Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppanin ärsyttävät tavat - onko vain minulla näin?! 😤

Vierailija
07.08.2025 |

Tarvitsen nyt vähän purkamista ja haluan kuulla, että en ole ainoa.

Mieheni jättää AINA likaiset sukat keittiön tuolille! Siis miksi?? Meillä on pyykkikori kylpyhuoneessa, mutta EI - keittiön tuoli on ilmeisesti se paras paikka märille ja hikisille sukille! 🤢

Ja tämä ei ole ainoa juttu WC-paperi loppu? Ei vaihdeta uutta rullaa. Astiat tiskiin? Jätetään tiskipöydälle likoamaan viikoksi. Roskat täynnä? En huomannut.

Nyt kun vauva on syntynyt, nämä pienet asiat tuntuvat vielä isommilta. Kun olen yöllä imettänyt ja nukkunut 3 tuntia, ja sitten näen ne saatanan sukat tuolilla, tekisi mieli itkeä ja huutaa samaan aikaan! 😭

Kertokaas, mitä TEIDÄN kumppaneillanne on näitä ihania tapoja? Ja miksi he eivät vain OSA laittaa asioita oikeille paikoilleen?!

Vai olenko minä vain liian nirso? (Ei ole btw, kyse on ihan perus siisteydestä!!)

Kommentit (170)

Vierailija
81/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi päätyä sellaisen miehen kanssa ostamaan talon puoliksi, joka alkaa heittämään tavaroita roskiin kun sitä pyytää siivomaan? 🐵🐒

Kun oon ollut vaan yhden miehen kanssa, niin sitä ei tiedä paremmasta. Kaikki miehet on sikoja. Viivi ja Wagnerissakin mies kuvataan sikana. Miehelle sopii ylsinkertainen toteutus, roskiin. Pois mielestä, pois silmistä. Taikaa arkeen.

Onhan sitä jokainen nähnyt vähintään myös miten oma isä käyttäytyy.

Vierailija
82/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni kansaa vttuaa siivota miehen sotkuja päivittäin. Kalsarit ja sukat löytyy aina ties mistä... ja mies vielä kehtaa valittaa asiasta ja arvostella minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni kansaa vttuaa siivota miehen sotkuja päivittäin. Kalsarit ja sukat löytyy aina ties mistä... ja mies vielä kehtaa valittaa asiasta ja arvostella minua.

Onko sulla käynyt mielessä, et voi ottaa ja erota miehestä. En ymmärrä miksi te naiset oikein siedätte tuollaista käytöstä. Suomessa nainen on vapaa lähtemään menemään suhteesta! Ihan omaa tyhmyyttä kärvistelet.

Vierailija
84/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kengät riisuttu satunnaiseen huoneeseen.

Laukkuja/reppuja/pussukoita kaikissa huoneissa siinä kohtaa missä sattui putoamaan.

Astiat siinä missä kädestä irtosivat, olkkarissa, keittiön pöydällä, missä milloinkin.

Kierrätettävät roskat pitkin tiskipöytää (meillä olisi asiallinen astia joka laadulle).

Likaiset sukat tai milloin mitkäkin riisutut likaiset vaatteet olkkarin sohvalla.

Käytettyjä nenäliinoja ympäriinsä asunnossa.

Pyykkikorissa housut+pikkarit yhdistelmiä mytyssä, kaikki tavarat ja roskat taskuissa.

(Liian täydessä koneessa pyykätyt) pyykit mytättyinä tiukkaan ruttuun naruille.

Kylpyhuoneen ja kaikkien vessojen _kaikki_ tasot täynnä avonaisia kemikaalipurkkeja, meikkikasoja, fööni, käytettyjä vanulappuja jne.jne.

Jos on laittanut ruokaa (harvinaista) niin keittiö on pommin jäljiltä mausteita, likaisia valmistusastioita, roskaa. Mitään ei ole l

Kuulostaa multa. Mulla on ADHD ja vihaan itseäni.

Vierailija
85/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi nyt tuttua, mutta minkä sille voi, kun kaikki miehet ovat tuollaisia.

Vierailija
86/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene hoitoon jos märät ja hikiset sukat aiheuttaa noin paljon ahdistusta. Vika on sun päässä.

Mulla vaimo jättää paskaset kalsarinsakin minne sattuu. En näe ongelmaa, siirrän ne pyykkikoriin. Parisuhde on tiimityötä, meillä ainakin molemmilla omat huonot tapansa joiden kanssa luovitaan. 

Onko vaimo käynyt lääkärissä pidätyskyvyttömyytensä takia? Ei kai ole normaalia ulostaa kalsareihin.

Vierailija
87/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heittäisin roskiin ne sukat. Meillä jätetään mm. tyhjiä leipäpusseja ja tyhjiä pakkauksia pöydälle. Mä oon kysyny mieheltä, että mitä se tekee tyhjällä leikkelepaketilla. Että haluaako säästää ne. Tyhjä maitopurkki jääkaapissa. Likasia astioita sohvalla. Jne. Mä oon kädestä pitäen näyttäny, kuinka ne astiat viedään tiskiin. Lautasesta pidetään kiinni, jos syö sohvalla ja siitä ei irroteta kättä ennenkuin ollaan tiskipöydän edessä. Nii ei voi sanoa, että se vaan jäi. 

Tyhjät pakkaukset kuuluvat kierrätykseen. Ehkä mies säästää niitä siihen...

Vierailija
88/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä miehen pyykit pesemättä. Itse heittäisin sukat roskiin jos ne eivät siirry pyykkikoriin asiasta kertomisesta huolimatta. Sulla on ihan tarpeeksi tekemistä jo siinä että huolehdit itsestäsi ja vauvasta. Aikuista miesvauvaa ei tarvitse hoivata. Jos miesvauva ei kasva aikuiseksi mieheksi niin miesvauva päästetään vapauteen etsimään uutta äitiä.

Jos lapsenne on tyttö on mahdollista että tulevaisuudessa miesvauva olettaa tyttärensä hoitavan miesvauvan asioita kuten pyykinpesua. Jos lapsi on poika niin miesvauva kasvattaa tästä uuden miesvauvan seuraavan naisen ongelmaksi.

Ehjää tavaraa ei kannata heittää roskiin. Kysyisin, onko jokin syy, miksi märät sukat ovat keittiön tuolilla.

Vierailija
89/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, missähän sikolätissä porukka asuu, jos parisuhteessa ei saa omia likaisia vaatteitaan lattialta tai tuoleilta pois, ei saa tiskejä tiskattua, ei saa astianpesukonetta täytettyä ja tyhjennettyä, ei saa imuroitua, ei saa laitettua ruokaa... 

Holhouksen alaisuuteenhan jonnekin vammaisten laitokseen tuollaiset kuuluvat, kun on noin vakavia mielenterveysongelmia ja haasteita arjessa.

Meillä on kaikki vähän heikunkeikun eikä mitään Instagram-kotia jossa kotityöt yms on se oman egon jatke jonka avulla päteä. 

Joo ei todellakaan ole kyse mistään Instagram-kodista tai päteilystä!

Meilläkin on ihan normaali koti - leluja lattialla, tiskejä tiskipöydällä ja pölyä hyllyillä. En vaadi mitään täydellisyyttä, mutta just se että kun laitan ruokaa niin en halua että keittiön tuoli

Tietysti likaiset vaatteet poistetaan keittiöstä ennen ruoanlaittoa. Heittäisin ne miehen likaiset sukat keittiöstä vaikka eteiseen miehen kenkien päälle.

Vierailija
90/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti korvatulppia oman kuorsaamisensa takia. Siinä ei mitään pahaa, mutta piti samoja ties kuinka monta yötä, ja nosti ne aina pöydälle missä syötiin aamupalaa. On myös saanut uniapneaa varten cpap-laitteen, joka varmasti auttaisi kuorsaukseenkin, mutta ei halua käyttää sitä. 

Vierailija
91/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinkin miehen tapoihin vaan tottuu ja turtuu vuosien mittaan, eikä välitä enää edes huomautella. Esim. partakonetta säilyttää kirjahyllyssä ja ajelee partansa sokkona, jälki sitten sen mukaista. Aamupalan syö sohvalla ja mökeltää sieltä kommenttejaan uutisista suu täynnä leipää. 

Vierailija
92/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lapsikin viskelee lattioille

Joko kasvatat sietokykyä tai jätä perheenkoko nykyiseen

Vierailija
93/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heittäisin roskiin ne sukat. Meillä jätetään mm. tyhjiä leipäpusseja ja tyhjiä pakkauksia pöydälle. Mä oon kysyny mieheltä, että mitä se tekee tyhjällä leikkelepaketilla. Että haluaako säästää ne. Tyhjä maitopurkki jääkaapissa. Likasia astioita sohvalla. Jne. Mä oon kädestä pitäen näyttäny, kuinka ne astiat viedään tiskiin. Lautasesta pidetään kiinni, jos syö sohvalla ja siitä ei irroteta kättä ennenkuin ollaan tiskipöydän edessä. Nii ei voi sanoa, että se vaan jäi. 

Tyhjät pakkaukset kuuluvat kierrätykseen. Ehkä mies säästää niitä siihen...

Ei se tiiä mitä se tarkottaa. Oottaa, että pakettiin ilmestyy lisää makkaraa.

Vierailija
94/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex valitti, että puristan hammastahnaa putkilosta väärin.

On ex nykyään.

Vierailija
95/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla käynyt mielessä, et voi ottaa ja erota miehestä. En ymmärrä miksi te naiset oikein siedätte tuollaista käytöstä. Suomessa nainen on vapaa lähtemään menemään suhteesta! Ihan omaa tyhmyyttä kärvistelet.

Sitten yhärinä, joka ei kelpaa kenellekään.

Lapset seilaavat kahden kodin väliä, eikä ole rahaa mihinkään.

Sitten vingutaan täällä.

Tämä onkin paras vaihtoehto vs. pari sukkaa jossain.

Vierailija
96/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee kaikkia aloituksessa mainittuja asioita! Hän ei tee sitä tahallaan, ajatukset ovat vain ihan muualla. Rakastan miestäni ja hän tekee puolestani vaikka mitä, joten keräilen ja siivoan hänen jälkeensä. Täytyy kuitenkin lisätä, että hän tekee viikosiivoukset, pesee ikkunat, hoitaa kaiken talouden, laskut, vakuutukset, autojen huollot ja tankkaukset. On antelias ja kaikin puolin ihana, halaa joka aamu ensimmäiseksi, kun herään. Että olkoot parit sukat, kengät, kalsarit ja astiat vähän väärässä paikassa. On minussakin paljon vikoja.

Vierailija
97/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIis menit porsimaan sille vaikka se jättää sukat tuolille?

No eipä mene hyvin sinullakaan

Vierailija
98/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet 100% vastuussa omista tunteistasi.

Tää on paha! Nainen ei ole koskaan  vastuussa omista tunteistaan 😅

Omasta mielestään siis. Tulet saamaan paljon alapeukkuja, koska sulla on ihan väärä mielipide. Usko pois.

Vierailija
99/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene hoitoon jos märät ja hikiset sukat aiheuttaa noin paljon ahdistusta. Vika on sun päässä.

Mulla vaimo jättää paskaset kalsarinsakin minne sattuu. En näe ongelmaa, siirrän ne pyykkikoriin. Parisuhde on tiimityötä, meillä ainakin molemmilla omat huonot tapansa joiden kanssa luovitaan. 

Onko vaimo käynyt lääkärissä pidätyskyvyttömyytensä takia? Ei kai ole normaalia ulostaa kalsareihin.

Naisille se on normaalia, kaikki naiset on tuollaisia, ei voi mitään

Vierailija
100/170 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex valitti, että puristan hammastahnaa putkilosta väärin.

On ex nykyään.

Olisitte voineet käyttää omia hammastahnoja. Minullakin yksi sellainen hammastahna mitä täytyy puristaa päästä ettei siitä tule hirveän näköinen. Naisia tuuppaa kiinnostamaan esteettisyys vissiin. T. nainen