Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa ymmärtämään näitä Tinder-treffejä

Vierailija
14.08.2025 |

Itse aktivoiduin Tinderissä vasta viime viikolla, ero exästä kunnolla vasta kesäkuussa. En edes tiedä mitä etsin, en mitenkään hampaat irvessä mitään vakavaa.

Yksi ensimmäisistä viestittelijöistä oli tämä mies, meillä yhteinen tuttu ja samantyyppinen koulutus. Viestittely siirtyi nopeasti WhatsAppiin ja sovimme treffit eiliselle aamukahville läheiseen kahvilaan minun lähelleni.

Mies ajoi tänne lähes tunnin. Juttelimme pari tuntia, oli ihan mukavaa. Kertoi eronneensa 4 vuotta sitten, sen jälkeen ollut lukuisia Tinder-treffejä ja kaksi vakavampaa suhdetta. Valitteli miten Tinder-naiset tekevät ohareita ja ghostaavat.

Sitten eilen illalla tuli pitkä ja vakava viesti miten kivaa oli mutta ei romanttista fiilistä. Oli kuulemma miettinyt sitä koko päivän.

Mikä ihan fine, mutta en minä kuvittele että kahvi olisi jotain vakavampaa, joten todella ihmetytti että pelkästään menemällä kahville päädyin olemaan osa jotain vakavaa ja syvää psykodraamaa jossa mies oli miettinyt koko päivän ja päättänyt torjua minut. 

Miten joku ottaa yhden Tinder-kahvin noin vakavasti? Itse vain kävin kahvilla harrastamassa small talkia enkä kuvitellut siitä ihmeempää, mutta silti nyt tuntuu siltä että mies torjui minut.

Kommentit (268)

Vierailija
81/268 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itse totesin jo heti kahvin jälkeen mielessäni että ei, enkä sen kummemmin miettinyt asiaa kunnes illalla tuli tosi pitkä ja vakava viesti."

No sinulle asia oli heti selvä, toiselle ei ja hän joutui siksi pohtimaan asiaa pidempään. Mitä ihmeellistä siinä on? Jos sinä olisit ollut vähän kahden vaiheilla että kyllä vai ei niin olisit sinäkin pohtinut asiaa enemmän.

Totuushan on, että mies on siirtynyt asiassa eteenpäin, ja AP on jäänyt asiaa pohtimaan ja pyörittelemään päässään. Ottaa se torjunta näköjään AP:lla koville :D

Totta kai se on vähän järkyttävää kun kuulee ensin tulleensa seksualisoiduksi ja fantasioiduksi psykoosinomaisesti, ja sitten tulee vielä tuollainen mt-oksennus

En ole ap mutta ehdottomasti ei tulisi suhdetta minun ja tuollaisen ulisijan ja mt-oksentajan välille xD

Kyllä sinä olet ap :D Eikä välillenne tosiaan tule suhdetta koska et miestä kiinnosta.

Vierailija
82/268 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itse totesin jo heti kahvin jälkeen mielessäni että ei, enkä sen kummemmin miettinyt asiaa kunnes illalla tuli tosi pitkä ja vakava viesti."

No sinulle asia oli heti selvä, toiselle ei ja hän joutui siksi pohtimaan asiaa pidempään. Mitä ihmeellistä siinä on? Jos sinä olisit ollut vähän kahden vaiheilla että kyllä vai ei niin olisit sinäkin pohtinut asiaa enemmän.

Totuushan on, että mies on siirtynyt asiassa eteenpäin, ja AP on jäänyt asiaa pohtimaan ja pyörittelemään päässään. Ottaa se torjunta näköjään AP:lla koville :D

Totta kai se on vähän järkyttävää kun kuulee ensin tulleensa seksualisoiduksi ja fantasioiduksi psykoosinomaisesti, ja sitten tulee vielä tuollainen mt-oksennus sen päälle lisäksi. Eihän ap mikään psykologi

Mikä se syy oli?

Ghostaaminen on muodostunut ihan syystä tavaksi antaa pakit, sillä ktään ei kiinnosta psykoosipotilaiden avautumiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/268 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, jos mies on pyörinyt 4 VUOTTA Tinderissä saamatta muita kuin ohareita ja ghostaamisia niin eiköhän tuo selitä kaiken. Jotain vialla miehessä. 

Jotain vialla miehessä=ei ole tarpeeksi komea

Vierailija
84/268 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja miten te sen kemian selvitätte jos ei juttelemalla? Pussailua kahvilan vessassa? "

Aloittaja kirjoitti menneensä harrastamaan vain smalltalkkia. Ei siis edes kunnolla keskustelemaan ja selvittämään.

"Siinä ekalla tapaamisellahan vasta arvioidaan onko toinen sellainen että voisi edes kuvitella juttelevansa uudestaan vaiko ehdoton "ei". Ei siinä vielä voi mitään kemiasta tai romanssista tietää."

Kyllä mutta nyt siis vaikutti siltä että ap oli mennyt vain viettämään aikaa ilman mitään aikomustakaan edes miettiä mitään sen enempää. Muutenhan hän ei olisi nimenomaan närkästynyt siitä miten se toinen mietti sitä että haluaako vielä jatkaa tapailua.

No kyllä minusta on todella omituista että joku on miettinyt tuollaista koko päivän. Se ensimmäinen tapaaminenhan ei vielä merkitse mitään, ei lyhyessä keskustelussa vielä mik

Se, että joku kirjoittaa miettineensä asiaa koko päivän, ei tarkoita, että hän olisi oikeasi tehnyt niin. Eihän hän tiennyt, että sinä olit jo päättänyt, että ei kiinnosta. Hän ehkä halusi pehmentää omaa viestiään tuollaisella "harkitsin ja mietin tätä tosi tarkkaan" -tyyppisellä jutulla, ehkä ollakseen kohtelias tai ehkä viestittääkseen, että olet kuitenkin kiva ja kiinnostava tyyppi - piti se sitten hänen mielestään paikkansa tai ei. Jos olisitkin halunnut jatkaa, ajatteli hän ehkä, että silloin olisi kivempaa saada sellaiset pakit, joissa toinen kuitenkin ilmaisee punninneensa asiaa tarkkaan kuin pelkät "ei ollut nyt mun juttu". Taidat ottaa tämän nyt liian vakavasti. Jos kerran itseäsi ei kiinnosta, luulisi, että on aika samantekevää millä lailla mies tuo esiin sen, ettei häntäkään kiinnostanut - vai olisitko halunnut, että hän olisi pyytänyt jatkotrefffejä ja olisit saanut antaa pakit?

Vierailija
85/268 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se on vähän järkyttävää kun kuulee ensin tulleensa seksualisoiduksi ja fantasioiduksi psykoosinomai

En ole, huomaatko kuinka täällä sinäkin delusioit jotain alfafantasiaa. Ap ei ollut kokenut mitään ja mies psykooseilee koko päivän, nyt sinäkin psykooseilet. Voi voi teitä... Surkeaa, on surkeaa.

Vierailija
86/268 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no miehet tulkitsevat kassahenkilön hymyn PANOKUTSUNA eli varmaan hän oletti, että kahvitreffit olivat about kosinta.

Älä oikeasti tuhlaa aikaasi miettimällä mitä he haluavat.

Mieti mitä itse haluat, ota se, ja that's it.

Joo, juuri tuolta se tuntui. Että toinen suurinpiirtein mietti naimisiinmenoa kun itse kävin vain kahvilla. Omituista. 

Ja totesi ettei sinusta ole moiseen ainesta. Uutta matoa koukkuun.

Kuka päättää yhden keskustelun perusteella tuollaista? Kyllä kun edellisen suhteeni aloitin niin eka kahvikeskustelu oli ihan vain että sietääkö toista edes nähdä uudestaan. Sitten juttelemalla puhelimessa ja viestittelemällä ja käymällä uusilla, v

Pienet tissit tarkoittavat nykypäivänä hoikkuutta, joka on todella arvostettua.

Vierailija
87/268 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole ap mutta ehdottomasti ei tulisi suhdetta minun ja tuollaisen ulisijan ja mt-oksentajan välille xD"

En tiedä miksibedes jankkaat aivan kuin suhteeseen olisi ollut mahdollisuutta. Ei ollut, koska mies torjui.

Vierailija
88/268 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja miten te sen kemian selvitätte jos ei juttelemalla? Pussailua kahvilan vessassa? "

Aloittaja kirjoitti menneensä harrastamaan vain smalltalkkia. Ei siis edes kunnolla keskustelemaan ja selvittämään.

"Siinä ekalla tapaamisellahan vasta arvioidaan onko toinen sellainen että voisi edes kuvitella juttelevansa uudestaan vaiko ehdoton "ei". Ei siinä vielä voi mitään kemiasta tai romanssista tietää."

Kyllä mutta nyt siis vaikutti siltä että ap oli mennyt vain viettämään aikaa ilman mitään aikomustakaan edes miettiä mitään sen enempää. Muutenhan hän ei olisi nimenomaan närkästynyt siitä miten se toinen mietti sitä että haluaako vielä jatkaa tapailua.

No kyllä minusta on todella omituista että joku on miettinyt tuollaista koko päivän. Se ensimmäinen tapaaminenhan ei vielä merk

Jaa nyt puolustelet psykoosiavautumista sillä, että ehkä hän olikin psykoosipotilaan sijaan VALEHTELIJA. Ei helvetti sentään.

Edelleen: roska vei itse itsensä ulos, keississä ei ole mitään muuta huomioitavaa xD Vaikka tekikin sen vähän oudosti xD

Vierailija
89/268 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ilmaisi treffien jälkeen, ettei ole kiinnostunut. Selvästi ajatteli asiaa pidempää ottaen tunteesi huomioon. Kiva kun ei ghostannut, kuten jotkut saattavat. Mies vaikuttaa kohteliaalta ja huomaavaiselta. 

Mikä tässä nyt on mysteeri?

Sinä sanot ihmetteleväsi, miksi mies veti sinut osaksi jotain isoa draamaa, kuten itse asian ilmaiset, mutta itse tunnut tekevän asiasta ison numeron ja vaikutat katkeroituneelta torjutuksi tulemisesta? Näin ainakin asia vaikuttaa minun silmiin, mutta toisaalta en ollut paikan päällä kuulemassa miehen juttuja tai todistamassa teidän välistä vuorovaikutusta. 

Ghostaaminen on se normaali ja kohtelias tapa. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, ei siitä tarvitse mitään viestitellä. 

Vierailija
90/268 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole ap mutta ehdottomasti ei tulisi suhdetta minun ja tuollaisen ulisijan ja mt-oksentajan välille xD"

En tiedä miksibedes jankkaat aivan kuin suhteeseen olisi ollut mahdollisuutta. Ei ollut, koska mies torjui.

:D Sinulle on sitten tärkeää tuo MIESS SANOIIII VIIMEISEN SANAANAAN ja poljet tästä jalkaasi sivutolkulla.

Tämä on ihan okei, kultaseni <3 Mies antoi pakit ja shudetta ei tullut. Sovitaan niin, mussukka. <3

Vierailija
91/268 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no miehet tulkitsevat kassahenkilön hymyn PANOKUTSUNA eli varmaan hän oletti, että kahvitreffit olivat about kosinta.

Joo, juuri tuolta se tuntui. Että toinen suurinpiirtein mietti naimisiinmenoa kun itse kävin vain kahvilla. Omituista. 

Kuka päättää yhden keskustelun perusteella tuollaista? Kyllä kun edellisen suhteeni aloitin niin eka kahvikeskustelu oli ihan vain että sietääkö toista edes nähdä uudestaan. Sitten juttelemalla puhelim

Pienet tissit tarkoittavat nykypäivänä hoikkuutta, joka on todella arvostettua.

Jos mies on piilohåmå niin sitten varmaan.. pikkutissi on kuin poikaa panisi.

Vierailija
92/268 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ilmaisi treffien jälkeen, ettei ole kiinnostunut. Selvästi ajatteli asiaa pidempää ottaen tunteesi huomioon. Kiva kun ei ghostannut, kuten jotkut saattavat. Mies vaikuttaa kohteliaalta ja huomaavaiselta. 

Sinä sanot ihmetteleväsi, miksi mies veti sinut osaksi jotain isoa draamaa, kuten itse asian ilmaiset, mutta itse tunnut tekevän asiasta ison numeron ja vaikutat katkeroituneelta torjutuksi tulemisesta? Näin ainakin asia vaikuttaa minun silmiin, mutta toisaalta en ollut paikan päällä kuulemassa miehen juttuja tai todistamassa teidän välistä vuorovaikutusta. 

Ghostaaminen on se normaali ja kohtelias tapa. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, ei siitä tarvitse mitään viestitellä. 

Juuri näin. Tosin jo se että mies alkaa avautumaan muiden treffailijoiden "vääränlaisesta käytöksestä" on niin venäjän kokoinen punalippu. Varmaan avioerokin oli eksän vika :D

Vierailija
93/268 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Sinulle on sitten tärkeää tuo MIESS SANOIIII VIIMEISEN SANAANAAN ja poljet tästä jalkaasi sivutolkulla.

Tämä on ihan okei, kultaseni <3 Mies antoi pakit ja shudetta ei tullut. Sovitaan niin, mussukka. <3

No niinhän siinä kävi. Varaa aika psykiatrille kun noin keittää normaalista torjunnasta yli.

Vierailija
94/268 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitäkö tuollaisessa on kyse, että kuka saa sanoa viimeisen sanan.

Vierailija
95/268 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju ja ap:n vuodatus osoittaa jälleen, miten hauras naisen ego on ja miten raskaasti torjutuksi tuleminen otetaan.

Tämä on suurimmalle osalle miehistä ihan peruskauraa, johon on totuttu jo hyvin nuoresta lähtien. Jopa komeat ja haluttavat miehet ovat tottuneet siihen.

Vierailija
96/268 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen on se normaali ja kohtelias tapa. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, ei siitä tarvitse mitään viestitellä.  Juuri näin. Tosin jo se että mies alkaa avautumaan muiden treffa

Valehtelu ja epärehellisyys on naisille normi. Jos joku on rehellinen ja aito, niin se aiheuttaa naisessa ahdistusta.

Vierailija
97/268 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yksi ongelma nykyajan deittikulttuurissa on se, että ihmiset odottavat, että heti pitäisi olla romanttisia tunteita, mennä jalat alta ja syvä henkinen yhteys ja blaablaablaa. Jos sä käyt kerran tunnin lounaalla jonkun kanssa, niin ethän sä edes tunne toista. Kannattaa tavata vielä toisen kerran, jos edes oli kivaa yhdessä.

Joo, mä olin aikoinaan jonkun aikaa Tinderissä, mutta juuri tämän ongelman takia totesin ettei sovi mulle ollenkaan. En mä pysty ihastumaan keneenkään esim. pelkän ulkonäön ja pinnallisen juttelun perusteella, ja osaamaan päättää kiinnostaako tämä tyyppi romanttisess amielessä vai ei. Mun täytyy tuntea se toinen syvästi. Kuitenkin Tinder-maailmassa pitäisi hyvin äkkiä tietää että jatkoon vai ei jatkoon. Ei onnistu. Mun kaikki parisuhteet on alkaneet platonisen kaveruuden kautta, enkä usko että mulle oikein on muuta vaihtoehtoa, kun en

Niin no kaikki eivät juttele niin pinnallisesti. Jotkut, kuten minä, myös valikoivat tarkkaan, kenet swaippaavat oikealle ja pyrkivät löytämään samanhenkisiä ihmisiä. Sellaisten kanssa keskustelu on alusta asti kiinnostavampaa, ja sitä kautta myös selviää helpommin, ollaanko yhtään samalla aaltopituudella.

Toki jos olet demiseksuaali etkä pysty edes kiinnostumaan ilman syvällistä tuntemista, niin silloin deittisovellukset ei tosiaan olekaan sinun juttu, vaan silloin kannattaa etsiä kumppania työkavereista, harrastusporukoista, tuttavapiiristä, jne. jossa luontevasti tutustutaan ajan kanssa ja sitten kiinnostuksesi voi herätä kun tunnet toisen kunnolla. Ei Tinderissä kukaan voi sitoutua vaikka kolmen vuoden tutustumiseen katsoakseen sitten, herääkö tunteita - ei tuntemattoman ihmisen kanssa kukaan lähde tällaiseen. Asiat menevät vaan suurimmalla osalla eri lailla kuin demiseksuaaleilla, eli valtaosa pystyy tuntemaan vetoa, kiinnostumaan ja kokemaan toisen viehättäväksi, vaikka eivät niin hyvin tuntisikaan. Ja ihastuminenkaan ei vaadi vuosien totuttelua, vaan voi tapahtua viikoissa, ja sitä ennen seksuaalinen vetovoima, romanttinen kemia ja samalla aaltopituudella oleminen hoitavat asiat.

Vierailija
98/268 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka päättää yhden keskustelun perusteella tuollaista? Kyllä kun edellisen suhteeni aloitin niin eka kahvikeskustelu oli ihan vain että sietääkö toista

Niin ja isotissi imettävää, vasta synnyttänyttä, maidosta pinkeää naarasta xD 

Lol mitä settiä tänään, miehet. Voitteko vajota vielä vähän alemmas xD

Vierailija
99/268 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän siinä kävi. Varaa aika psykiatrille kun noin keittää normaalista torjunnasta yli.

MIIIIIIEEEES ANTOI PAKIIIIIIIIIIT MIES TORJUI 

MIES TORJUI 

MIES TORJUI 

MIES TORJUI 

MIES TORJUI 

MIES TORJUI 

MIES TORJUI 

MIES TORJUI 

MIES TORJUI 

Tämä on tärkeää! Huom! Mies torjui ap:n! Kuulivatko kaikki xD

Vierailija
100/268 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin avopuolisoni Tinderistä ja kyllä mulle oli samantien selvää, että tämä ihminen on kiinnostava ja haluan tutustua paremmin. Olen myös jokunen vuosi sitten käynyt Tinder-treffeillä ja vaikka mies oli tosi kiva, fiksu jne. tiesin heti, että ei kiinnosta

Silloin sitten vain ghostataan, se on normaalimpaa. Ei kukaan tarvitse mitään pitkiä vuodatuksia yhden tapaamisen jälkeen. 

Mä olen aikuinen ihminen ja kykenen kertomaan jatkoa toivovalle ihmiselle, että kiitos mutta ei tällä kertaa. Ghostaajat on lapsia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi