Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24662)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purjehdi mun luokse, vaalea mies
Minun luokse saisi purjehtia tumma mies.
Hyvä, meidän ei tarvi tapella ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mun kaivatulla on ollut mukava vkl. Ite kävin tänään aamulla kylillä, muuten oon vaan ollut. Jännittää huominen.😊
Muakin jännittää huominen. En ymmärrä miks.
Mä voin selittää. Molemmat olette sisältänbe tyhjiä kaivoja ja haluatte täyttää tyhjyyden toisillanne. Toinen teistä on ehkä parisuhteessa mikä on ihan hyvä, mutta arkinen. Teillä molemmilla on taipumusta fantasiointiin ja myös siihen, että kun joku aidosti tekee teille aloitteen, tee jäädytte ja pakenette. Teillä on molemmilla tai toisella vähintään välttelevä kiintymyssuhde mihin kuuluu että kaikki mitä ei voi saada, on kultaa. Ja muuttuu paskaksi siinä vaiheessa kun saa. Seksi olisi hyvää, jos siihen asti pääsisitte , mutta se on mahdotonta koska olette oikeasti molemmat niin epävarmoja että teidän, tai v
Ei kuulosta miltään 🤔 se toinen jännittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en pistäisi pahakseni yhden tumman suklaasilmän luoksepurjehdusta, mutta ei takuulla ole sama kuin tuolla edellisellä
Riitta! Suoli toimii taas..! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mun kaivatulla on ollut mukava vkl. Ite kävin tänään aamulla kylillä, muuten oon vaan ollut. Jännittää huominen.😊
Muakin jännittää huominen. En ymmärrä miks.
Mä voin selittää. Molemmat olette sisältänbe tyhjiä kaivoja ja haluatte täyttää tyhjyyden toisillanne. Toinen teistä on ehkä parisuhteessa mikä on ihan hyvä, mutta arkinen. Teillä molemmilla on taipumusta fantasiointiin ja myös siihen, että kun joku aidosti tekee teille aloitteen, tee jäädytte ja pakenette. Teillä on molemmilla tai toisella vähintään välttelevä kiintymyssuhde mihin kuuluu että kaikki mitä ei voi saada, on kultaa. Ja muuttuu paskaksi siinä vaiheessa kun saa. Seksi olisi hyvää, jos siihen asti pääsisitte , mutta se on mahdotonta koska olette oikeasti molemmat niin epävarmoja että teidän, tai vähintään toisen teistä pitää vetää kännit että voi panna.
No mutta otetaan rohkaisuryypyt ja sitten sitä hyvää seksiä? -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hohihihi olen muka hauska hihihihihu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en pistäisi pahakseni yhden tumman suklaasilmän luoksepurjehdusta, mutta ei takuulla ole sama kuin tuolla edellisellä
Voisin ottaa sellasen semi vaalean miehen, mut ilman tuota purjehtimista. Eri sivusta jne
En ala tappelemaan yhdestäkään miehestä. Ei ole sen arvosta.
Minäkin näin pitkästä aikaa hieman outoja unia. En tykännyt aamulla heräämisestä mutta pakkohan sitä oli taas herätä tähänkin päivään. Kaikkea ei vain itse saa valita.
Vierailija kirjoitti:
Harkimon Jolleako kaipaat :D
Vierailija kirjoitti:
En ala tappelemaan yhdestäkään miehestä. Ei ole sen arvosta.
Hyvä päätös, tein nuorena saman päätöksen ja se pitää edelleenkin. Keep going.
Pinnallinen ilo vaihtuu melankoliaan ja ikävään.
Istun paskalla ja luen tyhmiä juttujanne. Ihan naurattaa.
Oikea mies pitää naisesta juuri sellaisena kuin nainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkimon Jolleako kaipaat :D
:D jolle haluun olla sun laastari
Parasta on kun ihmissuhteet eivät rasita onnellista elämää ja saa keskittyä rauhassa elämiseen, omiin juttuihin ja töihin jos sellaisia on. Toivottavasti löytyy kaikille halukkaille töitä.
Vierailija kirjoitti:
n2n?
Olen nyt mainostanut, markkinoinut ja myynyt itseäni niin paljon että tulin ihan hämmentyneeseen tilaan siitä ettei kukaan kiinnostunutkaan minusta. Miten tämä on edes mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Voiko ikävöidä loputonta, lopullista, loppunutta? Onko tämä loppunäytös.. lopun laulu, laulun ansa, elämän taakka.
kylmät kädet etsii sinua eikä sinua enää ole. Oliko sinua koskaan?
Elän illuusioiden maailmassa mustavalkoisessaharhassa haaleassa vain sinun armossa mutta se armo ei sinulle kuulu kuten ei minullekaan
emme ole armoa antavassa asemassa- se ei ole meidän käsissämme.
Annoin palan pois ja epäonnistuin, minä
etsin etsin ja etsin, sinua tietämättä etsin elämää ja alkulähdettä
Löysinkin peilin, pelottavan säröisen
sinun nimesi siinä
minun perimässäni sinun nimesi
minun voimassanikin sinun nimesi
En löydä laulua, en loppua, en alkua
vain tyhjää, tyhjää, tyhjää. Itseni kadotin
Onko illuusiosi kadonnut?
Joku mieskö siellä nyt holhoaa ja kontrolloi naisten ihastumisia?