Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24817)
Jos olet kateellinen niin muistathan kantaa vastuun tunteistasi ja ajatuksistasi. Kateutesi ei oikeuta sinua olemaan ilkeä. Kestä itse itseäsi. #workingbitch #aivot #älykkyys #vahvuus
Se oli ilmainen vinkki, mutta vaikutat olevan pikkusen kuutamolla, joten olisi pitänyt jättää antamatta tai sitten rahastaa tästä.
Annathan jatkossa vinkkejä jotka sopivat tilanteeseen ettet suotta nolaa taas itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Se oli ilmainen vinkki, mutta vaikutat olevan pikkusen kuutamolla, joten olisi pitänyt jättää antamatta tai sitten rahastaa tästä.
Annathan jatkossa vinkkejä jotka sopivat tilanteeseen ettet suotta nolaa taas itseäsi.
😂 luitko mitä itse kirjoitit?
Vierailija kirjoitti:
Itselleni muistutus: älä aina ota niin henkilökohtaisesti. Edustat vaan jotain, ellei konkreettisesti niin jotain mielikuvaa.
Kamala ajatus olla jokin "edustaja".
Vierailija kirjoitti:
Titi tyyy, mukavaa iltaa. Sulle.
Ok, ei tavattavissa.
Hellä halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗
Vierailija kirjoitti:
Piikittely kertoo alemman tason ihmisestä. Ihminen yrittää korottaa itseään ilman oikeuksia. Noloa.
Piikittely voi olla myös huumoria. Jos ottaa itsensä liian vakavasti, niin joo ehkä se voi tuntua vähän ikävältä, mutta tarkoitus ei ole itsensä korottaminen, koska yleensä myös se piikittelijä osaa nauraa myös itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riitta! Suoli toimii taas..! 😊
Kaipaatko suoleesi täytettä?
S24
Vierailija kirjoitti:
Hellä halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗
Kiitos kiitos, tulisitko käymään niin voisit halata ihan fyysisestikin?
Hyvää yötä jonnekin sinne 15 kilometrin päähän 🤗💚 näe kivoja unia 😘 T.N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riitta! Suoli toimii taas..! 😊
n2n?
S24
Heti alkoi kiinnostaa kun joku rupeaa rahastamaan.
Mis nähtiin viimeks?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 luitko mitä itse kirjoitit?
Joo se tuli mun läpi ja taisi tällä kertaa tulla ilman ulkomuotovirheitä. Kannattaa oikeesti lopettaa se kiusaaminen, se on vähän häpeällistä.
Vierailija kirjoitti:
Heti alkoi kiinnostaa kun joku rupeaa rahastamaan.
Mis nähtiin viimeks?
🤣 töissä
En halua uhrata tähän ketjuun enää yhtään hetkeä elämästäni.
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piikittely kertoo alemman tason ihmisestä. Ihminen yrittää korottaa itseään ilman oikeuksia. Noloa.
Piikittely voi olla myös huumoria. Jos ottaa itsensä liian vakavasti, niin joo ehkä se voi tuntua vähän ikävältä, mutta tarkoitus ei ole itsensä korottaminen, koska yleensä myös se piikittelijä osaa nauraa myös itselleen.
Minulla on hyvä huumorintaju mutta myös rajat. Piikittelijänkin täytyy osata lukea tilanteita ja hyväksyä sekin että jos hän oikeuttaa itselleen humoristisen piikittelyn niin hän ottaa vastaan kaiken sen mitä se tuo tullessaan. Vapaus on myös vastuuta.
Itselleni muistutus: älä aina ota niin henkilökohtaisesti. Edustat vaan jotain, ellei konkreettisesti niin jotain mielikuvaa.