Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (24846)

Vierailija
24561/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rentouttavaa iltaa sulle ihmemimmi. Sattuneesta syystä en ole hetkeen tehnyt tikusta asiaa. Kaipaatkohan sinä minua koskaan/lainkaan? Laitan ehkä nonchalantisti sulle viestiä huomenna asiasta mistä puhuttiin reilu kk sitten.

t. "tuska jää"

Paitsi etten laitakaan, koska ensi viikolla on lomat, etkä kuitenkaan ole misään lähimaillakaan, ja koska muutin taas vaihteeksi ahistuksen aihioon, eikä huvita mikään. 

Kelle mä edes kirjoitan?

Laita vain. Luen sen kun palaan lomalta, ja ymmärrän tästä että se olet sinä. Olen äärettömän ihastunut sinuun, ja olet ainoa ihminen maailmassa jonka yhteydenottoa kaipaan. 

Kiitos, ystävällinen sielu, tarkoitat varmaan hyvää, mutta juuri tänään en jaksa uskoa, että olet oikeasti kaivattuni. Paitsi jos osaat kertoa milloin ja missä viimeksi tapasimme kasvokkain.

Jään odottamaan hiljaisuutta. 

ap

Vierailija
24562/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piikittely kertoo alemman tason ihmisestä. Ihminen yrittää korottaa itseään ilman oikeuksia. Noloa.

Piikittely voi olla myös huumoria. Jos ottaa itsensä liian vakavasti, niin joo ehkä se voi tuntua vähän ikävältä, mutta tarkoitus ei ole itsensä korottaminen, koska yleensä myös se piikittelijä osaa nauraa myös itselleen. 

Minulla on hyvä huumorintaju mutta myös rajat. Piikittelijänkin täytyy osata lukea tilanteita ja hyväksyä sekin että jos hän oikeuttaa itselleen humoristisen piikittelyn niin hän ottaa vastaan kaiken sen mitä se tuo tullessaan. Vapaus on myös vastuuta.

Tuskin kukaan jaksaa olla sun kanssa edes tekemisissä. Hiukan raskasta jo lukea sun juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24563/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin polkupyörän ja tulin sille kateelliseksi. Syynä se, että istuit sen päällä. Satulan voisin hyvin korvata. Se voisi tuntua sinustakin hyvältä.

Sopii. Mutta tuskin korvaat, joten tyydyn polkupyörään. Se onkin mukava matkakumppani.

No yritetään edes. Koeajo on ilmainen.

Vierailija
24564/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piikittely kertoo alemman tason ihmisestä. Ihminen yrittää korottaa itseään ilman oikeuksia. Noloa.

Piikittely voi olla myös huumoria. Jos ottaa itsensä liian vakavasti, niin joo ehkä se voi tuntua vähän ikävältä, mutta tarkoitus ei ole itsensä korottaminen, koska yleensä myös se piikittelijä osaa nauraa myös itselleen. 

Minulla on hyvä huumorintaju mutta myös rajat. Piikittelijänkin täytyy osata lukea tilanteita ja hyväksyä sekin että jos hän oikeuttaa itselleen humoristisen piikittelyn niin hän ottaa vastaan kaiken sen mitä se tuo tullessaan. Vapaus on myös vastuuta.

Tuskin kukaan jaksaa olla sun kanssa edes tekemisissä. Hiukan raskasta jo lukea sun juttuja.

Taidan olla liian järkevä ihminen monien mielestä.

Vierailija
24565/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rentouttavaa iltaa sulle ihmemimmi. Sattuneesta syystä en ole hetkeen tehnyt tikusta asiaa. Kaipaatkohan sinä minua koskaan/lainkaan? Laitan ehkä nonchalantisti sulle viestiä huomenna asiasta mistä puhuttiin reilu kk sitten.

t. "tuska jää"

Paitsi etten laitakaan, koska ensi viikolla on lomat, etkä kuitenkaan ole misään lähimaillakaan, ja koska muutin taas vaihteeksi ahistuksen aihioon, eikä huvita mikään. 

Kelle mä edes kirjoitan?

Laita vain. Luen sen kun palaan lomalta, ja ymmärrän tästä että se olet sinä. Olen äärettömän ihastunut sinuun, ja olet ainoa ihminen maailmassa jonka yhteydenottoa kaipaan. 

Kiitos, ystävällinen sielu, tarkoitat varmaan hyvää, mutta juuri tänään en jaksa

Tapasimme viimeksi työpaikan pihalla. 

Vierailija
24566/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. "tuska jää"

Kelle mä edes kirjoitan?

Kiitos, ystävällinen sielu, tarkoitat varmaan hyvää, mutta juuri tänään en jaksa

Sivusta. Mul on niin huono muisti ku tota ikääkin tuli lisää etten tiedä.Hetkinen sun sisäreidelle kaatu jotain tais olla olutta

Vierailija
24567/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloa ja onnellisuutta haluaisin tuoda elämääsi lisää.Antaa rakkautta ja hellyyttä.Olla tukenasi ,kun sitä tarvitset.

Tuosta sinut tunnistan itse.

Kauniita unia ja tulehan kahville kun ehdit. 😁😊

Vierailija
24568/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloa ja onnellisuutta haluaisin tuoda elämääsi lisää.Antaa rakkautta ja hellyyttä.Olla tukenasi ,kun sitä tarvitset.

Mis me sit nähtiin?

Vierailija
24569/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se raskaus johtuu siitä että sen toisen ihmisen järkevyys raskauttaa omia aivoja ja oloa. Kemiat eivät ole keskenään yhteensopivat.

Näin se muijat menee.

Ollaan kuitenkin ihmisiä toisillemme (asiallisuus, yleiset hyvät käytöstavat) ja ymmärretään elämän kivikova realismi.

Vierailija
24570/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mis me sit nähtiin?

Tämä on täysin sivusta teille.

ap

Vierailija
24571/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni muistutus: älä aina ota niin henkilökohtaisesti. Edustat vaan jotain, ellei konkreettisesti niin jotain mielikuvaa. 

Kamala ajatus olla jokin "edustaja".

En tiedä, meidän mieli on luotu lokeroimaan ilmiöitä ja löytämään tuttuja kuvioita myös siinä missä niitä ei ole.  Joudutaan edustamaan  kaikenlaisia ihmisiä joita on kohdattu ennen, ja epäilen että jos olen toista sukupuolta niin se tekee luokittelun jotenkin vielä karkeammaksi.

Vierailija
24572/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💗💗💗😢😢

Vierailija
24573/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se raskaus johtuu siitä että sen toisen ihmisen järkevyys raskauttaa omia aivoja ja oloa. Kemiat eivät ole keskenään yhteensopivat.

Näin se muijat menee.

Ollaan kuitenkin ihmisiä toisillemme (asiallisuus, yleiset hyvät käytöstavat) ja ymmärretään elämän kivikova realismi.

Höpö höpö.

Vierailija
24574/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti mun kaivatulla on ollut mukava vkl. Ite kävin tänään aamulla kylillä, muuten oon vaan ollut. Jännittää huominen.😊

Muakin jännittää huominen. En ymmärrä miks. 

Mä voin selittää. Molemmat olette sisältänbe tyhjiä kaivoja ja haluatte täyttää tyhjyyden toisillanne. Toinen teistä on ehkä parisuhteessa mikä on ihan hyvä, mutta arkinen. Teillä molemmilla on taipumusta fantasiointiin ja myös siihen, että kun joku aidosti tekee teille aloitteen, tee jäädytte ja pakenette. Teillä on molemmilla tai toisella vähintään välttelevä kiintymyssuhde mihin kuuluu että kaikki mitä ei voi saada, on kultaa. Ja muuttuu paskaksi siinä vaiheessa kun saa. Seksi olisi hyvää, jos siihen asti pääsisitte , mutta se on mahdotonta koska olette oikeasti molemmat niin epävarmoja että teidän, tai v

😯Oho, sä kuulostat ihan rakkausgurulta! Sun näkemys tästä jutusta on tosi tarkka. No, mestari, jos tää pari on oikeesti just sellanen kuin sanoit, mitä heidän pitäis nyt tehdä? Anna vähän vinkkiä, vaikka ei ookaan varaa maksaa terapialaskua. 😳

Vierailija
24575/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi totuttaa taas itsensä nukkuu ilman housuja, gynekologin suosituksista, mutta kun palelee. Peitonalainen lämmittäjä puuttuu edelleen, vaikka noita olisi tyrkyllä. En mä vaan ota ketään pas kaa jaskaa.

Vierailija
24576/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin polkupyörän ja tulin sille kateelliseksi. Syynä se, että istuit sen päällä. Satulan voisin hyvin korvata. Se voisi tuntua sinustakin hyvältä.

Sopii. Mutta tuskin korvaat, joten tyydyn polkupyörään. Se onkin mukava matkakumppani.

No yritetään edes. Koeajo on ilmainen.

Sovittu. Seuraavan kerran kun näet mutta pyöräilemässä, vaihdetaan lennosta satulaa.

Vierailija
24577/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan vuosi sitten pyysin sua viihdyttämään mua kuvilla kun olin tylsistyä töissä.

Tuli muisto tosta, jossa kehuin sua kuumikseksi. Välillä, kuten tänään, kaipaan sitä aikaa kun oltiin toisillemme uusia ja mielenkiintoisia. Se kaikki kääntyi nurin ja sitäkin enemmän kurin. Siitäkin oppi kuitenkin paljon. :)

Vierailija
24578/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla liian järkevä ihminen monien mielestä.

Voi olla myös järkevä ilman, että on raskasta seuraa. Et voi olla järkevä, jos et tätä ole tajunnut.

Vierailija
24579/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni muistutus: älä aina ota niin henkilökohtaisesti. Edustat vaan jotain, ellei konkreettisesti niin jotain mielikuvaa. 

Kamala ajatus olla jokin "edustaja".

En tiedä, meidän mieli on luotu lokeroimaan ilmiöitä ja löytämään tuttuja kuvioita myös siinä missä niitä ei ole.  Joudutaan edustamaan  kaikenlaisia ihmisiä joita on kohdattu ennen, ja epäilen että jos olen toista sukupuolta niin se tekee luokittelun jotenkin vielä karkeammaksi.

Itse toivoisin, että kukaan ei olisi toisintoa vaan nimenomaan hän juuri omana itsenään.

Vierailija
24580/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huono lukemaan ihmisiä. Aina menee metsään.