Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sarja Netflixissä: Lean 7 elämää. Kertoo teinistä, joka pääsee aikamatkustamaan unilelunsa avulla 90-luvulle. Hän yrittää ratkaista murhaa

Vierailija
10.10.2025 |

Murhaa, joka tapahtui 1991.

Unilelu on sellainen pehmeä kilpikonna, joka heijastaa liikkuvaa lainehtivaa himmeää valoa kattoon. Hän aikamatkustaa vuoden 2021 ja vuoden 1991 väliä.

Aikamatkustuksessa hän pääsee joka kerralla eri ihmisen kehoon kokemaan ne tapahtumat eri ihmisen näkökulmasta. Hän yrittää selvittää nuoren kundin murhaa, ja käy sitä ysärin kaveriporukkaa läpi eri kehossa. Palattuaan aina vuoteen 2021 hän penkoo asioita siinäkin ajassa, vanhempiensa ysärimuistoja kellarista jne.

Suosittelen, joita kiinnostaa nostalgia, paluu ysärille, ysärimuoti, CD:levyt, mankat, musiikki, sen ajan tekniikka ja murhamysteeri. Ja joita kiinnostaa aikamatkustus.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärimuoti ja musa on parasta!

Vierailija
2/7 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty tuo ysäri, sarjassa kaikki näyttää kyllä aidolta ja toki on käytetty aitoja vaatteita, autoja ja tekniikkaa. Ihan hyvältä näyttää.

Olin silloin itse teini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ujppista

Vierailija
4/7 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita, jotka katsoneet?

Vierailija
5/7 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynistä mutta varmaankin yrittävät kyniä rahat meiltä X-sukupolvelta nostalgiaan vetoamalla, joo olin 16-17v vuonna 1991.

Vierailija
6/7 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
7/7 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto