Auttakaa ymmärtämään näitä Tinder-treffejä
Itse aktivoiduin Tinderissä vasta viime viikolla, ero exästä kunnolla vasta kesäkuussa. En edes tiedä mitä etsin, en mitenkään hampaat irvessä mitään vakavaa.
Yksi ensimmäisistä viestittelijöistä oli tämä mies, meillä yhteinen tuttu ja samantyyppinen koulutus. Viestittely siirtyi nopeasti WhatsAppiin ja sovimme treffit eiliselle aamukahville läheiseen kahvilaan minun lähelleni.
Mies ajoi tänne lähes tunnin. Juttelimme pari tuntia, oli ihan mukavaa. Kertoi eronneensa 4 vuotta sitten, sen jälkeen ollut lukuisia Tinder-treffejä ja kaksi vakavampaa suhdetta. Valitteli miten Tinder-naiset tekevät ohareita ja ghostaavat.
Sitten eilen illalla tuli pitkä ja vakava viesti miten kivaa oli mutta ei romanttista fiilistä. Oli kuulemma miettinyt sitä koko päivän.
Mikä ihan fine, mutta en minä kuvittele että kahvi olisi jotain vakavampaa, joten todella ihmetytti että pelkästään menemällä kahville päädyin olemaan osa jotain vakavaa ja syvää psykodraamaa jossa mies oli miettinyt koko päivän ja päättänyt torjua minut.
Miten joku ottaa yhden Tinder-kahvin noin vakavasti? Itse vain kävin kahvilla harrastamassa small talkia enkä kuvitellut siitä ihmeempää, mutta silti nyt tuntuu siltä että mies torjui minut.
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no miehet tulkitsevat kassahenkilön hymyn PANOKUTSUNA eli varmaan hän oletti, että kahvitreffit olivat about kosinta.
Älä oikeasti tuhlaa aikaasi miettimällä mitä he haluavat.
Mieti mitä itse haluat, ota se, ja that's it.
Joo, juuri tuolta se tuntui. Että toinen suurinpiirtein mietti naimisiinmenoa kun itse kävin vain kahvilla. Omituista.
Ja totesi ettei sinusta ole moiseen ainesta. Uutta matoa koukkuun.
Kuka päättää yhden keskustelun perusteella tuollaista? Kyllä kun edellisen suhteeni aloitin niin eka ka
Niin ja isotissi imettävää, vasta synnyttänyttä, maidosta pinkeää naarasta xD
Lol mitä settiä tänään, miehet. Voitteko vajota vielä vähän alemmas xD
Kyllähän viriili mies etsii hedelmällistä naarasta eikä mitään pikkutissiä. Ihan 101 biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ole ap mutta ehdottomasti ei tulisi suhdetta minun ja tuollaisen ulisijan ja mt-oksentajan välille xD"
En tiedä miksibedes jankkaat aivan kuin suhteeseen olisi ollut mahdollisuutta. Ei ollut, koska mies torjui.
:D Sinulle on sitten tärkeää tuo MIESS SANOIIII VIIMEISEN SANAANAAN ja poljet tästä jalkaasi sivutolkulla.
Tämä on ihan okei, kultaseni <3 Mies antoi pakit ja shudetta ei tullut. Sovitaan niin, mussukka. <3
Mies antoi pakit, ei nainen. Nainen kirjoitti vauvapalstalle avautumisen, koska häntä harmitti saada pakit, ja hän olisi edes itse halunnut ne antaa, mutta oikeasti odotti mieheltä uutta teeffipyyntöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin avopuolisoni Tinderistä ja kyllä mulle oli samantien selvää, että tämä ihminen on kiinnostava ja haluan tutustua paremmin. Olen myös jokunen vuosi sitten käynyt Tinder-treffeillä ja vaikka mies oli tosi kiva, fiksu jne. tiesin heti, että ei kiinnosta
Silloin sitten vain ghostataan, se on normaalimpaa. Ei kukaan tarvitse mitään pitkiä vuodatuksia yhden tapaamisen jälkeen.
Mä olen aikuinen ihminen ja kykenen kertomaan jatkoa toivovalle ihmiselle, että kiitos mutta ei tällä kertaa. Ghostaajat on lapsia
Mutta toivoiko ap jatkoa? Eipä toivonut. Hän ei ollut edes yhteydessä mieheen, kaikki tämä "jatkon toivpminen" tapahtui miehen pikku psykoosissa xD Siinä samassa, missä hymyilevä kasahenkilökin halua PANNA mestä xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ole ap mutta ehdottomasti ei tulisi suhdetta minun ja tuollaisen ulisijan ja mt-oksentajan välille xD"
En tiedä miksibedes jankkaat aivan kuin suhteeseen olisi ollut mahdollisuutta. Ei ollut, koska mies torjui.
:D Sinulle on sitten tärkeää tuo MIESS SANOIIII VIIMEISEN SANAANAAN ja poljet tästä jalkaasi sivutolkulla.
Tämä on ihan okei, kultaseni <3 Mies antoi pakit ja shudetta ei tullut. Sovitaan niin, mussukka. <3
No niinhän siinä kävi. Varaa aika psykiatrille kun noin keittää normaalista torjunnasta yli.
MIIIIIIEEEES ANTOI PAKIIIIIIIIIIT MIES TORJUI
MIES TORJUI
MIES TORJUI
MIES TORJUI
MIES TORJUI
MIES TORJUI
MIES TORJ
Tämä on tärkeää! Huom! Mies torjui ap:n! Kuulivatko kaikki xD
Helpottiko jo vai meinasitko pohtia asiaa vielä pidempäänkin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän siinä kävi. Varaa aika psykiatrille kun noin keittää normaalista torjunnasta yli.
MIES TORJUI
MIES TORJUI
MIES TORJUI
MIES TORJUI
MIES TORJUI
MIES TORJ
Faktahan se on. Miksi se pitäisi kieltää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin avopuolisoni Tinderistä ja kyllä mulle oli samantien selvää, että tämä ihminen on kiinnostava ja haluan tutustua paremmin. Olen myös jokunen vuosi sitten käynyt Tinder-treffeillä ja vaikka mies oli tosi kiva, fiksu jne. tiesin heti, että ei kiinnosta
Silloin sitten vain ghostataan, se on normaalimpaa. Ei kukaan tarvitse mitään pitkiä vuodatuksia yhden tapaamisen jälkeen.
Mä olen aikuinen ihminen ja kykenen kertomaan jatkoa toivovalle ihmiselle, että kiitos mutta ei tällä kertaa. Ghostaajat on lapsia
Mutta toivoiko ap jatkoa? Eipä toivonut. Hän ei ollut edes yhteydessä mieheen, kaikki tämä "jatkon toivpminen" tapahtui miehen pikku psykoosissa xD Siinä samassa, missä hymyilevä kasahenkilökin halua PANNA mestä x
Kumpaakaan ei kiinnostanut mutta sinulla eli AP:lla meni kuppi nurin torjunnasta - säälittävää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no miehet tulkitsevat kassahenkilön hymyn PANOKUTSUNA eli varmaan hän oletti, että kahvitreffit olivat about kosinta.
Joo, juuri tuolta se tuntui. Että toinen suurinpiirtein mietti naimisiinmenoa kun itse kävin vain kahvilla. Omituista.
Kuka päättää yhden keskustelun perusteella tuollaist
Sehän on se afrikkalainen tapa. Mies kun siittää niin se on viriiliyden merkki. Ja siellä naisilla isot rinnat ja leveät perseet, se on se hedelmällisyyden merkki. Sitten ne hedelmät nääntyvät nälkään kaduille. Tätä on viriiliys xD
Ei helvetti soikoon mitä retardeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse totesin jo heti kahvin jälkeen mielessäni että ei, enkä sen kummemmin miettinyt asiaa kunnes illalla tuli tosi pitkä ja vakava viesti."
No sinulle asia oli heti selvä, toiselle ei ja hän joutui siksi pohtimaan asiaa pidempään. Mitä ihmeellistä siinä on? Jos sinä olisit ollut vähän kahden vaiheilla että kyllä vai ei niin olisit sinäkin pohtinut asiaa enemmän.
Totuushan on, että mies on siirtynyt asiassa eteenpäin, ja AP on jäänyt asiaa pohtimaan ja pyörittelemään päässään. Ottaa se torjunta näköjään AP:lla koville :D
Totta kai se on vähän järkyttävää kun kuulee ensin tulleensa seksualisoiduksi ja fantasioiduksi psykoosinomaisesti, ja sitten tulee vielä tuollainen mt-oksennus
Vähän tuntuu, että sinulla itselläsi on mielenterveydellisiä ongelmia.
Ja pahoja.
Mies siis ei halunnut pitää enää ap:hen yhteyttä treffien jälkeen, koska ap ei kiinnostanut.
Hän selitti asian, eikä ghostannut.
Oikein fiksusti ja suoraselkäisesti tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta toivoiko ap jatkoa? Eipä toivonut. Hän ei ollut edes yhteydessä mieheen, kaikki tämä "jatkon toivpminen" tapahtui miehen pikku psykoosissa xD Siinä samassa, missä hymyilevä kasahenkilökin halua PANNA mestä x
Jos AP:ta ei olisi kiinnostanut, niin koko tätä ketjua ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka
Sehän on se afrikkalainen tapa. Mies kun siittää niin se on viriiliyden merkki. Ja siellä naisilla isot rinnat ja leveät perseet, se on se hedelmällisyyden merkki. Sitten ne hedelmät nääntyvät nälkään kaduille. Tätä on viriiliys xD
Ei helvetti soikoon mitä retardeja.
Mahon lehmän eli pikkutissin katkeraa tilitystä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies antoi pakit, ei nainen. Nainen kirjoitti vauvapalstalle avautumisen, koska häntä harmitti saada pakit, ja hän olisi edes itse halunnut ne antaa, mutta oikeasti odotti mieheltä uutta teeffipyyntöä.
Voi sinua pikkuista kun kukaan ei ole väittänyt että nainen olisi antanut pakit xD Nyt menee kyllä sinunkin psykoosisi ihan next levelille, jankutusta jankutuksen perään aiheesta, joka ei edes liity mihinkään ketjun kommentiin
Mies antoi pakit epäkiinnostuneelle naiselle ja nainen tätä ihmetteli, koska ei ymmärrä miehen psykoosia. Todettiin, että hyvä päästä eroon psykoosimiehestä keinolla millä hyvänsä, vaikka sitten miehen antamilla pakeilla, ja tämä on win tilanne naiselle xD
Meneekö jakeluun vai sakeneeko psykoosi? xD
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa minua ymmärtämään, miksi juuri eronneet lähtee buustamaan egoaan deittipalveluihn asenteella 'en etsi ainakaan mitään vakavaa ja huvikseni vain käyn huvittamassa itseäni small talkilla'? Ja jos etsii seksiseuraa, se kannattaa tehdä heti selväksi. Älkää tuhlatko siellä meidän muiden aikaa. Ihan hiton kyllästynyt näihin, jotka eronneet aivan liian vähän aikaa sitten, ja sitten niille pitäisi löytyä se erotrauman hoitaja ja itsetunnon kohottaja tai olla muuten vain kivaa seuraa, vaikka toinen ei pystykään vielä mihinkään vakavaan. Tai sitten pitää sylissä, kun toinen itkee, miten on niin kova tarve läheisyydelle. Voi jumankauta.
Siksi koska mies johon olen ihastunut aivan mielettömästi ja jonka haluan ei ole vapaa. Joten jotenkin pitää viettää aika ja toivoa että voisi ihastua johonkin toiseen.
Ap tuli torjutuksi.
Mies torjui ap:n kohteliaasti ja huomaavaisesti.
Ap:ta harmittaa torjutuksi tuleminen.
Nyt ap projisoi torjutuksi tulemistaan mieheen, että mies on jotenkin viallinen ja outo, kun kehtasikin torjua ap:n, ja vielä kohteliaasti! Onpas hullu mies, kun kirjoitti kohteliaan torjunnan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIES TORJUI
MIES TORJUI
MIES TORJUI
MIES TORJUI&n
Ei sitä ole kukaan kieltänyt eikä ketään kiinnosta xD Aloituksessa ihmeteltiin miehen psykoosia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta toivoiko ap jatkoa? Eipä toivonut. Hän ei ollut edes yhteydessä mieheen, kaikki tämä "jatkon toivpminen" tapahtui miehen pikku psykoosissa xD Siinä samassa, mi
En ole vieläkään ap kultaseni <3 Voi teitä mussukoita kun olette tänään aivan ekstra säälittäviä ja surkeita xD
Vierailija kirjoitti:
Ap tuli torjutuksi.
Mies torjui ap:n kohteliaasti ja huomaavaisesti.
Ap:ta harmittaa torjutuksi tuleminen.
Nyt ap projisoi torjutuksi tulemistaan mieheen, että mies on jotenkin viallinen ja outo, kun kehtasikin torjua ap:n, ja vielä kohteliaasti! Onpas hullu mies, kun kirjoitti kohteliaan torjunnan!
Ei vaan mies kehitteli päässään psykoosin suhteesta tai ihastukseta, jonka päätti psykoosinomaisesti, ja naiset ihmettelevät, että mitä ihmettä tuo hullu sönkkää, kun mitään ihastumista ja suhdetta ei koskaan ollutkaan xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ilmaisi treffien jälkeen, ettei ole kiinnostunut. Selvästi ajatteli asiaa pidempää ottaen tunteesi huomioon. Kiva kun ei ghostannut, kuten jotkut saattavat. Mies vaikuttaa kohteliaalta ja huomaavaiselta.
Mikä tässä nyt on mysteeri?
Sinä sanot ihmetteleväsi, miksi mies veti sinut osaksi jotain isoa draamaa, kuten itse asian ilmaiset, mutta itse tunnut tekevän asiasta ison numeron ja vaikutat katkeroituneelta torjutuksi tulemisesta? Näin ainakin asia vaikuttaa minun silmiin, mutta toisaalta en ollut paikan päällä kuulemassa miehen juttuja tai todistamassa teidän välistä vuorovaikutusta.
Ghostaaminen on se normaali ja kohtelias tapa. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, ei siitä tarvitse mitään viestitellä.
Ghostaaminen on nykyaikana normaalia, mutta ei millään tavalla kohteliasta. Mutta...se on usein helpompaa, koska kaikki eivät ota torjumista vastaan kovin hyvin. Jossain vaiheessa alkaa harmittaa, että itse yrität torjua mahdollisimman kohteliaasti, mutta toinen suuttuu ja alkaa käyttäytyä ikävästi. Itse käytän nykyään ghostaamista, ellei toinen tunnu erityisen asialliselta ja kypsältä, jolloin voi aikuismaisesti kohteliaasti kertoa, ettei meistä taida nyt tulla paria. Silti joka kertaa ghostatessa tuntuu ihan paskamaiselta, koska se ei ole oikeasti mikään aikuisten tapa toimia.
"Voi sinua pikkuista kun kukaan ei ole väittänyt että nainen olisi antanut pakit xD Nyt menee kyllä sinunkin psykoosisi ihan next levelille, jankutusta jankutuksen perään aiheesta, joka ei edes liity mihinkään ketjun kommentiin"
Minkähän kokoinen nainen mahdat olla, jos sinulle 185cm/100kg mieskin on pikkuinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa minua ymmärtämään, miksi juuri eronneet lähtee buustamaan egoaan deittipalveluihn asenteella 'en etsi ainakaan mitään vakavaa ja huvikseni vain käyn huvittamassa itseäni small talkilla'? Ja jos etsii seksiseuraa, se kannattaa tehdä heti selväksi. Älkää tuhlatko siellä meidän muiden aikaa. Ihan hiton kyllästynyt näihin, jotka eronneet aivan liian vähän aikaa sitten, ja sitten niille pitäisi löytyä se erotrauman hoitaja ja itsetunnon kohottaja tai olla muuten vain kivaa seuraa, vaikka toinen ei pystykään vielä mihinkään vakavaan. Tai sitten pitää sylissä, kun toinen itkee, miten on niin kova tarve läheisyydelle. Voi jumankauta.
Siksi koska mies johon olen ihastunut aivan mielettömästi ja jonka haluan ei ole vapaa. Joten jotenkin pitää viettää aika ja toivoa että voisi ihastua johonkin toiseen.
Niin tämä oli siis ap.