Auttakaa ymmärtämään näitä Tinder-treffejä
Itse aktivoiduin Tinderissä vasta viime viikolla, ero exästä kunnolla vasta kesäkuussa. En edes tiedä mitä etsin, en mitenkään hampaat irvessä mitään vakavaa.
Yksi ensimmäisistä viestittelijöistä oli tämä mies, meillä yhteinen tuttu ja samantyyppinen koulutus. Viestittely siirtyi nopeasti WhatsAppiin ja sovimme treffit eiliselle aamukahville läheiseen kahvilaan minun lähelleni.
Mies ajoi tänne lähes tunnin. Juttelimme pari tuntia, oli ihan mukavaa. Kertoi eronneensa 4 vuotta sitten, sen jälkeen ollut lukuisia Tinder-treffejä ja kaksi vakavampaa suhdetta. Valitteli miten Tinder-naiset tekevät ohareita ja ghostaavat.
Sitten eilen illalla tuli pitkä ja vakava viesti miten kivaa oli mutta ei romanttista fiilistä. Oli kuulemma miettinyt sitä koko päivän.
Mikä ihan fine, mutta en minä kuvittele että kahvi olisi jotain vakavampaa, joten todella ihmetytti että pelkästään menemällä kahville päädyin olemaan osa jotain vakavaa ja syvää psykodraamaa jossa mies oli miettinyt koko päivän ja päättänyt torjua minut.
Miten joku ottaa yhden Tinder-kahvin noin vakavasti? Itse vain kävin kahvilla harrastamassa small talkia enkä kuvitellut siitä ihmeempää, mutta silti nyt tuntuu siltä että mies torjui minut.
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja miten te sen kemian selvitätte jos ei juttelemalla? Pussailua kahvilan vessassa? "
Aloittaja kirjoitti menneensä harrastamaan vain smalltalkkia. Ei siis edes kunnolla keskustelemaan ja selvittämään.
"Siinä ekalla tapaamisellahan vasta arvioidaan onko toinen sellainen että voisi edes kuvitella juttelevansa uudestaan vaiko ehdoton "ei". Ei siinä vielä voi mitään kemiasta tai romanssista tietää."
Kyllä mutta nyt siis vaikutti siltä että ap oli mennyt vain viettämään aikaa ilman mitään aikomustakaan edes miettiä mitään sen enempää. Muutenhan hän ei olisi nimenomaan närkästynyt siitä miten se toinen mietti sitä että haluaako vielä jatkaa tapailua.
No kyllä minusta on todella omituista että joku on miettinyt tuollaista koko päivän. Se ensimmäinen tapaaminenhan ei vielä merkitse mitään, ei lyhyessä keskustelussa vielä mik
Sinä Ap siis mietit illalla, että et ole kiinnostunut miehestä ja et ajatellut asiaa enempää. Eli oliko tarkoituksesi ghostata mies jos ei kiinnosta? Tämä on just sitä mistä tuo mies sulle selitti. Ihmiset on niin itsekkäitä nykyään ja ajatellaan vaan mitä minä haluan ja tunnen ja huvittaako enää tuo ihminen, ettei ajatella että siinä on toinenkin ihminen tunteineen mukana. Nykyään on vaan minäminäminäminäminä. Kannattaa Ap miettiä oletko sittenkään valmis treffeille jos et välitä ilmoittaa toiselle haluatko jatkaa vai et.
Vierailija kirjoitti:
" Itse vain kävin kahvilla harrastamassa small talkia enkä kuvitellut siitä ihmeempää, mutta silti nyt tuntuu siltä että mies torjui minut."
Eli et oikeastaan ollut edes treffeillä vaikka treffit sovitkin.
ap tarkoitti varmaan sitä, että suhtautui treffeihin rennolla asenteella.
Vierailija kirjoitti:
"Ne miehet, joilla on lapsia, tietävät miten pahoja ja vahingollisia naiset ovat, jopa omille lapsilleen."
Okay, satan xD
täytyypä pysyä kaukan tällaisista miehistä ja heidän lapsistaan sitten!!
Sinä se saatana olet. Raamatussa jo kerrotaan miten käärme vietteli naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no miehet tulkitsevat kassahenkilön hymyn PANOKUTSUNA eli varmaan hän oletti, että kahvitreffit olivat about kosinta.
Älä oikeasti tuhlaa aikaasi miettimällä mitä he haluavat.
Mieti mitä itse haluat, ota se, ja that's it.
Joo, juuri tuolta se tuntui. Että toinen suurinpiirtein mietti naimisiinmenoa kun itse kävin vain kahvilla. Omituista.
Tämän takia teitä naisia ei oteta tosissaan tai kuunnella kun ette te halua muuta kuin tuhlata toisten aikaa. Eivät miehet jaksa mitään pelejä ja aikuisella miehellä ei ole tämmöiseen hevonpaskaan aikaa tai kiinnostusta, sekä jos mies tietää mitä haluaa, miksi tuhlata kummankaan aikaa?
38. Ei ihme, ettet pääse suhteeseen kenenkään kanssa.
"Itse totesin jo heti kahvin jälkeen mielessäni että ei, enkä sen kummemmin miettinyt asiaa kunnes illalla tuli tosi pitkä ja vakava viesti."
No sinulle asia oli heti selvä, toiselle ei ja hän joutui siksi pohtimaan asiaa pidempään. Mitä ihmeellistä siinä on? Jos sinä olisit ollut vähän kahden vaiheilla että kyllä vai ei niin olisit sinäkin pohtinut asiaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Itse vain kävin kahvilla harrastamassa small talkia enkä kuvitellut siitä ihmeempää, mutta silti nyt tuntuu siltä että mies torjui minut."
Ehkä mutta tuo "small talk" ei nyt oikein sovellu treffien yhteyteen koska antaa kuvan että ei oikeastaan edes ole niin väliä kuka se toinen on. Kunhan vaan rupatellaan niitä näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no miehet tulkitsevat kassahenkilön hymyn PANOKUTSUNA eli varmaan hän oletti, että kahvitreffit olivat about kosinta.
Joo, juuri tuolta se tuntui. Että toinen suurinpiirtein mietti naimisiinmenoa kun itse kävin vain kahvilla. Omituista.
Tämän takia teitä naisia ei oteta tosissaan tai kuunnella kun ette te halua muuta kuin tuhlata toisten aikaa. Eivät miehet jaksa mitään pelejä ja aikuisella miehellä ei ole tämmöiseen hevonpaskaan aikaa tai kiinnostusta, sekä jos mies tietää mitä haluaa, miksi tuhlata kummankaan aikaa?
Aha, se on sinun mielestä siis nopeat kahvit ja sitten panolle. Eipä taida naisia kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin, roskikseen vain jos ei akkaa kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
yksi ongelma nykyajan deittikulttuurissa on se, että ihmiset odottavat, että heti pitäisi olla romanttisia tunteita, mennä jalat alta ja syvä henkinen yhteys ja blaablaablaa. Jos sä käyt kerran tunnin lounaalla jonkun kanssa, niin ethän sä edes tunne toista. Kannattaa tavata vielä toisen kerran, jos edes oli kivaa yhdessä.
Ei mielestäni. Jos ei ensimmäisillä treffeillä tunne mitään toista kohtaan, ei se ainakaan minun kohdallani muuksi muutu.
Mielestäni ap:n tapaama mies oli fiksu.
En minä ainakaan mene "vaan kahville" kenenkään kanssa. Tuo on pelkkää ajan tuhlausta, jos etsii tosissaan seuraa.
Nykyään osaan karsia nuo treffiseuraa etsijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mutta tuo "small talk" ei nyt oikein sovellu treffien yhteyteen koska antaa kuvan että ei oikeastaan edes ole niin väliä kuka se toinen on. Kunhan vaan rupatellaan niitä näitä.
Mistä siinä sitten pitäisi jutella? Menin noiden aamukahvitreffien jälkeen lounastreffeille toisen miehen kanssa ja en kyllä jaksanut kuunnella syvällistä tilitystä entisestä parisuhteesta. Ei tuollaisesta nyt heti puhuta. Ne treffit sitten katkaisin lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja totesi ettei sinusta ole moiseen ainesta. Uutta matoa koukkuun.
Kuka päättää yhden keskustelun perusteella tuollaista? Kyllä kun edellisen suhteeni aloitin niin eka kahvikeskustelu oli ihan vain että sietääkö toista edes nähdä uudestaan. Sitten juttelemalla puhelimessa ja viestittelemällä ja käymällä uusilla, vakavammilla ja romanttisemmilla treffeillä vasta al
Voihan tuo ihan joskus harvoin toimia mutta kyllä yleensä jos se toinen tuntuu siltä että juuri ja juuri sietää niin todennäköisyys suhteelle on hyvin pieni.
Vierailija kirjoitti:
"Itse totesin jo heti kahvin jälkeen mielessäni että ei, enkä sen kummemmin miettinyt asiaa kunnes illalla tuli tosi pitkä ja vakava viesti."
No sinulle asia oli heti selvä, toiselle ei ja hän joutui siksi pohtimaan asiaa pidempään. Mitä ihmeellistä siinä on? Jos sinä olisit ollut vähän kahden vaiheilla että kyllä vai ei niin olisit sinäkin pohtinut asiaa enemmän.
Totuushan on, että mies on siirtynyt asiassa eteenpäin, ja AP on jäänyt asiaa pohtimaan ja pyörittelemään päässään. Ottaa se torjunta näköjään AP:lla koville :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, se on sinun mielestä siis nopeat kahvit ja sitten panolle. Eipä taida naisi
Kyllä monet treffit on mennyt noin ja osasta syntynyt suhde. Jos nainen tuntee vetoa myös, mutta kieltäytyy seksistä, niin se on huono merkki, koska nainen käyttää silloin seksiä kontrollointivälineenä myös myöhemminkin.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksi ongelma nykyajan deittikulttuurissa on se, että ihmiset odottavat, että heti pitäisi olla romanttisia tunteita, mennä jalat alta ja syvä henkinen yhteys ja blaablaablaa. Jos sä käyt kerran tunnin lounaalla jonkun kanssa, niin ethän sä edes tunne toista. Kannattaa tavata vielä toisen kerran, jos edes oli kivaa yhdessä.
Ei mielestäni. Jos ei ensimmäisillä treffeillä tunne mitään toista kohtaan, ei se ainakaan minun kohdallani muuksi muutu.
Mielestäni ap:n tapaama mies oli fiksu.
En minä ainakaan mene "vaan kahville" kenenkään kanssa. Tuo on pelkkää ajan tuhlausta, jos etsii tosissaan seuraa.
Nykyään osaan karsia nuo treffiseuraa etsijät.
Okei, mitä siellä treffeillä sitten pitää tehdä jos ei tutustua toiseen? Ihan "vain kahvilla". Niin minä tapasin exän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Olen nainen, ja kanssasi täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan oli kohteliasta ja oikein tehty. Kävitte treffeillä ja mies kertoi rehellisesti että ei tuntenut kipinää. Noinhan se aina pitäisi tehdä. Tottakai hän on miettinyt asiaa ja tullut johonkin lopputulokseen. Ei tässä ole mitään draamaa.
AP:ta nyt vaan korpeaa kun valinta ei osunut häneen. Eikä viisari värähtänyt ts. maan vetovoima voitti AP:n vetovoiman. Harmittaahan se.
AP:n myös piti tulla vauvapalstalle keräämään muiden miesvihaajien myötätunnot, koska ei voinut ohittaa torjutuksi tulemista olankohautuksella.
Se voi olla traumaattista tulla ensin psykoosniomaisesti kohdelluksi jonain seksiobjektina ja seksifantasiakohteena, ja torjutuksi tämän psykoosin perusteella kera random oksu-avautumisen kanssa.
Ymmärrän aivan täysin!
Mutta kuten todettua, ap siirtää nyt vaan hassun miehen roskikseen ja jatkaa mustikanpoimintaa.
Itse löysin avopuolisoni Tinderistä ja kyllä mulle oli samantien selvää, että tämä ihminen on kiinnostava ja haluan tutustua paremmin. Olen myös jokunen vuosi sitten käynyt Tinder-treffeillä ja vaikka mies oli tosi kiva, fiksu jne. tiesin heti, että ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä siinä sitten pitäisi jutella? Menin noiden aamukahvitreffien jälkeen lounastreffeille toisen miehen kanssa ja en kyllä jaksanut kuunnella syvällistä tilitystä entisestä parisuhteesta. Ei tuollaisesta nyt heti puhuta. Ne treffit sitten katkaisin lyhyeen.&nbs
Noniin, maaninen sarjadeittailijahan sieltä paljastui. Anna kun arvaan, maksatit treffit miehellä, otit 100 kuvaa lautasesta someen ja sit nillitit että mies ei ollut tarpeeksi läsnä ja huomioinut sinua.
AP:n myös piti tulla vauvapalstalle keräämään muiden miesvihaajien myötätunnot, koska ei voinut ohittaa torjutuksi tulemista olankohautuksella.