Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten on mahdollista, että nelikymppinen nainen on jo kelpaamaton deittimarkkinoilla?!?

Vierailija
16.08.2025 |

Niinkin laajassa ikähaarukassa kuin 28-44.

Kommentit (159)

Vierailija
81/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, kuinka jossain junttilassa luuseripojat eivät enää ketään muuta saa kuin hiivaista 60 v muumiota!! :D

Mummelin "itsetunto" pysyy kasassa, varmaan jossain kunnanvirastossa siirrellään lappuja paikasta a paikkaan b. Ja nuoret pojat tykkää, ai etttä kun näille junteille saa AINA nauraa!!

Onpas sinulla stereotypia. 

Minä teen johtavaa työtä. Nuo sihteeripojut siirtelevät paperit.

Vierailija
82/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, itse olen kohta 47 ja miehet juoksevat perässäni, vaikka olen naimisissa. Se kelpaavuus on vähän siitä kiinni, miltä ihminen näyttää.

Oma reseptini: ei silmälaseja, pitkät hiukset, ei ylipainoa, naisellinen olemus pukeutuminen (ei paljastava).

Ei silmälaseja? :D Tulee mieleen 90-luvun kirjeenvaihtoilmoitukset "ei rillipäille".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia mummoja viitsi kukaan katsella. Huono asenne ja riippuvat tissitkin vielä.

Vierailija
84/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tämä tuli ap:lle yllätyksenä? Etkö ole kuullut/lukenut, miten miehet 40+ naisista puhuvat? En itse näin kolmekymppisten loppupuolellakaan kuvittele enää löytäväni ketään. Orientoidun loppuelämään yksin.

Vierailija
85/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se jo selvästi yli-ikäinen.

Itse katselen lähinnä alle kolmekymppisiä.

M58

Vierailija
86/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei ole mitenkään kelpaamaton . 

Eiköhän tää ole taas sen setämiehen aloitus, joka yrittää kuuskymppisenä vain nelikymppisiä naisia, niitä saamatta.

Vierailija
87/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen valtti on ulkonäkö ja se alkaa rupsahtamaan suurimmalla osalla nelikymppisistä.

Vierailija
88/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen vauvan ketju täynnä

naisvihaa ja ikärasismia.

Minun ainoa kommenttini on tässä.

Useita rivivälillisiä ketjussa, eivät 👋.

[Tämä palsta on jo niin nähty..]

60 veehen on 'tädillä' vielä ikuisuus,

mutta ei sekään vielä kävelevän muumion

ikä ole, vaikka Zoomer+Alfa_polvi visioi jo

kolmeseiskat kalmorummoina..😅

Vierailija
89/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut miehet oppii kerralla tai ei mene lankaan edes ensimmäistä kertaa.

Vierailija
90/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitit ei paljoa innosta mutta se elämänkumppani olisi kiva löytää. Joten pakko kai deittailla? On tullut harrastettua mutta nykyään puuduttavaa. Jos vaan kohtaisin jonkun. Sattumalta.

Vierailija
91/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen biologia ohjaa laittamaan siementä semmoiseen ikähaitariin millä tulee jälkikasvua.

Nelikymppisen munasarjat ei tähän hommaan enää kelpaa, ei siis kiinnosta. Et sinäkään jääkaapin perälle pilaantunutta ruokaa himoitse.

Vierailija
92/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Itsekin kuvittelin noin mutta hukun treffipyyntöihin ja tää on niin paljon pahempaa kuin parikymppisenä. Uskomatonta miten iso ero siihen aikaan.

Treffipyynnöt eivät kerro kelpaavuudestasi mitään. Mätsit, treffit, seksi tai kehut eivät kerro naisen kelpaavuudesta vielä mitään. Vasta miehen sitoutumishalu naiseen kertoo, onko nainen oikeasti haluttava vai ei.

Tottakai tiedän tuon mutta sitä juuri tarkoitin että ero parikymppisenä treffailuun on tähtitieteellinen. Voi johtua siitäkin että miehet hitusen vanhempia ja viisaampia. Eli oppineet jo käsittelemään naisia. Parikymppisenä se oli vaan "whatsapp? tuu kämpille klo 22"-tyyppistä kalastelua. Nyt... hyvä miehet! 

Vierailija
93/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteeseen kyllä, sänkyyn ei.

Niin, saamaton mies luulee näin. Ja takertuu kerran saatuaan  vaikka 75-vuotiaaseen naiseen kuin takiainen.

Vierailija
94/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen biologia ohjaa laittamaan siementä semmoiseen ikähaitariin millä tulee jälkikasvua.

Nelikymppisen munasarjat ei tähän hommaan enää kelpaa, ei siis kiinnosta. Et sinäkään jääkaapin perälle pilaantunutta ruokaa himoitse.

Ongelma on siinä että se siementäminen on 20 vuoden yhteistyöprojekti ja tuotos jatkaa elämäänsä siitä ikuisuuteen. Niin tavallaan se että mies ajattelee vain tuota istutushetkeä paljastaa sen, ettei hän ole oikein kelvollinen tähän roollin, eikä ehkä oikein mihinkään muuhunkaan.

Vierailija
95/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisovelluksissa näkee jo aika karmaisevan eron esim. 20 v ja 27 v naisen välillä. Iso osa naisista on viehättäviä noin 25 v asti, mutta tästä alkaa sitten aika nopea alamäki. 18-20 v naisista varmaan 50% on deittailukelpoisia, 21-23 v 35%, 24-26 25%, mutta jo 30 v enää noin 10%. Voitte tästä päätellä mikä nelikymppisen naisen ns. markkina-arvo on.

Ne viehättävät neli- ja viiskymppiset, joita nelikymppiset naiset edelleen haluavat, katselevat jo nuorempia naisia, noin 25-35 v.

Poliittisesti epäkorrekti mutta biologisesti faktuaalinen fakta on, että nainen on parhaimmillaan noin 14-20 v. 14-17 v tytöistä suuri enemmistö on haluttavia miehille. 18-20 v mennessä tuo luku on jo laskenut noin puoleen, ainakin siis näin itse viehättävän miehen näkökulmasta. 

Ja ennen kuin naiset tulevat vihaisesti sössöttämään, ei heru sympatiaa, sillä teistä vain noin 10% miehistä on aidosti viehättäviä. Olette itse todella nirsoja, joten miehelläkin on vuoronsa olla nirso kun alatte todella ikääntyä. Olen itse kuullut niin monen naisen suusta, etteivät pidä melkein ketään miestä haluttavana, esimerkiksi yksi deittinainen kertoi swaippaavansa deittisovelluksessa oikealla vain kerran parista sadasta miehestä. Ja tilastot puoltavat tätä ilmiötä. Kun te olette parhaassa iässä, olette yleensä hyvin nirsoja ja tyytymättömiä, ja, noh, pilkka osuu omaan nilkkaan, jos ette ole onnistuneet sitomaan itseenne sopivaa kumppania tiettyyn ikään mennessä.

Vierailija
96/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mieltä ylentävää luettavaa näin nuorelle, vielä pariutumattomalle naiselle. Kiva kun miehet kertovat noin suoraan että kaikkein tärkeintä minussa on ikä ja ulkonäkö ja kun ikää tulee lisää muutun ydinjätteeksi. Houkutteleeko perustamaan perheen ja sitoutumaan miehen kanssa? Ei. 

Vierailija
97/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deitit ei paljoa innosta mutta se elämänkumppani olisi kiva löytää. Joten pakko kai deittailla? On tullut harrastettua mutta nykyään puuduttavaa. Jos vaan kohtaisin jonkun. Sattumalta.

Näin kolmekymppisenä naisena olen hyvin ymmälläni tästä miesten "elämänkumppani" projektista. Tai että miksi minä haluaisin "elämänkumppanikseni" siittävän, ölisevän, nurkkiin kuseksivan, raivohullun koiraan? 

Minulla on kotona huonekasveja ja leikkokukkia jatkuvasti. Ne ovat aika hyviä "elämänkumppaneita" naiselle. Mutta että siittävä koiras? Anna mun kaikki kestää

Vierailija
98/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nelikymppinen etsii ikähaarukasta 28-44 miehiä, niin se ikähaarukka on väärään suuntaan liian laaja. Ei ihme, jos kumppania ei löydy. (Pelkkää seksiä kyllä)

38-55, on tuossa iässä realistisempi haarukka, mutta toki jokainen saa etsiä ja haluta mitä tykkää.

Joo samaa itsekkin ihmettelin. Kyllä on harvassa 28-35 vuotiaat miehet jotka parisuhteeseen lähtisi vanhemman naisen kanssa. Jos on yli nelikymppinen niin tuo 28 vuotias voisi olla mel hänen poikansa ikäinen.

Vierailija
99/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että hedelmälliset nuoret naiset keskimäärin jotenkin himoitsevat isänsä ikäisiä miehiä? 

Järkevä mies ei seuraa pelkkää piliään. Järkevällä miehellä aivot on yläpäässä. 

Vierailija
100/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittisovelluksissa näkee jo aika karmaisevan eron esim. 20 v ja 27 v naisen välillä. Iso osa naisista on viehättäviä noin 25 v asti, mutta tästä alkaa sitten aika nopea alamäki. 18-20 v naisista varmaan 50% on deittailukelpoisia, 21-23 v 35%, 24-26 25%, mutta jo 30 v enää noin 10%. Voitte tästä päätellä mikä nelikymppisen naisen ns. markkina-arvo on.

Ne viehättävät neli- ja viiskymppiset, joita nelikymppiset naiset edelleen haluavat, katselevat jo nuorempia naisia, noin 25-35 v.

Poliittisesti epäkorrekti mutta biologisesti faktuaalinen fakta on, että nainen on parhaimmillaan noin 14-20 v. 14-17 v tytöistä suuri enemmistö on haluttavia miehille. 18-20 v mennessä tuo luku on jo laskenut noin puoleen, ainakin siis näin itse viehättävän miehen näkökulmasta. 

Ja ennen kuin naiset tulevat vihaisesti sössöttämään, ei heru sympatiaa, sillä teistä vain noin 10% miehistä on aidosti viehättäviä. Olette itse todella

Miksi ketään liikuttaisi mielipide mieheltä joka pitää lapsia viehättävimpinä?