Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan tasoni laskenut kun en kiinnosta enää naisia

Vierailija
08.08.2025 |

Olen tätä jo pitkään miettinyt onko tasoni sitten laskenut. Kerron vähä itsestäni. Pk-seudul asun. Ikää 41 v mies. Olen töissä ihan vakituisesti logistiikassa, olen siis ihan tavallinen mies amis, tienaan kohtuu hyvin, elätän kyllä itseni.  Olen pituudeltani 188 cm eli pitkä kyllä, hiukan kaljamahaa on, mut ei kovin paljo ole, saa toki olla. Lapsia en halua, eikä ole. No olen vähän velkaantunut ja makselen kyllä velkaa palkastani, rahaa toki ei ole paljon, välillä enempi ja välillä vähempi. Harrastuksia on lenkkeily, joskus kävin vielä salilla, vähän on kuntoilu jäänyt vähemmälle kun töissä käy. Toki tulee alkoholiaki juotua, sitä pitäs vähentää. Olen vain pitkään huomannut että kiinnostun tietynlaisista naisista,mutta he eivät musta. Olen myös vähän kaljuuntunut ja sille ei voi mitään. Omasta mielestäni en ole alimman tason mies, ihmettelen vaa miksei naiset kiinnostu.

Kommentit (509)

Vierailija
481/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä naisia. Pysyn erossa niistä.

Miksi olet täällä naisvaltaisella palstalla. Ulilauta on paikkasi.

Vierailija
482/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä hoikista en normaaleista, naisella pitää olla muotoja ja sen pitää käyttää esim kireitä vaatteita ja vähän meikata.

"Sen"??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin pitäs lähtee pubii kattelee lihavia kaljamahaisia naisia.

Vierailija
484/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap muistisairaus, kun toi sama levy pyörii sulla 24/7 365? Etkö muista juuri kirjoittaneesi samasta aiheesta, siis oikeasti nyt pahimmillaan jo muutaman minuutin välein?

Vierailija
485/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen 190 cm komea ja pitkä.. nii en ymmärrä naisia.

Vierailija
486/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitå ne etsii komeaa top 10 miestä?

Vierailija
487/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pärjään elämäni yksin. En tarvi enää koskaa naista.

Vierailija
488/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ap muistisairaus, kun toi sama levy pyörii sulla 24/7 365? Etkö muista juuri kirjoittaneesi samasta aiheesta, siis oikeasti nyt pahimmillaan jo muutaman minuutin välein?

Sillä on epävakaa pershäiriö. Sellaisilla muisti pätkii dissosiaation takia ja jatkuvuuden tunne puuttuu, samoin itsesäätelyssä on häikkää.

Vierailija
489/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin pärjää ilman naista

Vierailija
490/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luovutan en kelpaa naisille. Jatkan töitä ja elän elämääni yksin.

Vierailija
491/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kelvollisen miehen tunnusmerkit on:

- pitää kunnostaan ja hyvinvoinnistaan huolta (ei tarvi olla PT mutta harrastaa liikuntaa)

- pitää taloudestaan huolta - eli on säästöjä ja mielellään tavoitteita kuten talo yms. Ei tarvi olla rikas

- voi viikonloppuisin tehdä kivaa yhdessä. Eikä ole pöhnässä tai darrassa jatkuvasti

- omaa samat arvot kuin itsellä. Omalla kohdalla perhe ja haluaa lapsia. Useimmilla yksiavioinen pitkä parisuhde. 

Herää kysymys että miksi tuossa iässä edelleen etsit naisia? Suurin osa haluaa parisuhteen ja naisista sen kyllä useimmat löytää viimeistään kolmekymppisenä. 

= olet myöhässä. 

Vierailija
492/509 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena saanut kaiken periks, kun on vaan jaksanut inttää riittävän kauan, eikä ymmärrä, ettei se aikuisena mene noin.

Vierailija
493/509 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kelvollisen miehen tunnusmerkit on:

- pitää kunnostaan ja hyvinvoinnistaan huolta (ei tarvi olla PT mutta harrastaa liikuntaa)

- pitää taloudestaan huolta - eli on säästöjä ja mielellään tavoitteita kuten talo yms. Ei tarvi olla rikas

- voi viikonloppuisin tehdä kivaa yhdessä. Eikä ole pöhnässä tai darrassa jatkuvasti

- omaa samat arvot kuin itsellä. Omalla kohdalla perhe ja haluaa lapsia. Useimmilla yksiavioinen pitkä parisuhde. 

Herää kysymys että miksi tuossa iässä edelleen etsit naisia? Suurin osa haluaa parisuhteen ja naisista sen kyllä useimmat löytää viimeistään kolmekymppisenä. 

= olet myöhässä. 

Sori ei vain kiinnosta lapset ja perhe.

Vierailija
494/509 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juomassa ja kattelemassa naisia, naisia ei vain kiinnostanut yhtään

Vierailija
495/509 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla naisilla oli seuraa.. eihän niitä kiinnosta

Vierailija
496/509 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin mua lihavempiaki naisia, mut eihän niitä kiinnostanut.

Vierailija
497/509 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa paikoissa sä käyt? Kannattaisi käydä karvahattu-pubeissa, niistä voisi löytyä joku sulle sopiva. Vieläkö Myrtsissä on se Red Onion?

Vierailija
498/509 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa paikoissa sä käyt? Kannattaisi käydä karvahattu-pubeissa, niistä voisi löytyä joku sulle sopiva. Vieläkö Myrtsissä on se Red Onion?

Miksi mun pitäisi sellaisissa käydä?

Vierailija
499/509 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on ettei kelpaa ees lihaville naisille?

Vierailija
500/509 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt pitkään miksen kelpaa lihaville naisille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi