Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24846)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa mielenmuutoksesta?
Ei tuo ollut multa. Edelleen kaipaan
Hyvä.
Tontut.
Olet sanonut minua tontuksi
Miksi?
Jaa a
Oliko sulla tonttulakki vai spedeilitkö jotain? Vai olenko mä vain ilkeä?
Olet ilkeä ;)
No sitten. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä äksyistä tai pelokkaista miehistä. Miehen kuuluu olla lämmin kuin kesäinen kallio.
Ei kiinnostunut mies ookaan äksy, vaan lempeä
On niitä sellaisiakin, joilla ei ole tunnetaitoja. Monta kertaa havaittu.
Äkäisenkin miehen kasvot sulaa lempeään katseeseen ja hymyyn, kun se näkee mielestään ihanan naisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa mielenmuutoksesta?
Ei tuo ollut multa. Edelleen kaipaan
Hyvä.
Tontut.
Olet sanonut minua tontuksi
Miksi?
Jaa a
Oliko sulla tonttulakki vai spedeilitkö jotain? Vai olenko mä vain ilkeä?
Olet ilkeä ;)
No sitten. 👍
Laitatko wa vaikka viestiä tulemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullua kohdata ihminen joka tuntuu tutulta, vaikka ei edes tunneta. Sinuako olen odottanut aina?
Isäongelmat näkyy tänne asti. Ei pahalla siis.
Täh? Miten joku isäongelma liittyisi siihen, että joku ihminen tuntuu siltä niin kuin hänet olisi tuntenut aina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullua kohdata ihminen joka tuntuu tutulta, vaikka ei edes tunneta. Sinuako olen odottanut aina?
Täh? Miten joku isäongelma liittyisi siihen, että joku ihminen tuntuu siltä niin kuin hänet olisi tuntenut aina?
Yksinkertaiset ihmiset sössöttää yksinkertaisia juttuja. Siis tuo edellinen. Ärsyyntyi kun joku on kohdannut omalta tuntuvan ihmisen, ja halusi sitten heittää jotain negatiivista.
Kertoo vain itsestään hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"6 merkkiä, miten isäkompleksi voi ilmetä
- Rakastuessa ensimmäinen tunne on usein kuin olisin tuntenut hänet aina, kokonaisen ikuisuuden."
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/03220a5f-82fc-4e2e-bfce-020a8430c010
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä äksyistä tai pelokkaista miehistä. Miehen kuuluu olla lämmin kuin kesäinen kallio.
Ei kiinnostunut mies ookaan äksy, vaan lempeä
On niitä sellaisiakin, joilla ei ole tunnetaitoja. Monta kertaa havaittu.
Äkäisenkin miehen kasvot sulaa lempeään katseeseen ja hymyyn, kun se näkee mielestään ihanan naisen
ja paskiainenkin osaa teeskennellä ainakin jonkin aikaa.
Ikävä. Koskaan en saa sinua kylliksi. Niin moni haluaa huomiosi ja välillä tulee sellainen olo, ettei minussa ole sinulle missään tapauksessa ainakaan enempää kuin monessa, monessa muussa. Päinvastoin. Lempeästi minua kohtelet aina, jos ei ole kyse sydämenasioista.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Koskaan en saa sinua kylliksi. Niin moni haluaa huomiosi ja välillä tulee sellainen olo, ettei minussa ole sinulle missään tapauksessa ainakaan enempää kuin monessa, monessa muussa. Päinvastoin. Lempeästi minua kohtelet aina, jos ei ole kyse sydämenasioista.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Moni haluaa huomion, vain yksi saa. Se kaikkein tärkein 💕
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Voitko paljastaa kaivattusi ensimmäisen kirjaimen? Kirjoitat niin kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi etten laitakaan, koska ensi viikolla on lomat, etkä kuitenkaan ole misään lähimaillakaan, ja koska muutin taas vaihteeksi ahistuksen aihioon, eikä huvita mikään.
Kelle mä edes kirjoitan?
Laita vain. Luen sen kun palaan lomalta, ja ymmärrän tästä että se olet sinä. Olen äärettömän ihastunut sinuun, ja olet ainoa ihminen maailmassa jonka yhteydenottoa kaipaan.
Kiitos, ystävällinen sielu, tarkoitat varmaan hyvää, mutta juuri tänään en jaksa uskoa, että olet oikeasti kaivattuni. Paitsi jos osaat kertoa milloin ja missä viimeksi tapasimme kasvokkain.
Jään odottamaan hiljaisuutta.
ap
Kovin on hiljaista. Pari kävi yrittämässä, mutta olivat ihan pihalla asioista. No, onneksi mulla on (liikaakin) kärsivällisyyttä.
ap
Kyllästyttää, kun kelpaisi aina vain toisella kierroksella. Miksi ei voi jo kohdata jotakuta, jolle olisin ykkösvaihtoehto, jonka kanssa haluaa kokea kaikki tärkeimmät asiat.
Tunteiden näyttäminen ei ole helppoa kun on saanut kynsilleen. Tilanteista joissa on paljon tunnetta, muuttuvat vaivaantuneiksi kun niitä ei voi näyttää. Hiljaisuus valtaa tilan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"6 merkkiä, miten isäkompleksi voi ilmetä
- Rakastuessa ensimmäinen tunne on usein kuin olisin tuntenut hänet aina, kokonaisen ikuisuuden."
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/03220a5f-82fc-4e2e-bfce-020a8430c010
Menipä monella isin pikkutytöllä tunteisiin... Iskä laittaa tutin suuhun niin helpottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos annat olla, niin asia jää kummittelemaan, ehkä jopa loppuelämäksi.
Jotkut asiat elämässä jäävät selvittämättä. Voin elää sen kanssa.
Lupaan kyllä vastata rehellisesti jos hän itse tulee ja kysyy kaikesta.
Kenelle kirjoitat, niin tietää tulla kysymään?
Olen kerran antanut sinulle kiitoslahjan. Jos kuulostaa tutulta, sinun vuorosi antaa tunniste.
Sain kerran n. 10 v sitten kaivatultani suklaalevyn kiitoksena pienestä palveluksesta. Osui varmaan.
Sulla on paljon isompia ongelmia. Sivueriöö