Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten on mahdollista, että nelikymppinen nainen on jo kelpaamaton deittimarkkinoilla?!?

Vierailija
16.08.2025 |

Niinkin laajassa ikähaarukassa kuin 28-44.

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittisovelluksissa näkee jo aika karmaisevan eron esim. 20 v ja 27 v naisen välillä. Iso osa naisista on viehättäviä noin 25 v asti, mutta tästä alkaa sitten aika nopea alamäki. 18-20 v naisista varmaan 50% on deittailukelpoisia, 21-23 v 35%, 24-26 25%, mutta jo 30 v enää noin 10%. Voitte tästä päätellä mikä nelikymppisen naisen ns. markkina-arvo on.

Ne viehättävät neli- ja viiskymppiset, joita nelikymppiset naiset edelleen haluavat, katselevat jo nuorempia naisia, noin 25-35 v.

Poliittisesti epäkorrekti mutta biologisesti faktuaalinen fakta on, että nainen on parhaimmillaan noin 14-20 v. 14-17 v tytöistä suuri enemmistö on haluttavia miehille. 18-20 v mennessä tuo luku on jo laskenut noin puoleen, ainakin siis näin itse viehättävän miehen näkökulmasta. 

Ja ennen kuin naiset tulevat vihaisesti sössöttämään, ei heru sympatiaa, sillä teistä vain noin 10% miehistä on aidosti viehättäviä. Olette itse todella

Kolmekymppisenä naisena en edes uskalla laittaa vartalokuvaani nettiin. Tiedätkös miksi? Koska olen hoikka ja kasvotkin ovat suht söpöt. Haluan elää elämääni ilman sekopäisten kiimahirmujen ahdistelua. Niin joo ja tämän lisäksi rajoitan liikkumistani ja pukeutumistani myös. 

Jotenkin hassu tämä analogia, että naisia arvotetaan kelpaavuudesta, kun me aktiivisesti piiloudumme kaltaisiltanne "metsästäjiltä". Hehe. Pikkuisen vinksahtanut on miesten todellisuuskäsitys siihen nähden mitä oikeasti tapahtuu

Vierailija
102/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realismia olisi nostaa haarukan rajoja 10 vuodella. Sitten voisi alkaa tapahtumaan jotain. Miehen pitää olla suhteessa selkeästi vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole lihava niin tervetuloa.

M40

Vierailija
104/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittisovelluksissa näkee jo aika karmaisevan eron esim. 20 v ja 27 v naisen välillä. Iso osa naisista on viehättäviä noin 25 v asti, mutta tästä alkaa sitten aika nopea alamäki. 18-20 v naisista varmaan 50% on deittailukelpoisia, 21-23 v 35%, 24-26 25%, mutta jo 30 v enää noin 10%. Voitte tästä päätellä mikä nelikymppisen naisen ns. markkina-arvo on.

Ne viehättävät neli- ja viiskymppiset, joita nelikymppiset naiset edelleen haluavat, katselevat jo nuorempia naisia, noin 25-35 v.

Poliittisesti epäkorrekti mutta biologisesti faktuaalinen fakta on, että nainen on parhaimmillaan noin 14-20 v. 14-17 v tytöistä suuri enemmistö on haluttavia miehille. 18-20 v mennessä tuo luku on jo laskenut noin puoleen, ainakin siis näin itse viehättävän miehen näkökulmasta. 

Ja ennen kuin naiset tulevat vihaisesti sössöttämään, ei heru sympatiaa, sillä teistä vain noin 10% miehistä on aidosti viehättäviä. Olette itse todella

Tuossa iässä naista on kasvatettu rakastavassa perheessä ja hoivassa 14-17 vuotta, eikä häneen ole yksikään mies koskenut. Saat asian kuulostamaan siltä, kuin etsisit jotain lihakimpaletta, kuin broileria. Broilereillehan tehdään noin. Heitä kasvatetaan ja sitten heidät luovutetaan toisten syötäväksi. Siis KOIRASPUOLISILLE kanoille. Naaraspuoliset kanat siirretään turvaan predatoreilta ja tuottamaan hyötyä yhteiskunnalle. Hehe

Vierailija
105/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas mieltä ylentävää luettavaa näin nuorelle, vielä pariutumattomalle naiselle. Kiva kun miehet kertovat noin suoraan että kaikkein tärkeintä minussa on ikä ja ulkonäkö ja kun ikää tulee lisää muutun ydinjätteeksi. Houkutteleeko perustamaan perheen ja sitoutumaan miehen kanssa? Ei. 

Tässä varmaan puhutaan alustavasta kiinnostuksesta. Tuskin itsekään kiellät, että ihan aluksi sinua vieraassa miehessä kiinnostaa tämän ulkonäkö ja fyysinen olemus ylipäätään. Alkuihastus perustuu etupäässä ulkonäköön, ainakin miesten kohdalla, mutta sitten asioiden kehittyessä tietenkin muutkin seikat ovat tärkeitä. Keskimääräinen mies on mieluummin kyllä miellyttäväluonteisen mutta tavallisen näköisen naisen kanssa kuin kauniin mutta ikävän tyypin kanssa. 

Miksi vaikka vetävä nelikymppinen mies ottaisi mieluummin ensikosketuksen 45 v naiseen kuin 30 v naiseen, jos lähtökohtaisesti molemmat ovat mukavia tyyppejä, mutta jälkimmäinen näyttää nuoremmalta ja näin ollen oletettavasti paremmalta? 

Vierailija
106/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pilkka? Nainen ei tarvitse miestä. Jos hän haluaa lapsen, siemen maksaa pari tonnia, ja mieshaittaa ei tule mukana.

Elät jossain oletuksessa, että naiset yrittäisivät yhtä epätoivoisesti pariutua ja kumppaniutua, siittää ja tulla siitetyksi, kuin miehet. Et voisi olla kauempana totuudesta. Meillä on hyvät olot nimenomaan ilman miestä ja kaikki saatavilla. Kirjaimellisesti kaikki mitä tarvitsemme, on saatavissa rahalla, jopa kotiinkuljetuksella. "Kumppani" siittävästä koiraasta ei taida kovin monella naisella kuulua näihin

Nämä 40v mammat jotka etsivät "kumppania" ovat vähän puusta pudonneita. Varmaan jossain pitkässä suhteessa eläineitä, jotka eivät ole vielä heränneet todellisuuteen, että itse asiassa se mies olikin haitta- eikä hyötyeläin. Heillä on pikkuinen opettelujakso edessään. Mutta kyllä se siitä. Olen nähnyt jopa 50-60v naisten oppivan siihen, vaikka ajattelivat, että eivät ikinä pystyisi elämään yksin. Sitten vuoden päästä he ovatkin huimassa draivissa ja pitävät noita aiempia ajatuksia yksinäisyydestään hulluutena

Vierailija
107/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään treffit 19-vuotiaan naisen kanssa. Itse olen 34-vuotias mies. Arvatkaa katselenko oman ikäisiä naisia melkein koskaan?

Vierailija
108/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kelpaa tuossa iässä. 50+ naisetkin kelpaavat. Pitää löytää se oikea mies.

Vierailija
109/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas mieltä ylentävää luettavaa näin nuorelle, vielä pariutumattomalle naiselle. Kiva kun miehet kertovat noin suoraan että kaikkein tärkeintä minussa on ikä ja ulkonäkö ja kun ikää tulee lisää muutun ydinjätteeksi. Houkutteleeko perustamaan perheen ja sitoutumaan miehen kanssa? Ei. 

Tässä varmaan puhutaan alustavasta kiinnostuksesta. Tuskin itsekään kiellät, että ihan aluksi sinua vieraassa miehessä kiinnostaa tämän ulkonäkö ja fyysinen olemus ylipäätään. Alkuihastus perustuu etupäässä ulkonäköön, ainakin miesten kohdalla, mutta sitten asioiden kehittyessä tietenkin muutkin seikat ovat tärkeitä. Keskimääräinen mies on mieluummin kyllä miellyttäväluonteisen mutta tavallisen näköisen naisen kanssa kuin kauniin mutta ikävän tyypin kanssa. 

Miksi vaikka vetävä nelikymppinen mies ottaisi mieluummin ensikosketuksen 45 v naiseen kuin 30 v n

No ei todellakaan perustu. Juuri eilen swaippasin IRON MANIN leftiin, sillä lihapalat eivät yksinkertaisesti kiinnosta millään tasolla. Olen antanut pakkeja myös mallitasoisille nuorukaisille, ja vanhemmille miehille. Ei se vaan riitä. Jos haluan elämääni jotani kaunista, niin ostan taidetta, en siittävää koirasta joka näyttää kivalta. Katsos kun se siittävä koiras on niiden pallien vuoksi niin iso haitta ja ongelma. Näin vanhemmiten elämää ajattelee asset/liability akselin kautta. Ja kaikki, millä on toimvat, puhumattakaan yliaktiiviset pallit, on 100% liability. 

Noh, siittävistä koiraista puhuttaessa ajattelen oikeastaan, että "uhka vai mahdollisuus", ennemmin kuin asset vai liability. Sillä siittävä koiras voi oikeasti olla hengenvaarallinn tai muuten tuhota naisen elämän, ei ole kyse vaan siitä että siitä muodostuisi potentiaalinen riippa.

Vierailija
110/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään treffit 19-vuotiaan naisen kanssa. Itse olen 34-vuotias mies. Arvatkaa katselenko oman ikäisiä naisia melkein koskaan?

Et varmaan eikä sinun kannatakaan. En usko että saisit meistä mtään irti, edes pientä hymyn karetta :D

Vierailija
111/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Predatorit maalittavat laumojen nuorimpia ja heikoimpia, eli vanhimpia. Pärjäävät ja puolustuskykyisimmät potkaisevat predatorilta pallit kurkkuun.

Vierailija
112/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaikka vetävä nelikymppinen mies ottaisi mieluummin ensikosketuksen 45 v naiseen kuin 30 v n

Siksi että ihminen yleensä hakeutuu kaltaistensa seuraan ja etsii suhteesta muutakin kuin (nuorta) ulkonäköä. Mä ihailen monien miesten ulkonäköä mutta en silti ota sitä ensikosketusta miesmalleihin tai rocktähtiin, koska haluaisin ihmisen jonka kanssa on jotain yhteistä ja eletään saman tyyppistä elämää. Se ulkonäkö ei ole kaikki, enkä itsekään halua ihmistä joka kiinnostuu musta vain ulkonäön perusteella, varsinkaan 10-15 vuotta vanhempaa. Tämä kaikki siis sillä oletuksella että haluaisin kumppanin. Tämän ja pari muuta keskustelua luettuani miesten mielipiteistä naisia kohtaan ei voi kuin todeta että perhe saa minun osaltani jäädä perustamatta. Mä en tule ikuisesti olemaan nuori, joten en halua suhdetta jossa arvoni miehen silmissä laskee joka ikinen päivä. Se on ihan paska diili.

Vierailija
113/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Naiset ovat haluttua tavaraa miesten keskuudessa, ei noin vaan voi käydä. 

Jep, me siivotaan ja tehdään miehille ruokaa ja seksiä on, jos mies on kiinnostava tehdään kaikki temput.

Vierailija
114/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä toisaalta, että miehet ovat nykyään näin avoimia siitä, mitä todellisuudessa naisista ajattelevat. Eivät nuoretkaan naiset kuvittele eivätkä sinisilmäisesti odota muuta ja sitten joudu pettymään, kun ehkä lapsetkin olisivat tällaisten kanssa menneet pykäämään.

Vierailija
115/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On säälittävää asua joissain deittisovelluksissa vuositolkulla. Jos ei kolmen kuukauden sisällä löydä ketään sopivaa niin pois vain sieltä vonkaamasta ja muiden aikaa tuhlaamasta. Koskee molempia, sekä miehiä että naisia.

Vierailija
116/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei tee seksissä kaikkia temppuja niin mies on väärä, pitää olla oikea mies.

Vierailija
117/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Predatorit maalittavat laumojen nuorimpia ja heikoimpia, eli vanhimpia. Pärjäävät ja puolustuskykyisimmät potkaisevat predatorilta pallit kurkkuun.

Jaahas. No, voi olla, että illan päätteeksi tuolla kauniilla teinillä on MINUN pallit kurkussaan. ;) -sama

Vierailija
118/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen biologia ohjaa laittamaan siementä semmoiseen ikähaitariin millä tulee jälkikasvua.

Nelikymppisen munasarjat ei tähän hommaan enää kelpaa, ei siis kiinnosta. Et sinäkään jääkaapin perälle pilaantunutta ruokaa himoitse.

Kyllä tuon ikäistä tulee himoita, olihan se vielä 15 vuotta sitten ihan sellainen jolla oli varaa valita.

Ai tosiaan, siitä onkin hetki

Vierailija
119/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä pakko miehenäkin vähän jo toppuutella tätä trollaamista ja kaikkien miesten suulla puhumista. Täten ilmoitan että en todellakaan pidä yhtäkään 14-vuotiasta tyttöä seksuaalisesti kiinnostavana tai haluttavana enkä myöskään tunne ketään sun kaltaista miestä henkilökohtaisesti. 

Vierailija
120/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän jo kolmekymppinen lehmä on vanha hiivalle haiskahtava!

Ei taida kovinkaan moni lehmä elää noin vanhaksi. 

Eläimiin sekaantuminen ei ole ainoastaan sairasta, vaan sen lisäksi laitonta.