Auttakaa ymmärtämään näitä Tinder-treffejä
Itse aktivoiduin Tinderissä vasta viime viikolla, ero exästä kunnolla vasta kesäkuussa. En edes tiedä mitä etsin, en mitenkään hampaat irvessä mitään vakavaa.
Yksi ensimmäisistä viestittelijöistä oli tämä mies, meillä yhteinen tuttu ja samantyyppinen koulutus. Viestittely siirtyi nopeasti WhatsAppiin ja sovimme treffit eiliselle aamukahville läheiseen kahvilaan minun lähelleni.
Mies ajoi tänne lähes tunnin. Juttelimme pari tuntia, oli ihan mukavaa. Kertoi eronneensa 4 vuotta sitten, sen jälkeen ollut lukuisia Tinder-treffejä ja kaksi vakavampaa suhdetta. Valitteli miten Tinder-naiset tekevät ohareita ja ghostaavat.
Sitten eilen illalla tuli pitkä ja vakava viesti miten kivaa oli mutta ei romanttista fiilistä. Oli kuulemma miettinyt sitä koko päivän.
Mikä ihan fine, mutta en minä kuvittele että kahvi olisi jotain vakavampaa, joten todella ihmetytti että pelkästään menemällä kahville päädyin olemaan osa jotain vakavaa ja syvää psykodraamaa jossa mies oli miettinyt koko päivän ja päättänyt torjua minut.
Miten joku ottaa yhden Tinder-kahvin noin vakavasti? Itse vain kävin kahvilla harrastamassa small talkia enkä kuvitellut siitä ihmeempää, mutta silti nyt tuntuu siltä että mies torjui minut.
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ole ap mutta ehdottomasti ei tulisi suhdetta minun ja tuollaisen ulisijan ja mt-oksentajan välille xD"
En tiedä miksibedes jankkaat aivan kuin suhteeseen olisi ollut mahdollisuutta. Ei ollut, koska mies torjui.
:D Sinulle on sitten tärkeää tuo MIESS SANOIIII VIIMEISEN SANAANAAN ja poljet tästä jalkaasi sivutolkulla.
Tämä on ihan okei, kultaseni <3 Mies antoi pakit ja shudetta ei tullut. Sovitaan niin, mussukka. <3
Sinähän se täällä sivutolkulla jauhat senkin hullu. Mene pilaamaan spämmilläsi joku toinen ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tuli torjutuksi.
Mies torjui ap:n kohteliaasti ja huomaavaisesti.
Ap:ta harmittaa torjutuksi tuleminen.
Nyt ap projisoi torjutuksi tulemistaan mieheen, että mies on jotenkin viallinen ja outo, kun kehtasikin torjua ap:n, ja vielä kohteliaasti! Onpas hullu mies, kun kirjoitti kohteliaan torjunnan!
Ei vaan mies kehitteli päässään psykoosin suhteesta tai ihastukseta, jonka päätti psykoosinomaisesti, ja naiset ihmettelevät, että mitä ihmettä tuo hullu sönkkää, kun mitään ihastumista ja suhdetta ei koskaan ollutkaan xD
Kyllä se sinä kehittelit päässäsi psykoosin miehestä, kun tulit torjutuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa minua ymmärtämään, miksi juuri eronneet lähtee buustamaan egoaan deittipalveluihn asenteella 'en etsi ainakaan mitään vakavaa ja huvikseni vain käyn huvittamassa itseäni small talkilla'? Ja jos etsii seksiseuraa, se kannattaa tehdä heti selväksi. Älkää tuhlatko siellä meidän muiden aikaa. Ihan hiton kyllästynyt näihin, jotka eronneet aivan liian vähän aikaa sitten, ja sitten niille pitäisi löytyä se erotrauman hoitaja ja itsetunnon kohottaja tai olla muuten vain kivaa seuraa, vaikka toinen ei pystykään vielä mihinkään vakavaan. Tai sitten pitää sylissä, kun toinen itkee, miten on niin kova tarve läheisyydelle. Voi jumankauta.
Siksi koska mies johon olen ihastunut aivan mielettömästi ja jonka haluan ei ole vapaa. Joten jotenkin pitää viettää aika ja toivoa että voisi ihastua johonkin toiseen.
Tosi epäkunnioittavaa niitä muita kohtaan, joita käytetään jonkun oikean ihastuksen poispyyhkimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ilmaisi treffien jälkeen, ettei ole kiinnostunut. Selvästi ajatteli asiaa pidempää ottaen tunteesi huomioon. Kiva kun ei ghostannut, kuten jotkut saattavat. Mies vaikuttaa kohteliaalta ja huomaavaiselta.
Mikä tässä nyt on mysteeri?
Sinä sanot ihmetteleväsi, miksi mies veti sinut osaksi jotain isoa draamaa, kuten itse asian ilmaiset, mutta itse tunnut tekevän asiasta ison numeron ja vaikutat katkeroituneelta torjutuksi tulemisesta? Näin ainakin asia vaikuttaa minun silmiin, mutta toisaalta en ollut paikan päällä kuulemassa miehen juttuja tai todistamassa teidän välistä vuorovaikutusta.
Ghostaaminen on se normaali ja kohtelias tapa. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, ei siitä tarvitse mitään viestitellä.
Ghostaaminen on nykyaikana normaalia, mutta ei millään tavalla k
Ei se ole epäkohteliasta. On paljon epäkohteliaampaa sanoa
- hei olet kiva mutta en halua panna sua,
vaikkapa sitten sokerilla kuorrutettuna, kuin todeta treffien päättyessä, että "kiitos treffeistä, törmäillään!" ja jatkaa molemmilla tahoilla elämäänsä.
Tälainen kevyt kohteliaisuus on ongelma vain niille, jotka kuvittelevat treffien, usein jopa ensitapaamisen, tarkoittavan jotakin, mitä se ei tarkoita. Joko suhdetta tai sitä ihastumita. Näin ei kuitenkaan ole, vaan tämä on juuri se psykoosi mitä tässä ketjussa pohditaan ja karsastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tuli torjutuksi.
Nyt ap projisoi torjutuksi tulemistaan mieheen, että mies on jotenkin viallinen ja outo, kun kehtasikin torjua ap:n, ja vielä kohteliaasti! Onpas hullu mies, kun kirjoitti kohteliaan torjunnan!
Ei vaan mies kehitteli päässään psykoosin suhteesta tai ihastukseta, jonka päätti psykoosinomaisesti, ja naiset ihmettelevät, että mitä ihmettä tuo hullu sönkkää, kun mitään ihastumista ja suhdetta ei koskaan ollutkaan xD
Oletpas tunteellisesti investoitunut tähän tapaukseen. Vaikuttaa siltä, että sinut on torjuttu elämäsi aikana, etkä osaa käsitellä näitä pettymyksiä kypsällä ja asiallisella tavalla. Toivottasti saat asian paremmin hallintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tuli torjutuksi.
En vailtettavasti voi auttaa sinua, vaikuat niin jälkeenjääneeltä. Mutta tsemppiä elämääsi ja haastaviin aiheisiin, joita sinun on vaikea käsittää.
Vierailija kirjoitti:
"Voi sinua pikkuista kun kukaan ei ole väittänyt että nainen olisi antanut pakit xD Nyt menee kyllä sinunkin psykoosisi ihan next levelille, jankutusta jankutuksen perään aiheesta, joka ei edes liity mihinkään ketjun kommentiin"
Minkähän kokoinen nainen mahdat olla, jos sinulle 185cm/100kg mieskin on pikkuinen?
Taitaa olla se palstan oma 130kg keijukainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tuli torjutuksi.
Oletpas tunteellisesti investoitunut tähän tapaukseen. Vaikuttaa siltä, että sinut on torjuttu elämäsi aikana, etkä osaa käsitellä näitä pettymyksiä kypsällä ja asiallisella tavalla. Toivottasti saat asian paremmin hallintaan.
Jos mies kehittää päässään psykoosin ja sen perusteella "antaa pakit" jollekin - vaikkapa sille hymyilevälle kassatytölle tai jollekin muulle ensikohtaamalleen naiselle, se on oikeati aika pelottavaa. Ties mitä muita psykooseja he kehittelevät.
R aiskaajatkin ovat tällaisessa psykoosissa, pää omassa perseessään ja kuvitelmissaan, nais raukka usein vaan ihmettelee, että mitä helvettiä tapahtuu.
Ja joo, tämä on todella iso ja vaarallinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksi ongelma nykyajan deittikulttuurissa on se, että ihmiset odottavat, että heti pitäisi olla romanttisia tunteita, mennä jalat alta ja syvä henkinen yhteys ja blaablaablaa. Jos sä käyt kerran tunnin lounaalla jonkun kanssa, niin ethän sä edes tunne toista. Kannattaa tavata vielä toisen kerran, jos edes oli kivaa yhdessä.
Joillakin varmaan näin, mutta toisaalta osa tietää jo heti ensi hetkillä sytyttääkö vai ei eikä se siitä muuksi muutu.
Eiköhän jokainen tiedä melko nopeasti että kannattaako tapailua ja tutustumista jatkaa. Toinen joko kiinnostaa tai ei kiinnostaa. Aloittaja nyt teki perinteiset naiset ja otti pakeista nokkiinsa, vaikka muuta yrittää nyt koko maailmalle ja itselleen selitellä. Jos on kiinnostunut ja pakit tulee, niin eihän se kenellekään kivaa ole. Miehet lienee niihin tottuneet paremmin, kun ainakin itseä huvittaa naisten kilarit, vaikka sen miten yrittäisi kohteliaasti valkoisia valheita kertoen tehdä.
AP kysyi aloituksessa, että auttakaa ymmärtämään tinder-treffejä, joten se tehtiin. AP on eronnut ja ihastunut toiseen, mutta meni silti huvikseen treffeille miehen kanssa, joka tuli tosimielellä paikalle. Mies huomasi, että AP on pelkkä kivireki, joten torjui hänet mitä huomaavaisimmalla tavalla. AP närkästyi, koska oletti miehen jahtaavan ja piirittävän häntä, ja ehkä asettuvan mukavasti friend zonelle, jossa AP olisi saanut mieheltä huomiota ja seuraa, ilman että AP itse antaa oikeastaan yhtään mitään vastineeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tuli torjutuksi.
En vailtettavasti voi auttaa sinua, vaikuat niin jälkeenjääneeltä. Mutta tsemppiä elämääsi ja haastav
Kovat projisiot narsistilla. Sinähän se huomiota ja hyväksyntää täältä hait, kun tulit torjutuksi ja tuon mekastuksen perusteella mies teki oikean valinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ilmaisi treffien jälkeen, ettei ole kiinnostunut. Selvästi ajatteli asiaa pidempää ottaen tunteesi huomioon. Kiva kun ei ghostannut, kuten jotkut saattavat. Mies vaikuttaa kohteliaalta ja huomaavaiselta.
Sinä sanot ihmetteleväsi, miksi mies veti sinut osaksi jotain isoa draamaa, kuten itse asian ilmaiset, mutta itse tunnut tekevän asiasta ison numeron ja vaikutat katkeroituneelta torjutuksi tulemisesta? Näin ainakin asia vaikuttaa minun silmiin, mutta toisaalta en ollut paikan päällä kuulemassa miehen juttuja tai todistamassa teidän välistä vuorovaikutusta.
Ghostaaminen on se normaali ja kohtelias tapa. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, ei siitä tarvitse mitään viestitellä.
Ghostaaminen o
Sinä et taida ymmärtää, mitä ghostaaminen tarkoittaa. 'Kiitos treffeistä, törmäillään' ei ole ghostaamista vaan kohtuu kohtelias tapa kuitata treffit, täydellinen hiljaisuus ja viestittelyn lopettaminen on ghostaamista. Muilta osin sinun kommenttisi on käsittämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksi ongelma nykyajan deittikulttuurissa on se, että ihmiset odottavat, että heti pitäisi olla romanttisia tunteita, mennä jalat alta ja syvä henkinen yhteys ja blaablaablaa. Jos sä käyt kerran tunnin lounaalla jonkun kanssa, niin ethän sä edes tunne toista. Kannattaa tavata vielä toisen kerran, jos edes oli kivaa yhdessä.
Joillakin varmaan näin, mutta toisaalta osa tietää jo heti ensi hetkillä sytyttääkö vai ei eikä se siitä muuksi muutu.
Eiköhän jokainen tiedä melko nopeasti että kannattaako tapailua ja tutustumista jatkaa. Toinen joko kiinnostaa tai ei kiinnostaa. Aloittaja nyt teki perinteiset naiset ja otti pakeista nokkiinsa, vaikka muuta yrittää nyt koko maailmalle ja itselleen selitellä. Jos on kiinnostunut ja pakit tulee, niin eihän se kenellekään kivaa ole. Miehet lienee niihin tottunee
Jos mies ei ole asemassa missä voi pakkeja antaa niin siinä herää kaksi kysymystä:
- onko mies hullu,
- annoinko hänelle jotain vääriä signaaleja.
Ap kuten moni muukaan nainen ei ehkä tajua, että aika moni mies on tällä tavalla hullu, eli elää jossain panopsykoosissa, joka on naisille täysin vieras. Sitä tässä nyt on selvitetty.
Vierailija kirjoitti:
AP kysyi aloituksessa, että auttakaa ymmärtämään tinder-treffejä, joten se tehtiin. AP on eronnut ja ihastunut toiseen, mutta meni silti huvikseen treffeille miehen kanssa, joka tuli tosimielellä paikalle. Mies huomasi, että AP on pelkkä kivireki, joten torjui hänet mitä huomaavaisimmalla tavalla. AP närkästyi, koska oletti miehen jahtaavan ja piirittävän häntä, ja ehkä asettuvan mukavasti friend zonelle, jossa AP olisi saanut mieheltä huomiota ja seuraa, ilman että AP itse antaa oikeastaan yhtään mitään vastineeksi.
Joo, tuo oli oikeastaan aivan oikea analyysi tilanteesta. Ihmettelen vain miten mies sen huomasi koska en puhunut exästä tai ihastusmiehestä. Olin ihan avoin sille, ja olen edelleen ja toivon, että voisin löytää jonkun joka on tarpeeksi kiinnostava että voin unohtaa ihastukseni. Ex ei enää ole kuvioissa, minä olen tehnyt hänestä eroa jo jonkin aikaa ja olin se joka halusi eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghostaaminen on se normaali ja kohtelias tapa. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, ei siitä tarvitse mitään viestit
Kyllä ne treffit johonkin päättyvät, yleensä tuollaiseen kivaan heippa-toivoukseen. Sen jälkeen sitten ei vaan enää oteta yhteyttä toiseen, koska ei kiinnosta. Tämä on "ghostaamista".
Se että tämä on jollekin ongelma kertoo siitä, että he todellakin elävät jossain psykoosissa, että tapaaminen = suhde.
Kyllä minun mielestä pitää jo ekalla tapaamisella tulla oikea kiinnostus ja pilke silmäkulmaan.
Varmasti kestävämpi suhde olisi sellainen "toverillinen" mikä kypsyy rakkaudeksi rauhassa.
Sinä olet kuitenkin juuri eronnut ja etsit varmaan laastaria. Ehkä mies huomasin sen. Hänhän on eronnut jo aikoja sitten.
"Ei se ole epäkohteliasta. On paljon epäkohteliaampaa sanoa
- hei olet kiva mutta en halua panna sua,
vaikkapa sitten sokerilla kuorrutettuna, kuin todeta treffien päättyessä, että "kiitos treffeistä, törmäillään!" ja jatkaa molemmilla tahoilla elämäänsä.
Tälainen kevyt kohteliaisuus on ongelma vain niille, jotka kuvittelevat treffien, usein jopa ensitapaamisen, tarkoittavan jotakin, mitä se ei tarkoita. Joko suhdetta tai sitä ihastumita. Näin ei kuitenkaan ole, vaan tämä on juuri se psykoosi mitä tässä ketjussa pohditaan ja karsastetaan."
---
"Sinä et taida ymmärtää, mitä ghostaaminen tarkoittaa. 'Kiitos treffeistä, törmäillään' ei ole ghostaamista vaan kohtuu kohtelias tapa kuitata treffit, täydellinen hiljaisuus ja viestittelyn lopettaminen on ghostaamista. Muilta osin sinun kommenttisi on käsittämätön."
Tämä kommenttini oli tarkoitettu vastaukseksi ylläolevaan kommenttiin. Palstan lainaustoiminto on surkea.
"Jos mies ei ole asemassa missä voi pakkeja antaa niin siinä herää kaksi kysymystä:
- onko mies hullu,
Ap kuten moni muukaan nainen ei ehkä tajua, että aika moni mies on tällä tavalla hullu, eli elää jossain panopsykoosissa, joka on naisille täysin vieras. Sitä tässä nyt on selvitetty."
Tekstisi ei ole terveen mielen tuotos.
Vierailija kirjoitti:
"Jos mies ei ole asemassa missä voi pakkeja antaa niin siinä herää kaksi kysymystä:
- onko mies hullu,
Ap kuten moni muukaan nainen ei ehkä tajua, että aika moni mies on tällä tavalla hullu, eli elää jossain panopsykoosissa, joka on naisille täysin vieras. Sitä tässä nyt on selvitetty."
Tekstisi ei ole terveen mielen tuotos.
Päin vastoin on. Mutta olen tavannut ja kuullut näiden hullujen juttuja tarpeeksi tietääkseni, että naisen ei tarvitse aina kuin olla olemassa, että joku mies kehittelee päässään jotain ihan omia juttujaan. Ja näille altistuu "treffaillessa" sekä ihan vaan olemassa olemalla, naisena.
Miehillä ei ole tästä välttämättä kokemusta, kosk tällaiset seksipsykoottiset naiset ovat harvinaisempia. Mutta tuleepa mieleen esimekiksi catfish-naiset, eli on heitäkin.
Kyllähän kaltaisesi avohoitopotilaan mellastus pilaa päivän kuin päivän.