Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista, että nelikymppinen nainen on jo kelpaamaton deittimarkkinoilla?!?

Vierailija
16.08.2025 |

Niinkin laajassa ikähaarukassa kuin 28-44.

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelen sitä, miksei 63-vuotias mies enää kelpaa 30-40-vuotiaille naisille. 

no kun monen ton ikäisen faija on sen päälle vähän päälle 60v, kenties siksi? Itse en ainakaan ole faijani ikäisistä miehistä kiinnostunut. sen olen kyllä nelikymppisenä huomannut että kuuskymppiset kovasti katselee kyllä sillä silmällä.

Minä taas olen melkein kuusikymppisenä huomannut, että nelikymppiset miehet katselevat sillä silmällä.

Joo, katselevat että tuossa olisi hyvä itikankarkoitin, sen verran karmealle torttu löyhkää!

Hyi helv etti mikä ajatus, kuusikymppisen kusinen tavara, laatta lentää!

Ja se löyhkä, ai että!

Vierailija
42/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos on urheileva ja muutenkin hyvännäköinen, vientiä on vaikka 50-vuotiaana. Jos vientiä taas ei ollut parikymppisenä, niin tuskin sitä ainakaan enempää on 40-50-vuotiaana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt vielä jotenkin menee jakeluun , jos näin on. Mutta kun sen ikäinen on kelpaamaton myös työmarkkinoilla, niin hiljaiseksi vetää.

Joo tuo on outoa.

Deittimarkkinat ja pariutuminen taas on perinteisesti nuorten hommaa, joten ei pitäisi tulla yllätyksenä, että homma voi vaikeutua sen jälkeen kun ei ole enää nuori. 

Toki nykyään on kaiken ikäisiä deittimarkkinoilla ja ihmiset eroaa paljon, mutta kyllä mä miellän deittimarkkinat enimmäkseen nuorten maailmaksi. 

Jännä kun itse en ole ikinä ajatellut noin. Koko ikäni olen nähnyt kaiken ikäisten pariutuvan eikä ole ikinä tullut edes mieleen että se kuuluisi vain nuorille. Jäin oikein miettimään tätä, ja ehkä se johtuu siitä etten ole ikinä halunnut lapsia, joten ei ole tullut sellaista oloa että olisi myöskään m

Kyllä minä sen tiedän, että kaiken ikäiset löytää rakkautta. Enkä mä ajattele, että deittailu KUULUU VAIN nuorille, vaan kuten kirjoitin: miellän sen enimmäkseen nuorten maailmaksi. 

Itseäni on aina viehättänyt nimenomaan nuoret ja nuori rakkaus, ja kyllähän nuorena on ne suurimmat markkinat kun suurin osa ikätovereista on sinkkuja, ihmiset on vitaalisia ja elävät sellaisen nuorten säpinäelämän keskiössä jne. Miellän sen nimenomaan nuorten maailmaksi.

Kaiken ikäisenä voi tietysti löytää rakkautta tai vaikka rakastajan, mutta se deittailun suurin volyymi ja ihmisten parin etsintä ajoittuu sinne nuoruuteen. Silloin myös on hyvännäköisiä, eihän näin kolmikymppisenä enää edes ihastu juuri koskaan. Teininä ja parikymppisenä taas ihastui helposti, kun ympärillä oli aina teinipoikia ja parikymppisiä nuoria miehiä joiden joukosta löytyi helpommin ihastuttavaa. 

Vierailija
44/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei kelpaa jollekin oman elämänsä upealle uroolle, niin eipä ole iso menetys.

Vierailija
45/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelen sitä, miksei 63-vuotias mies enää kelpaa 30-40-vuotiaille naisille. 

no kun monen ton ikäisen faija on sen päälle vähän päälle 60v, kenties siksi? Itse en ainakaan ole faijani ikäisistä miehistä kiinnostunut. sen olen kyllä nelikymppisenä huomannut että kuuskymppiset kovasti katselee kyllä sillä silmällä.

Minä taas olen melkein kuusikymppisenä huomannut, että nelikymppiset miehet katselevat sillä silmällä.

Joo, katselevat että tuossa olisi hyvä itikankarkoitin, sen verran karmealle torttu löyhkää!

Hyi helv etti mikä ajatus, kuusikymppisen kusinen tavara, laatta lentää!

suihkussa käydään 

Vierailija
46/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
47/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle mahdollisesti kelpaisi, jos olisin "etsimässä". Mutta riippuu toki naamasta ja kropan kunnosta.

Vierailija
48/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet haluavat nelikymppisistä naisista hetken hoitoja ei muuta

t. mies

Vierailija
49/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi oksetus, joku 60-v mummo junttilassa kehuu kuinka nelikymppiset seuraavat, oksettavaa hiivan ja juuston junttimaista sekoitusta!

Vierailija
50/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Kymmeniä tunteja viikossa :D 

Ammattiurheilijat saattavat treenata toisinaan 20-30 tuntia viikossa, esim. pyöräilijät. Sinä et.

Vierailija
51/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
52/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehet haluavat nelikymppisistä naisista hetken hoitoja ei muuta

t. mies

Ehei, kyllä ne haluaa tiskikoneen ja kokin ja kaikki herkut.

Vierailija
53/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi oksetus, joku 60-v mummo junttilassa kehuu kuinka nelikymppiset seuraavat, oksettavaa hiivan ja juuston junttimaista sekoitusta!

Hyi helevata!!!

Vierailija
54/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nelikymppinen etsii ikähaarukasta 28-44 miehiä, niin se ikähaarukka on väärään suuntaan liian laaja. Ei ihme, jos kumppania ei löydy. (Pelkkää seksiä kyllä)

38-55, on tuossa iässä realistisempi haarukka, mutta toki jokainen saa etsiä ja haluta mitä tykkää.Minäkin olen etsinyt 15--99 vuotiaita miehiä (vuohipaimenesta--narkkariin ) mummotunnelista kullin puutteeseen mutta aina olen dildoon joutunut tyytymään.

t. mode Martta 45v

Vierailija
55/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti jos on urheileva ja muutenkin hyvännäköinen, vientiä on vaikka 50-vuotiaana. Jos vientiä taas ei ollut parikymppisenä, niin tuskin sitä ainakaan enempää on 40-50-vuotiaana. 

No, mulla ei ollut vientiä parikymppisenä. Olin ujo, hiljainen ja pikkuisen ylipainoinen tyttö joka tykkäsi kirjoista ja opiskeli yliopistossa.

Nyt olen hoikka ja urheileva viisikymppinen, tykkään kirjoista edelleen mutta tykkään myös hoitaa ulkonäköäni ja hiuksiani sekä pukeutua kauniisti. Vientiä on todellakin paljon enemmän kuin parikymppisenä. Tosin mulla on jo mies että sinänsä ei väliä, mutta nykyään ei ole harvinaista että joku pyytää treffeille. Alta nelikymppisenä en kokenut sellaista kertaakaan (enkä olisi lähtenytkään).

Vierailija
56/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt vielä jotenkin menee jakeluun , jos näin on. Mutta kun sen ikäinen on kelpaamaton myös työmarkkinoilla, niin hiljaiseksi vetää.

Joo tuo on outoa.

Deittimarkkinat ja pariutuminen taas on perinteisesti nuorten hommaa, joten ei pitäisi tulla yllätyksenä, että homma voi vaikeutua sen jälkeen kun ei ole enää nuori. 

Toki nykyään on kaiken ikäisiä deittimarkkinoilla ja ihmiset eroaa paljon, mutta kyllä mä miellän deittimarkkinat enimmäkseen nuorten maailmaksi. 

Jännä kun itse en ole ikinä ajatellut noin. Koko ikäni olen nähnyt kaiken ikäisten pariutuvan eikä ole ikinä tullut edes mieleen että se kuuluisi vain nuorille. Jäin oikein miettimään tätä, ja ehkä se johtuu siitä etten ole ikinä halunnut lapsia, joten ei ole tullut sellaista oloa että olisi myöskään m

Isoisäni oli leskenä yli 30 vuotta, kunnes löysi 72-vuotiaana elämäänsä 69-v tyttöystävän. Alkoi sen myötä matkustelemaankin ensimmäistä kertaa elämässään, mistä nauttii kovasti.

Kyllä rakkaus on kaikille - ei ne polvissa roikkuvat kivekset ja riippuvat rinnat ja karvainen luomi haittaa ketään eikä mitään kun rakastaa, vaikka nuoret ja epäkypsät niin luulevatkin. 

Vierailija
57/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä naisena laittaisin haarukan johonkin 35 tai 40 viiva 55 tai 60 riippuen mausta. Nuoremmat kundit ei näe mitään järkeä tuossa ja taas toisaalta lähempänä 60 oleva hopeakettu on ehkä henkisesti lähempänä keskiarvollisesti nelikymppistä naista

Vierailija
58/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on juuri sopiva. Tietää, mitä haluaa ja mitä voi saada. On luultavasti kokenut nuorempaa ja vanhempaa, isompaa ja pienempää. 

M42

Vierailija
59/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuvat miestissit, olmimainen iho, pullohartiat, läski. Lyhyet, ohuet, maantieharmaat, rasvaiset ja harottavat hiukset, mitkä kaluuntuvat, pulleahko masu, löysää nahkaa ja rasvaa roikkuvat käsivarret, suonikohjut näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät inhosta pois kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja mässäilyä ja juopottelua viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi sikaillut vaan heikon ja laiskan luonteeni vuoksi, iljettävä kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
60/159 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helevata!!!

Tämä, voisivat edes pestä torttunsa joskus!!