Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (24817)

Vierailija
24481/24817 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne kuitenkaan mitään. 

Minä tunnen huonommuutta enkä siksi ole yhteydessä. Rakastan silti sitä naista.

Ryhdistäydy hyvä mies.

Miksi?

Miksi ei?

Vierailija
24482/24817 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää häiriköt taas pilaamassa ketjun

en viihdy täällä

👋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24483/24817 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hauska tämä tämänkertainen fuckboy pakotus hei. Ei oikein ota tuulta purjeisiin? 

Vierailija
24484/24817 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mun kaivatulla on ollut mukava vkl. Ite kävin tänään aamulla kylillä, muuten oon vaan ollut. Jännittää huominen.😊

Vierailija
24485/24817 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi hauska tämä tämänkertainen fuckboy pakotus hei. Ei oikein ota tuulta purjeisiin? 

No onhan niitä olemassa ja liittyy hyvin kiinteästi ketjuun, kun niillä voi olla sellaista karismaa johon nainen ihastuu tavallaan turhaan. Tai kokee jotain tuttuuden tunnetta, megatason kiihottuneisutta tmv. 

Vierailija
24486/24817 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan niitä olemassa ja liittyy hyvin kiinteästi ketjuun, kun niillä voi olla sellaista karismaa johon nainen ihastuu tavallaan turhaan. Tai kokee jotain tuttuuden tunnetta, megatason kiihottuneisutta tmv. 

Höpö höpö

Vierailija
24487/24817 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän fuckboyn pitää myös hoitaa se homma aika hyvään tahtiin ja intensiivisesti maaliin, eikä jäädä liikaa edgettään turhia. 

Siis siinä vaiheessa, ennen kuin mitään edes tapahtuu. Vi t u n rasittavaa jos itse vain haluaisi jo panemaan, ja toinen kuluttaa aikaa johonkin turhaan jutteluun yms. 

Tuo edellyttää sitä, että nainen näyttää vihreää valoa monin tavoin. Ensin pitää hakeutua johonkin kahdestaan, katsella silmiin, jutella, viedä jutut vihjailevaan suuntaan, haroa hiuksia, puristaa tissit käsivarsien väliin, hipaista miestä käsivarresta tai rinnasta ym. Ja sitten jos mies halaa tai suutelee, niin siihen pitää vastata niin intohimoisesti, ettei halusta jää epäselvyyttä. Sitten pitää sanoa, että ei mua oikeastaan huvita olla näissä bileissä, voitais jo lähteä vaikka sun tai mun luo. Nykynaisille pitäisi varmaan miesten opettaa sekin, että m

Miesope on täällä 🤣

Vierailija
24488/24817 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla se on turhaa, jos ihastuu, kokee tuttuuden tunnetta ja megatason kiihottuneisuutta. Sehän olisi täydellistä.  Älä oleta, että naisetkaan aina etsivät jotain aviomiestä. Tuollainen intohimoinen suhde voi olla juuri täydellinen.

Vierailija
24489/24817 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän fuckboyn pitää myös hoitaa se homma aika hyvään tahtiin ja intensiivisesti maaliin, eikä jäädä liikaa edgettään turhia. 

Siis siinä vaiheessa, ennen kuin mitään edes tapahtuu. Vi t u n rasittavaa jos itse vain haluaisi jo panemaan, ja toinen kuluttaa aikaa johonkin turhaan jutteluun yms. 

Tuo edellyttää sitä, että nainen näyttää vihreää valoa monin tavoin. Ensin pitää hakeutua johonkin kahdestaan, katsella silmiin, jutella, viedä jutut vihjailevaan suuntaan, haroa hiuksia, puristaa tissit käsivarsien väliin, hipaista miestä käsivarresta tai rinnasta ym. Ja sitten jos mies halaa tai suutelee, niin siihen pitää vastata niin intohimoisesti, ettei halusta jää epäselvyyttä. Sitten pitää sanoa, että ei mua oikeastaan huvita olla näissä bileissä, voitais jo lähteä vaikka sun tai mun luo. Nykynaisille pitäisi varmaan miesten opettaa sekin, että m

Osittain selität itsestäänselvyyksiä ja osittain sun setit on tommosta passiivisen miehen juttua joka ei liity aiheeseen 

Vierailija
24490/24817 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti mun kaivatulla on ollut mukava vkl. Ite kävin tänään aamulla kylillä, muuten oon vaan ollut. Jännittää huominen.😊

Muakin jännittää huominen. En ymmärrä miks. 

Vierailija
24491/24817 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rentouttavaa iltaa sulle ihmemimmi. Sattuneesta syystä en ole hetkeen tehnyt tikusta asiaa. Kaipaatkohan sinä minua koskaan/lainkaan? Laitan ehkä nonchalantisti sulle viestiä huomenna asiasta mistä puhuttiin reilu kk sitten.

t. "tuska jää"

Paitsi etten laitakaan, koska ensi viikolla on lomat, etkä kuitenkaan ole misään lähimaillakaan, ja koska muutin taas vaihteeksi ahistuksen aihioon, eikä huvita mikään. 

Kelle mä edes kirjoitan?

Vierailija
24492/24817 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin selittää. Molemmat olette sisältänbe tyhjiä kaivoja ja haluatte täyttää tyhjyyden toisillanne. Toinen teistä on ehkä parisuhteessa mikä on ihan hyvä, mutta arkinen. Teillä molemmilla on taipumusta fantasiointiin ja myös siihen, että kun joku aidosti tekee teille aloitteen, tee jäädytte ja pakenette. Teillä on molemmilla tai toisella vähintään välttelevä kiintymyssuhde mihin kuuluu että kaikki mitä ei voi saada, on kultaa. Ja muuttuu paskaksi siinä vaiheessa kun saa. Seksi olisi hyvää, jos siihen asti pääsisitte , mutta se on mahdotonta koska olette oikeasti molemmat niin epävarmoja että teidän, tai vähintään toisen teistä pitää vetää kännit että voi panna. 

Miltä kuulostaa?

Vierailija
24493/24817 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla se on turhaa, jos ihastuu, kokee tuttuuden tunnetta ja megatason kiihottuneisuutta. Sehän olisi täydellistä.  Älä oleta, että naisetkaan aina etsivät jotain aviomiestä. Tuollainen intohimoinen suhde voi olla juuri täydellinen.

No joo kyllä mäkin voisin tollasen elää jossain ulkomailla :) 

Vierailija
24494/24817 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Oon aina arvostanut ihmisiä jotka argumentoi vain näin. Höpö höpö 🤣 respect -sivusta 

Vierailija
24495/24817 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Oon aina arvostanut ihmisiä jotka argumentoi vain näin. Höpö höpö 🤣 respect -sivusta 

Mulla on tästä sellanen mielikuva, joka aina huvittaa 

Vierailija
24496/24817 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purjehdi mun luokse, vaalea mies 

Vierailija
24497/24817 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekopää häiriköt taas pilaamassa ketjun

en viihdy täällä

👋

Loistavaa! Terveiset samalla.

Vierailija
24498/24817 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin selittää. Molemmat olette sisältänbe tyhjiä kaivoja ja haluatte täyttää tyhjyyden toisillanne. Toinen teistä on ehkä parisuhteessa mikä on ihan hyvä, mutta arkinen. Teillä molemmilla on taipumusta fantasiointiin ja myös siihen, että kun joku aidosti tekee teille aloitteen, tee jäädytte ja pakenette. Teillä on molemmilla tai toisella vähintään välttelevä kiintymyssuhde mihin kuuluu että kaikki mitä ei voi saada, on kultaa. Ja muuttuu paskaksi siinä vaiheessa kun saa. Seksi olisi hyvää, jos siihen asti pääsisitte , mutta se on mahdotonta koska olette oikeasti molemmat niin epävarmoja että teidän, tai v

Kuulostaa ihan siltä, että olet mulkku.

Vierailija
24499/24817 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta mammoille. Mitäs me syötäisiin?

Vierailija
24500/24817 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purjehdi mun luokse, vaalea mies 

Minun luokse saisi purjehtia tumma mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän