Onkohan tasoni laskenut kun en kiinnosta enää naisia
Olen tätä jo pitkään miettinyt onko tasoni sitten laskenut. Kerron vähä itsestäni. Pk-seudul asun. Ikää 41 v mies. Olen töissä ihan vakituisesti logistiikassa, olen siis ihan tavallinen mies amis, tienaan kohtuu hyvin, elätän kyllä itseni. Olen pituudeltani 188 cm eli pitkä kyllä, hiukan kaljamahaa on, mut ei kovin paljo ole, saa toki olla. Lapsia en halua, eikä ole. No olen vähän velkaantunut ja makselen kyllä velkaa palkastani, rahaa toki ei ole paljon, välillä enempi ja välillä vähempi. Harrastuksia on lenkkeily, joskus kävin vielä salilla, vähän on kuntoilu jäänyt vähemmälle kun töissä käy. Toki tulee alkoholiaki juotua, sitä pitäs vähentää. Olen vain pitkään huomannut että kiinnostun tietynlaisista naisista,mutta he eivät musta. Olen myös vähän kaljuuntunut ja sille ei voi mitään. Omasta mielestäni en ole alimman tason mies, ihmettelen vaa miksei naiset kiinnostu.
Kommentit (509)
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä joku ihmettelee joka päivä sitä, että ikääntyminen vähentää menekkiä ihmissuhderintamalla?
Se on ihan luonnollista, joten lopettakaa jo.
Olen huomannut, olen 41, naisia sain vielä 35, mutta en vain ymmärrä enää.
Et ole täydellinen mies, joten et kelpaa naisille. Naiset haluavat täydellisen miehen ja jos eivät sellaista saa niin ovat mieluummin yksin.
Asiantuntija
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä te naiset nirsoilette?
Koska me voimme.
Vierailija kirjoitti:
Et ole täydellinen mies, joten et kelpaa naisille. Naiset haluavat täydellisen miehen ja jos eivät sellaista saa niin ovat mieluummin yksin.
Asiantuntija
MIksi sitten sen lihavan tavis pullero naisen pitäisi kelvata? Eikö sen pitäisi laihduttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska me voimme.
Niin minäkin koska olen pitkä ja komea, en tykkää rumista lihavista epäsiisteistä rumista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska me voimme.
Niin minäkin koska olen pitkä ja komea, en tykkää rumista lihavista epäsiisteistä rumista naisista.
Sinä olet komea vain omasta mielestäsi.
En pidä hoikista en normaaleista, naisella pitää olla muotoja ja sen pitää käyttää esim kireitä vaatteita ja vähän meikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska me voimme.
Kuule naiset ovat sanoneet että olen komea.
nykyää naiset ovat tosi tasokkaita koulutettuja nirsoja hienoja naisia, ei heille tavallinen mies kelpaa ja ymmärrän, olen laskenut tasoa tavis pullukkaan, mutta en semmoistakaan saa tai en ymmärrä en kelpaa.
Miksi et ole vakinaistanut suhdetta kun oli nuorempi ja sinulla oli mahdollisuuksia. Nyt olisi perhe eikä täällä tarvitsisi valittaa
On hienoo uutta autoa, hyvä palkka, hyvä koulutus tai työ, urheillaan käydään salilla, oon timmis kunnos, ei noille koskaan kelpaa olen luovuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole vakinaistanut suhdetta kun oli nuorempi ja sinulla oli mahdollisuuksia. Nyt olisi perhe eikä täällä tarvitsisi valittaa
Nuorempana seurustelin kyllä!!
Vierailija kirjoitti:
On hienoo uutta autoa, hyvä palkka, hyvä koulutus tai työ, urheillaan käydään salilla, oon timmis kunnos, ei noille koskaan kelpaa olen luovuttanut.
Luovu tästä palstastakin vielä. Ei sinua jaksa kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovu tästä palstastakin vielä. Ei sinua jaksa kukaan.
En kyl jaksa nirsoja ämmiäkään, nirppanokkia jotka tienaa 4000 € kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska me voimme.
Äiti ja mummo, siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska me voimme.
Äiti ja mummo, siis.
Sori monet naiset ja olen komea, tule vaikka katsomaan, 189 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska me voimme.
Äiti ja mummo, siis.
Olen nähnyt kuvasi. Se riitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska me voimme.
Äiti ja mummo, siis.
Olen nähnyt kuvasi. Se riitti.
Et todellakaan ole ja sori olen komea, väitä sä pelle mitä sä haluat :D
Mutta parempi kun ei tänne sano mitään, pelkkää paskaa mies haukutaan alimpaan juoppokastiiin, juoppo, velkaantunut, kaljamaha, joopa joo onko muuta?