Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten on mahdollista, että nelikymppinen nainen on jo kelpaamaton deittimarkkinoilla?!?

Vierailija
16.08.2025 |

Niinkin laajassa ikähaarukassa kuin 28-44.

Kommentit (159)

Vierailija
141/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelkkä ikä ja ulkonäkö. Myös itse kokonaisuus, korvien väli ja tyyli merkitsee monelle. Vanhemmilla voi olla pitkään hyvä ulkonäkö jos nuorena ollut kaunis ja muutenkin paketti kohdillaan. En missään nimessä ajattele näin ahdasmielisesti, ihmisissä on kaiken ikäisinä paljon vaihtelua. Täällä puhutaan keskimääräisyyksien ja stereotypioiden kautta. 

Vierailija
142/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Katri Helenallakin ole 30v nuorempi mies. Poikkeuksia on moneen suuntaan. Suomessa on hyvin ahdasmielistä, jos näitä haluaa kirjaimellisesti lukea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kelpaamaton vaan nainen on todella nirso eikä halua tavis miehiin tutustua. Nainen on se joka miehen valitsee aina ja jos ei löydy kumppania niin on nirso. Sinkkumiehiä on satoja tuhansia.

Myös miehen sinkkuus on valinta. Sinkkunaisia on ihan yhtä paljon. 

Naiselle tuo valinnanvara yleensä tarkoittaa että saa miehen jos kelpuuttaa paljon itseään vanhemman, ehkä alkoholisoituneen, syrjäytyneenkin miehen. 

Tämä on ok. Mutta nyt se tietoisku: Sama koskee myös miehiä! Jos mies kelpuuttaa paljon itseään vanhemman, tavallisen tai ei niin hyvännäköisen naisen, ehkä jopa pubiruusun niin myös mies saa aina naisen! Oma valinta ihan samoin kuin naisella.

Vierailija
144/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa nyt nelikymppisenä olla enemmän kysyntää kuin nuorempana. Olen kova urheilemaan, joten fyysisesti hyvässä kunnossa mikä on ilmeisen harvinaista tässä iässä. Lisäksi en ole ns kasvanut aikuiseksi, vaan melko kakaramainen silleen ei hankalalla tavalla, vaan sellainen into on vahvasti tallella. Erityisesti oman ikäiset niin ikään fyysiset miehet ja kolmekymppiset ovat kiinnostuneita. Mä puolestani olen onnellisesti naimisissa juuri itselleni sopivan ikäiseni miehen kanssa.

Vierailija
145/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kelpaamaton vaan nainen on todella nirso eikä halua tavis miehiin tutustua. Nainen on se joka miehen valitsee aina ja jos ei löydy kumppania niin on nirso. Sinkkumiehiä on satoja tuhansia.

Naiselle tuo valinnanvara yleensä tarkoittaa että saa miehen jos kelpuuttaa paljon itseään vanhemman, ehkä alkoholisoituneen, syrjäytyneenkin miehen. 

Tämä on ok. Mutta nyt se tietoisku: Sama koskee myös miehiä! Jos mies kelpuuttaa paljon itseään vanhemman, tavallisen tai ei niin hyvännäköisen naisen, ehkä jopa pubiruusun niin myös mies saa aina naisen! Oma valinta ihan samoin kuin naisella.

Ei naisen tarvii juoppoa kelpuutta. On meitä raittiitakin normaaleja miehiä.

Vierailija
146/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 4-kymppisenä sinua ei kukaan huoli, siihen lienee syynsä, muu kuin ikä.

Vierailija
147/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raittiita naisia on vielä enemmän. Naiset myös elävät pidempään ja vanhentuvat hitaammin, eli vanhemmissa ikäluokissa on paljon normaaleita, raittiita naisia. Jos mies on niin nirso etteivät he kelpaa niin se on oma valinta, mutta on turha inistä kuinka naiset aina valitsevat. Miehillä on ihan samanlainen ja parempikin valinnanvara. (Parempi juuri siksi että pienempi osa sinkkunaisista on alkoholisoituneita, väkivaltaisia tai syrjäytyneitä)z

Vierailija
148/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelen sitä, miksei 63-vuotias mies enää kelpaa 30-40-vuotiaille naisille. 

Miksi vtussa kelpaisi :D :D :D Harvemmalle 30-40-vuotiaalle miehellekään kelpaa mikään yli kuusikymppinen nainen.

Vierailija
149/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen nainen on parasta A-ryhmää. Jos lapsia ei ole tarkoitus tehdä enää, ei parempaa olekaan. On ylpeä kropastaan ja osaa nauttia ja tuottaa nautintoa. 

Vierailija
150/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen nainen on parasta A-ryhmää. Jos lapsia ei ole tarkoitus tehdä enää, ei parempaa olekaan. On ylpeä kropastaan ja osaa nauttia ja tuottaa nautintoa. 

Sille ylpeydelle on uus nimi, kehopositiivisuus. Sillä ne plussapallerot kuvittelee, että normaalia miestä kiinnostais.

Vierailija
151/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Eivät kaikki nelikymppiset naiset ole lässähtäneitä ei-minkään-näköisiä tuulipukutanttaroita. Katsokaa vaikka Isabella Rossellinia ysärillä, oli nelikymppinen ja voi että oli vielä niin kaunis. 

https://www.google.com/search?q=isabella+rossellini+lanc%C3%B4me+90%27s…

Vierailija
152/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille ylpeydelle on uus nimi, kehopositiivisuus. Sillä ne plussapallerot kuvittelee, että normaalia miestä kiinnostais.

Ei tarvitse kiinnostaa. On oma mies jo..

Vierailija
153/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen tuo on hankala ikä pienten lasten takia. 50v on jo parempi taas

Vierailija
154/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 41-vuotias mies ja mulla on tinderissä hakukriteerinä 18-29 -vuotiaat. Oman ikäiset näyttää ihan karsean vanhoilta ja tylsiltä.

miksi miehet eivät koskaan ymmärrä, että itsekkin näyttävät? itsetietoisuus täysin hukassa. 

Vierailija
155/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä?

Vierailija
156/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 41-vuotias mies ja mulla on tinderissä hakukriteerinä 18-29 -vuotiaat. Oman ikäiset näyttää ihan karsean vanhoilta ja tylsiltä.

miksi miehet eivät koskaan ymmärrä, että itsekkin näyttävät? itsetietoisuus täysin hukassa. 

Totta kai ymmärtävät, mutta nuorta pillua tekee silti mieli. Joskus se onnistuukin.

Vierailija
157/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen kelpaa helposti, jos on pyöreät pakarat ja litteä vatsa. Salille vaan.

Vierailija
158/159 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäinen mies on aika kovaa valuuttaa nuorten naisten keskuudessa. Saman ikäistä naista kaikki pitävät jo mummona. Ai perhana kun itselläkin oli muutama vuosi sitten kesäpimuna parikymppinen typykkä. Ikää silloin 43v. 

Vierailija
159/159 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla oli vilkkaampaa deittailu ja kysyntä 40+ iässä verrattuna aikaisempaan. Ehkä just 38v suunnilleen olin ulkonäöllisestikin parhaimmillani, sillon oli kyllä vientiä ja sitä jatkui kunnes nykyiseni löysin vähän päälle 40v iässä. Hän vielä 10v nuorempi minua ja komea, fiksu rakastava mies. Olis kelvannut monelle muulle naiselle silloin ja nyt. 

Sitten onkin varmasti vaikeampaa jos tämä loppuisi ja pitäisi näin 47v iässä etsiä uutta. Ihan hyvin säilynyt olen edelleen mutta kyllä se ero alkaa olla aika iso sinne 10v päähän jolloin olin vielä hyvin nuori ja fresh!

N47