Onkohan tasoni laskenut kun en kiinnosta enää naisia
Olen tätä jo pitkään miettinyt onko tasoni sitten laskenut. Kerron vähä itsestäni. Pk-seudul asun. Ikää 41 v mies. Olen töissä ihan vakituisesti logistiikassa, olen siis ihan tavallinen mies amis, tienaan kohtuu hyvin, elätän kyllä itseni. Olen pituudeltani 188 cm eli pitkä kyllä, hiukan kaljamahaa on, mut ei kovin paljo ole, saa toki olla. Lapsia en halua, eikä ole. No olen vähän velkaantunut ja makselen kyllä velkaa palkastani, rahaa toki ei ole paljon, välillä enempi ja välillä vähempi. Harrastuksia on lenkkeily, joskus kävin vielä salilla, vähän on kuntoilu jäänyt vähemmälle kun töissä käy. Toki tulee alkoholiaki juotua, sitä pitäs vähentää. Olen vain pitkään huomannut että kiinnostun tietynlaisista naisista,mutta he eivät musta. Olen myös vähän kaljuuntunut ja sille ei voi mitään. Omasta mielestäni en ole alimman tason mies, ihmettelen vaa miksei naiset kiinnostu.
Kommentit (509)
Suurin osa miehistä rupsahtaa tulee kaljamahaa, hiusten lähtöä jne, monet juo alkoholiakin, ei kukaan ole täydellinen, täälä oletetaan kaikkea et vain komea top 3 mies kiinnostaa naisia, mua ei todellakaa kiinnosta mikää fitnesmisu, nainen on hyvä jos on vähän mahaa ja ylipainoinen tavis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa nuoruus jää taakse. Sinulla se vaihe on nyt. Nyt sun täytyy vain ajatella, mihin tyytyisit noilla ominaisuuksillasi. Et ajatellut tätä ajoissa vaan veit sinkkuuden liian pitkälle keski-ikään.
ETKÖ YMMMÄRRÄ ET IHMINEN VANHENEE LIHOO JA RUPSAHTAA?
Ymmärrän. Se kuuluu elämään ja sitä yritän sinulle kertoa. Olet vanhentunut. Enkä pidä huutavista miehistä.
Niin olen vanhentunut ja nuorena sain kyllä paljon naisia, mitä sitte?
Se oli kuule silloin nuorena, ei enää.
Ihan eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta ryyppääminen. Opettele lukemaan kirjoja.
Vähennän mutta en lopeta, monet miehet juo.
Ja monet ovat myös alkoholisteja. Juot siksi, kun muutkin juovat? Koostuuko ystäväpiirisi kentien ryyppyporukoista?
En vaan tykkään yksinkin juoda, kyllä suurin osa, miten niin?
Niin eli alkoholi on elämässäsi pääasia. Case closed.
Ei todellakaan ole, mistä niin päättelet?
Riippuvaiselle riippuvuuden kohde on jatkuvasti mielessä. Alkoholiin on syntynyt riippuvuus, jos korkkaamista odottaa pitkin viikkoa tai päivää vesi kielellä, ja jos ajatus siitä tuottaa enemmän iloa kuin muut asiat.
Se on sitten eri asia, milloin ihminen tuntee alkoholin ongelmaksi jos koskaan. Sanotaan, että pitää löytää oma pohja ennen kuin voi tehdä ison muutoksen ja pysyä siinä. Pohja on toisilla syvempi kuin toisilla.
Toiset havahtuvat riippuvuuden kehittymiseen jo alkumetreillä ja raitistuvat spontaanisti ilman vertaistukea ja hoitoa. Toiset menevät ojan pohjalle saakka. On myös niitä, joista lähipiiri on huolestunut ja joille on yritetty interventiota eli yhdessä on näytetty peiliä ja kerrottu huolesta. Ja silti juominen jatkuu, koska ei minulla mitään ongelmaa ole!
Jotkut juovat itsensä hautaan.
https://ehyt.fi/uutishuone/blogit/viiniharrastus-vai-riippuvuus-mista-t…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuon kirjoittaisi 41-vuotias nainen. Oletko etsinyt omanikäisiäsi sieltä duunarimaailmasta, joilla on hiukan mahaa ja velkojakin jonkun verran?
No aika vähän niitä on, suurin osa naisista haluaa lapsia ja ovat vielä koulutettuja ja menneet elämäs eteenpäin
Jos etsit yli 40-vuotiasta naista niin eipä heistä kovin moni enää vauvoista haaveile...
Eipä ne oman ikäsetkää tavis naiset ylipainoset kiinnostu, että kai peli on menetetty.
Aivan peli on menetetty, hae kossu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuon kirjoittaisi 41-vuotias nainen. Oletko etsinyt omanikäisiäsi sieltä duunarimaailmasta, joilla on hiukan mahaa ja velkojakin jonkun verran?
No aika vähän niitä on, suurin osa naisista haluaa lapsia ja ovat vielä koulutettuja ja menneet elämäs eteenpäin
Jos etsit yli 40-vuotiasta naista niin eipä heistä kovin moni enää vauvoista haaveile...
Eipä ne oman ikäsetkää tavis naiset ylipainoset kiinnostu, että kai peli on menetetty.
Aivan peli on menetetty, hae kossu.
Juon suruuni, mutten ole Alkoholisti-Allu.
Eipä naisetkaan ole suurin osa fitnesmisuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ap ainoa. Eron jälkeen oon yritin kaikkea k-40 diskoista lähtien ja en vaan houkuta oman ikäisiä naisia. Kymmenisen vuotta vanhemmat naiset antavat pitkiä katseita ja joskus tulevat juttelemaankin. Ei vaan oikein nappaa ja ymmärrän nuorten naisten puheet setämiehistä nykyään paremmin. 😁
Tänä kesänä en enää jaksanut käydä missään tapahtumissa, edes lavatansseissa.
Sua ei nappaa muutaman vuoden vanhemmat naiset mutta et itse ymmärrä, miksi naisia ei nappaa sinä?
Nii. Enkä mä oikeastaan enää välitä. Ajan saa kulumaan muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
- velkaantunut
- lisääntymisiän ylittänyt
- alkohlisoitunut
- rupsahtanut
- röiukko
Ja kaiken huipuksi etsii NAISTA mutta EI HALUA LAPSIA :D
Mihin se nainen tulee? Sinun eläväksi sperma viemäriksesikö? Heh heh, huh huh.
Kaljuuntunut kaljamaha.
Millanen sit pitäs olla, atleettinen adonis?
Sanoit itse, etteivät ylipainoiset naiset kiinnosta. Miksi sinä sitten olisit kiinnostava?
Vierailija kirjoitti:
Ei vain naiset halua treffata tai olla missään tekemisissä ja halua nähdä, en ymmärrä. Ennen tilanne oli ihan erilainen.
Niin olit sinäkin erilainen, hyvin erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Eli kaljamaha naisella käy? Entäs möreä alkoholin ja tupakan raastama ääni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
- velkaantunut
- lisääntymisiän ylittänyt
- alkohlisoitunut
- rupsahtanut
- röiukko
Ja kaiken huipuksi etsii NAISTA mutta EI HALUA LAPSIA :D
Mihin se nainen tulee? Sinun eläväksi sperma viemäriksesikö? Heh heh, huh huh.
Kaljuuntunut kaljamaha.
Sanoit itse, etteivät ylipainoiset naiset kiinnosta. Miksi sinä sitten olisit kiinnostava?
Kyllä olen nuorempana ollut, en tiedä, joku karma tässä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihmettelen nykyää naisten nirsoilua.
Onko pakko tuottaa näitä samansisältöisiä aloituksia. Kun siis jo käsialasta näkee että saman kirjoittajan ovat.
Alan kallistua sille kannalle, ettei tää Allu ole mikään dille jankkaaja, vaan provoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaljamaha naisella käy? Entäs möreä alkoholin ja tupakan raastama ääni?
Kaljamaha ihan ok naisella.. ei kiinnosta semmoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vain naiset halua treffata tai olla missään tekemisissä ja halua nähdä, en ymmärrä. Ennen tilanne oli ihan erilainen.
Niin olit sinäkin erilainen, hyvin erilainen.
kerrohan millä tapaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko tuottaa näitä samansisältöisiä aloituksia. Kun siis jo käsialasta näkee että saman kirjoittajan ovat.
Alan kallistua sille kannalle, ettei tää Allu ole mikään dille jankkaaja, vaan provoaa.
Kyllä se on ihan oikeasti dille jankkaaja. Heikkolahjainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ihan oikeasti dille jankkaaja. Heikkolahjainen mies.
ihmiset ei ole täydellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko tasoteoriaan ja siihen, että naiset ovat rahan ja statuksen perässä? Miehet aina jaksaa valittaa, etteivät naiset ota huomioon oman arvonsa määrittelyssä sitä, että miehiä ei kiinnosta naisten koulutus tai työpaikka, vaan pelkästään tisisen ja perseen koko näin kärjistetysti. Silti tuntuu, että ne on ne samat miehet, jotka ihmettelee, mikseivät (rahanperässä juoksevat) naiset kiinnostu velkaantuneesta kohtuullisesti tienaavasta ukosta, jolla on kaljamaha.
No naisia ei kiinnosta, koska teidän oman tasoteorianne mukaan sinä olet sellainen alemman tason mies. Pituudesta pieni plussa, mutta muuten olet joku vitosen mies, jos edes naamakomeutta ei ole suotu.
Sori olen kyllä ainaski 7 mies, on myös sanottu komeaksi, en varmaa enää niin komea ole kun ennen, mutta ihminen muuttuu vanhenee ja rupsahtaa, e
Ok ja vanhempi nainen on myös samalla tasolla, kuin 20 veenä jos oli nuorena kaunis?
Olen eri, mutta jos tasoista aletaan puhua vakavissaan, niin vanhempaa naista pitäisi verrata omaan ikäluokkaansa eikä parikymppisiin tai omaan nuorempaan versioonsa.
Allu taasen on ärsyttävä jankkaaja. Ihan sama vaikka näyttäisi adonikselta tai olisi rikas, on hänen tasonsa alhainen, sillä ei häntä sietäisi kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko tasoteoriaan ja siihen, että naiset ovat rahan ja statuksen perässä? Miehet aina jaksaa valittaa, etteivät naiset ota huomioon oman arvonsa määrittelyssä sitä, että miehiä ei kiinnosta naisten koulutus tai työpaikka, vaan pelkästään tisisen ja perseen koko näin kärjistetysti. Silti tuntuu, että ne on ne samat miehet, jotka ihmettelee, mikseivät (rahanperässä juoksevat) naiset kiinnostu velkaantuneesta kohtuullisesti tienaavasta ukosta, jolla on kaljamaha.
No naisia ei kiinnosta, koska teidän oman tasoteorianne mukaan sinä olet sellainen alemman tason mies. Pituudesta pieni plussa, mutta muuten olet joku vitosen mies, jos edes naamakomeutta ei ole suotu.
Sori olen kyllä ainaski 7 mies, on myös sanottu komeaksi, en varmaa enää niin komea ole kun e
Sori mutta mun taso ei ole alhainen, on työpaikat ja kaikki hieno asunto.
Luulisi että 40 v naiset ois jo kasvanu aikuiseksi mutta ei näköjään. 20 v naiset on ainakin ihan lapsia vielä henkisesti. Halutaan täydellinen Ken nukke joka on täysin virheetön. Missäköhän iässä naiset ymmärtävät että ihmisillä on kolhuja,sairauksia,tapaturmia ja elämän kolhuja.