Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten on mahdollista, että nelikymppinen nainen on jo kelpaamaton deittimarkkinoilla?!?

Vierailija
16.08.2025 |

Niinkin laajassa ikähaarukassa kuin 28-44.

Kommentit (159)

Vierailija
61/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, kuinka jossain junttilassa luuseripojat eivät enää ketään muuta saa kuin hiivaista 60 v muumiota!! :D

Vierailija
62/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, kuinka jossain junttilassa luuseripojat eivät enää ketään muuta saa kuin hiivaista 60 v muumiota!! :D

mikä on nännien välissä? Vastaus: napa :D :D :D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä naisena laittaisin haarukan johonkin 35 tai 40 viiva 55 tai 60 riippuen mausta. Nuoremmat kundit ei näe mitään järkeä tuossa ja taas toisaalta lähempänä 60 oleva hopeakettu on ehkä henkisesti lähempänä keskiarvollisesti nelikymppistä naista

Etkä laita, pappa hyvä. Ei kukaan täysjärkinen nelikymppinen nainen katsele mitään 60-v pappaa.

Vierailija
64/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummelin "itsetunto" pysyy kasassa, varmaan jossain kunnanvirastossa siirrellään lappuja paikasta a paikkaan b. Ja nuoret pojat tykkää, ai etttä kun näille junteille saa AINA nauraa!!

Vierailija
65/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne olleet jotain keski-ikäisiä miehiä jotka sitä kuuskymppistä katseli?

Eli ei mitään poikia, vaan nelikymppisiä keski-ikäisiä miehiä. Onhan toi 40v ja 60v tosi iso ikäero kuitenkin, vaikka ei varmaan seksissä niin haittaa. 

Vierailija
66/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummelin "itsetunto" pysyy kasassa, varmaan jossain kunnanvirastossa siirrellään lappuja paikasta a paikkaan b. Ja nuoret pojat tykkää, ai etttä kun näille junteille saa AINA nauraa!!

Tämä ja vahvasti!

Vierailija
67/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo on jo

Vierailija
68/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.- kymmppisenä se elämä vasta kunnolla alkaa

ei ole enää pieniä lapsia,voi harrastaa ja matustella,on itsenäisyys ja vapaus, deitestä viis

Vierailija
69/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin en enempää tai vähempää kuin elämäni rakkauden 46-vuotiaana. Tinderistä vieläpä, uskokaa tai älkää. Itseäni kolme vuotta nuorempi mies eli käytännössä samanikäisiä ollaan. Ollaan muutamassa vuodessa toteutettu paljon yhteisiä haaveita ja eletään kyllä kaikin tavoin ihan unelmaelämää yhdessä. 

Tuskin ollaan kovin harvinainen tapaus. 

Vierailija
70/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lieneekö AP ollut ihan liian ronkeli nuorempana ja nyt ihmettelee mihin ne miehet ovat kadonneet ?

Eli suomennettuna luullut läpi elämänsä olevansa tasokkaampi kuin oikeasti on.

Vierailija
71/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehet haluavat nelikymppisistä naisista hetken hoitoja ei muuta

t. mies

Jos olisin vielä poikamies ja etsisin hetken hurmaa, nelikymppinen nainen olisi liian vanha siihen touhuun.

T. Mies 53v

Vierailija
72/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, itse olen kohta 47 ja miehet juoksevat perässäni, vaikka olen naimisissa. Se kelpaavuus on vähän siitä kiinni, miltä ihminen näyttää.

Oma reseptini: ei silmälaseja, pitkät hiukset, ei ylipainoa, naisellinen olemus pukeutuminen (ei paljastava).

Vierailija
73/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehet haluavat nelikymppisistä naisista hetken hoitoja ei muuta

t. mies

Ehei, kyllä ne haluaa tiskikoneen ja kokin ja kaikki herkut.

Olen tullut siihen käsitykseen, että ne "herkut" eivät tule tyypillisen palstamamman mukana. Peitto heiluu kuulemma vain mamman pierujen voimasta.

Vierailija
74/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikkuvat miestissit, olmimainen iho, pullohartiat, läski. Lyhyet, ohuet, maantieharmaat, rasvaiset ja harottavat hiukset, mitkä kaluuntuvat, pulleahko masu, löysää nahkaa ja rasvaa roikkuvat käsivarret, suonikohjut näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät inhosta pois kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja mässäilyä ja juopottelua viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi sikaillut vaan heikon ja laiskan luonteeni vuoksi, iljettävä kroppa tulee sivutuotteena.

Tuollaisiahan suurin osa suomalaisista naisista on. Valitettavasti.

Vierailija
75/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei ole.

Omassa päässä tai jonkun päässä voi niin olla,

mutta ei se todellisuudessa niin ole.

Tai voithan sinä alkaa elää siinä uskomuksessa, jos haluat.

Ihan oma valinta.

Kai sulla muutakin elämää on?

siinä elämässä ihmiset toisiinsa tutustuu ja treffata ja deittaa.

- yksi deittas 66- vuotiaana 72-vuotiaan. Onnelliset vuodet elivät siinä sitten yhdessä.

Vierailija
76/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, itse olen kohta 47 ja miehet juoksevat perässäni, vaikka olen naimisissa. Se kelpaavuus on vähän siitä kiinni, miltä ihminen näyttää.

Oma reseptini: ei silmälaseja, pitkät hiukset, ei ylipainoa, naisellinen olemus pukeutuminen (ei paljastava).

Harrastukset: Myymälävarkaudet

*unohtui

Vierailija
77/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa?

Taidat olla sieltä sitä junttiosastoa.

Ikä ei ole este.

Junttius on este.

Oletko muuten huomannut millaisia kuusikymppiset hyvinvoipat ovat? Eivät he niin kovin mummoja tai pappoja vielä ole.

Sitäpaitsi sitten, kun on mummo tai pappa, tai vanha, niin sehän on hienoa.

Vierailija
78/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Itsekin kuvittelin noin mutta hukun treffipyyntöihin ja tää on niin paljon pahempaa kuin parikymppisenä. Uskomatonta miten iso ero siihen aikaan.

Treffipyynnöt eivät kerro kelpaavuudestasi mitään. Mätsit, treffit, seksi tai kehut eivät kerro naisen kelpaavuudesta vielä mitään. Vasta miehen sitoutumishalu naiseen kertoo, onko nainen oikeasti haluttava vai ei.

Vierailija
79/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastukset: Myymälävarkaudet

*unohtui

Olet vain kateellinen. Ei alkoholia unohtui listasta. Kaikki tiedämme alkoholin soluja vanhentavan vaikutuksen, joten alkoholia ei kannata käyttää, mikäli haluaa välttyä ennenaikaiselta vanhenemiselta. Valvominen on toinen, mitä kannattaa välttää.

Vierailija
80/159 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä on nännien välissä? Vastaus: napa :D :D :D :D :D

Kyllä sä olet ihan hukassa.

Kysyn sinulta ihan vakavissani:

Löydätkö omaa kikkeliäs sun napamakkaran altajossain polvien yläpuolella, jos kurkistat?

Pikkusen nostat masua.