja muutenkin "tiiminä" oleminen on niitä kynnyskysymyksiä, että jos niitä en saa, niin sitten ei kiitos. 

Vierailija
24538/24683 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah mä teen elävän ihmisen sun sisään

Vierailija
24539/24683 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikittely kertoo alemman tason ihmisestä. Ihminen yrittää korottaa itseään ilman oikeuksia. Noloa.

Vierailija
24540/24683 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä keskusteluistani. 

Se oli ilmainen vinkki, mutta vaikutat olevan pikkusen kuutamolla, joten olisi pitänyt jättää antamatta tai sitten rahastaa tästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi