Miten on mahdollista, että nelikymppinen nainen on jo kelpaamaton deittimarkkinoilla?!?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
On säälittävää asua joissain deittisovelluksissa vuositolkulla. Jos ei kolmen kuukauden sisällä löydä ketään sopivaa niin pois vain sieltä vonkaamasta ja muiden aikaa tuhlaamasta. Koskee molempia, sekä miehiä että naisia.
Jaa. Mieluummin asun ja olen rauhassa, ehkä kerran viidessä vuodessa tulee vastaan joku johon on ollut wörtti tutustua. Ja se perustuu ihan muihin asioihin kun siihen, että tuossapa hyvä siemennyskumppani xD
Aika sekunda on itsekin luonteeltaan jos 20v lisääntymisikkunan aikana valitsee 3kk otannasta "parhaan". Tuossa ajassahan ehtii itsekin kehittyä huimasti ja kasvaa ties mihin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään treffit 19-vuotiaan naisen kanssa. Itse olen 34-vuotias mies. Arvatkaa katselenko oman ikäisiä naisia melkein koskaan?
Predatorit maalittavat laumojen nuorimpia ja heikoimpia, eli vanhimpia. Pärjäävät ja puolustuskykyisimmät potkaisevat predatorilta pallit kurkkuun.
Jaahas. No, voi olla, että illan päätteeksi tuolla kauniilla teinillä on MINUN pallit kurkussaan. ;) -sama
Se on sitten vlitettava tappio jos näin pääsee käymään. Mutta toisaalta voi käydä niinkin, että sinun lompsasi on teinin taskussa ja teini pieraisee naamallesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän jo kolmekymppinen lehmä on vanha hiivalle haiskahtava!
Ei taida kovinkaan moni lehmä elää noin vanhaksi.
Eläimiin sekaantuminen ei ole ainoastaan sairasta, vaan sen lisäksi laitonta.
Hiivat ovat elintärkeä ja hyödyllinen osa ihmisen elimistön mikrobitasapainoa. Ainostaan immunosupressantti ja myrkky nimeltä SPERMA järkyttää ja haittaa tätä huippuunsa optimoitua bakteeritasapainoa.
Onneksi todellisuus on aivan jotain muuta kuin täällä av:lla annetaan ymmärtää.
40v nainen ei ole kelpaamaton deittimarkkinoilla mutta varakkaista tai komeista miehistä on turha haaveilla, että pysty mitenkään kilpailemaan vaikka 25v kanssa.
Lisäksi moni varakasta mies 40-50v hakee kumppania, jonka kanssa on vielä mahdollista tehdä lähivuosina lapsia, joten sekin rajaa ikähaarukkaa.
Nelikymppinen on jo jäätävä rummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, itse olen kohta 47 ja miehet juoksevat perässäni, vaikka olen naimisissa. Se kelpaavuus on vähän siitä kiinni, miltä ihminen näyttää.
Oma reseptini: ei silmälaseja, pitkät hiukset, ei ylipainoa, naisellinen olemus pukeutuminen (ei paljastava).
Ei silmälaseja? :D Tulee mieleen 90-luvun kirjeenvaihtoilmoitukset "ei rillipäille".
No ne on rumia kaikki. Epäeroottisia. Epänaisellisia. Siksi ei silmälaseja, kun useimmat miehet pitävät naisista, harva miehiltä näyttävistä naisista.
Tyypillinen palstainkkelin provo, älkää nyt langetko näihin 😁
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on jäätävä vamma päässä.
Vierailija kirjoitti:
40v nainen ei ole kelpaamaton deittimarkkinoilla mutta varakkaista tai komeista miehistä on turha haaveilla, että pysty mitenkään kilpailemaan vaikka 25v kanssa.
Lisäksi moni varakasta mies 40-50v hakee kumppania, jonka kanssa on vielä mahdollista tehdä lähivuosina lapsia, joten sekin rajaa ikähaarukkaa.
Tuon ikäisen miehen lapsentekoikä meni jo. Tulee nepsy-oireisia ja autisteja noin vanhojen miesten siittämistä lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen on jo jäätävä rummo
T. Veeti 15v
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin rummo kuin kaltaisesi inkkuli 😉
Ei ole mitään vikaa. Vika on miehissä jotka käy mieluummin huorissa, koska ovat alkukantaisia elukoita. Vassarin ja sanoman siunauksella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisikään saada varakas tai komea mies? Katsos kun se miehen ulkonäkö tai varakkuus ei ole kaikille naisille se ykköskriteeri. Toki jos on luonteeltaan ahne kiipijä niin se on eri asia
Vierailija kirjoitti:
Hah hah. Nämä 40v+ ukot kohtuvonkaamassa ovat alinta sanonko mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisikään saada varakas tai komea mies? Katsos kun se miehen ulkonäkö tai varakkuus ei ole kaikille naisille se ykköskriteeri. Toki jos on luonteeltaan ahne kiipijä niin se on eri asia
Jos on itse varakas, voi ottaa myös köyhemmän miehen. Komeuden kokeminen taas on hyvin yksilöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Ruppa joka ei tahdo hyväksyä pappaantumistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, itse olen kohta 47 ja miehet juoksevat perässäni, vaikka olen naimisissa. Se kelpaavuus on vähän siitä kiinni, miltä ihminen näyttää.
Oma reseptini: ei silmälaseja, pitkät hiukset, ei ylipainoa, naisellinen olemus pukeutuminen (ei paljastava).
Ei silmälaseja? :D Tulee mieleen 90-luvun kirjeenvaihtoilmoitukset "ei rillipäille".
No ne on rumia kaikki. Epäeroottisia. Epänaisellisia. Siksi ei silmälaseja, kun useimmat miehet pitävät naisista, harva miehiltä näyttävistä naisista.
Monilla miehillä on itselläänkin rillit. Mutta nekö ovat rumat vain naisilla? Minusta hyvännäköiset silmälasit ovat seksikkäät miehillä että naisilla.
Ei ole kelpaamaton vaan nainen on todella nirso eikä halua tavis miehiin tutustua. Nainen on se joka miehen valitsee aina ja jos ei löydy kumppania niin on nirso. Sinkkumiehiä on satoja tuhansia.
Niin ja ajattele että se arvonlasku on vielä suoraan johdannollista siitä miehen toiminnasta. Mitä enemmän hän sinua siementää, sitä enemmän rapistut ja muutut käytetyksi, eli kelvottomaksi miehelle xD Eli hän kirjaimellisesti kuluttaa sinut loppuun, laittaa kiertoon, ja siirtyy etsimään "uutta autoa". Jos hänellä on siihen varaa. Jos on köyhä niin saatta roikkua sinussa ja käydä jossain h uoruleissa sitten, tai erota ja jatkaa tumputtamista.
Mutta tuo se miesluonto on. Siksi jos haluaa lisääntyä, on paljon järkevämpää ja myös turvallisempaa järjestää asia juridisesti niin, että mies ei pääse sotkemaan sinun tai lapsen elämää. Jos omaa jotain "himoja" tai "haluja" miehiä kohtaan niin sitten ehkä juurikin vähän tutustumista siihen miesluontoon, niin karisee kyllä himot ja haluat nopeasti.