Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan tasoni laskenut kun en kiinnosta enää naisia

Vierailija
08.08.2025 |

Olen tätä jo pitkään miettinyt onko tasoni sitten laskenut. Kerron vähä itsestäni. Pk-seudul asun. Ikää 41 v mies. Olen töissä ihan vakituisesti logistiikassa, olen siis ihan tavallinen mies amis, tienaan kohtuu hyvin, elätän kyllä itseni.  Olen pituudeltani 188 cm eli pitkä kyllä, hiukan kaljamahaa on, mut ei kovin paljo ole, saa toki olla. Lapsia en halua, eikä ole. No olen vähän velkaantunut ja makselen kyllä velkaa palkastani, rahaa toki ei ole paljon, välillä enempi ja välillä vähempi. Harrastuksia on lenkkeily, joskus kävin vielä salilla, vähän on kuntoilu jäänyt vähemmälle kun töissä käy. Toki tulee alkoholiaki juotua, sitä pitäs vähentää. Olen vain pitkään huomannut että kiinnostun tietynlaisista naisista,mutta he eivät musta. Olen myös vähän kaljuuntunut ja sille ei voi mitään. Omasta mielestäni en ole alimman tason mies, ihmettelen vaa miksei naiset kiinnostu.

Kommentit (509)

Vierailija
441/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ymmärrä naisia. Ennen sain naisia. Sama mies olin

Tosi on. Cockblocking on eri juttu kuin Kok-blocking. Mulla on sitäpaitsi niin iso, että se kyllä blokkaa ihan kaikki puoluekannasta riippumatta, jos niin haluan ;DDDD On kelvannut niin monen Persun ahteriinkin, että varmaan siellä puoluetoimistossa nolottaisi jos kaikki tässä kertoisin ;DDDDDD

-winner-

Vierailija
442/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka hyvän näkönen nainen joka käy salilla meni kaupassa lihavan miehenkaa.. miten on kelvannut lihava mies sitten hänelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset katso edes päälleni vaikka olen komea ja pitkä, vähän ylipainoa mitä sitte, ei sillä ole mitään merkitystä ja miehellä saa olla pieni kaljamaha myös ei se haittaa.

Vierailija
444/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä tosiaan muista postanneesi kuvasi nettiin? Ja puhelinnumerosi.

No joo mutta silti olen komea sanoi kuka vain mitä :D.

Ihan peruspulliainen. Ei sinua kyllä komeaksi voi sanoa.

kuule pelle olen lihonut, sori nyt vain ikää on tullut, pitäisikö salilla olla joka päivä. hitto miten sairas tyyppi ja oksettava olet.

No se lihominen näkyy sun pullaposkista.

Niin mitä sitte, monet miehet on lihavia eikö saisi olla?

Saat olla, mutröta älä ulise kun ei läskiä tolloa huolita. 

Vierailija
445/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kiinnostavat älykkäät miehet, jotka osaavat keskustella. Punttisalilla käynti on turn off, vähän kouluttautuneen miehen merkki, samoin urheilun ylenpalttinen harrastaminen. Luetko mitään, seuraatko politiikkaa ja yhteiskunnallisia asioita? Mitä ajattelet luonnosta?

Vierailija
446/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka hyvän näkönen nainen joka käy salilla meni kaupassa lihavan miehenkaa.. miten on kelvannut lihava mies sitten hänelle?

Ootko varma ettei ollut isä ja tytär, sinä saastainen seksiliero.

Vierailija
447/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinnostavat älykkäät miehet, jotka osaavat keskustella. Punttisalilla käynti on turn off, vähän kouluttautuneen miehen merkki, samoin urheilun ylenpalttinen harrastaminen. Luetko mitään, seuraatko politiikkaa ja yhteiskunnallisia asioita? Mitä ajattelet luonnosta?

En ajattele. Mä oon vähän kalju ja lihava vaan.

Vierailija
448/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Allun päässä on pelkkää valkoista kohinaa]

Vierailija
449/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajattele. Mä oon vähän kalju ja lihava vaan.

Millanen itse olet.. kaljamahainen perus keski ikäinen 50 v mies croksit jalas oleva juntti :D?

Vierailija
450/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä tosiaan muista postanneesi kuvasi nettiin? Ja puhelinnumerosi.

No joo mutta silti olen komea sanoi kuka vain mitä :D.

Ihan peruspulliainen. Ei sinua kyllä komeaksi voi sanoa.

kuule pelle olen lihonut, sori nyt vain ikää on tullut, pitäisikö salilla olla joka päivä. hitto miten sairas tyyppi ja oksettava olet.

No se lihominen näkyy sun pullaposkista.

Niin mitä sitte, monet miehet on lihavia eikö saisi olla?

Saat olla, mutröta älä ulise kun ei läskiä tol

No sua ei koskaan typerys kukaan huoli.

Vierailija
451/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kaikki ole älykkäitä, minulle kelpaa tyhmäkin nainen joka on kaunis.. seksikäs... pyöree muodokas.. käyttää kireitä housuja farkkuja mieluiten... saa olla mahaa.

Vierailija
452/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ymmärrä naisia, naiset ovat jotenkin niin nirsoja, tinderissä jo huomaa, urheilevat juovat viiniä, matkustelevat en ymmärrä, ei minulla ole rahaa matkustella, on hieno auto jne.. hoikkia kauniita.

Vierailija
453/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta en ymmärrä naisia, naiset ovat jotenkin niin nirsoja, tinderissä jo huomaa, urheilevat juovat viiniä, matkustelevat en ymmärrä, ei minulla ole rahaa matkustella, on hieno auto jne.. hoikkia kauniita.

En saa tommosia koskaan ja ymärrän, he eivät ole makuuni ei kiitos.

Vierailija
454/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hiljasta sakkia, mikäs ihmisiä vaivaa.

Vierailija
455/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihmisiä ymmärrä antaa olla.

Vierailija
456/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAISET ON NIIN NIRSOJA NIRPPANOKKIA

Vierailija
457/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset on hiljasia

Vierailija
458/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaa olla sivusto.

Vierailija
459/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö alkoholismi jo naamasta? 

Miehillä sen näkee voimakkaista uurteista otsalla.

Naisilla leuka alkaa erottumaan erikoisen selvästi 

Voi olla et näkyy, siksi vähennän ja alkaan treenaamaan.

Jos näkyy jo naamassa niin alkoholismin raja on silloin ylitetty. Silloin ei enää suunnitelmat vähentämisestä auta. Eikä todellakaan joku treenaaminen alkoholismia poista tai kuittaa

Vierailija
460/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö alkoholismi jo naamasta? 

Miehillä sen näkee voimakkaista uurteista otsalla.

Naisilla leuka alkaa erottumaan erikoisen selvästi 

Voi olla et näkyy, siksi vähennän ja alkaan treenaamaan.

Jos näkyy jo naamassa niin alkoholismin raja on silloin ylitetty. Silloin ei enää suunnitelmat vähentämisestä auta. Eikä todellakaan joku treenaaminen alkoholismia poista tai kuittaa

Mitä sitte miksei saisi juoda alkoholia.. miksei saisi tule naaman eteen kertomaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän