Auttakaa ymmärtämään näitä Tinder-treffejä
Itse aktivoiduin Tinderissä vasta viime viikolla, ero exästä kunnolla vasta kesäkuussa. En edes tiedä mitä etsin, en mitenkään hampaat irvessä mitään vakavaa.
Yksi ensimmäisistä viestittelijöistä oli tämä mies, meillä yhteinen tuttu ja samantyyppinen koulutus. Viestittely siirtyi nopeasti WhatsAppiin ja sovimme treffit eiliselle aamukahville läheiseen kahvilaan minun lähelleni.
Mies ajoi tänne lähes tunnin. Juttelimme pari tuntia, oli ihan mukavaa. Kertoi eronneensa 4 vuotta sitten, sen jälkeen ollut lukuisia Tinder-treffejä ja kaksi vakavampaa suhdetta. Valitteli miten Tinder-naiset tekevät ohareita ja ghostaavat.
Sitten eilen illalla tuli pitkä ja vakava viesti miten kivaa oli mutta ei romanttista fiilistä. Oli kuulemma miettinyt sitä koko päivän.
Mikä ihan fine, mutta en minä kuvittele että kahvi olisi jotain vakavampaa, joten todella ihmetytti että pelkästään menemällä kahville päädyin olemaan osa jotain vakavaa ja syvää psykodraamaa jossa mies oli miettinyt koko päivän ja päättänyt torjua minut.
Miten joku ottaa yhden Tinder-kahvin noin vakavasti? Itse vain kävin kahvilla harrastamassa small talkia enkä kuvitellut siitä ihmeempää, mutta silti nyt tuntuu siltä että mies torjui minut.
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no miehet tulkitsevat kassahenkilön hymyn PANOKUTSUNA eli varmaan hän oletti, että kahvitreffit olivat about kosinta.
Älä oikeasti tuhlaa aikaasi miettimällä mitä he haluavat.
Mieti mitä itse haluat, ota se, ja that's it.
Joo, juuri tuolta se tuntui. Että toinen suurinpiirtein mietti naimisiinmenoa kun itse kävin vain kahvilla. Omituista.
Ja totesi ettei sinusta ole moiseen ainesta. Uutta matoa koukkuun.
Kuka päättää yhden keskustelun perusteella tuollaista? Kyllä kun edellisen suhteeni aloitin niin eka kahvikeskustelu oli ihan vain että sietääkö toista edes nähdä uudestaan. Sitten juttelemalla puhelimessa ja viestittelemällä ja käymällä uusilla, vakavammilla ja romanttisemmilla treffeillä vasta al
Totesi että ei ollut missi ja pieni oli tissi. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin avopuolisoni Tinderistä ja kyllä mulle oli samantien selvää, että tämä ihminen on kiinnostava ja haluan tutustua paremmin. Olen myös jokunen vuosi sitten käynyt Tinder-treffeillä ja vaikka mies oli tosi kiva, fiksu jne. tiesin heti, että ei kiinnosta
Silloin sitten vain ghostataan, se on normaalimpaa. Ei kukaan tarvitse mitään pitkiä vuodatuksia yhden tapaamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan oli kohteliasta ja oikein tehty. Kävitte treffeillä ja mies kertoi rehellisesti että ei tuntenut kipinää. Noinhan se aina pitäisi tehdä. Tottakai hän on miettinyt asiaa ja tullut johonkin lopputulokseen. Ei tässä ole mitään draamaa.
AP:ta nyt vaan korpeaa kun valinta ei osunut häneen. Eikä viisari värähtänyt ts. maan vetovoima voitti AP:n vetovoiman. Harmittaahan se.
AP:n myös piti tulla vauvapalstalle keräämään muiden miesvihaajien myötätunnot, koska ei voinut ohittaa torjutuksi tulemista olankohautuksella.
Se voi olla traumaattista tulla ensin psykoosniomaisesti kohdelluksi jonain seksiobjektina ja seksifantasiakohteena, ja torjutuksi tämän psykoosin perusteella kera random oksu-avautumisen kanssa.
Ymmärrän ai
Nyt oli kyllä sakeat setit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse totesin jo heti kahvin jälkeen mielessäni että ei, enkä sen kummemmin miettinyt asiaa kunnes illalla tuli tosi pitkä ja vakava viesti."
No sinulle asia oli heti selvä, toiselle ei ja hän joutui siksi pohtimaan asiaa pidempään. Mitä ihmeellistä siinä on? Jos sinä olisit ollut vähän kahden vaiheilla että kyllä vai ei niin olisit sinäkin pohtinut asiaa enemmän.
Totuushan on, että mies on siirtynyt asiassa eteenpäin, ja AP on jäänyt asiaa pohtimaan ja pyörittelemään päässään. Ottaa se torjunta näköjään AP:lla koville :D
Totta kai se on vähän järkyttävää kun kuulee ensin tulleensa seksualisoiduksi ja fantasioiduksi psykoosinomaisesti, ja sitten tulee vielä tuollainen mt-oksennus sen päälle lisäksi. Eihän ap mikään psykologi ole, jonka tehtävä on miehen mielenoikkuja ruotia ja sietää? Harmillinen tapaus, ja oletettavasti jatkaa vapaan naisten ahdistelua.
Mutta hyvä asia on se, että ap pääsi tästä eroon nopsasti ja voi jatkaa omaa elämäänsä. Roska vei itse itsensä ulos.
Mee tinderluuska demi.fi:hin kirjopittamaan paskoja arvuuttelujasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin avopuolisoni Tinderistä ja kyllä mulle oli samantien selvää, että tämä ihminen on kiinnostava ja haluan tutustua paremmin. Olen myös jokunen vuosi sitten käynyt Tinder-treffeillä ja vaikka mies oli tosi kiva, fiksu jne. tiesin heti, että ei kiinnosta
Silloin sitten vain ghostataan, se on normaalimpaa. Ei kukaan tarvitse mitään pitkiä vuodatuksia yhden tapaamisen jälkeen.
Jep. Ensin psykoosisetit ihastumisista tai niiden puutteista, ja sitten vuodatukset ja avautumiset :'D Lool
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse totesin jo heti kahvin jälkeen mielessäni että ei, enkä sen kummemmin miettinyt asiaa kunnes illalla tuli tosi pitkä ja vakava viesti."
No sinulle asia oli heti selvä, toiselle ei ja hän joutui siksi pohtimaan asiaa pidempään. Mitä ihmeellistä siinä on? Jos sinä olisit ollut vähän kahden vaiheilla että kyllä vai ei niin olisit sinäkin pohtinut asiaa enemmän.
Totuushan on, että mies on siirtynyt asiassa eteenpäin, ja AP on jäänyt asiaa pohtimaan ja pyörittelemään päässään. Ottaa se torjunta näköjään AP:lla koville :D
Totta kai se on vähän järkyttävää kun kuulee ensin tulleensa seksualisoiduksi ja fantasioiduksi psykoosinomaisesti, ja sitten tulee vielä tuollainen mt-oksennus sen päälle lisäksi. Eihän ap mikään psykologi ole, jonka tehtävä on miehen mielenoikkuja ruotia
Mies oli normaali ja sinä taidat olla se mt-tapaus. Siksi mies sinut varmaan torjuikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksi ongelma nykyajan deittikulttuurissa on se, että ihmiset odottavat, että heti pitäisi olla romanttisia tunteita, mennä jalat alta ja syvä henkinen yhteys ja blaablaablaa. Jos sä käyt kerran tunnin lounaalla jonkun kanssa, niin ethän sä edes tunne toista. Kannattaa tavata vielä toisen kerran, jos edes oli kivaa yhdessä.
Ei mielestäni. Jos ei ensimmäisillä treffeillä tunne mitään toista kohtaan, ei se ainakaan minun kohdallani muuksi muutu.
Mielestäni ap:n tapaama mies oli fiksu.
En minä ainakaan mene "vaan kahville" kenenkään kanssa. Tuo on pelkkää ajan tuhlausta, jos etsii tosissaan seuraa.
Nykyään osaan karsia nuo treffiseuraa etsijät.
Okei, mitä siellä treffeillä sitten pitää tehdä jos ei tutustua toiseen? Ihan "vain kahvilla". Nii
Olet niin tyhmä, etten viitsi edes selittää.
Vierailija kirjoitti:
yksi ongelma nykyajan deittikulttuurissa on se, että ihmiset odottavat, että heti pitäisi olla romanttisia tunteita, mennä jalat alta ja syvä henkinen yhteys ja blaablaablaa. Jos sä käyt kerran tunnin lounaalla jonkun kanssa, niin ethän sä edes tunne toista. Kannattaa tavata vielä toisen kerran, jos edes oli kivaa yhdessä.
Otatte nyt liian kirjaimellisesti nuo fraasit. Ei juuri kukaan varsinaisia romanttisia tunteita odota ensitapaamisella, mutta ensitapaamisella tietää kyllä, haluaako tavata uudestaan ja pitääkö edes mahdollisena, että niitä romanttisia tunteita voi syntyä myöhemmin. Ensitapaamisella voi kyllä huomata, että toinen on viehättävä, kiinnostava, että hänen kanssaan oli hyvä ja tuli tunne siitä, että ollaan samalla aaltopituudella. Lisäksi voi olla seksuaalista vetovoimaa. Mikäli nämä puuttuvat, ei yleensä haluta tavata uudestaan, ja silloin fraasi "ei ollut romanttisia tuntemuksia" tarkoittaa vain, että kiinnostus jatkotutustumiseen deittailumielessä ei herännyt.
Kirjoitat, että kannattaa nähdä uudestaan, "jos oli kivaa yhdessä" - mistä tiedät, että ihmiset eivät toimi näin? Se, että toisen osapuolen mielestä oli kivaa, ei tarkoita sitä, että sen toisenkin mielestä oli yhtä kivaa. On tapaaminen voinut olla "ihan ok", mutta silti on saattanut tulla tunne, että ei tuo ihminen ole sellainen, jonka kanssa synkkaa riittävän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Itse vain kävin kahvilla harrastamassa small talkia enkä kuvitellut siitä ihmeempää, mutta silti nyt tuntuu siltä että mies torjui minut."
Eli et oikeastaan ollut edes treffeillä vaikka treffit sovitkin.
ap tarkoitti varmaan sitä, että suhtautui treffeihin rennolla asenteella.
Ehkä mutta tuo "small talk" ei nyt oikein sovellu treffien yhteyteen koska antaa kuvan että ei oikeastaan edes ole niin väliä kuka se toinen on. Kunhan vaan rupatellaan niitä näitä.
Mistä siinä sitten pitäisi jutella? Menin noiden aamukahvitreffien jälkeen lounastreffeille toisen miehen kanssa ja en kyllä jaksanut kuunnella syvällistä tilitystä entisestä parisuhteesta. Ei tuollaisesta nyt h
Niin, tietysti deittaillessa tapaa useita. Sitähän se deittailu tarkoittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai se on vähän järkyttävää kun kuulee ensin tulleensa seksualisoiduksi ja fantasioiduksi psykoosinomaisesti, ja sitten tulee vielä tuollainen mt-oksennus sen päälle lisäksi. Eihän ap mikään psykologi ole, jonka tehtävä on miehen mielenoikkuja ruotia
Kylläpä se ottaa koville tulla torjutuksi ja kuulla vielä oikea syy. :DD
Vierailija kirjoitti:
Niin no miehet tulkitsevat kassahenkilön hymyn PANOKUTSUNA eli varmaan hän oletti, että kahvitreffit olivat about kosinta.
Älä oikeasti tuhlaa aikaasi miettimällä mitä he haluavat.
Mieti mitä itse haluat, ota se, ja that's it.
Tämä, ja miehille sama. Jos vaikka se kassahenkilö panettaa, niin ota se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatte nyt liian kirjaimellisesti nuo fraasit. Ei juuri kukaan varsinaisia romanttisia tunteita odota ensitapaamisella, mutta ensitapaamisella tietää kyllä, haluaako tavata uudestaan ja pitääkö edes mahdollisena, että niitä romanttisia tunteita voi syntyä myöhemmin. Ensitapaamisella voi kyllä huomata, että toinen on viehättävä, kiinnostava, että hänen kanssaan oli hyvä ja tuli tunne siitä, että ollaan samalla aaltopituudella. Lisäksi voi olla seksuaalista vetovoimaa. Mikäli nämä puuttuvat, ei yleensä haluta tavata uudestaan, ja silloin fraasi "ei ollut
Sepä se, mies aavisti että kyseessä on Vauva-palstalle avautuva mt-mamma :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Itse vain kävin kahvilla harrastamassa small talkia enkä kuvitellut siitä ihmeempää, mutta silti nyt tuntuu siltä että mies torjui minut."
Eli et oikeastaan ollut edes treffeillä vaikka treffit sovitkin.
ap tarkoitti varmaan sitä, että suhtautui treffeihin rennolla asenteella.
Ehkä mutta tuo "small talk" ei nyt oikein sovellu treffien yhteyteen koska antaa kuvan että ei oikeastaan edes ole niin väliä kuka se toinen on. Kunhan vaan rupatellaan niitä näitä.
Mistä siinä sitten pitäisi jutella? Menin noiden aamukahvitreffien jälkeen lounastreffeille toisen miehen kanssa ja en kyllä jaksanut kuunnella syvällistä tilitystä entisestä parisuhteesta. Ei tuollaisesta nyt h
Mitä se sinulle kuuluu, kuka toisten treffeillä maksaa ja kunka paljon vientiä toisilla on xD Hahah mikä ketju, kunnon inkkeliulinaa alusta loppuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai se on vähän järkyttävää kun kuulee ensin tulleensa seksualisoiduksi ja fantasioiduksi psykoosinomaisesti, ja sitten tulee vielä tuollainen mt-oksennus sen päälle lisäksi. Eihän ap mikään psykologi
En ole ap mutta ehdottomasti ei tulisi suhdetta minun ja tuollaisen ulisijan ja mt-oksentajan välille xD
Hei ap, jos mies on pyörinyt 4 VUOTTA Tinderissä saamatta muita kuin ohareita ja ghostaamisia niin eiköhän tuo selitä kaiken. Jotain vialla miehessä.
Mies ilmaisi treffien jälkeen, ettei ole kiinnostunut. Selvästi ajatteli asiaa pidempää ottaen tunteesi huomioon. Kiva kun ei ghostannut, kuten jotkut saattavat. Mies vaikuttaa kohteliaalta ja huomaavaiselta.
Mikä tässä nyt on mysteeri?
Sinä sanot ihmetteleväsi, miksi mies veti sinut osaksi jotain isoa draamaa, kuten itse asian ilmaiset, mutta itse tunnut tekevän asiasta ison numeron ja vaikutat katkeroituneelta torjutuksi tulemisesta? Näin ainakin asia vaikuttaa minun silmiin, mutta toisaalta en ollut paikan päällä kuulemassa miehen juttuja tai todistamassa teidän välistä vuorovaikutusta.
"Mitä se sinulle kuuluu, kuka toisten treffeillä maksaa ja kunka paljon vientiä toisilla on xD Hahah mikä ketju, kunnon inkkeliulinaa alusta loppuun"
Eli arvotat siis miehen sen mukaan, saako hän pillua vai ei? Se tekee naisesta siis pelkän pillutelineen.
Ei ihmisen ensikertaat apaaminen velvoita mihinkään sen kummmempaan. Ihan normaali protokolla työelämässäkin. Parhaimmillaan saa joskus kuukausien jälkeen veistin, että sorr no bonus.
Ennemminkin niin päin, että jos ei kestä markkinoiden tapaa, niin kannattaa varmaan pysyä kotona eikä mennä markkinoille. Eli pois tinderistä jos ei meno miellytä.